Sabtu, 13 Januari 2018

Broker terbaik untuk pilihan perdagangan


Pelanggan mendapat banyak kuasa platform secara percuma. Pelanggan OptionsXpress mempunyai akses kepada platform baru. Bagi sesetengah pelabur, broker terbaik untuk pilihan dagangan adalah yang mempunyai komisen yang paling murah. Alat pendidikan dan tutorial platform banyak, yang merupakan tambahan: Kerana sifat platform yang canggih, ia mungkin memerlukan sedikit masa untuk menjadi biasa dengan semua yang ditawarkan. Kami menghabiskan lebih dari 300 jam mengkaji broker atas talian sebelum memilih yang terbaik untuk pembaca kami. Panduan yang kami tawarkan dan maklumat yang kami berikan sangat dikaji, objektif dan bebas. Siapa broker pilihan terbaik hari ini? Platform, data dan yuran lain dengan cepat dapat membatalkan apa yang anda simpan pada komisen. Dan kedua-dua Charles Schwab dan TD Ameritrade mempunyai banyak platform yang dapat digunakan oleh pelanggan untuk mulai mempelajari tali, kemudian lulus ke alat yang lebih canggih dan berdagang jika diinginkan. Dapatkan butiran dalam kajian TD Ameritrade kami. Scottrade dikenali dengan perkhidmatan pelanggan yang cemerlang dan kehadiran fizikal yang besar sebanyak 500 cawangan.


Tetapi nonton yuran lain untuk memastikan bahawa komisen yang lebih rendah membayar. Kedua-duanya menawarkan penyelidikan dan data yang luas secara percuma, serta kelas hidup dan webinar untuk peniaga pilihan awal dan maju. Persediaan meluas kepada pengguna yang melihat semua peranti, termasuk mudah alih dan tablet. IQ Modal dan Pengurusan Modal McLean. Platform Workstation Trader dan alat. Platform perdagangan di Ally Invest dan TradeStation menawarkan pelbagai alat analitis, menyediakan pelaksanaan perdagangan yang stabil dan cepat, dan membolehkan para pelabur menyesuaikan alat dan reka bentuk agar sesuai dengan kebutuhan mereka. NerdWallet menawarkan alat kewangan dan nasihat untuk membantu orang memahami pilihan mereka dan membuat keputusan yang terbaik. Satu lagi campur: eOption dikenali kerana mempunyai beberapa kadar margin terendah yang tersedia. Kebanyakan broker dalam senarai kami tidak memerlukan wang untuk membuka akaun. Lihat cara memilih broker pilihan untuk mengetahui lebih lanjut mengenai apa yang boleh membuat atau memecahkan pengalaman perdagangan pilihan. Lihat lagi dalam kajian TradeStation kami. Pada suku pertama 2018, Schwab akan mula melancarkan platform baru kepada semua pelanggan. Orang lain memprioritaskan alat perdagangan, reka bentuk platform, penyelidikan, perkhidmatan pelanggan atau semua perkara di atas.


Pelanggan boleh membuat papan pemuka tersuai dengan modul alih dengan data dan ciri yang mereka mahu gunakan. Broker Interaktif mungkin lebih banyak gaya anda. Broker-broker ini menawarkan beberapa platform perdagangan yang paling berkuasa untuk harga yang berpatutan. Broker-broker ini menawarkan komisen perdagangan opsyen harga yang kompetitif dan telah dihapuskan atau secara mendadak mengetepikan yuran perdagangan minimum. TD Ameritrade menawarkan akaun dagangan maya paperMoney untuk menguji platform pemikir. Jawapannya bergantung kepada siapa yang anda bertanya dan apa yang mereka hargai. TD Ameritrade dengan mudah melayani peniaga pilihan tidak kira di mana mereka berada di keluk pembelajaran. Navigasi mudah dan diperkemas. Broker Perkhidmatan Penuh vs Broker Diskaun. Walau bagaimanapun, ini akan memakan masa yang cukup.


Apakah Pilihan Dagangan? Broker Perkhidmatan Penuh. Perkhidmatan Penuh atau Diskaun? Pilihan Bro melakukan kajian semula menyeluruh mengenai beberapa broker pilihan terbaik, tetapi akhirnya broker pilihan yang akan sesuai dengan anda paling banyak bergantung pada kos, keutamaan peribadi, dan aktiviti perdagangan anda. Broker mahal yang berbaloi. Memandangkan itu, salah satu faktor yang paling penting apabila memilih broker perdagangan pilihan adalah kos. Pasti tidak, kerana anda mendapat apa yang anda bayar. Ally Invest adalah salah satu daripada broker perdagangan terkini dan pilihan untuk tahun 2017, dan mereka mempunyai beberapa harga terbaik di seluruh industri. Ia juga bergantung pada jumlah dagangan tipikal anda. Ini kerana ramai broker kadar harga berdasarkan faktor-faktor yang berbeza.


Platform Dagangan Berbanding Adakah Broker Pilihan Termurah Secara automatik Broker Pilihan Terbaik? Jika anda dapat mengurangkan kos urus niaga anda, anda, dengan definisi, segera menjadi pedagang yang lebih berjaya. Ditubuhkan pada tahun 1982, TradeStation adalah salah satu pembrokeran diskaun dalam talian yang paling lama di dunia. Sehingga mereka baru-baru ini memotong bayaran mereka, Charles Schwab dikenakan beberapa yuran tertinggi di seluruh industri. Hanya segelintir broker runcit dalam industri yang menawarkan platform dagangan yang boleh dimuat turun. Selain itu, lebih ramai peniaga menguruskan portfolio mereka dari telefon pintar mereka menerusi aplikasi mudah alih, jadi hari-hari perdagangan desktop mungkin menjadi perkara masa lalu. Selain faktor konkrit seperti kos transaksi, sesetengah peniaga akan menyukai satu platform lebih daripada satu lagi platform. Perunding Perdagangan dan platform Thinkerswim. Institut di Exchange Options Lembaga Chicago. Platform yang dimuat turun cenderung menggunakan carta kilat dan alat.


Broker Interaktif mempunyai dua platform untuk pelanggan. Dan percayalah, apabila anda baru mulai, sangat mengecewakan untuk melihat harga pilihan yang anda inginkan dan ketika anda menempatkan perdagangan anda, anda dapat diisi 10 atau 20 sen dari tempat anda mengira anda sudah kenyang. Terdapat banyak faktor lain yang perlu dipertimbangkan ketika membuka akaun pilihan broker selain komisyen. Akhir sekali, melampaui harga dan kemudahan penggunaan, perkara lain yang perlu dipertimbangkan sebelum anda membuka akaun pembrokeran pilihan ialah promosi pemasaran semasa mereka. Broker sering mempunyai struktur komisen yang berbeza bergantung kepada saiz akaun anda dan bilangan dagangan yang akan anda buat setiap bulan atau seperempat. Seperti apa yang anda dengar, jika bunyi terlalu baik untuk menjadi kenyataan, mungkin itu. Komisen adalah munasabah dan pelaksanaan hukuman adalah sangat baik. Sebaik sahaja anda selesa bahawa firma pembrokeran yang anda sedang mempertimbangkan adalah yang boleh dipercayai, maka lihat struktur komisen mereka. Harga opsyen sering bergerak dengan cepat sehingga detik boleh bermakna perbezaan harga sepeser atau lebih.


