Sabtu, 13 Januari 2018

Platform pilihan terbaik


Jika anda memerlukan bantuan untuk memilih platform Pilihan Futures, sila hubungi kami di 1 800 771 6748 tempatan 561 367 8686. Lihat rantaian pilihan dan strategi dalam format mudah dari aplikasi desktop kami. Oleh itu, dalam satu jadual, anda dapat melihat semua panggilan dan meletakkan semua bulan untuk sebarang kontrak. FUTURES DAN PILIHAN PERDAGANGAN MENGURUSKAN RISIKO TERPERINCI Rugi wang DAN TIDAK SESUAI UNTUK SEMUA PELABUR. Kami menggesa anda untuk menjalankan usaha wajar anda sendiri. Yunani semasa anda mempunyai kemampuan untuk bertukar-tukar antara satu klik perdagangan atau mod pemilihan. Lawati www halaman utama kami. Susun aturnya mudah dan stabil. Jadi apa-apa deposit dan pengeluaran akan tercermin dalam perisian.


QST Memaparkan semua pilihan dalam semua bulan. Apabila anda mencari pilihan yang tepat, klik sahaja untuk membuka tiket pesanan baru, kedalaman pasaran, carta, dan banyak lagi. CTS T4 Semua produk CTS membolehkan anda melihat dan melaksanakan semua pilihan opsyen disokong pertukaran dan spread. Pilih dan pilih Yunani mana yang anda mahu memantau, membina dan menghargai penyebaran tersuai dalam masa nyata, dan melaksanakan dagangan dengan yakin. Perisian OAK: Ini adalah perisian yang berasal dari syarikat penjelasan Perkhidmatan Pelabur ADM. Antara muka adalah intuitif dan sangat mudah dilaksanakan. Kami menawarkan teknologi yang stabil, penghantaran cepat pesanan yang dilaksanakan lebih daripada 30 platform akses pasaran langsung. Risiko kehilangan wang dalam kepentingan komoditi perdagangan mungkin besar. PRESTASI PASTIKAN TIDAK DIPERLUKAN INDIKATIF KEPUTUSAN MASA DEPAN.


Perkara ini sepatutnya dilihat sebagai usaha untuk berdagang. Ini adalah salah satu alat yang lebih profesional dan digunakan oleh pedagang profesional dan FCM yang besar. Niaga hadapan dan opsyen perdagangan melibatkan risiko besar kehilangan wang dan tidak sesuai untuk semua pelabur. Salah satu kelebihan utama perisian ini adalah kesederhanaan pelaksanaannya dan hakikat bahawa wang tunai belakang disambungkan dengan ini. Optimus Futures, LLC tidak bersekutu dengannya dan tidak mengesahkan mana-mana sistem perdagangan, metodologi, surat berita atau perkhidmatan lain yang serupa. Oleh itu, anda harus mempertimbangkan dengan teliti sama ada perdagangan sedemikian sesuai untuk anda memandangkan keadaan kewangan anda. Pandangan termasuk berlangsung, perubahan bersih, tawaran dan permintaan, tertinggi dan rendah untuk kontrak tertentu. Tahap leverage yang tinggi yang sering diperoleh dalam perdagangan kepentingan komoditi boleh bekerja terhadap anda dan juga untuk anda. Ini adalah produk yang paling banyak digunakan untuk pelaksanaan di kalangan platform CQG. Kami membawa semua perisian yang disebutkan di bawah.


Terdapat risiko besar kehilangan wang dalam niaga hadapan dan pilihan niaga hadapan. Penggunaan leverage boleh menyebabkan kerugian besar serta keuntungan. Pemilihan adalah menyeluruh dan membolehkan anda memutuskan apa yang paling sesuai untuk anda. Optimus Futures adalah pembrokeran perdagangan niaga hadapan yang didedikasikan kepada peniaga dalam talian bebas. Dalam artikel ini, kami telah memberi tumpuan kepada platform web kerana ini adalah tempat dagangan dalam talian yang paling biasa. Ciri Dagangan Tema mereka menawarkan idea pelaburan untuk industri tertentu, dianalisis dengan risiko dan jangka masa pelaburan dengan cadangan portfolio daripada pemain teratas dalam pasaran itu. Swissquote menyediakan beberapa data dan cadangan ekuiti asas, dan berita pasaran dalam gabungan bahasa Inggeris, Itali dan Perancis. Anda boleh menambah, memindahkan dan mengeluarkan tetingkap dan mengosongkannya mengikut kehendak anda.


