Jumaat, 12 Januari 2018

Perdagangan pilihan murah


Ramai pedagang membuat kesilapan membeli pilihan murah tanpa memahami sepenuhnya risiko. Odds hanya menggambarkan kemungkinan peristiwa yang akan atau tidak akan berlaku. Sangat diabaikan apabila pilihan dagangan adalah nilai ekstrinsik, bukannya nilai intrinsik, adalah penentu sebenar kos kontrak opsyen. Walau bagaimanapun, apabila pilihan murah, tamak boleh menggoda walaupun pedagang yang berpengalaman untuk mengambil risiko yang tidak bijak. Ini berkorelasi dengan pilihan yang mahal. Walau bagaimanapun, sebelum berdagang dengan pilihan murah, berhati-hati dengan 10 kesilapan yang biasa ini. Pelabur harus ingat bahawa pilihan murah sering murah kerana alasan. Kedua-dua peniaga pilihan yang berpengalaman dan berpengalaman boleh membuat kesilapan yang besar apabila berdagang dengan pilihan murah. Ketamakan boleh menjadi motivator yang hebat untuk keuntungan. Sedangkan, kebarangkalian adalah nisbah berdasarkan kemungkinan bahawa kejadian atau hasil akan, atau tidak, akan terjadi.


Melabur dalam pilihan murah tidak sama seperti melabur dalam saham murah. Kemudahubahan sejarah, yang boleh diplotkan pada carta, juga perlu dikaji dengan teliti supaya dapat membuat perbandingan dengan langkah-langkah volatilitas tersirat semasa yang dikira. Ini seterusnya bermakna terdapat kemungkinan keuntungan lebih cepat dalam nilai apabila stok mula bergerak. Kerugian berhenti perlindungan yang tidak diletakkan boleh memudaratkan pemeliharaan modal, dan banyak peniaga pilihan murah melepaskan kemudahan ini, dan sebaliknya memilih untuk memegang pilihan sehingga ia sama ada berbuah atau membiarkannya sampai mencapai sifar. Kesemua ini jelas sama dengan perspektif yang sangat memudaratkan mengenai pilihan perdagangan. Oleh itu, untuk berdagang di luar harga mogok pilihan ini, yang berdasarkan sekitar kerangka waktu, memerlukan pertimbangan yang berhati-hati. Apabila terdapat ketakutan di pasaran, risiko yang ada kadang-kadang mendorong harga lebih tinggi. Apabila tamat pilihan pendekatan, nilai ekstrinsik akan berkurangan dan akhirnya mencapai sifar. Ketidakseimbangan yang diaplikasikan digunakan oleh peniaga pilihan untuk mengukur sama ada pilihan mahal atau murah.


Keserakahan, kerana kekurangan kata yang lebih baik, adalah baik. Yang pertama cenderung untuk membawa lebih banyak risiko. Lagipun, siapa yang tidak menyukai keuntungan besar dengan pelaburan yang minimum? Pasaran tidak akan selalu dilakukan mengikut trend yang dipaparkan oleh sejarah stok yang mendasari. Mengabaikan atau tidak memahami parameter ketidakstabilan tersirat berbanding turun naik sejarah. Kos awal biasanya lebih rendah, yang menjadikan keuntungan mungkin lebih besar jika pilihan itu terpenuhi. Sebelum mengambil risiko terhadap pilihan murah, lakukan penyelidikan anda dan elakkan kesilapan yang paling biasa. Mengabaikan kemungkinan dan kebarangkalian yang berkaitan dengan perdagangan pilihan.


