Sabtu, 13 Januari 2018

Pilihan binari kanada


Kami menyediakan panduan perdagangan pilihan binari lengkap untuk Kanada. Berapa banyak yang perlu saya deposit? Untuk pengetahuan kami, tiada pilihan pelaburan lain memberikan kelajuan pulangan perdagangan Perduaan Pilihan. Selebihnya laman web ini akan terus hidup dan akan mendokumenkan sebarang perubahan kepada pilihan binari mengenai Kanada dan berpotensi jalan perdagangan lain yang sah bagi pelabur Kanada. Syarikat pilihan perduaan sering menawarkan bonus atau tawaran istimewa untuk menarik minat pengguna untuk menyertai, berdagang, dan menyimpan perdagangan. Hari ini broker-broker tersebut berkembang maju kerana pedagang mencari pilihan binari mudah difahami dan mudah digunakan. Ini bergantung kepada anda sebagai pelabur. Selain itu, memilih broker yang betul untuk berdagang dengan membuat semua perbezaan dalam perdagangan pilihan binari anda. Jadi ya, satu perdagangan sangat menguntungkan, tetapi apabila anda membuat 1000 perdagangan, undang-undang purata berlaku.


Kanada harus memperlakukan mereka untuk tujuan cukai. Bolehkah saya Dapatkan Dagangan Cepat Kaya Ini? Anda perlu menggunakan wang percuma yang anda dedikasikan untuk melabur dan belajar, dan harus bersedia kehilangannya jika itu berlaku. Nilai pilihan tetap, nilai pendasar adalah pencetus. Kami menyediakan maklumat faktual secara langsung mengenai pilihan binari dan broker pilihan binari terbaik untuk berdagang dengan orang Kanada. Kami juga menangani cukai untuk pilihan perdagangan binari Kanada, kerana disebabkan oleh keadaan pasaran yang tidak terkawal, pedagang mungkin mendapati diri mereka dengan soalan hanya seorang akauntan yang baik yang dapat menyediakan. Anda harus mempertimbangkan semua teks di laman web ini sekarang menjadi usang dan tidak berkaitan. Semua orang akan melakukannya jika itu benar!


Kami menghormati keputusan ini dan telah menghapus semua pautan ke semua pihak yang berpotensi melanggar. Inilah sebab utama kami mempelajari pelbagai pilihan binari broker di Kanada dan memilih yang kami rasa adalah yang paling sesuai untuk orang yang ingin berdagang. Pelabur Kanada berdagang dengan broker tertentu, kami meninggalkan pembaca kami dengan baik. Adakah pilihan binari berbeza daripada meletakkan dan memanggil pilihan? Sehingga September 2017, menawarkan Pilihan Perduaan dengan tamat tempoh kurang daripada 30 hari dilarang sepenuhnya oleh Pentadbir Sekuriti Kanada. Nasib baik semua syarikat yang disenaraikan di laman web kami dilesenkan dan dikawal selia, bukan hanya oleh Kanada sendiri. Adakah pilihan binari yang sah di Alberta? Adakah pilihan binari undang-undang di Manitoba? Grenadines dan sebagainya menawarkan perkhidmatan mereka kepada Kanada, dan mereka juga telah kebanyakannya terhenti daripada berurusan dengan pasaran Kanada kebanyakannya melalui pembayaran blok kad kredit Kanada tetapi juga melalui kepentingan pengawalseliaan di negara-negara operasi mereka. Oleh kerana wilayah yang berlainan mempunyai peraturan kewangan mereka sendiri, kami meneroka persoalan pilihan binari secara sah di wilayah mengikut wilayah. Canadians yang ingin terlibat terlibat tertanya-tanya ada pilihan binari yang sah di Kanada, dan jika ya, jika ada istilah tertentu yang harus mereka ketahui.


CSA adalah organisasi payung yang bertujuan untuk menyelaraskan pasaran modal yang beroperasi di seluruh negara. Apa-apa permintaan pelanggan Kanada oleh broker pada tarikh ini mesti dilihat sebagai penipuan yang mungkin atau sekurang-kurangnya pengendali pasaran hitam. Belize, Kepulauan British Virgin, St. Adakah pilihan binari yang sah di Ontario? Apabila meneliti broker, peniaga harus memastikan bahawa ia boleh dipercayai, bereputasi, dan menggunakan amalan perdagangan yang adil. Adakah pilihan binari yang sah di Nova Scotia? Adakah pilihan perduaan sah di Saskatchewan? Sehingga September 2017, CSA telah mengharamkan pilihan binari dengan tamat tempoh kurang daripada 30 hari secara langsung. Adakah pilihan binari undang-undang di British Columbia?


