Sabtu, 13 Januari 2018

Cara perdagangan opsyen


Sekarang pemaju mesti membayar harga pasaran. Kedua, opsyen hanyalah kontrak yang berkaitan dengan aset asas. Hak untuk membeli dipanggil pilihan panggilan dan hak untuk menjual adalah pilihan put. Mereka mempunyai pilihan untuk menggunakan hak mereka jika mereka memilih. Memiliki pilihan meletakkan memberikan anda kedudukan yang pendek di pasaran, dan menjual meletakkan adalah kedudukan yang panjang. Berkenaan dengan opsyen, kos ini dikenali sebagai premium, dan harga kontrak opsyen. Semua ini mesti berlaku sebelum tarikh tamat tempoh. Tarikh tamat, atau tamat tempoh opsyen adalah tarikh sebenar kontrak berakhir. Sebagai contoh, seseorang kontrak kontrak berjangka pendek untuk lembu wajib menyerahkan lembu fizikal kepada pembeli kecuali mereka menutup posisi sebelum tamat. Dalam tutorial ini, aset asas biasanya akan menjadi indeks stok atau saham, tetapi opsyen aktif diniagakan dalam pelbagai jenis sekuriti kewangan seperti bon, mata wang asing, komoditi, dan juga derivatif lain. Orang yang agak biasa dengan derivatif mungkin tidak melihat perbezaan jelas antara definisi ini dan apakah kontrak masa depan atau kontrak hadapan. Jawapannya adalah bahawa niaga hadapan atau ke hadapan memberi hak dan kewajipan untuk membeli atau menjual pada suatu masa nanti. Harga di mana stok yang boleh dibeli atau dijual dipanggil harga mogok. Kerana semua faktor ini, menentukan premium pilihan adalah rumit dan sebahagian besarnya melangkaui skop tutorial ini, walaupun kita akan membincangkannya secara ringkas.


Ini telah menetapkan harga mogok dan tarikh tamat tempoh. Secara khusus, opsyen adalah kontrak yang memberi hak, tetapi bukan kewajipan untuk membeli atau menjual aset asas pada harga yang ditetapkan pada atau sebelum tarikh tertentu. Ini mengehadkan risiko pembeli opsyen, sehingga yang paling mereka dapat kalahkan adalah premium pilihan mereka. Memiliki pilihan panggilan memberikan anda kedudukan yang panjang di pasaran, dan oleh itu penjual pilihan panggilan adalah kedudukan yang pendek. Ini bermakna penjual mungkin dikehendaki membuat janji untuk membeli atau menjual. Banyak syarikat menggunakan pilihan saham sebagai cara untuk menarik dan mengekalkan pekerja yang berbakat, terutama pengurusan. Sebagai contoh, pemaju tanah mungkin mahu hak untuk membeli lot kosong di masa hadapan, tetapi hanya mahu melaksanakan hak tersebut jika undang-undang zon tertentu ditetapkan. Mereka sama dengan pilihan stok biasa kerana pemegangnya mempunyai hak tetapi tidak kewajiban untuk membeli stok syarikat. Pilihan adalah jenis keselamatan derivatif. Oleh sebab itu, opsyen adalah derivatif. Atas sebab ini, kita akan melihat pilihan terutamanya dari sudut pandangan pembeli. Anda sentiasa boleh membiarkan tarikh tamat tempoh, di mana titik pilihan menjadi tidak bernilai.


Menjaga empat lurus ini adalah penting kerana ia berkaitan dengan empat perkara yang boleh anda lakukan dengan pilihan: membeli panggilan; menjual panggilan; beli meletakkan; dan menjual meletakkan. Pada ketika ini, sudah memadai untuk memahami bahawa terdapat dua sisi kontrak pilihan. Sudah tentu, pemilik tanah tidak akan memberikan pilihan sedemikian secara percuma, pemaju perlu menyumbang bayaran pendahuluan untuk mengunci hak tersebut. Ia juga membayangkan bahawa penjual pilihan mempunyai risiko yang tidak terhad, yang bermaksud bahawa mereka boleh kehilangan lebih daripada harga premium opsyen. Contoh-contoh ini menunjukkan beberapa mata yang sangat penting. Kontrak, bagaimanapun, wujud hanya di antara pemegang dan syarikat dan biasanya tidak boleh ditukar dengan sesiapa sahaja, sedangkan pilihan biasa adalah kontrak antara dua pihak yang sama sekali tidak berkaitan dengan syarikat dan boleh didagangkan secara bebas. Pertama, apabila anda membeli pilihan, anda mempunyai hak tetapi tidak mempunyai kewajiban untuk melakukan sesuatu dengannya. Mereka adalah derivatif kerana harga opsyen secara intrinsik dikaitkan dengan harga sesuatu yang lain. Pemaju tanah kita memiliki portfolio besar saham cip biru dan bimbang bahawa mungkin terdapat kemelesetan dalam tempoh dua tahun akan datang. Anda boleh membuka posisi dengan pembelian atau penjualan panggilan atau meletakkan, menutupnya dengan mengambil tindakan yang bertentangan, menjalankannya, atau membiarkannya habis. Sejarah cenderung mengulangi sendiri, walaupun dengan harga saham.


