Sabtu, 13 Januari 2018

Pilihan binari wiki


Ini adalah satu bentuk perjudian semata-mata dan lebih daripada mungkin anda akan kehilangan, kerana pancang cepat dan menyebar dan anda tidak boleh berbuat apa-apa mengenainya. Sekiranya anda mempunyai 50K atau lebih sebagai syarikat pembrokeran anda boleh dengan mudah dikawal di banyak negara, jadi mudah untuk persediaan dan menunjukkan kepada pelanggan mereka dikawal. Lebih-lebih lagi tidak ada peraturan sedemikian walaupun mereka boleh memaparkannya di laman web mereka, tetapi jika anda melihat dengan teliti ia tidak lebih daripada gimik untuk menarik pelanggan. Inilah Animasi yang menunjukkan bagaimana segmentasi aliran air berfungsi. Lihat Soalan Lazim ini menerangkan algoritma yang digunakan. Oleh itu, sel Voronoi setiap zarah merangkumi semua titik yang lebih dekat kepada zarah ini daripada zarah lain. Kecualikan Edge Maxima berlaku untuk maksimum, bukan pada zarah. Pemisahan tanah dari imej skala kelabu tersedia melalui Find Maxima. Count menentukan bilangan piksel latar belakang bersebelahan yang diperlukan sebelum piksel dikeluarkan dari tepi objek semasa hakisan dan bilangan piksel latar belakang yang bersebelahan yang diperlukan sebelum piksel ditambah ke tepi objek semasa dilancarkan.


Memisahkan imej dengan garis-garis mata yang mempunyai jarak yang sama dengan sempadan kedua-dua zarah yang paling dekat. Erode tidak mengikis dari tepi imej. Sekiranya Zarah Segmen dipilih sebagai Jenis Keluaran, kawasan di bawah ambang yang lebih rendah dianggap latar belakang. Ambang atas imej tidak diendahkan. Dalam erti kata lain, ambang ditetapkan pada nilai maksimum tolak toleransi bunyi dan kawasan berdekatan sekitar maksimum di atas ambang dianalisa. Dalam output, nilai di dalam sel Voronoi adalah sifar; nilai piksel garis pemisah antara sel adalah sama dengan jarak kepada dua zarah yang paling dekat. Cari maxima di atas ambang yang lebih rendah sahaja.


Gunakan makro ConvertStackToBinary untuk menukar susunan kepada perduaan menggunakan ambang dihitung secara tempatan. Dengan susunan, semua imej dalam tindanan ditukar kepada binari dengan menggunakan ambang yang dikira dari kepingan yang sedang dipaparkan. Membenarkan imej pemprosesan yang mempunyai latar belakang cahaya dan objek gelap. Mencipta imej output dengan satu titik tunggal maksimum. Hanya satu maksimum di kawasan ini diterima. Menukar imej ke imej hitam dan putih. Perhatikan bahawa Zarah Segmen biasanya akan menyebabkan zarah menyentuh kelebihan jika Kecualikan Edge Maxima dipilih. Sekiranya pilihan ini ditandakan, bilangan maksima yang terdapat juga dipaparkan dalam kotak dialog. Pelaporan menentukan bilangan kali hakisan, peleburan, pembukaan, dan penutupan dilakukan. Cari Maxima tidak berfungsi pada susunan, tetapi makhluk FindStackMaxima mengendalikannya pada semua imej dalam timbunan dan mencipta timbunan kedua yang mengandungi imej output. Tahap ambang ditentukan dengan menganalisis histogram pemilihan semasa, atau keseluruhan imej jika tiada pemilihan. Peta Jarak, Titik Utama dan arahan Voronoi. LUT atau latar belakang yang terang dan membalikkan LUT.


Semak Latar Belakang Hitam jika imej mempunyai objek putih pada latar belakang hitam. Tutup, yang menghancurkan dari tepi melainkan jika kotak pilihan ini dipilih. Alat ambang aktif, dialog akan muncul yang membolehkan anda menentukan pixel mana yang ditetapkan pada warna latar belakang dan yang ke warna latar depan dan sama ada latar belakang hitam dan latar depan berwarna putih. Untuk menerima maksimum, kawasan ini tidak boleh mengandungi sebarang titik dengan nilai yang lebih tinggi daripada maksimum. Ini sama dengan paksi medial yang mengubah latar belakang, tetapi tiada garis dalam lubang zarah dalam. Paparkan kotak dialog yang membolehkan beberapa tetapan yang digunakan oleh arahan dalam submenu Peralihan akan diubah. Perintah Watershed memerlukan imej binari yang mengandungi zarah hitam pada latar belakang putih. Memaparkan bilangan maksimum dalam tetingkap Results; tidak menghasilkan imej output. Perintah ini didasarkan pada plugin yang disumbangkan oleh Michael Schmid. Untuk siaran UniFlash yang lain, sila lihat di sini. Senaraikan operasi flash yang tersedia.


Operasi pilihan untuk melaksanakan selepas memuatkan. Mod MSPFlasher menyokong semua pilihan dan ciri yang sama dari alat flash berkelip mspflasher yang sedia ada. Format COFF membolehkan beberapa bahagian ingatan untuk dieksport. Untuk maklumat lanjut, anda boleh merujuk kepada Ejen Awan TI. Terapkan fail tetapan yang dihasilkan oleh GUI UniFlash. Memilih fail CCXML yang dibuat oleh CCS. Ini termasuk sebagai sebahagian daripada UniFlash v3, tetapi tidak termasuk dalam pemasang v4. Senaraikan tetapan akhir yang digunakan. Padam utiliti Flash juga terdapat di sini di bawah Seksyen Hapus. Peranti IWR16xx boleh didapati di sini. Sekarang tutup pop timbul. Output dalam format coff. Mod lain mungkin ditambah pada masa hadapan untuk mengembangkan fungsi.