Adakah anda akan berdagang 2 kontrak, 20 kontrak atau 200 kontrak dengan setiap perdagangan? Scottrade mungkin mempunyai komisen sedikit lebih rendah daripada ETRADE, tetapi saya mendapati platformnya sudah ketinggalan zaman, perlahan, dan hanya tidak menarik. Komisen adalah serupa, tetapi ETRADE nampaknya berada di hadapan lengkung dengan menawarkan akses kepada 6 pasaran ekuiti global sekiranya anda ingin menjual saham Kanada, Eropah, atau Asia. Bagaimana anda ingin mendapatkan 20 dagangan pertama anda secara percuma? Walau bagaimanapun, jika anda seorang pemula dan membeli beberapa panggilan dan meletakkan, maka ThinkorSwim TIDAK untuk anda kerana anda akan benar-benar keliru dengan jenis pesanan dan semua maklumat yang diberikan kepada anda. Platform broker TD Ameritrade mudah dan mudah digunakan dan memiliki alat penyelidikan yang sangat baik. Siapa Broker Pilihan Terbaik? Dagangan Percuma di OptionHouse. Cina, maka anda mungkin OK dengan Scottrade. Apa yang saya lihat berlaku dengan platform broker pilihan sekarang ialah sesetengahnya direka untuk peniaga pilihan pemula dan sesetengahnya direka untuk peniaga pilihan yang berpengalaman. Setiap firma pembrokeran mempunyai platform yang berbeza dan begitu kemudahan meletakkan pesanan adalah berbeza.


Anda mungkin berfikir bahawa pilihan membeli pada satu platform adalah sama seperti pilihan membeli pada platform lain. Satu fikir saya tahu pasti bahawa semua broker tidak sama. Oleh itu, cuba menyelamatkan beberapa dolar dalam komisen boleh menjadi bijak dan kalah bodoh! Bayaran untuk mendapatkan wang anda? Walaupun ini adalah kadar komisyen penuh ETrade sebut harga di laman web mereka, mereka boleh dirunding. Mencari broker pilihan termurah tidak begitu mudah. Akhirnya, apa lagi yuran lain? ETRADE mempunyai aplikasi yang boleh dimuat turun untuk komputer desktop anda yang menjadikan laman web HTML kelihatan anti. Pastikan anda mengetahui keseluruhan struktur yuran! Cuba ETRADE PowerTrader; Saya sangat mengesyorkannya. Perubahan komisen broker berdasarkan bilangan kenalan yang akan diperdagangkan dengan setiap pesanan supaya mempertimbangkan saiz perdagangan anda.


Pembrokeran ini tahu bahawa ia sangat mahal untuk memperoleh pelanggan dan lebih mudah untuk mengekalkan pelanggan. Sesetengah broker kini menawarkan masa mengisi pesanan yang dijamin atau perdagangan anda adalah komisen percuma. Sudah tentu anda akan! Semakin banyak wang yang anda miliki, semakin lama anda mempunyai akaun, dan semakin banyak sejarah perdagangan anda semakin mungkin anda akan mendapat pengurangan. ETRADE atau TradeKing adalah platform pemula yang baik. Sebelum anda membuka akaun pembrokeran saham dan pilihan, pastikan broker telah berniaga selama beberapa tahun dan anda telah berbincang dengan orang yang benar-benar mempunyai akaun di sana. Kelajuan pelaksanaan pesanan sangat penting kerana harga pilihan sering bergerak dengan cepat. ETrade baru-baru ini dan meminta mereka untuk memadankan komisen firma pembrokeran lain dan mereka melakukannya dalam masa 24 jam. Oleh itu sila pastikan anda melihat struktur komisen yang sepadan dengan saiz akaun anda atau kekerapan dagangan. Terdapat banyak firma pembrokeran di luar sana. Sesetengah broker akan mengenakan bayaran untuk mengambil wang dari akaun anda.


Broker mana yang akan membiarkan saya membuka akaun? Anda boleh menemui banyak maklumat mengenai broker anda di laman web FINRA. Setiap daripada mereka mungkin akan memberitahu anda bahawa mereka boleh menawarkan lebih banyak untuk dolar pelaburan anda daripada mana-mana pesaing mereka boleh. Sesetengah broker mempunyai sekatan yang mengehadkan siapa yang akan dapat membuka akaun dengan mereka. Pastikan untuk melihat ke dalam afiliasi profesional. Semasa memotong cek telah menjadi kaedah pilihan untuk beberapa waktu, kaedah tanpa kertas seperti pemindahan dana elektronik menjadi standard industri untuk mendapatkan wang tunai ke dalam akaun anda. Broker perkhidmatan menyediakan kepada pelanggan mereka boleh berbeza sedikit dari firma kepada firma; ketua di antara mereka adalah keupayaan untuk membeli dan menjual saham. Walaupun platform premium ini mungkin menawarkan lebih banyak ciri, mereka biasanya datang dengan kos tambahan kepada anda, pelanggan. Hari-hari ini, firma-firma yang paling terkenal mempunyai platform dagangan yang sangat mengagumkan yang menyediakan maklumat akaun, penyelidikan, dan tentu saja keupayaan untuk membeli dan menjual pelaburan. Dalam beberapa tahun yang lalu, firma yang menawarkan dagangan dalam talian telah berusaha untuk mengubah reka bentuk platform dagangan mereka dengan cara yang membuat maklumat lebih mudah didapati kepada pelanggan mereka.


Walau bagaimanapun, undang-undang keselamatan negara telah memberi kesan kepada polisi banyak institusi kewangan untuk membuka akaun baru. Sekiranya broker anda mempunyai lokasi runcit yang berdekatan, anda sepatutnya dapat menyediakan akaun secara peribadi. Sekatan-sekatan ini biasanya merebak ke umur dan wang. Maaf, orang, tiada kad kredit diterima di sini. Pengeluaran atau Bayaran Pindah. Pastikan bahawa anda memahami batasan yang diletakkan pada keupayaan anda untuk menyentuh wang tunai anda sendiri. Dengan syarat bahawa anda mempunyai semua dokumen yang diperlukan, akaun anda biasanya akan ditubuhkan pada hari yang sama. Faedah atas wang yang anda pinjam dari broker anda boleh menjadi cukup besar dalam beberapa kes. Produk pelaburan lain, seperti dana bersama, bon, opsyen, dan CD juga boleh dibeli melalui broker anda. Tetapi bagi sesetengah orang, dapat berjalan ke pejabat yang sebenar dan bercakap dengan orang sebenar adalah masalah besar. Kebanyakan broker memerlukan baki akaun minimum untuk alasan yang sama yang dilakukan oleh bank: Mereka membuat wang dengan memberi pinjaman kepada pelanggan lain sebagai ganti bunga. Bagaimana anda boleh mendapatkan wang ke dalam akaun anda?