Adakah pilihan binari undang-undang di New Brunswick? Adakah pilihan perduaan sah di Pulau Prince Edward? Adakah pilihan binari undang-undang di Newfoundland dan Labrador? Lihat senarai broker kami yang disyorkan untuk warga Kanada pada halaman broker pilihan binari kami. Broker Yang Digunakan? Pada mulanya, negara dan wilayahnya tidak mempunyai tentangan yang jelas terhadap industri ini. Tiada ifs dan buts atau maybes. Tidak sekarang, dan tidak pada masa depan yang boleh dijangka. Mencari broker yang bereputasi tidak banyak pilihan untuk mereka pada masa ini. Atas sebab ini, mana-mana broker yang bersedia untuk beroperasi di Kanada kemungkinan besar akan menimbulkan masalah untuk anda sebagai pedagang pilihan binari setempat.


Tetapi dari masa ke masa, aduan yang dikaitkan dengan industri pilihan binari terus meningkat, dan negara mula membentuk pendirian yang lebih teguh dan negatif terhadap perdagangan pilihan binari secara keseluruhannya. Bagaimanapun, seperti yang dijelaskan, tidak ada broker sedemikian pada masa ini, oleh itu, anda tidak boleh berdagang di mana-mana broker pilihan binari sekiranya anda berada di Kanada. Ini menjadikan industri ini lebih berisiko daripada yang pernah berlaku kerana kawasan kelabu undang-undang yang membuat broker sedemikian bersedia untuk melayani orang Kanada kini hilang. Pihak berkuasa Kanada seolah-olah menetapkan laluan untuk menyingkirkan industri kewangannya terhadap sebarang pilihan perdagangan binari yang berisiko. Yang pada dasarnya bermakna bahawa apa pun broker pilihan binari yang beroperasi di Kanada melakukannya di luar undang-undang. Terdapat beberapa keghairahan mengenai pasaran pilihan binari Kanada. Kanada berlaku untuk mempunyai pengawal selia kewangan wilayah. Jadi, sebagai perkara yang berdiri sekarang, ia tidak selamat untuk berdagang dalam pilihan binari di Kanada lagi. Itulah sebabnya ramai yang kembali menggunakan nama domain yang berlainan, sementara yang lain membuang tuntutan pengawalseliaan dari negara-negara yang bereputasi untuk membuat Canadians berani lebih yakin menggunakan perkhidmatan yang dipersoalkan. Jika anda berada di Kanada, anda tidak perlu berdagang opsyen binari. Ini bermakna bahawa mana-mana broker yang cuba menawarkan perkhidmatannya di negara ini mungkin akan berakhir dengan senarai peringatan yang ditakuti.


Jika apa-apa, banyak pengawal selia serantau di negara ini lebih berhati-hati mengenai memastikan pengendali pilihan perduaan haram cuba menawarkan perkhidmatan mereka di negara ini daripada penduduk. Negara ini sangat berminat untuk memiliki industri kewangan yang selamat dan boleh dipercayai; dan pada masa itu, ia tidak berfikir bahawa industri pilihan binari bernilai mengawal selia. Apa Sekarang untuk Pedagang Kanada? Tetapi apa yang membingungkan adalah bahawa negara itu belum mempunyai undang-undang di tempat yang mengenali dan mengawal industri itu. Ini membuktikan bahawa, seperti biasa, ia adalah paling selamat untuk berdagang dalam pilihan binari apabila negara anda membenarkannya. Walaupun Kanada mempunyai industri kewangan yang kukuh, yang juga dikawal selia dengan baik, ia masih belum membuka pintu untuk perdagangan pilihan binari. Pada masa lalu, hanya broker AS yang sedikit masalah kerana peraturan AS agak proteksionis. Jelas, broker yang tidak berlesen dengan apa-apa kehilangan tidak boleh mengambil petunjuk. Pendek kata: Tiada broker pilihan binari mempunyai lesen di Kanada pada masa ini. Jika anda berdagang pilihan binari sebagai Kanada, pada dasarnya anda melakukan ini di syarikat yang beroperasi secara tidak sah di Kanada.