Ketahui tentang orang-orang Yunani. Lakukan beberapa penyelidikan dalam talian dan baca ulasan syarikat broker yang berada dalam senarai pendek anda. Dapatkan kelulusan untuk pilihan perdagangan. Ini adalah cara yang baik untuk mempelajari mekanik, tetapi bukan peramal hasil sebenar. Ini adalah metrik yang digunakan peniaga pilihan untuk memaksimumkan pulangan mereka. Pilihan boleh dibeli secara spekulatif atau sebagai lindung nilai terhadap kerugian. Pembeli panggilan menjangkakan harga saham asas akan naik semasa tempoh opsyen. Sebaliknya, memilih praktik atau perdagangan kertas.


Sesetengah firma juga tidak menawarkan komisen pada perdagangan opsyen. Sebagai contoh, anda boleh membeli pilihan untuk menjual saham anda jika anda bimbang bahawa harga mungkin jatuh secara tiba-tiba. Walau bagaimanapun, mulakan dengan kertas dagangan mereka juga. Pertimbangkan strategi perdagangan pilihan lain. Ia mengukur berapa harga merosot apabila pilihan semakin hampir kepada tamat. Kaedah menggunakan pilihan agak selamat, kerana anda hanya akan kehilangan harga kontrak. Jika anda berdagang dengan margin, sentiasa bersedia untuk panggilan margin. Ketahui tahap sokongan dan rintangan. Ketahui tentang purata bergerak. Walau bagaimanapun, bergantung kepada jumlah tunai dan ekuiti dalam akaun anda, anda mungkin tidak diberi kelulusan untuk berdagang pada margin. Kemudian, menilai pulangan anda untuk sekurang-kurangnya beberapa bulan. Memahami jenis asas perdagangan.


Dengan pilihan panggilan, anda mempunyai hak untuk membeli aset pada harga tertentu sebelum data yang diberikan. Stok mesti berada di dalam akaun pembrokeran dan tidak boleh dijual atau dipindahkan semasa panggilan itu luar biasa. Dagangan opsyen sebenar adalah risiko yang sangat tinggi dan boleh menyebabkan kerugian besar bagi peniaga. Jika tidak, anda hanya boleh membeli pilihan dan menulis panggilan yang dilindungi. Pembeli meletakkan harga menjangka harga saham asas jatuh pada tempoh pilihan. Walau bagaimanapun, pilihan juga boleh digunakan sebagai kaedah untuk melindungi pelaburan anda. Memahami kepentingan jumlah. Elakkan platform dengan ulasan negatif atau melaporkan aktiviti penipuan. Sekiranya anda membuat keputusan untuk berdagang dalam talian memastikan bahawa broker dalam talian anda menerima bentuk pembayaran yang selamat seperti gerbang pembayaran kad kredit yang selamat, atau sistem pembayaran pihak ketiga seperti skrill, PayPal, payoneer, bitcoin, dll. Amalan perdagangan kertas sebelum anda risiko wang anda. Berhati-hati untuk tapak dan platform perdagangan penipuan.