Kepentingan istimewa adalah dana bersama. Broker anda akan mengenakan bayaran untuk setiap perdagangan yang anda buat. Firma broker kini dipegang pada piawaian yang lebih tinggi untuk mengesahkan identiti pelanggan mereka. Bagi broker saham, badan pengawal bebas adalah Persatuan Peniaga Sekuriti Kebangsaan, yang menjadi sebahagian daripada FINRA pada tahun 2007. Biasanya, yuran perdagangan dan penyelenggaraan yang rendah diimbangi oleh kadar faedah margin yang tinggi. Firma itu menawarkan salah satu komisen pilihan paling rendah di kalangan syarikat pelaburan terbesar di negara ini. Peniaga yang kerap menerima harga termurah. Minimum 1 kontrak atau had kontrak. Terdapat banyak strategi pilihan. Ia membolehkan pelabur berpotensi mendapat keuntungan daripada pergerakan harga saham dengan pelaburan awal yang kecil untuk kontrak pilihan. Opsyen dijual dalam kontrak, dan harga kontrak opsyen dipanggil premium. Walau bagaimanapun, jika digunakan dengan bijak, pilihan kurang berisiko daripada kedudukan yang sama di stok.


Lebih tinggi tahap semakin kompleks kaedah dan semakin tinggi risiko yang dibawa. Pilihan panggilan bertindak sangat seperti saham. Ketika datang ke alat perdagangan, langit adalah batas di TradeStation. Terdapat tahap kelulusan yang berbeza dalam pilihan perdagangan. Biasanya, apabila seorang pedagang membeli panggilan atau meletakkan, dia berspekulasi dengan harga saham. Beroperasi sebagai perniagaan dalam talian, laman web ini boleh dibayar melalui pengiklan pihak ketiga. kaedah Roller dari thinkorswim membolehkan pelanggan membuat peraturan adat dan menggulung kedudukan opsyen sedia ada secara automatik.


Jika anda percaya sebarang data yang disenaraikan di atas adalah tidak tepat, sila hubungi kami menggunakan pautan di bahagian bawah halaman ini. Rancangan Keogh, Rancangan Perkongsian Keuntungan, atau Rancangan Pembelian Wang. Opsyen dagangan opsyen tertakluk kepada kajian dan kelulusan TD Ameritrade. Penerimaan kami pampasan itu tidak boleh ditafsirkan sebagai pengesahan atau cadangan oleh StockBrokers. Tiada kredit akan diberikan untuk perdagangan yang tidak diketepikan. TD Ameritrade adalah tanda dagangan yang dimiliki bersama oleh TD Ameritrade IP Company, Inc. Platform PilihanHouse adalah yang terbaik dalam industri. Tawaran tidak boleh dipindahmilik dan tidak sah dengan pindahan dalaman, akaun yang diuruskan oleh TD Ameritrade Investment Management, LLC, akaun Institutional TD Ameritrade, dan akaun TD Ameritrade semasa atau dengan tawaran lain.


Cukai yang berkaitan dengan tawaran TD Ameritrade adalah tanggungjawab anda. Fungsi pengurusan kedudukan dan mengikat pengalaman bersama-sama adalah di mana platform seperti OptionHouse dan thinkerswim benar-benar menonjol dan membezakan diri mereka. Untuk pesanan pilihan, yuran pengawalseliaan opsyen boleh dikenakan. Broker itu juga menawarkan Idea Hub, yang menggunakan imbasan yang disasarkan untuk menguraikan perdagangan pilihan yang mungkin baru. OptionsHouse pengalaman yang benar-benar unik. Suasana pasaran jenis ini bagus untuk pelabur kerana dengan persaingan yang sihat terdapat inovasi dan harga yang kompetitif. Berdasarkan lebih daripada 100 pembolehubah berbeza, di sini adalah lima broker utama untuk perdagangan pilihan. TD Ameritrade boleh mengecaj akaun untuk kos tawaran mengikut budi bicara mutlaknya. Terdapat banyak broker yang hebat untuk memilih dari dalam dunia perdagangan pilihan. TD Ameritrade berhak untuk menyekat atau membatalkan tawaran ini pada bila-bila masa. Sila lihat Penafian Umum kami untuk maklumat lanjut.


TradeStation tidak boleh ditinggalkan. Ini bukanlah tawaran atau permintaan di mana-mana bidang kuasa di mana kami tidak dibenarkan menjalankan perniagaan. Hadkan satu tawaran bagi setiap pelanggan. Yuran kontrak, latihan, dan penyerahan masih digunakan. OptionHouse bukan sahaja menawarkan komisen pilihan yang sangat berdaya saing, tetapi juga platform hebat. Akhirnya, ia datang ke keutamaan peribadi dan menimbang keutamaan, seperti kos per perdagangan berbanding kemudahan penggunaan dan pemilihan alat. Sila baca Ciri-ciri dan Risiko Pilihan Standard sebelum melabur dalam pilihan. Di samping peniaga-peniaga yang aktif, ada pelanggan yang boleh dikatakan lebih berharga untuk broker dalam talian daripada peniaga pilihan. Opsyen tidak sesuai untuk semua pelabur kerana risiko khusus yang wujud dalam perdagangan opsyen boleh mendedahkan pelabur kepada kerugian yang berpotensi besar dan besar. Ekuiti internet, ETF atau pesanan pilihan akan dihadkan kepada maksimum 250 dan mesti dilaksanakan dalam tempoh 90 hari pembiayaan akaun.


Dagangan pilihan menawarkan margin keuntungan yang lebih tinggi untuk broker berbanding perdagangan saham, dan, akibatnya, persaingan sengit dalam menarik pelanggan ini. Roth IRAs, IRA SEP, IRA tradisional, bersama, UTMA, UGMA, amanah, perkongsian, kelab pelaburan, LLCs, dan IRA pendidikan. Yuran yang sama dikenakan untuk spread, straddles, dan trading combos. Butir-butir yang disediakan diperolehi dari laman web pembrokeran rasmi, tersedia pada masa penulisan, dan mungkin berubah pada masa akan datang. Perdagangan pilihan adalah aktiviti yang kompleks dengan keuntungan yang terdiri daripada wafer thin to windfall. OptionTrader, boleh didapati melalui aplikasi desktop dan mudah alih. Ia tidak mengenakan bayaran untuk platform dagangan atau penyelenggaraan. Penafian: Pada masa menulis artikel ini, penulis tidak memegang apa-apa akaun pembrokeran dengan mana-mana firma pembrokeran yang disebutkan. Trader Trader dan akaun Standard masing-masing. Firma broker dan tawaran akaun mereka memainkan peranan penting dalam perniagaan perdagangan pilihan dan harus dipilih dengan teliti untuk memenuhi keperluan anda. Tiada yuran penyelenggaraan akaun. Kini sebahagian daripada TD Ameritrade, Inc. Schwab juga menawarkan webinar dan ulasan biasa.