Peniaga yang mengambil pendekatan ini adalah orang-orang yang menghindari perdagangan proaktif, dan sebaliknya, membenarkan pasaran untuk membuat keputusan mereka secara konsisten dengan membawa mereka keluar dari perdagangan pada masa tamat. Tidak memilih bingkai masa yang sesuai atau tarikh tamat tempoh. Mengamati minat yang pendek, penarafan penganalisis dan aktiviti yang diletakkan adalah langkah yang pasti dalam arah yang betul untuk dapat menghakimi gerakan saham masa hadapan. Teknik Pengurusan Risiko untuk Jualan Panggilan Dilindungi. Corak tingkah laku ini sering membawa kepada penurunan kerugian yang semakin meningkat, yang pedagang mungkin ingin mengabaikan dengan mengelak panggilan telefon dan membuang kenyataan yang tidak dibaca. Tentukan kerja mengenai pergerakan saham, sama ada atas, bawah atau sisi, apabila pilihan pembelian, dan benar-benar mengabaikan analisis stok yang mendasari dan penunjuk teknikal yang ada membuat kesilapan besar penghakiman. Analisis sentimen, satu lagi kawasan yang diabaikan, membantu menentukan apakah akan ada kesinambungan trend semasa stok. Adakah anda membeli dan menjual pilihan? Dagangan murah adalah agak lurus ke hadapan, namun pelabur harus berhati-hati apabila memutuskan pada broker akhir. Ini sangat umum dengan pedagang fokus yang aktif seperti Broker Interaktif, Lightspeed, dan TradeStation. Apa yuran pelbagai dikenakan? Kami juga menganalisis kos bersih sebenar sebulan untuk pelabur kasual yang mungkin membuat 10 saham setiap bulan atau peniaga hiperaktif yang mungkin meletakkan 100 saham dalam satu bulan.


Adakah terdapat kadar komisen bertingkat? Bagi peminum kopi yang mesti mempunyai minuman pagi mereka, kos boleh dikurangkan secara mendadak dengan mengorbankan kualiti dan rasa. Pelabur boleh mengabaikan yuran perdagangan ini kerana ia adalah sama untuk setiap pembrokeran dalam talian yang dikawal selia dan jumlahnya tidak lebih daripada beberapa sen setiap dagangan. Adakah anda sering berdagang pada margin? Adakah terdapat yuran tambahan untuk stok saham peniaga atau OTCBB? Broker Interaktif menawarkan kadar margin terendah, tetapi jika anda berdagang dengan hanya tunai, maka ini boleh diabaikan. Apakah saiz pesanan biasa anda? Untuk mencari broker diskaun dalam talian terbaik untuk perdagangan saham, kami menganggap semua senario yang mungkin. Apakah kualiti pelaksanaan pesanan? Untuk pecahan penuh, lihat Panduan kami untuk Pelaksanaan Perintah.


Sesetengah broker akan mengenakan tambahan untuk akses kepada data pasaran seperti sebutan peringkat II dan bursa antarabangsa. Tawaran Semasa: Perdagangan di lebih daripada 100 pusat pasaran di 24 negara. Jika anda suka berdagang jenis sekuriti ini, baca panduan kami kepada broker terbaik untuk dagangan saham sen. Terdapat pelbagai faktor penting lain yang boleh memberi kesan kepada kos bersih setiap perdagangan apabila berdagang saham dan pilihan dalam talian. Adakah anda berdagang ETF atau dana bersama? Falsafah yang tepat ini berlaku untuk perdagangan dalam talian dengan broker diskaun, yang kini kami akan meneroka. Harga biasa yang dibayar untuk stok dan perdagangan opsyen bukan satu-satunya faktor kos yang penting. Apakah pilihan yang tersedia untuk routing pesanan? Terdapat banyak contoh, semua dengan kebaikan dan keburukan mereka. Kami juga menganalisis kos bersih sebenar sebulan untuk pelabur kasual yang mungkin membuat 10 pilihan perdagangan setiap bulan setiap satu kontrak atau peniaga pilihan aktif yang mungkin meletakkan 50 opsyen berdagang setiap bulan dengan 5 atau lebih kontrak masing-masing.