Untuk pesanan yang disempurnakan, halangan trailing juga terpakai. Anda boleh mencari keselamatan secara terus atau anda boleh menyemak imbas mengikut kelas aset. Saham utama, dana, ETF, bon, opsyen, niaga hadapan dan CFD. Limit hit hanya menghantar pesanan anda apabila ia jelas di mana pertukaran harga yang diperlukan boleh diperolehi. Mereka menawarkan penyelidikan ekuiti, berita dan pendapat daripada ahli strategi mereka, kalendar untuk peristiwa makro, dan anda boleh mencari isyarat perdagangan. Seluruh platform penuh dengan visualisasi data, walaupun portfolio anda dibentangkan sebagai laporan pegangan anda dengan graf bar berwarna-warni dan piecharts. Alat mereka benar-benar serba boleh, anda boleh melihat sehingga empat carta secara serentak, maklumat asas berkaitan terbuka dan juga perdagangan. Bank pelaburan Denmark yang mengkhusus dalam perdagangan dan pelaburan dalam talian. Mesej teks atau pengenalan tambahan lain akan dikehendaki untuk keselamatan yang lebih tinggi, terutamanya apabila anda mempunyai sejumlah besar wang dalam akaun anda.


Anda boleh menyemak imbas mengikut industri, jenis aset atau pertukaran. Broker potongan Belanda yang cepat berkembang. Bukan perkara yang kuat, tetapi ada beberapa cadangan penganalisis untuk indeks popular, serta sasaran harga purata, dan sentimen dana lindung nilai. Log masuk satu langkah adalah satu-satunya pilihan. SaxoSelect, menawarkan strategi seimbang, ekuiti dan perdagangan dalam portfolio yang diuruskan oleh profesional. Anda boleh memilih dari beberapa widget, semuanya sangat intuitif. Anda boleh mencari maklumat penting termasuk berita pasaran, data pasaran asas, alat analisis teknikal dan asas.


Platform dagangan web sangat disesuaikan. Beberapa fungsi markup asas juga tersedia, tetapi anda tidak boleh menyimpan carta anda hanya mencetaknya. Pembekal perbankan dan perdagangan antarabangsa Switzerland. Platform yang disesuaikan dengan baik, anda boleh mengubah saiz dan menyusun semula tingkap, dan lain-lain. Carta interaktif mudah digunakan dan datang dengan beberapa penunjuk teknikal, tetapi malangnya mereka tidak dapat diselamatkan. Sesetengah platform menawarkan penyelidikan berkualiti yang lebih luas dan lebih baik secara percuma daripada yang lain. Untuk mengikuti harga aset dan membina kaedah penunjuk teknikal. Anda boleh mencari jadual perbandingan untuk ini pada akhir.


Anda boleh membuat tempahan dalam talian, melalui e-mel atau di telefon untuk yuran tambahan. Peniaga-peniaga ekuiti dan pilihan yang memberi tumpuan kepada Eropah dan AS, dan tidak mahu membelanjakan kekayaan atas yuran. Stok, dana, ETF, forex, bon, opsyen dan niaga hadapan. Kami fikir Saxo harus menyediakan pilihan masuk yang lebih selamat untuk semua pelanggan. Jika anda tidak kenal dengan dua yang terakhir, ini adalah kerana mereka khusus untuk platform ini. Carian itu ditumpukan Switzerland dengan pertukaran Switzerland dan dana yang ditetapkan sebagai lalai. Anda boleh kehilangan semua wang pelaburan anda. Sayangnya tidak disediakan, tetapi ingatlah bahawa DEGIRO adalah broker diskaun. Seperti yang ditunjukkan oleh jadual, terdapat perbezaan besar antara yuran perdagangan, walaupun anda mahu melaksanakan pembelian saham AS mudah.