Perdagangan pilihan menawarkan potensi keuntungan yang besar, tetapi ia juga melibatkan tahap risiko tinggi dan kos pembrokeran yang tinggi. OptionHouse adalah cara untuk pergi. Pilihan e-mel Xpresso untuk memastikan anda memberi tumpuan kepada risiko pasaran dan peluang. Perdagangan dengan jelas difahami ia perlu mendapat masa pada opsyen, dan kedua OptionHouse adalah salah satu platform yang paling menarik di luar sana pada masa itu. TD Ameritrade juga baru-baru ini membeli Scottrade dengan perjanjian itu dijangka ditutup menjelang 2017. Untuk maklumat lanjut dan senarai lengkap rakan pengiklanan kami, sila lihat Pengungkiran Pengiklanan penuh kami. Walau bagaimanapun, anda juga boleh menjual kontrak opsyen kepada orang lain daripada menunggu sehingga tamat. Itulah kadar terendah yang saya dapati di mana-mana sekarang. Anda juga boleh mendapatkan nasihat mengenai niaga hadapan dan ETF jika anda mahu. Kaedah peribadi dan perdagangan khusus anda terpulang kepada anda, tetapi semua peniaga pilihan berjalan mengikut senario seperti ini dan banyak lagi yang hanya membuang tangan dan menyerah. Ini bermakna memastikan anda mempunyai genggaman yang baik mengenai tamat tempoh pilihan anda yang tertentu, dan itu mungkin bermakna mengetahui cara menetapkan peringatan atau peringatan melalui broker anda. Untuk tujuan ini, saya sangat mengesyorkan e-mel, nota teks, atau peringatan kalendar untuk memberitahu anda apabila pilihan anda ditetapkan untuk tamat.


Sekiranya anda perlu meraba-raba dengan rantai pilihan yang tidak diformatkan, ia boleh dikenakan biaya. Dan hasilnya adalah platform OptionsXpress yang tidak dapat ditandingi dalam alat dan penyelidikannya. Membaca catatan blog adalah satu perkara, tetapi melihat seseorang mengklik melalui perdagangan adalah cara terbaik untuk mempelajari tali. OptionsHouse down the road kerana lima tahun yang lalu kita melihat kajian kes dalam bagaimana seorang broker besar dapat benar-benar muncul jus pada platform pilihan yang lebih kecil. Fleksibiliti: Jika, seperti saya, pilihan kegemaran anda adalah panggilan tertutup, ini bermakna anda perlu menyelidik dan membeli stok lama biasa dan ETF juga. Apa yang menjadi tumpuan panggilan lembu? Seperti ramai orang, saya terintegrasi dengan pilihan ketika saya mula melabur hampir 10 tahun lalu. Apa pun broker anda, luangkan masa untuk meneroka alat yang mereka berikan untuk membantu, dan mencari sistem yang berfungsi untuk anda. Berita baiknya ialah terdapat banyak broker di luar sana yang menampung hampir semua peniaga pilihan. Segala-galanya ke tiket perdagangan mudah difahami dengan pantas.


Dari antara muka grafik yang menarik dan Idea Hubnya yang membantu anda menjejaki trend pasaran, untuk alat eksekusi automatik eksklusif, Walk Limit, yang membantu anda membuat tempahan pada harga terbaik, Pilihan Xpress mempunyai mainan terbaik di ruang angkasa. Apabila saya mula-mula mula berkecimpung dalam pilihan, hanya belajar bahasa itu cukup keras. OptionHouse pada harga, tentu saja, tetapi anda pasti akan menjimatkan kebanyakan pesaing di luar sana jika anda berdagang dalam banyak 10 atau lebih. Ia bukan perkara biasa bagi pelabur pilihan yang kurang berwaspada atau tidak berpengalaman untuk hanya membuang tangan dan makan perdagangan yang buruk. Seperti yang dinyatakan, khidmat pelanggan yang mantap dan cawangan fizikal adalah sumber yang hebat untuk pemula kepada perdagangan pilihan. Mereka kelihatan rumit, kerana mereka. Walau bagaimanapun, kedudukan dan penyenaraian ulasan kami, alat dan semua kandungan lain berdasarkan analisis objektif. Semua produk dibentangkan tanpa jaminan. TD Ameritrade menawarkan sumber pendidikan yang paling banyak untuk membantu anda membuat keputusan pintar lebih awal. Dalam semua kejujuran, satu-satunya sebab saya bertahan dengan Merrill adalah kerana saya mempunyai beberapa akaun dan cukup wang yang dilaburkan dengan mereka bahawa mereka memberikan saya beberapa faedah yang bagus untuk memastikan perniagaan saya. Antara muka intuitif: Harga yang diberikan pada kontrak opsyen boleh turun naik dengan ketara pada hari dagangan. Opsyen adalah kontrak yang mesti dilakukan, atau mereka luput tidak bernilai.


Tiada siapa yang suka kerumitan dan kos mempunyai banyak platform untuk berbilang perkara. Dolar Mudah tidak termasuk semua syarikat kad atau semua tawaran kad yang tersedia di pasaran. TD Ameritrade hanya menaikkan bahagian pasaran para pelabur dari semua jenis. Memikirkan prestasi potensi pilihan anda dari masa ke masa boleh menjadi rumit, dan OptionHouse mengambil banyak sakit kepala daripada proses dengan tradeLAB. Walau bagaimanapun, tidak lama lagi menjadi jelas, bahawa mengunci keupayaan untuk membeli atau menjual sekuriti pada harga yang ditetapkan akan menjadi satu cara yang kuat untuk memanfaatkan idea-idea pelaburan yang baik yang mungkin saya tidak mampu. Ada yang mempunyai pengalaman profesional, tetapi tag itu tidak secara khusus bermakna mereka adalah peniaga profesional. Juga platform web mereka mempunyai beberapa ciri yang bagus seperti bobot beta asas untuk mungkin membawa anda ke dalam jurang. TDA memberi anda akses kepada ToS secara percuma. Platform TOS adalah yang terbaik tetapi diselesaikan pada tastyworks kerana komisen. TW bekerja dengan baik. OptionHouse kelihatan menjadi pilihan yang baik. TOS mudah alih adalah sangat berguna. Bergantung pada penggunaan anda pada pendapat saya.