Perkhidmatan Perbankan dan 4 bintang secara keseluruhan untuk 2017. Tambahan lagi, broker ini kadang-kadang boleh mengenakan yuran data bulanan atau yuran platform yang hanya boleh dikecualikan jika ambang ambang suruh tertentu dipenuhi. Gunakan kalkulator kos perdagangan di sini di laman web ini, baca nota komisen terperinci kami untuk setiap broker, kemudian bandingkan pilihan terpilih menggunakan alat membandingkan untuk membuat keputusan muktamad. Ini adalah semua soalan besar untuk bertanya kepada diri sendiri. Keduanya mempunyai kebaikan dan keburukan mereka; ia bergantung kepada saiz pesanan yang anda berdagang, secara purata. Tawaran Semasa: Yuran Rendah dan Data Pasaran Percuma. Merrill Edge menawarkan kadar komisen yang lebih rendah daripada kebanyakan pesaing perkhidmatan penuhnya. Broker mengenakan biaya untuk latihan dan tugasan, dan kadar margin jauh lebih rendah daripada pesaing terdekat. Platform Berbasis Web dan menyediakan alat pilihan yang berguna untuk peniaga pilihan semua gaya. Berapa banyak dagangan yang anda letakkan setiap bulan, secara purata? Adakah terdapat caj tambahan untuk mengakses data pasaran atau akses platform?


Kami juga mempertimbangkan minimum bulanan, yuran platform, yuran data, dan kos lain yang berkaitan. Program Ganjaran Pilihan mempunyai faedah lain seperti ganjaran bonus pada kad kredit dan kadar gadai janji diskaun. Kerana, seperti broker yang bersinar atas alasan khusus, sebaliknya juga sangat benar. Akhirnya, ia adalah tentang mencari medium bahagia di mana kualiti dan harga bersama-sama menawarkan pilihan yang paling sesuai. Pembaca bertanggungjawab sepenuhnya untuk pemilihan stok, mata wang, opsyen, komoditi, kontrak niaga hadapan, strategi, dan pemantauan akaun pembrokeran mereka. Mengakui bahawa jika kaedah anda tidak sesuai dengan gabungan kelebihan dan kelemahan yang ditawarkan pilihan, maka anda perlu berpegang dengan saham atau niaga hadapan yang lebih lurus. Maklumat yang terkandung di dalam ini tidak direka untuk digunakan sebagai jemputan untuk pelaburan dengan mana-mana penasihat berprofil. Anda fikir kebanyakan pemain pilihan memahami ini? Dan, tentu saja, apabila mereka memenangi pusingan, broker mereka berada di sana dengan mereka, mendorong mereka untuk membajak kejatuhan itu kembali ke kedudukan yang lebih besar. Lihat pelepasan epik 2017 saya: Arah Trend berikut: Bagaimana Membuat Fortune di Bull, Bear dan Black Swan Markets. Mereka lebih suka untuk membeli pilihan, tahan mereka untuk seketika dan biarkan mereka pergi ke sifu daripada mengganggu dengan menetapkan mata risiko. Loteri tersebar luas kerana mereka adalah lembu tunai bagi mereka yang menjalankannya.


Variasi pada tema ini berlaku setiap hari. Pembuat pasaran menjual pilihan murah kepada orang ramai dengan sebab yang sama: untuk menghasilkan wang dengan mengambil bahagian pintar perdagangan yang bodoh. Pemikiran ini biasanya dilahirkan dari kemalasan atau ketakutan yang tidak rasional terhadap risiko. Tiada siapa yang sanggup menjual bil dolar untuk lima puluh sen. Tujuan laman web ini adalah untuk menggalakkan pertukaran idea secara bebas merentasi pelaburan, risiko, ekonomi, psikologi, tingkah laku manusia, keusahawanan dan inovasi. Daripada menggunakan alat pengurusan risiko yang terbukti, berhenti perlindungan, pedagang ini lebih suka membayar ikatan dari segi premium waktu, pada dasarnya memendamkannya ke tandas. Pedagang hidup dan mati oleh undang-undang purata. Seseorang akan berfikir begitu, kerana, pelabur-pelabur ini pasti akan mengambil wang mereka dan berlari jika mereka memenangi loteri. Tetapi, bukannya mengambil hadiah bernasib baik, pemain pilihan tetap cukup lama untuk undang-undang purata untuk mengambil wang itu kembali. Satu-satunya trend berikut dokumentari!