Kami berharap anda dapat memilih kegemaran anda dari lima platform yang disyorkan. Sesiapa yang ingin tahu tentang perdagangan sosial, walaupun pemula. Kami mengesyorkan yang kedua untuk keselamatan tambahan. Jika anda ingin belajar, terdapat juga webinar dalam platform. Platform dagangan sosial Israel dalam talian. Keselesaan perdagangan adalah jauh lebih baik jika anda boleh menyesuaikan platform dengan keperluan anda. Cadangan saham mudah difahami, tetapi platform tidak mempunyai analisis asas atau teknikal. Jenis lebih banyak pesanan yang anda ada, strategi pesanan dan pelaksanaan yang lebih canggih yang anda boleh laksanakan. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai bagaimana harga membandingkan antara broker yang berbeza, lihat jadual perbandingan utama kami. Tidak menghairankan, broker diskaun DEGIRO adalah yang paling murah. Anda boleh menavigasi ke pasaran dan dana lain juga. Dengan berdagang dengan sekuriti, anda mengambil risiko tinggi. Termasuk ketersediaan pilihan menyimpan dan muat turun serta bekerja pada pelbagai carta secara serentak.


Pemilihan ETF dan dana bersama adalah ciri yang kuat dan praktikal. Pembesar suara Jerman boleh memilih Comdirect dengan yakin, mendapat manfaat daripada pelbagai sekuriti yang didagangkan di bursa Jerman. Navigasi carian dan melayari pasaran yang berbeza dilakukan dengan sangat baik dan telus. Sebagai contoh, jika anda mencari Facebook, hasilnya akan menunjukkan saham Facebook, CFD, dan pilihan juga. Walaupun carian menyediakan klasifikasi produk yang dapat dipahami dan menawarkan pelbagai cara komoditi dagangan di satu tempat, anda perlu memberi perhatian kepada bahagian pasaran. Kami telah menguji 10 broker dalam talian untuk pelanggan Eropah dan menilai platform dagangan mereka berdasarkan kriteria termasuk alat carta, kesesuaian, penyelidikan, dll. Carta dan graf asas dengan pilihan untuk melihat sehingga lapan carta secara serentak. Kami sangat gembira dengan ini kerana anda boleh mencari dengan mudah apa yang anda cari. Ia amat mempengaruhi kedua-dua keselesaan dan prestasi anda sebagai peniaga, oleh itu adalah penting untuk memilih broker dengan platform yang paling sesuai dengan anda.


Untuk bantuan lanjut, anda boleh menyewa seorang penasihat melalui kontrak yang berasingan. Pemula selepas beberapa amalan awal dan pedagang yang ingin membina portfolio pelaburan produk yang seimbang. Terdapat enam jenis pesanan: had, pasaran, berhenti kehilangan wang, hentikan had, had hit dan bergabung. Apa yang menjadikan platform dagangan terbaik? Sila gunakan pautan kami untuk membuka akaun anda dan kami boleh terus memberikan ulasan broker secara percuma. Brokerchooser adalah percuma untuk semua orang, tetapi mendapat komisyen dari beberapa broker. Pedagang sensitif harga boleh mempertimbangkan DEGIRO dengan yuran yang sangat kompetitif dan pelbagai aset portfolio. Stok, dana, ETF, bon, opsyen, niaga hadapan dan CFD. Jumlah yang dilindungi ditentukan oleh skim insurans pihak berkuasa kebangsaan di mana seorang broker didaftarkan di. Hasil carian menghasilkan kelas aset yang berlainan. Anda harus memulakan perdagangan hanya jika anda mengetahui risiko ini. Betapa mudahnya untuk mencari aset yang ingin anda berdagang dan menavigasi kelas aset yang berlainan.