Perdagangan pro, saya suka banyak. Tradier: Mereka tidak mempunyai platform tetapi menawarkan diskaun untuk banyak orang. Perniagaan kertas tambahan dengan broker interaktif. ToS menjadi rumah saya, semata-mata kerana mereka mempunyai keupayaan mudah alih yang hebat. IB selama lebih 10 tahun dan boleh mengesyorkan mereka. Kombinasi terbaik komisen, pelaksanaan dan platform. Ini adalah pelaburan rumit yang tidak sesuai untuk mereka yang baru bermula. Ia memerlukan sejumlah besar wang untuk keuntungan dari perubahan kecil ini. Pilihan adalah kontrak yang memberikan anda hak untuk membeli atau menjual pada harga tertentu pada tarikh yang ditetapkan. Pilihan adalah serba boleh dan membolehkan para pelabur bijak membuat spekulasi mengenai prestasi masa depan atau lindung nilai terhadap kerugian. Kami lebih suka platform yang intuitif, dengan susun atur yang disesuaikan yang membolehkan anda mengawal alat yang di depan dan pusat setiap kali anda membuka program.


Sebaik-baik alat alat carta berfungsi dan apakah petunjuk teknikal yang boleh anda gunakan? Salah satu bahagian menarik mengenai pelaburan ialah banyak peluang untuk mengembangkan wang anda. Yang menjadikan TD Ameritrade salah satu tempat terbaik untuk pemula. Aplikasi terbaik adalah sangat dekat dengan versi desktop, memberikan alat yang sama untuk memantau sekuriti dan meletakkan dagangan. Kami mendapati webinar dan video latihan sangat membantu dalam mempercepatkan kami. Tetapi berdagang di hadapan bermakna anda mesti membeli atau menjual aset apabila ia mencecah harga yang telah ditetapkan atau tarikh tamat tempoh tiba. Apabila anda berfikir tentang perdagangan saham, anda mungkin melihat sekumpulan pedagang yang bergelora di pasaran saham. Bolehkah kami menyediakan amaran dan menyesuaikannya? Semua pilihan pelaburan ini boleh menjadi sangat menggembirakan, menjadikannya sukar untuk mencari tempat untuk bermula. Oleh itu, dengan melabur dalam bon anda pada dasarnya pinjaman wang organisasi. Dana indeks juga cenderung mengungguli dana bersama dalam jangka masa panjang, menjadikannya bahagian yang menarik dalam akaun persaraan. Dengan melabur dalam pelbagai saham dan bon, anda menyebarkan wang anda dan dapat menyerap lebih banyak kehilangan wang jika salah satu jawatan anda pergi ke selatan. Kami menyemak aplikasi mudah alih untuk setiap broker.


Reksadana diuruskan secara aktif, yang bermaksud pengurus membuat keputusan mengenai syarikat mana dana akan membeli saham untuk dilaburkan. Rundingan adalah cara mudah untuk mengakses portfolio terpelbagai, tetapi mereka boleh mempunyai yuran yang tinggi. Kami menghabiskan lebih dari 80 jam menguji 10 platform saham yang berbeza, mendapatkan demo dari broker dan menggunakan platform kami sendiri. Betapa mudahnya membuat senarai pantauan? Saham: Ini adalah jenis pelaburan yang paling asas dan membentuk asas mana-mana portfolio pelaburan. Oleh kerana dana indeks diuruskan secara pasif, anda membayar kurang dalam yuran. Pasaran berubah dengan cepat, dan dapat memperoleh pesanan secepat mungkin adalah bahagian penting dalam memaksimumkan pelaburan anda. Salah satu perkara yang paling penting ialah proses pesanan cepat dan mudah diakses. Kami memberikan gred rendah kepada broker saham yang sukar digunakan, mempunyai alat yang lemah dan dalam beberapa kes mempunyai lebih banyak langkah untuk membiayai akaun anda. Tiada pelaburan 100 peratus selamat. Ia mempunyai tiga trek yang berbeza untuk pelabur permulaan, pertengahan dan pakar.


Bon diterbitkan oleh kerajaan atau syarikat untuk mendapatkan wang untuk pelbagai projek. Mempunyai masa untuk melabur? Recognia yang membantu anda menyaksikan stok dan ETF untuk melabur, dan Morningstar yang menawarkan kemas kini berita dan cadangan pelaburan. Terdapat banyak cara untuk melabur, tetapi di sini adalah beberapa yang paling penting. Niaga hadapan adalah seperti opsyen kerana anda membuat spekulasi mengenai prestasi masa depan stok atau komoditi. Apa yang Boleh Saya Melabur? Akhirnya ia jatuh ke toleransi anda untuk risiko dan jumlah masa yang anda ingin dedikasikan kepadanya. Pilihan: Pilihan adalah jenis pelaburan yang lebih kompleks, yang membawa potensi untuk lebih banyak risiko. Dalam keadaan yang betul, ia boleh melunasi dengan baik. Apakah jenis alat pemeriksaan yang tersedia untuk membantu mencari pelaburan yang berpotensi?


Kami mengesyorkan TD Ameritrade sebagai broker saham dalam talian terbaik. Apabila menilai betapa mudahnya platform digunakan, kami menimbangkan beberapa soalan. Dengan beberapa pengecualian, kami diberikan akaun ujian dari setiap broker yang kami semak. Pasaran naik dan pasaran jatuh, tetapi ada cara untuk melindungi portfolio anda daripada risiko berlebihan. Tetapi kebanyakan pelabur kasual mendapat keuntungan daripada membeli dan memegang strategi. ETF: ETF, atau dana pertukaran bursa, adalah dana indeks yang berdagang seperti stok. Setiap broker saham kami meninjau menawarkan alat dan sumber untuk membantu anda menyempurnakan kaedah pelaburan anda sendiri dan mencapai matlamat kewangan anda. Kesetiaan adalah satu lagi pilihan yang sangat baik, menawarkan harga rendah dan alat saringan yang disesuaikan yang memberikan skor ringkasan ekuiti yang membolehkan anda mengukur potensi sepintas lalu.


Kami melihat aplikasi dagangan mudah alih, penawaran pendidikan dan latihan platform. Ini bermakna anda mencari sekuriti yang anda mahu melabur, beli dan kemudian biarkan mereka duduk. ETFs ideal untuk pelabur baru yang ingin mengekalkan harga dagangan. Mungkin titik jualan terbesar untuk PilihanHouse adalah Jurnal Perdagangan. Lihat jadual dan ulasan di bawah untuk mengetahui lebih lanjut mengenai pilihan anda. Merrill Edge, Wells Fargo menawarkan pilihan akaun broker yang berdaya saing dengan WellsTrade. OptionHouse pasti bernilai dipandang. Hari ini, Schwab kekal sebagai pilihan yang sangat baik untuk saham, bon dan perdagangan ETF dan dana bersama. Pendedahannya kepada pasaran asing adalah terhad kepada ADR dan saham Kanada, tetapi secara keseluruhan, Scottrade adalah broker yang sangat baik untuk pemula dan kebaikan.


Daripada melabur semula dividen anda ke syarikat yang membayar mereka, anda boleh memilih untuk melabur semula secara automatik mereka di tempat lain. Perdagangan juga mempunyai beberapa pendedahan yang terbaik kepada pasaran antarabangsa sekiranya dagangan saham anda membawa anda ke luar negara. Vanguard adalah pilihan terbaik anda. Tetapi Broker Interaktif bukan sekadar pilihan yang paling murah. Walau bagaimanapun, pemilihan dana bersama dan produk lain yang bertujuan untuk pelabur runcit agak terhad. Jika anda seorang peniaga yang cukup aktif, satu-satunya kelemahan sebenar untuk Schwab adalah bahawa penawaran antarabangsanya sedikit terhad. Workstation Trader direka untuk pelabur profesional, sehingga dapat menjadi sulit bagi investor pemula. Anda mempunyai akses kepada ADR dan saham Kanada, tetapi tidak banyak lagi di luar negara.