Setengah akaun pergi ke komisen, sama seperti itu. Semua data di laman web ini langsung dari CFTC, SEC, Yahoo Finance, Google dan dokumen pendedahan oleh pengurus yang disebutkan di sini. Artikel individu adalah berdasarkan pendapat penulis masing-masing, yang boleh mengekalkan hak cipta seperti yang dinyatakan. Jika perdagangan buruk adalah penyakit, maka pilihan murah adalah wabak, dan broker di seluruh negara melakukan yang terbaik untuk menyebarkannya seperti wabak. Jika undang-undang purata memberikan kaedah anda harapan yang positif, maka anda mempunyai peluang untuk membuat wang dalam jangka panjang. Sekiranya anda mengelakkan pilihan perdagangan sepenuhnya? Adakah pilihan murah yang pernah dibayar? Proses itu berterusan sehingga wang yang dimenangi diberikan kembali dan kemudiannya, meninggalkan pelanggan yang lebih miskin, broker yang lebih kaya, dan penambahan ketagihan untuk keseronokan yang lama. Disemak dan dilanjutkan dengan dua kali lebih banyak kandungan. Jadi apakah penyelesaiannya? Adakah perasaan hangat dan kabur itu datang dari melihat purata Joe secara rawak menjadi seorang jutawan semalaman?


Peniaga-peniaga pilihan yang sama akan secara konsisten membiarkan pasaran membawanya keluar dari perdagangan pada masa tamat dan bukan mengambil tindakan langsung sendiri. Sekiranya undang-undang purata menentang anda, perkara terbaik yang boleh anda lakukan ialah mengharapkan anda? Nota: jika anda tiada kaedah, anda tidak mempunyai peluang. Adakah mereka ditaja dari segi amal? Baca penafian penuh kami. Tanda dagangan dan tanda perkhidmatan lain yang terdapat di Trend Mengikuti rangkaian tapak boleh dimiliki oleh Trend Following atau oleh pihak lain termasuk pihak ketiga yang tidak bergabung dengan Trend Following. Kami menganggap semua data tepat, tetapi tidak bertanggungjawab terhadap kesilapan, ketinggalan atau kesilapan perkeranian yang dibuat oleh sumber. Broker juga suka pilihan murah kerana sekali akaun anda dimuatkan dengannya, mereka boleh melupakan anda. Bagaimanapun, akaun yang dimaksimumkan dengan kedudukan niaga hadapan mungkin menjadi masalah. Adakah terdapat sebarang kaitan dengan broker pilihan murah pagi, siang dan malam?


Maklumat di laman web ini dimaksudkan sebagai perkongsian pengetahuan dan maklumat dari penyelidikan dan pengalaman Michael Covel dan komunitasnya. Tiada risiko defisit. Tiada makan tengahari percuma. Tetapi apabila pelanggan dimuatkan dengan pilihan murah, pendedahan terhad. Pilihan LEAPS boleh menjadi kenderaan dagangan yang efektif jika diuruskan dengan betul. Apabila broker tipikal mencari seorang pelanggan yang? Mereka memecah wang tunai yang sukar untuk menewaskan kemungkinan yang lebih rendah daripada yang disambar oleh kilat. Keseluruhan kandungan laman web ini adalah berdasarkan pendapat Michael Covel, melainkan dinyatakan sebaliknya. Apa yang berlaku adalah peristiwa yang tidak dijangka memukul pasaran, atau walaupun berita Greece baru-baru ini atau kenaikan kadar Fed mula membuat semua orang naik tegang? Ada sedikit masalah penurunan jika pasaran bersandar ke arah itu. Oleh itu, dengan akaun 100K saya mungkin mempunyai pilihan dalam 50K atau stok bermain tertunggak dan 50K secara tunai. Ini memberitahu kita harga pilihan adalah murah kerana jangkaan pasaran bukan untuk bergerak besar, tajam. Bolehkah anda dilindungi?