Kami menguji setiap daripada mereka pada enam kriteria untuk memberikan anda gambaran penuh, dan supaya anda dengan mudah dapat mencari yang paling sesuai dengan gaya dan pilihan perdagangan anda. Salah satu platform yang terbaik ketika datang ke penyelidikan dengan laman web mereka yang berdedikasi, tradingfloor. Kesesuaian adalah terhad untuk menyembunyikan panel portfolio dan transaksi, dan anda tidak boleh menukar panel maklumat pasaran. Kami mendapat komisen, tanpa kos tambahan untuk anda. Kami suka bercorak dengan Saxo. Chris, saya mempunyai beberapa akaun dan wang tunai dengan Pilihan Rumah dan telah diniagakan dengan mereka sejak giliran Milenium.  daftar nombor pendaftaran 208159.Mana-mana simbol perdagangan yang dipaparkan hanya untuk tujuan ilustrasi dan tidak bertujuan untuk menggambarkan cadangan. Dagangan pada margin hanya untuk pelabur yang canggih dengan toleransi risiko tinggi. Dokumentasi sokongan untuk sebarang tuntutan dan maklumat statistik akan diberikan atas permintaan. SIPC dan dikawal selia oleh Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa AS dan Suruhanjaya Dagangan Niaga Hadapan Komoditi. Times Square, Andheri Kurla Road, Andheri East, Mumbai 400059, India. Pejabat berdaftar: 1800 McGill College Avenue, Suite 2106, Montreal, Quebec, H3A 3J6, Kanada.


Sebelum berdagang niaga hadapan, baca Penyataan Pendedahan Risiko Keuntungan Hadapan. Suruhanjaya Sekuriti dan Niaga Hadapan Hong Kong, dan merupakan ahli SEHK dan HKFE. Logo komoditi dan anugerah adalah tanda dagangan Analisis Teknikal, Inc. Tarikh penyelesaian perdagangan tukaran asing boleh berubah mengikut perbezaan zon waktu dan cuti bank. Jumlah yang mungkin hilang mungkin lebih besar daripada pelaburan awal anda. Risiko kehilangan wang dalam perdagangan saham dalam talian, opsyen, niaga hadapan, forex, ekuiti asing, dan bon boleh menjadi besar. Anda mungkin kehilangan lebih banyak daripada pelaburan awal anda. Ketahui Penasihat anda: Lihat IIROC AdvisorReport. BROKERS INTERACTIVE SECURITIES JAPAN INC. Hadapan keselamatan melibatkan tahap risiko yang tinggi dan tidak sesuai untuk semua pelabur. Dana Perlindungan Pelabur Kanada.


Terdapat risiko besar kehilangan wang dalam perdagangan pertukaran asing. Apabila berdagang di pasaran pertukaran asing, ini mungkin memerlukan dana pinjaman untuk menyelesaikan perdagangan tukaran asing. Pilihan melibatkan risiko dan tidak sesuai untuk semua pelabur. Pejabat Berdaftar: Level 40, Grosvenor Place, 225 George Street, Sydney 2000, New South Wales, Australia. Laporan, Perkhidmatan Pelanggan, Pendidikan dan Keselamatan, dan Kos. Interaktif Brokers Canada Inc. INTERACTIVE BROKERS CANADA INC. Dokumentasi sokongan bagi tuntutan dan maklumat statistik akan diberikan atas permintaan. Kadar faedah ke atas dana yang dipinjam mesti dipertimbangkan apabila mengira kos perdagangan merentasi pelbagai pasaran. Dagangan sekuriti dan derivatif mungkin melibatkan tahap risiko yang tinggi dan pelabur harus bersedia menghadapi risiko kehilangan keseluruhan pelaburan mereka dan kehilangan jumlah selanjutnya. Adalah mudah untuk menyesuaikan carta anda pada pemikir.


Jika anda boleh menahan diri anda daripada berasa takut dengan pilihan yang banyak peralatan di hujung jari anda, anda akan mendapat ganjaran dengan satu platform yang pesaingnya, apa-apa kebaikan mungkin menggunakan apabila berdagang wang yang besar. Anda juga boleh mencari carta bermusim yang bertujuan untuk mengesan corak bermusim yang menggabungkan kedua-dua kaedah asas dan teknikal. Di mana peniaga biasanya perlu membuat alat-alat yang disediakan oleh platform dagangan, mereka kini mempunyai pilihan untuk mengubah suai kajian dan carta sedia ada melalui thinkScript, bahasa pengaturcaraan tertanam. INVESTORMINT PELAJAR MENYAMPAIKAN SEMUA LIABILITI UNTUK SEBARANG AKTIF ATAU PENGHASILAN PENGGUNA APA-APA ATAU PIHAK KETIGA. Imbas termasuk Stock Hacker, alat pengimbasan, yang mempunyai Indeks Sizzle sehingga anda boleh mengenal pasti stok dengan jumlah yang sangat tinggi. PENAFIAN: PENGGUNAAN Anda dari PLATFORM, INVESTORMINT Perkhidmatan ATAU Material Kolektif TIDAK SANGAT DENGAN RISIKO ANDA SENDIRI. Di mana pemikir bersinar sedang memenuhi keperluan hampir mana-mana pedagang, tidak kira betapa seolah-olah mengaburkan keutamaan mereka.