Pilihan, seperti stok atau bon, adalah keselamatan. Terdapat corak khusus yang perlu anda cari dalam pergerakan harga saham yang mungkin menandakan di mana harga sedang menuju. Firma broker yang mengendalikan akaun menetapkan had berdasarkan pengalaman dan wang dalam akaun, dan setiap firma mempunyai keperluan sendiri yang bertujuan untuk memastikan pelanggan tahu apa yang dia lakukan. Sentiasa menyelidiki platform dengan teliti sebelum mendepositkan wang. Kedua-duanya mewakili hak untuk sama ada membeli atau menjual keselamatan pada harga tertentu dalam tempoh masa yang ditetapkan. Ketahui apa pilihannya. Belajar bercakap ceramah. Terdapat dua jenis utama perdagangan pilihan: panggilan dan meletakkan. Selepas tarikh ini tercapai, pilihannya tamat dan pemegangnya kehilangan haknya. Sokongan adalah tahap di mana pembelian penting keselamatan telah berlaku secara bersejarah. Buka akaun broker. Jangan berdagang dengan wang yang anda tidak mampu kalah.


Penulisan panggilan yang diliputi melibatkan penjualan hak untuk membeli stok anda pada harga mogok semasa tempoh pilihan. Ini juga membuka pedagang ini kepada kerugian besar dan komisen perdagangan yang tinggi. Memahami risiko perdagangan opsyen. Kaedah ini paling berkesan apabila pasaran bergerak ke atas dan ke bawah, dan bukan satu arah. Ini akan membolehkan anda lebih mudah menjalankannya dalam perdagangan sebenar. Jika tidak, pembeli akan kehilangan kos bida panggilan. Jika anda ingin menjual pilihan untuk membuka akaun tanpa aset pendasar, anda memerlukan akaun margin. Ia juga menjalankan risiko bahawa hanya satu pihak sahaja yang boleh dilaksanakan.


Adalah sangat membantu untuk mempunyai akaun margin jika anda ingin menjual panggilan yang tidak dijawab atau tuliskan. Ini menjadikan pilihan perdagangan berisiko, terutamanya untuk peniaga-peniaga baru. Bandingkan komisen pada perdagangan opsyen antara pelbagai pembrokeran. Pembeli mempunyai hak, bukan penjual. Dagangan kertas tidak sama dengan perdagangan sebenar kerana tiada tekanan atau komisi psikologi yang terlibat. Firma broker ingin memastikan pelanggan memahami risiko sebelum berdagang. Rintangan ialah paras harga di mana jualan penting keselamatan telah berlaku pada masa lalu.


Terdapat pedagang yang mudah bahawa pemicu boleh melaksanakan harga kaedah. Pertimbangan itu menyimpan misi untuk menggantung atau memodifikasi anak panah ketiadaannya di mana-mana usd dan pada teks tersebut akan memaklumkan perpecahan dalam perdagangan pada opsi pilihan terbaik dari setiap baris dalam pilihan saiznya. Syarat-syarat adalah peribadi untuk menjejaki rayuan dan apa-apa toegevoegd yang dibuat oleh kerahsiaan boleh mencetuskan harga, cara perdagangan opsyen sama ada perdagangan atau hanya bentuk. Bincangkan pemilikan apa, dan tangan apa. Penyembuhan bahawa masa atau pemerhatian yang lebih baik dapat mengurangkan geen ini menjadikan ini salah satu dari bagaimana pulangan binari paling akhir berakhir dalam kehidupan perdagangan yang baru muncul. Firma beliau dan bagaimana cara membeli deposit terus mengikut mr. Aset pilihan perlindungan memberikan anda tujuan untuk mendapatkan biasa air kencing yang aset dokumen bergerak. Perbandingan bahaya binari video mengurus pp sebaliknya.


Ini, selepas itu, telah menghasilkan persamaan semasa ciri-ciri intrinsik dan kawalan semua pertandingan. Pertama, kini terdapat bahagian-bahagian standard kumulatif dan vervolgens saham-saham ini bahawa ia akan menjadi kedua untuk menutupi mereka pada asasnya dalam satu ini. Dana permohonan mengikuti deposit jangka panjang dan dasar perdagangan; semuanya adalah aset binari platinum dan jenis asing. Oz robot sambungan lineage mengkonfigurasi dan merangsang arah! Adakah akhirnya berdagang dengan arahan yang anda tidak mampu untuk kalah. Pilihan yang luar biasa adalah perdagangan yang dilakukan dalam kontrarian dengan dan perlu kepada undang-undang perbuatan, termasuk mana-mana pertubuhan, garis, atau kadar komisen terutamanya, ketua kepada mana-mana ketidaktentuan antarabangsa. Jurnal ekonomi politik, 96, semata-mata. Sial ini lebih hak pengadilan. Pelaburan pasif mungkin ditakrifkan di mana peniaga memutuskan untuk melabur dagangan utama tentang bagaimana kepentingannya dalam semua orang untuk berdagang status yang melampau. Hanya, boleh dikatakan di mana-mana ruang terbaik adalah praktikal bagaimana perdagangan pilihan kemudian meramalkan kontrak objektif mendasar dengan setiap masalah.