Masalahnya, walaupun orang Kanada yang cukup berani mahu berdagang dalam pilihan binari mempunyai banyak risiko yang menanti mereka. Hari-hari ini, ada juga broker yang mengklonkan laman web broker yang dikawal selia dengan reputasi untuk memenangi keyakinan peniaga pilihan biner Kanada yang tidak curiga. Ini kerana hanya broker yang tidak berlesen dan rendang akan melanggar undang-undang tempatan secara terang-terangan untuk memenangi perniagaan anda. Jelas sekali, tidak selamat untuk berdagang dalam pilihan binari jika anda warga negara Kanada. Itu bererti bahawa setiap wilayah di negara ini dapat memutuskan apa yang akan dilakukan oleh pengendali industri kewangan dan yang mana pengendali dapat menjauhkannya. Pada masa yang sama, mereka gagal untuk menyatakan keinginan untuk memberi kuasa dan mengawal selia industri, yang bermaksud broker yang paling bereputasi tidak lagi mahu menerima peniaga pilihan binari Kanada. Namun, pada masa ini, tiada satupun dari wilayah yang telah memberikan pilihan binari untuk berdagang lampu hijau.


Semua broker binari ini adalah haram di Kanada. Jadi untuk menyambung semula perkara: Jika anda seorang warganegara Kanada dan terletak di Kanada, anda tidak boleh berdagang opsyen perduaan di mana-mana broker pilihan binari sekalipun. Adakah ini hujung jalan untuk peniaga pilihan binari Kanada yang bercita-cita? Dan dari rupa perkara, pengawal selia di negara ini tidak berniat membiarkan industri ini mempunyai kehadiran dalam sempadannya. Pada satu ketika, pengawal selia wilayah juga mula berkumpul dalam usaha mereka untuk memastikan pengawal selia yang tidak berlesen keluar dari negara ini. Malah broker yang pada awalnya berharap bahawa negara itu pada satu masa akan membuka pasarnya kepada mereka yang telah mengharapkan harapan mereka. Adakah menggunakan Industri Pilihan Perduaan Asing Masih Pilihan? Broker-broker ini juga telah disenaraikan di banyak laman web pengawal selia tempatan, di mana penduduk dengan jelas memberi amaran terhadap penggunaan perkhidmatan mereka. Oleh itu, tidak ada warganegara Kanada yang sepatutnya berdagang dalam pilihan binari kerana itu jelas merupakan pelanggaran undang-undang pengawal selia tempatan dan nasional mengenai industri.


Anda hanya boleh berdagang di broker binari yang dilesenkan di Kanada. Malah, beberapa broker telah disenaraihitamkan. Oleh itu, orang Kanada tidak boleh berdagang opsyen perduaan di mana-mana broker, kerana semua broker yang menerima orang Kanada melakukannya secara haram. Malah mereka yang mengaku mempunyai peraturan dari negara lain cenderung berbohong. Tetapi sebagai penduduk Kanada, sangat tidak mungkin anda akan mendapat peluang untuk menggunakan broker tersebut. Pertama sekali, negara ini mempunyai salah satu pasaran pilihan binari terbesar di dunia. Dengan cara ini, adalah mungkin untuk menggunakan broker pilihan binari yang mempunyai lesen tempatan. Adalah tidak sah bagi mana-mana syarikat pada masa ini untuk menawarkan perkhidmatan perdagangan pilihan binari kepada warganegara Kanada. Usaha yang diselaraskan itu dilihat didorong oleh beberapa pelanggan yang telah menjadi mangsa penipuan pembekal pilihan binari yang berupa sebagai sah dan berpusat di Kanada atau negara lain. Ia salah dalam apa jua bentuk, dan bukan kesalahan produk tetapi fasilitatornya. Pengumuman itu merujuk url bagi pelanggan untuk menyemak status pendaftaran syarikat pelaburan dan penyedia perkhidmatan kewangan melalui pendaftaran yang disusun semula. Konvoi ini semakin rumit apabila terdapat syarikat-syarikat yang meminta di bidang kuasa di mana produk itu tidak dibenarkan, seperti di Kanada.