TD lebih cenderung daripada kebanyakan yang lain untuk dapat menahan mereka. Perdagangan adalah perintis awal dalam perdagangan saham dalam talian, dan ia tetap menjadi pesaing yang sangat kuat hari ini. Untuk permulaan pelabur, Fidelity adalah pilihan yang baik, kerana antara mukanya mudah digunakan. Ini pada dasarnya mengambil gambaran keadaan pasaran pada masa perdagangan. Tetapi jika sekarang anda melakukan perbankan tetap di Wells Fargo, menggabungkan kewangan anda dengan WellsTrade adalah pilihan yang sangat masuk akal dengan harga yang sangat kompetitif. Merrill Edge dimiliki oleh Bank of America, jadi jika anda melakukan perbankan tetap dengan BoA, Merrill Edge mungkin pilihan terbaik anda kerana integrasi. Kesetiaan telah benar-benar datang jauh dalam beberapa tahun kebelakangan ini. Hari ini, cabaran terbesar anda ialah memilih tempat untuk membuka akaun pembrokeran anda.


Kualiti perkhidmatan akaun pembrokeran telah benar-benar datang jauh sepanjang 20 tahun yang lalu, walaupun kos telah menyusut hampir tidak ada apa-apa. TradeStation adalah pilihan popular untuk perdagangan saham aktif dan perdagangan hari, dan penggunanya cenderung menjadi pelabur yang canggih. Perdagangan menawarkan pemilihan dana bersama dan membolehkan ETF, bon dan perdagangan saham. TradeStation adalah pesaing yang sangat kuat. Akses ke pasaran antarabangsa juga terhad kepada ADR. Jika anda melakukan banyak pelaburan antarabangsa, pilihan anda di sini mungkin sedikit terhad. Sekiranya anda ingin membina sistem perdagangan, TradeStation umumnya merupakan pilihan terbaik anda. TD Ameritrade mempunyai rangkaian cawangan yang besar, perkhidmatan pelanggan yang baik dan laman web yang sangat mudah untuk dilayari. TradeKing dengan poket yang lebih dalam dan kehebatan perbankan pengguna Ally. Broker Interaktif adalah pilihan yang baik untuk akaun pembrokeran anda. Perdagangan menawarkan pelaburan semula dividen automatik. Seperti dengan Broker Interaktif, TradeStation pasti dibina dengan peniaga profesional dalam fikiran.


Scottrade mempunyai twist yang menarik mengenai pelaburan semula dividen. Yang mengatakan, Vanguard menawarkan perkhidmatan broker saham penuh dan pada kadar yang sangat kompetitif. Tetapi secara keseluruhan, Merrill Edge adalah pilihan yang sangat baik, terutama bagi pelabur pemula. Broker Interaktif dari segi penyesuaian, keupayaan dan alatannya. Tetapi untuk veteran pasaran yang berpengalaman, Fidelity juga mempunyai platform yang cukup mantap untuk mendapatkan pekerjaan yang baik. Perdagangan antarabangsa agak terhad. Charles Schwab adalah pilihan yang baik untuk pelabur permulaan atau untuk pelabur yang berdagang secara relatifnya tidak jarang. Sebagai pemanis tambahan, akaun semua saiz boleh menjual Vanguard ETF secara percuma. Broker Interaktif hampir selalu menjadi pilihan paling murah untuk anda.


Semua ini menjadikan TD Ameritrade satu pilihan yang baik untuk pelabur permulaan. Charles Schwab adalah datuk broker diskaun. Sekiranya perdagangan mudah alih adalah keperluan kritikal untuk anda, Ally Invest adalah pilihan yang hebat. Market OptionsHouse itu sendiri terutamanya kepada peniaga pilihan, tetapi ia juga menawarkan perdagangan saham yang berdaya saing. Vanguard merupakan pilihan yang sangat berpatutan untuk pelabur dengan akaun yang lebih besar. Broker Interaktif ada dalam kelas sendiri dari segi inventori stok yang tersedia untuk pendek, dan kadar marginnya adalah terendah. Jika saham pendek atau perdagangan pada margin tetap, maka Broker Interaktif adalah satu-satunya pilihan yang jelas.


Tetapi TD Ameritrade juga mempunyai beberapa alat yang menjadikannya menarik untuk pedagang saham maju juga. Terdapat begitu banyak broker kualiti, ia boleh menjadi sedikit menggembirakan. Tetapi hari ini, Fidelity menawarkan produk yang sangat kompetitif pada harga yang sangat berpatutan. Tidak lama dahulu, Fidelity hampir menjadi kedai dana bersama. Merrill Lynch telah benar-benar datang jauh. Kebanyakan alatan dalam talian mereka direka bentuk untuk menyaring dana bersama dan bukannya meneliti saham. Scottrade juga telah memperkuat alat dagangannya untuk peniaga hari dan pedagang yang lebih aktif dengan program ScottradeELITE. Empat dekad yang lalu, Schwab secara berkesan membawa pelaburan kepada orang ramai, menjadikannya mudah dan berpatutan untuk orang biasa membuka akaun broker. Ally memperoleh pada 2016 untuk menyalurkan jejak ke ruang pelaburan. Anda mempunyai akses yang tidak dapat ditandingi ke pasaran asing serta niaga hadapan dan pertukaran asing. Adakah terdapat sesuatu yang tidak disukai?


Jones dan Jared Leto. Robinhood, yang dilancarkan pada tahun 2013 dan merupakan No. Wealthfront baru-baru ini melancarkan perkhidmatan yang membolehkan pelanggannya meminjam terhadap portfolio mereka. Perdagangan Kewangan dan TD Ameritrade tangki. Senarai CNBC Disruptor 50. Salah satu broker perkara yang menurunkan yuran mereka mungkin tidak mahu pelabur tahu bahawa mungkin terdapat pilihan yang lebih baik, terutama bagi pelabur yang memutuskan berdasarkan yuran sahaja. Kewangan Perdagangan telah mengurus keuntungan kecil, sementara TD Ameritrade turun lebih daripada 12 peratus dan Broker Interaktif turun lebih daripada 4 peratus. Profesional kewangan telah menyatakan kebimbangan mengenai perang yuran yang tidak berkesudahan yang menggalakkan para pelabur untuk berdagang lebih daripada bijak atau perlu, serta tentang langkah untuk meminjamkan pinjaman sebagai tanda pasaran saham yang terlalu panas. Pemotongan yuran telah memukul stok syarikat broker dalam talian. Syarikat kewangan tradisional, seperti Kumpulan Vanguard, menawarkan perdagangan bebas pada platform mereka apabila pelabur membeli produk proprietari mereka, seperti ETF, dan kumpulan pelanggan terpilih. Opsyen dagangan boleh membuat wang anda apabila dilakukan dengan betul. Kesetiaan menawarkan beberapa kaedah komunikasi, termasuk telefon dan e-mel. Ia membolehkan anda menjual stok anda dengan harga terendah yang anda selesaikan. Pilihan tertentu, bagaimanapun, membuat anda wang sekiranya stok menyusut.