Walau bagaimanapun, itu cenderung untuk menjadi penunjuk yang bertentangan yang baik. SPY, IWM, DIA atau QQQ. Oleh itu, jika kita mempunyai perhimpunan pasaran semasa musim panas, maka hooray untuk permainan lama kita. Tahap ketakutan yang semakin meningkat cenderung meningkatkan premium untuk pilihan, terutamanya meletakkan pilihan. Sekiranya pasaran meningkat, saya akan kehilangan wang dalam drama ini tetapi jika dilakukan dengan betul, bahagian panjang saya harus mengatasi kerugian. Pasaran cenderung untuk membuat langkah yang tajam dan bergerigi kerana kecairan adalah nipis. ETF yang nampaknya paling lemah atau memberikan perlindungan terbaik terhadap pegangan saya dengan korelasi yang kuat. Bagi saya, salah satu strategi perdagangan opsyen yang paling ideal hanya membeli lurus meletakkan pada satu atau dua indeks. Kita boleh merumitkan ini dengan struktur yang berbeza yang mengurangkan risiko, tetapi dengan harga turun naik jadi harga pilihan yang rendah tidak mahal. Keindahan dengan pilihan meletakkan adalah leverage, sangat sedikit wang tunai depan diperlukan untuk melindungi kedudukan stok anda. Oleh itu, membeli beberapa meletakkan sebagai perlindungan terhadap portfolio anda menjadikan salah satu strategi perdagangan pilihan yang lebih baik. Perdagangan musim panas biasanya menenggelamkan dalam satu keadaan turun naik yang rendah dan minat yang sangat kecil. Tidak perlu menyebut bancdebinaries.


Salah satu manfaat utama untuk memiliki akaun dengan Capital One Investing adalah bahawa ia boleh dihubungkan dengan akaun Capital One 360 ​​anda, membuat urus niaga dari dan ke bank. Kebanyakan peranti mudah alih serasi dengan Fidelity. Dalam 5 tahun saya berdagang dengan Scottrade, saya tidak pernah mengalami kelewatan, masalah atau kesulitan. Walau bagaimanapun, untuk pelabur biasa, mungkin idea yang lebih baik untuk pergi bersama salah satu broker lain, untuk menjimatkan wang dengan bayaran. Akaun IRA dan mempunyai perkhidmatan pelanggan yang hebat. Akaun perdagangan, lawati laman web rasmi mereka di www. Apl Android boleh digunakan untuk mengakses akaun anda dan membuat dagangan. Untuk membuka akaun Scottrade, lawati laman web rasmi mereka di www. Lihat kajian penuh kami tentang Ally Invest.


Tidak ada minimum yang diperlukan untuk membuka akaun dan mereka menawarkan pelbagai bonus berdasarkan jumlah deposit awal anda. Pada masa kini, anda boleh menemui berpuluh-puluh broker saham dalam talian, masing-masing mendakwa bahawa mereka adalah yang terbaik dalam apa yang mereka lakukan. Terima kasih kerana maklumat! Nampaknya seperti broker dalam talian yang baru dilancarkan setiap bulan dan perdagangan saham murah telah menjadi jalan perdagangan dunia saham. Ally Invest sesuai dengan hak di bahagian atas senarai kami kerana ia seolah-olah melakukan semuanya dengan baik. Untuk membuka akaun Capital One Investing, lawati laman web rasmi mereka di www. Perdagangan adalah satu-satunya broker saham dalam talian yang boleh saya fikirkan iklan tersebut di televisyen, menjadikan mereka yang paling terkenal dalam senarai ini. Ketika bertahun-tahun telah berkembang, perdagangan saham dalam talian telah menjadi lebih mudah bagi pengguna DAN kurang mahal, yang merupakan gabungan yang jarang dalam perniagaan.


Untuk membuka akaun Fidelity, lawati laman web rasmi mereka di www. Hanya 10 tahun lalu, dagangan dalam talian hampir mustahil. Dengan beratus-ratus webinar untuk mendidik pelabur, Fidelity adalah tempat yang bagus untuk memulakan kerjaya pelaburan anda. Lihat senarai penasihat Robo terbaik kami. Untuk membuka akaun ChoiceTrade, layari laman web rasmi mereka di www. Tidak aktif dalam dagangan dalam talian? Untuk membuka akaun pemikir, layari laman web rasmi mereka di www.