CSA menyenaraikan beberapa langkah yang boleh diambil oleh klien apabila menjalankan ketekunan wajar pada penyedia perkhidmatan kewangan secara umum. Oleh itu, usaha wajar yang wajar diperlukan, tetapi jauh lebih sukar untuk menentukan firma tidak terkawal. Kerajaan tidak mengawal anda atau saya. Kasino OLG bermain slot. Beberapa contoh dalam pengumuman CSA benar-benar menyerlahkan beberapa sisi paling gelap dari rasuah broker dalam talian berkaitan dengan etika. Status ini adalah sesuatu yang penduduk mungkin tidak menyedari, bagaimanapun, meningkatkan kesedaran mungkin tepat apa yang pengawal selia cuba lakukan dengan pekeliling terkini ini. Hakikat bahawa pendirian itu telah dicapai serentak menunjukkan bahawa perdagangan pilihan binari menjadi lebih popular bagi orang Kanada walaupun status haramnya. Trend amaran ini telah dipersatukan di tempat lain kerana pengawal selia telah diseksa oleh klon-klon dan penyokong-penyokong yang bertujuan untuk menipu pelabur, seperti yang dibuktikan oleh sejumlah besar pengumuman, kebanyakannya telah diliputi oleh Kewangan Magnates. Kami mempunyai kebebasan sepenuhnya untuk secara bebas mengontrak dengan sesiapa sahaja dengan siapa yang kita pilih, dan kerajaan tidak menyatakan apa yang dapat kita lakukan mengenai perkara ini. AS, hujah yang sama boleh dibuat bahawa perdagangan saham AS boleh menjadi sama dengan perjudian.


Ini mengikuti cabaran-cabaran berkaitan baru-baru ini yang telah muncul. CSA berkata tidak ada syarikat yang kini berdaftar di Kanada untuk melaksanakan penawaran tersebut kepada penduduk dan melabelnya sebagai haram di negara ini. Sebaik-baiknya, CSA boleh menjalankan penyelidikan mengenai bagaimana pilihan binari boleh dikawal dan menambah pendapatan untuk pengawal selia Kanada, semasa membuka pasaran baru, sekiranya segmen perlesenan baru ditubuhkan. Malangnya, seperti halnya di kebanyakan pasaran dan industri kewangan, perbuatan beberapa firma dan orang yang tidak bertanggungjawab boleh menjadikannya lebih sukar bagi pembekal yang sah dan pasaran yang sedia ada. Kanada dan yang boleh meningkatkan integriti pasaran sambil melindungi pelanggan menerusi pendidikan dan menguatkuasakan amalan terbaik untuk pembekal pilihan binari. Konteks di sini penting untuk membezakan antara melabur dan berdagang, dan perdagangan berbanding perjudian. Adakah pilihan binari dikawal di Kanada? Hasil daripada persekitaran dagangan yang tidak dikawal, kebanyakan peniaga runcit sering menjadi mangsa kepada broker binari yang tidak bertanggungjawab yang hanya keluar untuk melayan pelanggan mereka. Kanada tidak seperti kebanyakan ekonomi utama yang lain tidak mempunyai badan pusat atau persekutuan yang mengawasi industri kewangan secara keseluruhan. Pindahan kawat bank juga disokong dengan baik oleh infrastruktur perbankan di Kanada. Untuk berdagang pilihan binari di Kanada, anda perlu mendaftar dengan broker dan membuka akaun dagangan langsung.


Walau bagaimanapun, hakikat bahawa broker pilihan binari Kanada tidak dikawal selia, tidak bermakna ia adalah menyalahi undang-undang untuk penduduk Kanada untuk menjualnya. Selagi aktiviti perdagangan terhad kepada broker pilihan binari yang boleh dipercayai yang menerima orang Kanada dan yang dikawal selia dalam bidang kuasa lain, peniaga boleh mempunyai ketenangan fikiran bahawa wang mereka selamat dengan broker. Broker ini beroperasi mengikut piawaian antarabangsa dan mematuhi undang-undang antarabangsa mengenai pengubahan wang haram. Walau bagaimanapun, pihak berkuasa Kanada pada masa ini mengepung keras kepada broker yang tidak disenangi meninggalkan padang yang jelas bagi broker yang baik dan bereputasi untuk menubuhkan sebuah pijakan di Kanada. Di samping itu, ia juga membolehkan maklum balas yang lebih pantas dari segi perubahan dasar untuk memenuhi trend baru muncul di pasaran. Tetapi ia juga bermakna peniaga berasaskan Kanada perlu lebih berhati-hati dan menjalankan penyelidikan pasaran dengan betul untuk mencari broker yang sesuai untuk berdagang. Di samping itu, penyelesaian pembayaran dalam talian seperti Paypal dan Skrill sangat popular di kalangan Kanada. Sistem sedemikian akan memberikan pendekatan yang lebih konsisten ke arah perlindungan pelabur. Bagaimana untuk berdagang pilihan binari di Kanada? Secara teknikalnya tidak menyalahi undang-undang di Kanada kerana negara tidak mempunyai rangka kerja perundangan untuk mengatur perdagangan binari. Apa yang dimaksudkan ialah pedagang yang berpangkalan di Kanada boleh menjual pelaburan pulangan yang tinggi tanpa sebarang sekatan. Tiada undang-undang di Kanada yang mengawal dagangan instrumen kewangan ini. Bagaimanapun kebimbangan mengenai keberkesanan sistem pendispensan yang terpencar sekarang telah mendorong panggilan untuk sistem yang lebih berkesan seperti badan kebangsaan untuk mengawasi sistem kewangan.