Dan anda akan mahu mencari saham yang memenuhi pelbagai ambang yang anda nyatakan. ANDA MEMAHAMI BAHAWA INVESTORMINT TIDAK MEMBUAT SEBARANG PERCUBAAN UNTUK MENGESAHKAN PENYATA PENGGUNA PLATFORM ATAU UNTUK MENGKAJI SEMULA ATAU VET SEBARANG INVESTORMINT Services. Dan teknologinya telah terbukti selama bertahun-tahun untuk menjadi peringkat teratas, pelaksanaan pesanan yang cepat dan tepat adalah setara untuk kursus itu. Kedua-dua pedagang pilihan yang berpengalaman dan pemula sama-sama akan mendapati nilai dengan komisen yang rendah dan pelbagai peralatan yang mengasyikkan. KELAKUAN IDENTITI PENGESAHAN, LATAR BELAKANG ATAU BERDAFTAR SEX CEK pesalah ON MANA-MANA ​​AHLI, TERMASUK TETAPI TIDAK TERHAD KEPADA INVESTORMINT Partners DAN AHLI PELANGGAN. ANDA BERSETUJU UNTUK AMBIL LANGKAH BERJAGA-JAGA MUNASABAH DALAM SEMUA KOMUNIKASI DAN INTERAKSI DENGAN PENGGUNA LAIN PLATFORM DAN DENGAN ORANG LAIN yang berkomunikasi dengan anda ATAU INTERACT AKIBAT PENGGUNAAN PLATFORM, terutamanya jika ANDA MEMBUAT KEPUTUSAN UNTUK MEMENUHI OFFLINE ATAU ORANG DAN MEMBERIKAN ATAU MENJAGA PELABURAN Perkhidmatan. PELANGGAN; APA-APA JAMINAN YANG MENGURUSKAN KURSUS PENGECUALIAN ATAU PENGGUNAAN ATAU DALAM PERDAGANGAN; SEBARANG WARANTI, PERWAKILAN ATAU JAMINAN BERHUBUNG DENGAN PLATFORM INI ATAU INVESTORMINT Perkhidmatan DITAWARKAN PADA ATAU MELALUI PLATFORM INI; DAN SEBARANG JAMINAN BERKAITAN KUALITI, KESESUAIAN, KEBENARAN, KETEPATAN ATAU KESEMPURNAAN SEBARANG MAKLUMAT ATAU BAHAN YANG TERKANDUNG ATAU YANG DITUNJUKKAN PADA PLATFORM INI, TERMASUK TANPA HAD ALL Bahan Kolektif.