ETF: Ini adalah satu lagi bakul pelaburan. Anda kemudiannya boleh melakukan penyelidikan sendiri dan melihat apakah perdagangan itu masuk akal untuk anda. Kontrak boleh luput tidak bernilai sama ada anda membeli atau menjual. Usaha yang munasabah dibuat untuk mengekalkan maklumat yang tepat. Kenapa anda melabur dalam pilihan apabila anda hanya boleh membeli stok secara langsung? Jika anda bercadang untuk mengendalikan pelaburan di mana sahaja, ini boleh menjadi kelebihan yang besar untuk anda. Pendedahan Pengiklan: Banyak tawaran kad yang muncul di laman web ini adalah dari syarikat yang mana CreditDonkey menerima pampasan. Opsyen itu tamat tidak bernilai dan anda menyimpan premium.


Anda harus berunding dengan penasihat profesional anda sendiri untuk nasihat sedemikian. Anda boleh melakukan ini semua dalam talian, dari keselesaan rumah anda sendiri. Membeli panggilan adalah sama dengan meletakkan deposit ke bawah untuk hak untuk membeli stok jika harga adalah betul. Ini adalah pilihan yang tepat bagi pelabur pemula yang baru mendapatkan kaki mereka basah. Walau bagaimanapun, kelemahan adalah platform asas, yang mungkin tidak berfungsi dengan baik untuk pedagang maju. Pilihan adalah kontrak yang memberi anda hak untuk membeli atau menjual saham. Semuanya berbunyi begitu membingungkan. Ia boleh dibuka pada harga yang lebih rendah daripada kehilangan stop order anda. Platform dagangan OptionsXpress mudah digunakan dan diisi dengan alat. Mereka juga boleh memusnahkan anda secara kewangan apabila dilakukan salah. Mereka beroperasi sebagai keselamatan derivatif. Sesetengah broker memerlukan anda menunggu sehingga penyelesaian saham sebelum menjual saham.


Juga, perhatikan berapa kerap perkhidmatan pelanggan tersedia. Broker pilihan dalam talian sering menjimatkan wang anda. Pastikan untuk meminta broker anda tentang polisi mereka mengenai perkara ini. Biasanya, anda boleh menjual stok dengan segera. Mereka mempunyai kelebihan mereka. Stok biasanya menyelesaikan dalam masa tiga hari perniagaan. Anda mahu harga saham menjadi lebih rendah daripada harga mogok apabila tamat tempoh. Pilihan membeli memberi anda hak.


Perkhidmatan dalam talian percuma kami dimungkinkan melalui hubungan kewangan dengan beberapa produk dan perkhidmatan yang disebutkan di laman web ini. Sebaik sahaja anda memutuskan untuk mencuba pilihan, anda perlu mencari broker. Anda boleh mengakses Idea Hub mereka untuk melihat perdagangan mana yang paling masuk akal untuk pelabur menaik, menurun, dan neutral. Adakah anda suka melakukan penyelidikan sendiri? Kami mencadangkan anda memberi tumpuan kepada broker yang kebanyakannya berdagang opsyen. Anda boleh berada di salah satu sisi duit syiling. Terdapat dua pihak untuk kontrak: pembeli dan penjual.


Anda juga boleh melawat cawangan tempatan atau menghubungi mereka antara jam 9 pagi dan 5 petang ET. Bagaimana anda menjalankan kontrak pilihan? Ingat, pilihan perdagangan membingungkan; semakin banyak sokongan yang anda dapat, lebih baik. Membeli sesuatu adalah seperti polisi insurans. Broker anda mungkin mempunyai ambang di mana mereka secara automatik melaksanakan pilihan. Sesetengah broker mengenakan bayaran rata termasuk kedua-dua caj. Lain-lain membahagikan kos. Banyak broker meminta anda mengemukakan arahan khusus mengenai keputusan anda. Jika anda memerlukan seseorang untuk mengatasinya untuk anda, dagangan dalam talian mungkin bukan pilihan yang tepat.


Sekiranya mengetahui harga pasaran keselamatan asas membantu anda, dagangan dalam talian boleh menjadi baik. Mengetahui bagaimana dan bila melabur dalam pilihan mengambil broker yang betul. Mereka juga sering memberi lebih banyak peluang untuk penyelidikan dan nasihat. Anda juga boleh membayar satu bayaran kontrak. Berita buruk tentang syarikat semalaman boleh menyebabkan terjebak. Sesuatu yang kita cintai adalah bahawa setiap pelabur dengan akaun aktif di Ally mendapat akses kepada platform dagangan. Anda boleh memegang pilihan sehingga tamat tempoh. Penjimatan kos: Pilihan boleh meniru kedudukan stok tanpa pengeluaran tunai yang besar. Mereka mempunyai akses kepada pedagang yang sangat aktif. Mereka juga menawarkan sembang langsung pada waktu tertentu. CreditDonkey adalah laman web perbandingan broker saham.


Ingat, anda mahu broker yang anda percayai. Anda boleh menghadiri seminar secara langsung di cawangan Charles Schwab tempatan anda atau menontonnya dalam talian. Anda mempunyai potensi untuk berbuat demikian, walaupun, jika harganya betul. Jika anda seorang penjual, anda boleh pergi dengan premium di dalam poket anda. Adakah anda menetapkan kontrak atau membiarkannya pergi? ETF boleh merangkumi beratus-ratus stok yang berlainan dalam dana yang sama. Secara teknikal, anda mempunyai beberapa hari untuk menghasilkan wang. Pilihan boleh menjadi pelaburan yang lumayan. Perlindungan: Secara khususnya, meletakkan polisi insurans. Seperti yang anda selesa dengan pilihan, anda boleh mula menulis atau menjualnya juga. Kesetiaan menawarkan beberapa penyelidikan yang paling konklusif yang terdapat dalam pasaran pilihan. CreditDonkey tidak termasuk semua syarikat atau semua tawaran yang mungkin terdapat di pasaran.


Berapa cepatkah saya boleh menjual stok selepas tugasan panggilan? Anda boleh membeli dan menjualnya dengan cepat dan memilih industri atau pasaran yang ingin anda jejaki. Reksadana: Keranjang pelaburan ini dipilih oleh para profesional. Setiap broker mempunyai proses permohonan yang berbeza. Bagaimana anda tahu cara membuat dagangan yang betul? Pilihan beli dan jualan boleh menjadi cara terbaik untuk mempelbagaikan portfolio anda. Ini mencetuskan broker untuk memberitahu penjual. Tetapi mereka mengambil pelaburan dan risiko yang lebih besar. Adakah Broker Pilihan Atas Talian Sesuai untuk Anda? Anda boleh berdagang pada bila-bila masa yang anda mahu.