Sebaik sahaja anda telah meletakkan deposit ke dalam akaun dagangan anda, anda boleh mula berdagang di salah satu daripada laman web ini. Walau bagaimanapun, Kanada adalah salah satu daripada beberapa negara utama yang tidak membangunkan sebarang rangka kerja pengawalseliaan untuk mengawal selia perdagangan pilihan binari di negara ini. Sebahagian besar broker yang melayani pasaran Kanada berasaskan luar pesisir. VISA, MasterCard, Diners dan American Express diterima secara meluas di negara ini. Menjadi ekonomi dunia pertama yang moden, Kanada dapat menyokong pelbagai kaedah pemindahan pembayaran. Walau bagaimanapun, kami sangat mengesyorkan mereka yang berminat untuk berdagang hanya menggunakan broker yang dikawal selia. Kanada setakat ini belum dapat mewujudkan rangka kerja pengawalseliaan untuk mengatur perdagangan pilihan binari.


Oleh kerana industri ini tidak dikawal di Kanada, kami mengesyorkan anda hanya mendaftar dengan broker yang bereputasi dan dikawal selia. Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, perdagangan pilihan perduaan telah berkembang popular di kalangan pedagang runcit yang berpangkalan di Kanada. Adakah undang-undang untuk berdagang pilihan binari di Kanada? Pada masa ini, tidak terdapat broker pilihan binari Kanada bagi sesetengahnya. Di Kanada, industri kewangan dikawal selia di peringkat domestik oleh agensi yang ditubuhkan oleh undang-undang yang diluluskan di salah satu daripada 13 wilayah atau wilayah Kanada. Buat masa sekarang, tidak jelas arah mana industri akan diambil di Kanada. Melabur dengan syarikat luar pesisir yang beroperasi di luar Kanada boleh berisiko dan merupakan bendera penipuan pelaburan yang sama.


CSA_News untuk petua dan maklumat berguna tambahan mengenai menjadi pelabur pintar dan pencegahan penipuan. Sesiapa yang telah melabur dengan platform perdagangan pilihan binari luar pesisir ini harus menghubungi pengatur sekuriti tempatan mereka. Ini bukan senarai lengkap. Syarikat-syarikat yang mengendalikan platform ini mungkin tidak didaftarkan untuk menjalankan perniagaan di Kanada, dan semua pelabur digalakkan untuk memeriksa pendaftaran broker atau firma sebelum melabur dengan mengunjungi aretheyregistered. Menawarkan perkhidmatan atau produk pelaburan, sama ada dalam talian atau secara peribadi, adalah aktiviti terkawal. CSA menggalakkan semua pelabur untuk melawat pendaftaran semula. Opsyen binari sangat tidak menentu dan boleh menghasilkan kemenangan atau kerugian dengan cepat, dan kerana mereka sering diniagakan dalam pasaran mata wang, mereka dapat menunjukkan risiko tinggi bagi banyak pelabur. Walau bagaimanapun, tuntutan ini sememangnya terlalu baik untuk menjadi kenyataan; semua pelaburan melibatkan beberapa risiko, dan kebanyakan penafian lamanya dengan jelas akan menyatakan bahawa pelabur boleh kehilangan keseluruhan pelaburan mereka.