BAGAIMANYA, KAMI BERLAKU MENAWARKAN PENYELIDIKAN, ANALISIS, PERBANDINGAN DAN ULASAN INDEPENDEN. ANDA ADALAH BERTANGGUNGJAWAB TERSEBUT UNTUK SEMUA KOMUNIKASI ANDA INTERAKSI ANDA DENGAN PENGGUNA LAIN ATAU ANGGOTA PLATFORM DAN DENGAN ORANG LAIN YANG DENGAN KOMUNIKASI ATAU INTERAKTIF SEBAGAI HASIL PENGGUNAAN ANDA DALAM PLATFORM, TERMASUK TETAPI TIDAK TERHAD KEPADA APA-APA PELANGGAN, PELANGGAN PELANGGAN ATAU PENAMBAHAN PERKHIDMATAN. Sebagai contoh, kajian boleh ditubuhkan kepada Mod Thermo, yang membolehkan penunjuk untuk menunjukkan nilai plot dengan menggunakan banyak selang masa penglihatan, dan memberikan nilai khusus kepada nilai terkecil dan terbesar. INVESTORMINT MENYERANGKAN TANGGUNGJAWAB, DAN TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB UNTUK SEBARANG KEROSAKAN ATAS PERALATAN KOMPUTER ANDA ATAU HARTA LAIN AKAUN AKSES ANDA UNTUK ATAU PENGGUNAAN PLATFORM. Sebagai peniaga pilihan anda dapat mengawal pelbagai tetapan juga, dan kebolehubahsuaian ini meliputi ekuiti, niaga hadapan dan peniaga forex juga. INVESTORMINT MUNGKIN DITUGASKAN MELALUI ADVERTISERS PIHAK KETIGA. kaedah Roller, skrin secara meluas dan analisis dengan bijak dengan lebih daripada 300 kajian carta yang ada. Mengenai platform pemikirnya, TD Ameritrade telah menjadikan konvensyen di atas kepalanya. Sila pastikan laman web mesra keluarga kami bersih dan bersih sehingga semua pembaca kami dapat menikmati pengalaman mereka di sini dengan mematuhi garis panduan pengeposan kami. INVESTORMINT TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB UNTUK SEBARANG PEMATUHAN, KESALAHAN, ATAU PENYELESAIAN PENYELESAIAN PIHAK KETIGA, ATAU SEBARANG kehilangan wang ATAU KEROSAKAN SEBARANG JUMLAH YANG DILAKUKAN SEBAGAI HASIL PENGGUNAAN DATA, MAKLUMAT, BAHAN, BAHAN, ATAU Bahan Kolektif , TRANSMITTED, ATAU DIBUAT TERSEDIA DALAM PLATFORM. Pelabur yang menarik dan lemah yang memihak kepada strategi pilihan penyebaran debit standard, seperti panggilan lembu dan menaruh spread juga disokong.


Anda mempunyai kawalan ke atas harga dan tetapan masa, serta bingkai masa pantas supaya anda boleh bertukar dengan cepat antara tempoh masa kegemaran anda. Sekiranya dolar dikira sebagai undi, pemikir akan memenangi hadiah itu sebagai platform perdagangan pilihan terbaik di kalangan peniaga pilihan, yang telah berbondong-bondong ke platform selama bertahun-tahun. Pada kebanyakan firma pembrokeran, anda mendapat apa yang anda lihat ketika datang ke alat dan carta. Idea di sebalik Fast Beta adalah untuk menganalisis stok yang menjadi lebih tidak menentu atau keluar dari trend sejarah. INVESTORMINT MEMBUAT PERWAKILAN ATAU WARANTI SEBELUM PENGELUARAN PENGGUNA PLATFORM ATAU KOMPATIBILITI MEREKA DENGAN PENGGUNA SEMASA ATAU MASA DEPAN PLATFORM. Sila ambil perhatian bahawa komen-komen di bawah tidak dipantau oleh wakil-wakil institusi kewangan yang bergabung dengan produk-produk yang dikaji kecuali dinyatakan dengan jelas. Pemula mungkin mendapati platform yang sedikit menakutkan pada pandangan pertama kerana fungsi yang banyak dipenuhi ke dalam platform dagangan tetapi jika anda boleh menggantung ketat dan melekatinya, ganjaran bernilai komitmen.