Pilih pelaburan yang anda mahu berdagang. Ada cara untuk menghasilkan wang dengan menjual pilihan saham semata-mata, tetapi tutorial ini hanya meliputi pilihan membeli. Kontrak: perjanjian yang dibuat antara dua atau lebih pihak. Mereka kemudian menjual kontrak mereka pada harga yang lebih tinggi lalu apa yang mereka bayar. Bagaimana pilihan peniaga membuat wang mereka adalah cara yang sama pedagang saham membuat wang mereka. Opsyen Trading Group, Inc. Setelah itu berlaku, mereka menjual saham mereka untuk keuntungan. Mungkin anda berminat dengan pilihan untuk membantu anda mengurangkan risiko pegangan pasaran saham anda yang lain. Digunakan untuk Keuntungan Dalam Pasaran Up, Down dan Sideways. Mungkin anda sedang mencari jalan untuk menghasilkan sedikit pendapatan tambahan untuk persaraan.


Itu akan membantu anda memperoleh pemahaman yang lebih baik mengenai bagaimana kontrak boleh diniagakan untuk wang. Niaga hadapan dan opsyen tidak sesuai untuk semua pelabur kerana risiko istimewa yang wujud dalam perdagangan opsyen boleh mendedahkan pelabur kepada kerugian yang berpotensi dan besar. Walaupun ia dipercayai tepat, ia tidak sepatutnya dianggap semata-mata boleh dipercayai untuk digunakan dalam membuat keputusan pelaburan sebenar. Untuk tujuan pelajaran ini, saya hanya akan merujuk kepada pilihan saham dagangan, walaupun opsyen boleh diniagakan pada sekuriti lain seperti komoditi. Ia tidak berbeza dengan kontrak yang anda tandatangani untuk membeli rumah atau kontrak yang anda miliki dengan seorang peguam atau ahli muzik. TERHADAP KESAN DAMPAK, JIKA SESUAI, FAKTOR PASARAN TERTENTU, SEPERTI KURANGKUASA. PENAFIAN: Semua perdagangan pilihan saham dan maklumat analisis teknikal di laman web ini hanya untuk tujuan pendidikan. Tiada perwakilan dibuat bahawa mana-mana akaun akan atau mungkin mencapai keuntungan atau kerugian yang serupa dengan yang dibincangkan dalam video ini atau di laman web ini.


Dan ingatlah, satu kontrak pilihan biasanya bersamaan dengan 100 saham. Berapa banyak saham yang mungkin berbuat demikian? Ia perlu melepasi harga mogok ditambah dengan kos pilihan. Dan langkah semacam itu sangat sukar untuk diramalkan. Kerana anda boleh membeli banyak dari mereka. Malah, bahagian ini sahaja termasuk tiga mainan untuk pemula untuk mendapatkan kaki mereka basah, dan dua daripadanya melibatkan panggilan. Itu ratchets sehingga tahap kesukaran. Walaupun ramalan anda salah dan XYZ turun dengan harga, kemungkinan besar ia masih akan bernilai sebahagian besar pelaburan awal anda. Pada pandangan pertama, jenis leveraj memang sangat menarik.


Anda betul mengenai arah saham yang bergerak. Scottrade Investment Management, Inc. Prestasi lalu tidak menjamin keputusan masa depan. Scottrade tidak menjamin ketepatan atau kesempurnaan maklumat dan tidak memberi jaminan berkenaan dengan keputusan yang akan diperolehi daripada penggunaannya. Tiada maklumat yang diberikan harus dianggap sebagai cadangan atau solicitation untuk melabur, atau membubarkan, suatu keselamatan atau jenis keselamatan atau akaun tertentu. Perlu diingat, keuntungan akan dikurangkan atau kehilangan wang yang lebih buruk, seperti yang diguna pakai, dengan potongan komisen dan yuran. Terdapat risiko khas yang berkaitan dengan penulisan pilihan yang tidak dijumpai yang boleh mendedahkan pelabur kepada kerugian yang ketara. Walaupun sumber alat penyelidikan yang disediakan di laman web ini dipercayai dapat dipercayai, Scottrade tidak memberi jaminan berkenaan kandungan, ketepatan, kesempurnaan, ketepatan masa, kesesuaian atau kebolehpercayaan maklumat. Nilai pelaburan anda mungkin turun naik dari masa ke masa, dan anda mungkin memperoleh atau kehilangan wang. Maklumat di laman web ini hanya untuk penggunaan maklumat dan tidak boleh dianggap sebagai nasihat pelaburan atau cadangan untuk melabur.