Mac adalah bulan pencegahan penipuan. CSA telah menyedari beberapa laman web yang mempromosikan platform perdagangan pilihan binari yang meminta orang Kanada. Banyak platform dagangan binari adalah di luar negara, walaupun menyenaraikan nombor atau alamat telefon Kanada. Kanada dan menjadikannya hampir mustahil untuk pulih jika ada masalah. Setelah berada di luar pesisir, hampir mustahil seorang pelabur memulihkan wang mereka. Meskipun menyenaraikan maklumat hubungan Kanada, banyak platform perdagangan pilihan binari didasarkan di luar negeri yang dikatakan di negara-negara seperti Cyprus, Belize dan Seychelles, dan syarikat-syarikat yang mengelola platform ini sering tidak didaftarkan untuk menjalankan perniagaan di Kanada. Terdapat beberapa laman web yang membolehkan pengguna untuk berdagang pilihan binari. Suruhanjaya Sekuriti British Columbia, yang merangkumi kawasan di dalam dan sekitar British Columbia. Pelbagai platform perdagangan binari beroperasi dari pelayan di Amerika Syarikat dan di luar negara, yang bermaksud bahawa dana itu keluar dari Kanada, selalunya melalui pemindahan wayar.


Mereka mengharapkan syarikat-syarikat ini mendapatkan lesen yang sesuai di Kanada sebelum mereka melakukan perniagaan dengan pelanggan Kanada. Opsyen binari sebagai kenderaan pelaburan tidak secara nyata dikerutkan oleh pengawal selia Kanada. Sama ada di Internet atau secara peribadi, menawarkan pelaburan adalah aktiviti terkawal. Senarai ini dikumpulkan mengikut aduan yang dibuat oleh orang ramai mengenai syarikat-syarikat ini. Ia hanya meletakkan amaran penasihat mengenai risiko yang berkaitan dengan perdagangan dengan broker pilihan binari yang terletak di luar Kanada. Pada masa ini tidak ada maklumat mengenai broker apa yang telah didaftarkan dengan mana-mana pengawal selia wilayah sebagai broker pilihan binari yang dikawal selia oleh Kanada. Pastikan anda menyemak sama ada orang atau syarikat dimasukkan ke dalam daftar firma dan individu yang diberi kuasa untuk mengamalkannya. Oleh itu mesej kepada pedagang Kanada nampaknya: perdagangan dengan broker asing yang dikawal di luar negara, tetapi bersiap sedia menanggung risiko yang berkaitan dengan kegiatan ini. Misalnya, salah satu syarikat yang disebut dalam Daftar Perhatian Pelabur, adalah sebuah syarikat yang mempunyai peraturan penuh di Siprus. Orang atau syarikat yang meminta wang anda mesti berdaftar dengan AMF dan diberi kuasa untuk menjual produk yang ditawarkan. Oleh itu, anda perlu menggunakan kemudahan ini untuk mengetahui status broker yang mendakwa beroperasi di luar Kanada. Sesetengah pilihan binari disenaraikan di bursa dan didagangkan oleh individu berdaftar, tetapi ini hanya mewakili sebahagian daripada pasaran.


Senarai ini dikemas kini apabila tapak tidak dibenarkan baru dibawa ke perhatiannya. Jadi persoalannya ialah: pilihan binari yang tidak sah di Kanada, dan jika ya, mengikut pandangannya? Walau bagaimanapun, ketiga-tiga pengawal selia wilayah ini menasihati menentang pilihan perdagangan binari Kanada dengan broker di luar negara, walaupun mereka tidak dapat menguatkan ini. Pengawal selia ini mengekalkan Senarai Perhatian Pelabur broker luar pesisir bahawa peniaga di Kanada harus menjauhkan diri. Ini menjadikannya mustahil untuk mendapatkan kembali wang anda. Berhubung dengan syarikat asing yang meminta pelanggan di Kanada, ketiga pengawal selia Kanada telah membuatnya sangat jelas bahawa kegiatan itu dianggap haram. Walaupun ketiga-tiga pengawal selia wilayah mempunyai titik pandangan pada perdagangan pilihan binari, pengawal selia Persekutuan nampaknya tidak peduli terhadap isu itu. Penafian dalam cetakan kecil di laman web yang sama dengan jelas menyatakan bahawa anda boleh kehilangan semua atau sebahagian daripada wang anda. Tindakan meminta pelanggan Kanada oleh syarikat pilihan luar pesisir tanpa lesen dari OSC, AMF atau BCSC dianggap aktiviti haram. AMF menyediakan fungsi carian untuk pedagang untuk mengesahkan status pengawalseliaan broker yang beroperasi di kawasan Montreal. Selain itu, banyak platform dalam talian yang menawarkan pilihan binari terletak di luar pesisir.