Pemula yang mungkin ingin melindungi kedudukan stok dengan menikah, menjual premium buat kali pertama dengan panggilan tertutup atau mengurangkan turun naik dengan strategi perdagangan kolar boleh melakukannya dengan mudah. UNTUK MAKLUMAT LANJUT, SILA LIHAT PENDEDAHAN ADVERTISER KAMI. Ciri Imbas adalah salah satu daripada banyak aspek pemikir yang kuat yang menjadikannya pesaing utama untuk platform perdagangan pilihan terbaik. Peniaga pilihan yang berpengalaman akan mendapati nirvana perdagangan maya pada pemikir. Sesetengah broker diskaun boleh memaksa pemikir harga tetapi sedikit pemikir pertandingan berdasarkan nilai. TIDAK ADA ATAU MAKLUMAT, SAMA ADA LULUS ATAU TERLIBAT, DITANYA DARI INVESTORMINT ATAU MELALUI PLATFORM, AKU MEMBUAT JAMINAN SEBARANG TANPA DIPERLUKAN DI DINYA. Sekiranya anda mempunyai stok yang kukuh, seperti Alphabet, yang anda merancang untuk menyimpan portfolio anda selama bertahun-tahun yang akan datang, kaedah Roller akan terus menjual pilihan panggilan terhadap kedudukan pemilikan saham anda. Ditambah penapis kajian standard di tempat yang membolehkan anda untuk mempersempit julat carian untuk simbol. Apabila para pemikir memecat rekod perdagangan opsyen dalam talian pada tahun 1999, ia menetapkan semula standard untuk platform dagangan opsyen. Antara alat perdagangan opsyen yang paling berkuasa di platform pemikir adalah kaedah Roller. Sama ada anda memulakan dagangan opsyen untuk kali pertama atau pro lama, pemikir boleh memenuhi semua peringkat dengan menyokong hampir apa-apa kaedah perdagangan opsyen yang boleh dibayangkan. Di mana beberapa platform lain mungkin menghadapi kesukaran memikirkan tahap risiko pada strategi opsyen yang rumit, pemikir tidak mempunyai masalah dengan jumlah yang sedemikian.


Yuran pemikir di seluruh lembaga adalah kompetitif dan sejajar dengan norma-norma industri. Dengan thinkScript, anda boleh menambah kajian anda sendiri kepada lebih dari 300 strategi dan kajian yang sedia ada untuk membolehkan anda membuat penunjuk teknikal ideal anda sendiri. Tidak pernah mendedahkan apa-apa maklumat peribadi atau peribadi, terutamanya berkaitan dengan perkara kewangan, bank, broker, dan akaun kad kredit dan sebagainya serta nombor peribadi atau telefon bimbit. Sesungguhnya, tidak ada platform lain yang hampir dengan pemikir untuk carta ciri yang kaya. Pelbagai mod carta juga tersedia dari piawai ke bar monyet, yang memaparkan tindakan harga pada tahap harga tertentu sepanjang tempoh masa tetap. Untuk mengecilkan skop perbandingan dengan harga semata-mata adalah melakukan sesuatu yang buruk kepada pemikir. Sebagai contoh, anda mungkin ingin menghalang stok penny memihak kepada saham dengan permodalan pasaran yang lebih besar. Kami teruja untuk mendengar daripada anda dan ingin anda suka masa anda di Investormint. Alasan pemikir boleh memenuhi hampir apa-apa kaedah pilihan yang boleh dibayangkan adalah bahawa risiko difahami dengan baik dan teknologinya adalah sebaik yang diperolehnya. TD Ameritrade membelinya pada tahun 2009. TANPA JAMINAN SEMUA JENIS, SESUAI TANPA ATAU TERSIRAT. Kadang-kadang anda mungkin ingin menapis stok atau pilihan yang tidak memenuhi kriteria tertentu. Alat ini mungkin sangat berharga kepada pedagang turun naik yang boleh memanfaatkan straddles dan strangles yang mendapat manfaat daripada langkah harga yang besar, seperti yang terjadi selepas peristiwa pendapatan.


Hampir apa-apa kaedah perdagangan opsyen yang boleh dibayangkan boleh diletakkan pada pemikir dengan tepat dan cepat dengan teknologi bertaraf dunia dan pemahaman yang mendalam tentang risiko perdagangan pilihan. Fast Beta adalah perkhidmatan berdaftar oleh TD Ameritrade yang menimbang harga harga baru-baru ini lebih banyak daripada harga yang lebih tua. Cabaran yang anda dapati di thinkorswim bukanlah bahawa anda tidak dapat mencari alat yang anda inginkan atau perlu tetapi lebih banyak sehingga thinkerswim menawarkan begitu banyak anda mungkin merasa dibebani oleh pelbagai pilihan yang tersedia. Sekiranya anda mencuba kaedah dagangan pilihan baru, seperti panggilan banteng, anda mungkin mahu memahami butiran kaedah yang lebih baik sebelum mencelup jari anda di dalam air dengan modal sebenar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.