Perdagangan dan Firstrade menawarkan cara mentah dan mahal untuk mengelakkan memanggil broker tempatan anda dan membuat perdagangan anda sendiri. Lopez juga, nampaknya ia hanya semalam. Perdagangan sejauh ini adalah pilihan terbaik anda. Mencari broker saham dalam talian yang terbaik menjadi semakin sukar setiap hari. Tetapi berapa banyak daripada mereka boleh menawarkan perdagangan murah, perkhidmatan pelanggan pakar, pelaksanaan cepat kilat dan teknologi canggih? Walau bagaimanapun, kelemahan mel untuk menggunakan ChoiceTrade adalah platform mereka. Untuk membuka akaun SogoTrade, lawati laman web rasmi mereka di www. Di samping itu, Capital One Investing kini juga menawarkan portfolio yang diuruskan. Untuk membuka akaun Ally Invest, lawati laman web rasmi mereka di www. Daripada Pilihan Wang dengan harga yang rendah hanya berfikir bahawa mereka terlalu murah untuk dibeli.


Untuk 2450 Pilihan Panggilan adalah 125 x 96. Pilihan mempunyai Nilai Zero Intrinsik. Harga Pilihan sebagaimana mestinya. Sesetengah orang percaya bahawa semua Pilihan menjadi Sifar pada Tempoh luput. Kalkulator Opsyen untuk Saham Infosys. Populariti Pilihan di kalangan pedagang pasaran adalah kerana keperluan modal kurang untuk mengambil kedudukan dagangan di pasaran dan risiko yang lebih rendah. Kami tidak akan memaparkan banyak perkara di sini. Anda pastinya boleh menggunakan Kalkulator Opsyen untuk mengira Harga Pilihan. Ini tidak benar. Kadar faedah dan beberapa huruf Yunani.


Di sini kita bercakap mengenai pilihan Strike yang tersedia untuk sebarang stok tertentu atau Keselamatan yang mendasari. Ini adalah harga yang sah walaupun selepas tamatnya Kontrak Derivatif. Persoalan sebelum kami sekarang adalah Pilihan yang Murah. Ini dikreditkan kembali kepada Pembeli Opsyen selepas Tempoh Tamat Kontrak. Kebarangkalian keselamatan dasar yang berlaku di sana adalah rendah dan harga Pilihan tersebut hanya disebabkan oleh Nilai Masa yang terus berkurang dengan setiap hari berlalu dan anda mungkin akan kehilangan semua Premium yang anda bayar untuk membeli Pilihan tersebut. NSE telah menunjukkannya dalam pelbagai warna. Nilai Nilai Opsyen dan ia akan terus berkurangan apabila Pendekatan Berkekalan mendekati. Pilihan berhampiran harga saham semasa mempunyai premium yang tinggi berbanding Harga Strike yang lebih jauh. Ini adalah kerana kebarangkalian harga saham mencapai pilihan Strike berhampiran agak tinggi. Nilai Intrinsik Opsyen adalah nilai yang wujud dalam Opsyen.


Pilihan mempunyai Nilai Intrinsik yang merupakan perbezaan antara Harga Saham dan Harga Strike. Pilihan pada Harga Murah dan menjualnya dengan harga yang lebih tinggi. Panggilan Strikes dilihat lebih rendah daripada harga saham semasa yang mempunyai Nilai Intrinsik. Pilihan dengan menganalisis Harga Pilihan. Premium hanya mencerminkan nilai masa. Rendah IV bermaksud pilihan murah. Kita perlu jual sementara mereka masih mempunyai nilai masa mereka. Ia berlaku, jadi kami lakukan. 6 September vs berakhirnya bulan Disember, dengan menganggap tidak berubah IV. Dalam keadaan di mana kita menjangkakan peningkatan dalam IV, mereka yang meletakkan akan mendapat manfaat yang paling banyak. Perdagangan Tanpa Sasaran? Tetapi sejak Wynn Resorts berada di rendah bersejarah di IV, kami fikir kenaikan kemungkinan besar. Kami memilih tarikh tamat tempoh Disember. Menggunakan carta harga harian, tentukan sama ada kami mempunyai sebab yang baik untuk menjadi kuat menaik atau kuat pada setiap saham.