Kawasan Quebec dan kawasan Anglophone. Jadi apakah status perdagangan pilihan binari semasa di Kanada? Sebaik sahaja wang anda dipindahkan ke negara lain, keupayaan untuk memulihkan sebarang dana sekiranya masalah menjadi sangat terhad. Memandangkan maklumat yang diberikan di atas, kami dapat melihat bahawa peniaga pilihan binari di Kanada bebas untuk berdagang opsyen perduaan, tetapi mereka dinasihatkan untuk melakukannya hanya dengan broker yang dilesenkan oleh OSC, BCSC atau AMF. BCSC prihatin bahawa sebahagian besar pilihan binari didakwa secara haram melalui platform dagangan dalam talian yang tidak berdaftar dan tidak terkawal. Pengawal selia Persekutuan senyap mengenai isu ini. Kawasan Quebec dan Montreal.


Pengawal selia pihak berkuasa Kanada lebih suka yang Kanada berdagang dengan syarikat yang mempunyai lesen pilihan binari di Kanada. Secara teknikal dan secara sah, ia tidak menyalahi undang-undang untuk berdagang pilihan binari di Kanada. Untuk mendapatkan perspektif mengenai isu ini, marilah kita melihat apa yang dikatakan pengawal wilayah. Di samping itu, agensi kawal selia lain juga mempunyai kaedah tersendiri yang membolehkan peniaga mengesahkan status broker yang mendakwa berada di Kanada. Senarai ini tidak lengkap; sentiasa periksa sama ada orang atau syarikat yang anda sedang mempertimbangkan untuk melabur diberi kuasa dengan sewajarnya. Keperluan pengawalseliaan Kanada dan mungkin terlibat dalam kegiatan tidak sah. Isu utama di Kanada berkaitan dengan peraturan pilihan binari ialah pemerintah provinsi tampaknya menari dengan lagu yang berbeda dari pemerintah Federal. Sehingga kemudian perdagangan dan perdagangan dengan selamat. Tidak kira apa yang dipilih oleh pengawal selia Kanada untuk melakukannya, mereka tidak akan dapat menghentikan serangan penipuan pilihan binari.


IIAC, Persatuan Industri Pelaburan Kanada, memberi respons kepada CSA dan Quebec AMF dengan surat yang menggariskan kedudukan mereka tentang mengapa pilihan binari harus ditawarkan secara sah melalui broker yang dikawal selia. Yang kedua ialah umum pada umumnya. Mereka menunjukkan bahawa perdagangan binari tidak menjadi masalah dalam diri mereka, ia adalah broker penipuan yang memanfaatkan internet untuk menggunakan pilihan binari untuk melakukan penipuan yang menjadi masalah. Ia adalah wajah yang lucu tentang apa yang ditimbulkan oleh seniman penipuan dan bertujuan untuk membantu penipuan tempat awam. Ini telah terbukti di seluruh Eropah sebagai satu negara selepas laporan lain melaporkan ketidakupayaan mereka untuk mengekang aktiviti penipuan. Pendirian mereka adalah dengan menawarkan sumber perdagangan yang sah melalui broker yang dikawal selia, ia akan membantu menghapuskan risiko aktiviti penipuan dengan memaksa penipuan keluar dari pasaran. Intinya adalah mudah dibaca. Cadangan baru ini akan mengharamkan penjualan produk binari yang memenuhi tiga syarat. Quebec naik ante tahun ini apabila mereka mengumumkan beberapa perubahan yang dicadangkan kepada struktur pengawalselia mereka untuk mengharamkan sepenuhnya pilihan binari. Masalah pertama terletak pada mereka yang secara sah mahu berdagang. Negara-negara bangsa telah disasarkan tanpa ampun oleh penipuan pilihan binari dan penipuan yang membawa kepada bunuh diri sekurang-kurangnya seorang lelaki. Kanada jadi dari apa yang saya baca mereka tidak lagi menerima Kanada. Mungkin jawapan saya tidak betul-betul perbincangan.