Anda menjalankan penyelidikan sendiri dan membuat keputusan sendiri. Broker dalam talian OptionsXpress tidak ada minimum akaun. Proses ini melalui Perbadanan Kliring Pilihan, yang melihat perdagangan melalui. Ally Invest menawarkan platform asas. CreditDonkey bukan pengganti, dan tidak boleh digunakan sebagai nasihat profesional, kredit atau nasihat kewangan. Adakah anda jenis yang membuat keputusan pelaburan larut malam? Mereka menyediakan kepelbagaian dan seringkali harga yang lebih rendah. Ambil, sebagai contoh, tertulis. Sekiranya anda memiliki stok secara langsung, anda hanya mahu menghargainya. Kami mungkin menerima pampasan jika anda berbelanja melalui pautan dalam kandungan kami. Walau bagaimanapun, semua maklumat dibentangkan tanpa jaminan. CreditDonkey tidak mengetahui keadaan individu anda dan memberikan maklumat untuk tujuan pendidikan umum sahaja. Ia mengambil broker yang betul.


Mereka boleh membantu anda membuat keuntungan yang lebih besar, tetapi potensi kehilangan wang juga besar. Adakah ia membanjiri anda untuk mempunyai akses mudah ke perdagangan anda? Adakah anda akan terlibat secara aktif dalam perdagangan anda? Jika ini berlaku, anda boleh kehilangan lebih banyak daripada yang anda merancang. Pilihan jualan memberikan anda kewajipan. Hanya berapa banyak pengalaman yang anda perlukan bervariasi oleh broker. Ia juga boleh menyimpan aset anda cair, membolehkan anda melabur dalam perkara lain. Mereka juga boleh menakutkan. Sila menyokong CreditDonkey dalam misi kami untuk membantu anda membuat keputusan kewangan yang bijak. Adakah anda jenis yang suka menghubungi telefon? Nah, anda boleh dengan Ally. Atau adakah anda baik dengan komunikasi e-mel?


Mereka boleh membantu mengimbangi risiko dalam mana-mana portfolio. Mengapa anda memerlukan kelulusan untuk pilihan perdagangan? Kami membantu anda memberi tumpuan kepada faktor-faktor penting. Anda harus memberi tumpuan kepada keperluan baki minimum, walaupun. Sekurang-kurangnya, 36 dagangan dalam satu tahun diperlukan untuk mendapatkan akses maju ke platform dagangan. Tetapi jika anda bercadang untuk menjual stok dengan segera, anda boleh menjual untuk menutup pilihan. Anda juga boleh mengakses pilihan Dagangan Perdagangan dan amalan maya. Ini penting kerana setiap broker beroperasi secara berbeza. Berikut adalah 3 pilihan broker utama untuk dipertimbangkan. Plain dan mudah, pilihan adalah berisiko. Kelemahannya adalah bahawa anda mungkin mempunyai penggunaan alat yang luas.


Syarikat yang berpusat di Chicago ini mempunyai platform inovatif yang membolehkan anda berdagang dengan keyakinan. Pendaftaran adalah percuma dan hanya mengambil masa beberapa minit. Pada akhirnya, bergantung kepada peniaga, ciri broker yang penting kepada seorang pedagang mungkin lebih penting kepada yang lain. Satu pemogokan terhadap Trading Stage 5 adalah bahawa komisen sebenar mereka tidak disenaraikan di laman web; peniaga mesti memanggil untuk menerima sebut harga. Bagi penawaran teknologi, Broker Interaktif mempunyai ciri-ciri kunci yang boleh diprogramkan dan jenis pesanan yang dapat disesuaikan; senarai menonton boleh mempunyai sehingga 338 lajur dan benar-benar disesuaikan. Peniaga mungkin ingin menyemak Tahap 5 untuk lebih daripada sekadar beberapa sebab, dan carian Google yang cepat dapat menunjukkan kepada anda mengapa. Ingat, tidak setiap pelukis memilih sikat berus yang sama, dan perkara yang sama berlaku untuk peniaga individu. Memahami perdagangan niaga hadapan adalah rumit. Broker Interaktif membuat senarai kami untuk pembrokeran terbaik untuk perdagangan saham dalam talian. ECN dan pertukaran, dan peniaga juga dibenarkan akaun praktik percuma.


Sejarah perdagangan niaga hadapan adalah semudah memahami konsep petani yang menanam tanaman setiap musim bunga, dan kemudian, setiap jatuh, petani menuai butir dan mengunci harga awal musim ini, dan bukannya kemudian. Pertama sekali, TradeStation menawarkan dua jadual harga. TradeStation menawarkan ciri-ciri pesanan canggih dan ciri dagangan kertas pada desktop serta aplikasi mudah alih yang menawarkan ciri-ciri carta dan maju, serta ciri dagangan kertas. Satu mogok terhadap TD Ameritrade adalah bahawa komisen yang tinggi tidak sesuai untuk pedagang yang mencari tawar-menawar. NinjaTrader memenangi Broker Futures Akhir Tahun 2016 daripada Anugerah Emas Tahun dan mempunyai satu-satunya platform yang cukup kuat untuk menjalankan Sistem Perdagangan Diversified. Pedagang niaga hadapan boleh mendapatkan komisen NinjaTrader terendah dengan memperolehi lisensi seumur hidup platform. Segala-galanya mesti ditandakan bersama dengan lancar seperti Rolex Cellini menjejaki detik dalam sehari. Peringkat 5 Trading menawarkan komisen yang kompetitif dan tiada yuran perisian atau yuran urus niaga minimum, sebagai tambahan kepada margin intraday fleksibel. Mungkin satu perkara yang menimbulkan bendera paling merah adalah komisen yang menjengkelkan dan bayaran margin. TD Ameritrade perlu diperiksa.


Di samping itu, NinjaTrader menawarkan pilihan suapan data yang luas, antara muka fleksibel dan pilihan demonstrasi percuma. Itu banyak, kebanyakan orang boleh bersetuju, bukan? TradeStation menawarkan lebih daripada 80 produk niaga hadapan dan menawarkan platform desktop komprehensif di mana stok, opsyen dan niaga hadapan boleh diniagakan bersama. Mereka menawarkan platform dagangan yang boleh dikonfigurasikan sepenuhnya untuk pedagang yang berpengetahuan dengan lebih daripada 50 jenis pesanan. Semua peranti, termasuk iPhone, iPad, Apple Watch dan telefon pintar dan tablet Android disokong. TradeStation Technologies mempunyai semua alat yang diperlukan untuk berdagang dengan niaga hadapan dengan jayanya. Malah, para petani pada asalnya adalah orang-orang yang mengajar Wall Street bagaimana untuk perdagangan niaga hadapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.