Lima peratus daripada 40 mata ialah 2 mata. Anda mesti menggunakan perisian peringkaran pilihan untuk ini. Proses mengenal pasti peluang-peluang ini mempunyai satu set langkah yang sedikit berbeza daripada mereka untuk pilihan mahal. Perhatikan berapa banyak peningkatan yang diunjurkan dalam IV akan membantu kami. Di sini, daripada menjual, kami akan membeli pilihan. Kenal pasti harga henti yang akan kita gunakan jika kita akan menjual stok itu sendiri. Tolak semua stok yang gagal ujian ini. Begitulah cara kita membuat tunai dalam peningkatan IV. Wynn Resorts pada sasaran 130 pada 6 September dan tidak berubah IV, nilai Plot1 dari Rajah 3 di atas. Berikut adalah rangkaian pilihan untuk Wynn Resorts. Ini adalah kawasan yang mana perhimpunan utama terakhir dilancarkan. Kisah ini oleh Russ Allen pada asalnya muncul di Akademi Perdagangan Dalam Talian dalam dua bahagian.


Rancangan keluar kami sudah siap, dan yang perlu kami lakukan adalah menunggu salah satu pencetus kami untuk membawa kami keluar dari perdagangan. Pada apa harga yang akan kita ambil keuntungan kita dan keluar dari perdagangan jika ia berjalan pada waktu itu? Kirakan kehilangan jumlah wang, dengan stok harga berhenti dan IV tidak berubah, 30 hari dari sekarang. Pada 8 Ogos, pencarian ini menghasilkan 39 saham. Kirakan jumlah keuntungan dengan saham pada harga sasaran dan IV tidak berubah 30 hari dari sekarang. Kami mahu tamat tempoh yang masih akan mempunyai banyak masa untuk pergi, pada masa itu pada masa akan datang apabila stok mencecah sasaran kami. Hitung jumlah keuntungan, dengan stok pada harga sasaran dan IV tidak berubah 30 hari dari sekarang.


IV boleh dibayangkan walaupun turun. Nombor IV yang benar-benar rendah atau tinggi. Malah, jika kita dapat mengenal pasti stok yang berada pada paras permintaan yang tinggi atau tahap bekalan dan juga mempunyai pilihan yang sangat murah, kita mempunyai perdagangan opsyen yang paling mudah dan berpotensi yang paling menguntungkan. Ini mungkin kelihatan seperti banyak langkah untuk membeli panggilan atau meletakkan. Pertama, saya menyenaraikan langkah-langkah. Meninggalkan satu atau lebih langkah-langkah ini adalah yang menyebabkan kebanyakan peniaga pilihan baru kehilangan wang. Pada harga apa kita akan keluar dari perdagangan jika ia menentang kita? Seperti yang dinyatakan di atas, saya menggunakan pengimbas bersepadu ke dalam platform dagangan saya. Itulah jumlah kehilangan wang yang akan kita hadapi jika kita memegang 140 putaran sepanjang masa sehingga tamat tempoh dan mereka tamat tempoh tidak berharga. Jika semua masih kelihatan baik, letakkan dagangan itu. Sekarang kita boleh mengira ganjaran kita kepada nisbah risiko dengan menganggap tidak berubah IV. Wynn Resorts mencapai titik itu.


Wynn Resorts pada harga 142 berhenti pada 6 September dan tidak berubah IV, nilai Plot1 dari Rajah 4 di atas. Hitung kehilangan jumlah wang dengan stok pada harga berhenti dan IV tidak berubah 30 hari dari sekarang. Stok lain, jika ada, adalah peluang terbaik kami. Ini akan menghapuskan kebanyakan kemungkinan. Wynn Resorts hampir di mana ia telah berlaku ketika kami masuk. Perubahan IV sebenar mungkin lebih besar atau lebih kecil daripada itu. Habis tempoh paling singkat selama 90 hari ialah Disember. Kenal pasti harga sasaran untuk 30 hari akan datang. Kita hanya boleh memanfaatkannya jika kita menjual pilihan apabila mereka masih mempunyai banyak masa untuk pergi.


Sekiranya kita lemah dan menggunakan opsyen putar, harga mogok seterusnya akan melebihi harga semasa. Jika kita menaik dan menggunakan pilihan panggilan, itu adalah harga mogok seterusnya di bawah harga saham semasa. Ia melepasi ujian kami untuk gambaran yang kuat dan lemah. Platform perdagangan dan produk mandiri menawarkan pengimbas pilihan. Ia sedang dalam proses gagal di zon bekalan utama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.