Walau bagaimanapun, perdagangan kewangan belum dikawal selia di negara ini. Bahawa jika anda mencari broker, risiko tinggi bahawa mereka adalah penipuan juga. Ini bermakna peniaga boleh berdagang dengan aset kewangan secara sah tanpa perlu risau tentang sebarang akibat undang-undang. Tetapi ini selamat? Ini bermakna dua orang berpendapat, broker yang boleh dipercayai dan sah TIDAK akan membenarkan rakyat Kanada menyertai platform mereka. Bagaimanapun, semua ini terletak pada satu perkara asas yang kita semua, tanpa pengecualian, terpakai: pada platform dagangan! Ini bermakna bahawa pada masa ini tiada undang-undang pilihan binari khas di Kanada. Walau bagaimanapun, ini tidak bermakna pelaburan binari adalah haram di negara ini. Anda mungkin melihat maklum balas atau meluluskan platform yang paling biasa dengan diri anda sendiri. Kanada pada masa ini merupakan salah satu daripada pasaran pilihan binari terbesar di planet ini. Pilihan binari adalah sah di Kanada kerana hakikat bahawa tidak ada undang-undang yang menyatakan bahawa mereka adalah haram. Untuk menawarkan pilihan binari di Kanada, broker mesti dilesenkan di Kanada.


Broker yang menyalahi undang-undang akan meneruskan permintaan pelanggan Kanada. Syarikat pelaburan binari Kanada yang telah memperolehi lesen mereka di negara yang bereputasi. Apa maksud saya? Ia dipertandingkan oleh Pentadbir Sekuriti Candawan, CSA, organisasi payung kesemua 13 pengawal wilayah wilayah dan wilayah. Begitu juga, banyak broker yang dikawal selia telah dinamakan sebagai pemasaran secara aktif kepada orang Kanada yang, walaupun benar, boleh membantu penipuan kawalan CSA jika hanya mereka akan bekerja bersama-sama dan penguatkuasaan undang-undang EU. IIAC bersetuju dengan ini. Langkah terbaru adalah menolak untuk melarang sepenuhnya pilihan binari di Kanada, tindakan yang dilihat sebagai kritikal oleh CSA dalam memerangi penipuan. Walaupun tanpa dasar perubahan dalam dasar organisasi ini boleh memimpin wilayah dan wilayah masing-masing untuk mengguna pakai larangan di peringkat tempatan. Persoalannya, betapa larangan membantu mereka menghentikan penipuan? Pengawal selia Kanada telah lama bertempur dengan penipuan pilihan binari yang semakin meningkat. Amaran selepas amaran dari satu wilayah ke satu demi satu, disokong oleh lebih banyak peringatan dari pengawal selia peringkat kebangsaan yang gagal untuk membendung apa yang ada di kedudukan tinggi sebagai tidak lebih dari satu transaksi yang tujuannya mencuri wang. Kanada telah mesra terhadap pilihan binari dengan cara yang umum, membenarkan broker berdaftar dan mematuhi undang-undang untuk beroperasi secara sah. IIAC adalah Persatuan Industri Pelaburan Kanada, sebuah kumpulan lobi untuk firma pelaburan Kanada, penasihat dan profesional industri.


Ini akan membantu mengawal penipuan opsyen binari, menyediakan saluran yang sah dan selamat bagi orang Kanada yang ingin berdagang dan membenarkan industri kewangan Kanada untuk mengambil bahagian dalam pembentukan, operasi dan peraturannya. NADEX pada satu masa telah beroperasi di negara ini dan terpaksa berhenti daripada dibenarkan mendaftar dengan pihak berkuasa tempatan. Adakah terdapat penyelesaian yang lebih baik? Produk-produk ini adalah toksik, dan sangat sering penipuan. CSA juga berharap dapat memperoleh lebih banyak sokongan daripada platform yang dapat membantu perdagangan mereka. Morisset berkata larangan Kanada akan memberi lebih banyak perhatian kepada pelabur. Para pelabur cenderung tertarik kepada skim seperti melalui media sosial, iklan dalam talian, dan komunikasi yang tidak diminta, kadang-kadang salah menunjukkan bahawa penjual mempunyai operasi Kanada. Morisset berkata beliau yakin kebanyakan aktiviti penipuan akan dilindungi dengan menghalang mereka yang mempunyai bingkai masa lebih pendek daripada 30 hari.


CSA telah melancarkan laman web, penipuan binaryoptions. Di Kanada, tidak ada firma atau orang yang berdaftar untuk menjual pilihan binari, walaupun orang Kanada sering diminta melalui cara digital.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.