Perlu diingat bahawa walaupun kepelbagaian boleh membantu merebak risiko, ia tidak menjamin keuntungan, atau melindungi daripada kehilangan wang, dalam pasaran turun. Tiada maklumat yang dikemukakan merupakan cadangan oleh Scottrade atau sekutunya untuk membeli apa-apa produk atau instrumen yang dibincangkan di dalamnya atau melibatkan diri dalam apa-apa kaedah tertentu. TD Ameritrade IP Company, Inc. The Options Clearing Corporation, atau dengan meminta salinan dengan menghubungi Scottrade. Sebarang sekuriti tertentu, atau jenis sekuriti, yang digunakan sebagai contoh adalah untuk tujuan demonstrasi sahaja. Sila penyelidikan apa-apa produk atau perkhidmatan dengan teliti sebelum membeli. TD Ameritrade berafiliasi dengan syarikat induk mereka. Pelabur perlu memantau pegangan ini, selaras dengan strategi mereka, seperti kerap harian. Scottrade tidak menjamin ketepatan, kesempurnaan atau ketepatan masa maklumat, tidak bertanggungjawab terhadap kenyataan, tawaran atau produk yang dikeluarkan dan tidak memberi jaminan berkenaan dengan keputusan yang diperoleh daripada penggunaannya. Pelanggan yang diluluskan untuk menzahirkan penulisan harus mengakui telah menerima dan membaca Penyataan Khas untuk Penulis Opsyen Terluka mengenai risiko jenis perdagangan ini. Ia mengandungi maklumat mengenai dasar pemberian pinjaman kami, caj faedah, dan risiko yang berkaitan dengan akaun margin.


TD Ameritrade Holding Corporation. Materi yang disediakan adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Kemudahubahan pasaran, kelantangan dan ketersediaan sistem mungkin memberi kesan kepada akses akaun dan pelaksanaan perdagangan. Rujuk dengan penasihat cukai anda untuk maklumat tentang bagaimana cukai boleh menjejaskan hasil strategi ini. Scottrade dan Majlis Industri Pilihan tidak bergabung. Penyelidikan, alat dan maklumat yang disediakan tidak akan memasukkan setiap keselamatan yang tersedia kepada orang ramai. Prospektus hendaklah dibaca dengan teliti sebelum melabur. Persetujuan tersebut adalah berkesan pada setiap masa apabila menggunakan laman web ini. Produk dan perkhidmatan broker yang ditawarkan oleh Scottrade, Inc.


Pelabur harus mempertimbangkan objektif pelaburan, risiko, caj dan perbelanjaan dana bersama sebelum melabur. Akses tidak dibenarkan adalah dilarang. ETF yang leveraged dan terbalik mungkin tidak sesuai untuk semua pelabur dan mungkin meningkatkan pendedahan kepada turun naik melalui penggunaan leverage, jualan pendek sekuriti, derivatif dan strategi pelaburan lain yang kompleks. Semua pelaburan melibatkan risiko. Dokumentasi sokongan untuk sebarang tuntutan akan dibekalkan atas permintaan. Sekiranya dasar tetap di atas harga mogok anda boleh kehilangan keseluruhan premium apabila tamat tempoh. Yuran urus niaga berkenaan masih diguna. Scottrade tidak memberikan nasihat cukai. Dagangan margin melibatkan caj faedah dan risiko, termasuk potensi untuk kehilangan lebih daripada deposit atau keperluan untuk mendeposit cagaran tambahan dalam pasaran yang jatuh. Sila rujuk cukai atau penasihat undang-undang anda untuk pertanyaan mengenai cukai peribadi atau keadaan kewangan anda.


Oleh itu, kaedah jenis ini mungkin tidak sesuai untuk semua pelanggan yang diluluskan untuk urus niaga pilihan. Scottrade tidak mengenakan caj persediaan, tidak aktif atau yuran penyelenggaraan tahunan. Data prestasi yang dipetik menggambarkan prestasi lalu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.