Selalunya dalam persekitaran garisan pengeluaran yang anda mahukan adalah alat CLI yang melakukan satu tugas: Flash peranti dengan pengesahan. Sebaik sahaja anda selesai, anda boleh menggunakannya dalam paparan Program. Alat GUI dengan tetapan kilat yang sama. Ini mungkin mengambil sedikit masa dan memaparkan jalan ke log DS. Untuk menjalankan operasi flash pada peranti anda, anda perlu melancarkan sesi flash yang dikonfigurasi untuk peranti itu. Memuatkan sesi yang telah disimpan sebelumnya. Mod ini tidak lagi digunakan kerana mod Flash boleh digunakan untuk memprogramkan peranti MSP430 juga. Walaupun versi awan UniFlash boleh menjana pakej CLI untuk semua platform penggunaan, versi luar talian alat ini hanya boleh menjana pakej platform semasa. Anda mungkin perlu menjalankan skrip pemasangan pemandu jika mesin penyebaran tidak mempunyai pemandu dipasang. Pandangan dibaca sahaja. Anda boleh memilih untuk menggunakan versi desktop yang berdiri sendiri, atau versi awan. Output kemajuan mesej ke konsol.


Format lalai adalah perduaan. Ciri UniFlash v4 baru ini direka khusus untuk kes penggunaan ini. Hanya imej yang disemak akan dipaparkan. Apabila anda memilih Launchpad, sambungan dipilih secara automatik untuk anda. Pandangan Memori membolehkan anda menyemak imbas pantas dengan pantas. Untuk melakukan itu, klik pada butang Pin Pilihan tepat pada akhir baris penapis carian. Kali pertama anda mengakses peranti dari Awan menggunakan sama ada UniFlash atau Cloud IDE, anda akan digesa untuk memasang Ejen Cloud Cloud. Masa tayang dalam saat, tak terhingga jika tidak ditentukan.


Dayakan pembalakan terperinci ke fail yang dinyatakan. Panduan ini terpakai kepada UniFlash v4. Antara muka baris perintah boleh dipanggil dari bahasa skrip pilihan anda. Pengguna perlu memastikan bahawa imej tidak mengganti satu sama lain dalam memori sasaran. Dalam pandangan Tetapan dan Utiliti, anda boleh mencari pelbagai tetapan untuk mengkonfigurasi operasi anda. Fail untuk menulis memori yang diekstrak ke. Ini berguna jika anda mempunyai tetapan konfigurasi dalam fail CCXML di luar peranti mudah dan pemilihan sambungan. Sila hantar log dengan pos anda dan mereka akan membuat perkara yang lebih jelas. Boleh ditentukan beberapa kali. Untuk menavigasi halaman ini dengan cepat, gunakan penapis carian untuk mencari item yang berkaitan. Ini adalah dokumen PDF. Pilih program untuk berkelip dengan mengklik butang Layari, dan anda boleh memuatkan program atau menggunakannya untuk mengesahkan terhadap kandungan pada peranti. Indeks teras sifar untuk beroperasi. UANG BESAR dengan PERISIAN PERCUMA yang membuat TRADING AUTOMATIK blah blah blah.


Kebanyakan tempat-tempat lain berkata tentang perkara yang sama tetapi beberapa telah menceritakan kisah kejayaan besar dan keuntungan besar. Saya tidak mencari pembaikan semalaman yang kaya tetapi saya berminat dengan apa yang berpotensi menghasilkan wang. Meletakkan pesanan di tengah-tengah pada pilihan yang diniagakan tidak boleh dipenuhi. Adakah sesiapa mempunyai pengalaman dunia nyata dengan laman web ini atau pilihan binari secara umum? Pilihan bukan untuk semua orang. Tidak ada cara pedagang runcit boleh membuat wang dalam jangka panjang jika mereka terpaksa memukul tawaran dan meminta spread luas untuk mendapatkan pengisian. Forbes berkata pada dasarnya perjudian, tidak terkawal dan sangat berisiko. Jika seseorang mahu keluar pada masa tertentu, mereka perlu memukul tawaran atau bertanya.


Walaupun terdapat banyak pilihan tradisional tersenarai, spread lebih teruk pada pilihan yang tidak begitu aktif, bukan saham yang begitu aktif. Dalam kewangan, pilihan binari adalah jenis pilihan di mana hasil itu sama ada beberapa jumlah tetap beberapa aset atau tiada apa-apa sama sekali. Binari adalah, dengan reka bentuk, alat pertaruhan dengan harapan negatif untuk hujung dagangan yang panjang. Selepas meneliti sedikit saya mendapati ia adalah perdagangan pilihan binari. Akaun dengan deposit minimum Opteck yang lebih tinggi juga membawa lebih banyak ciri dagangan dan jumlah bonus tertinggi. Sistem penyulitan SSL, yang sangat penting dalam industri pilihan binari. Opteck menawarkan pedagang banyak bahan pendidikan yang berguna, termasuk ebook, webinar, sesi perdagangan dan laporan pasaran mengenai banyak aset pendasar.


Berdagang dengan Opteck boleh membawa banyak faedah kepada pedagang di Afrika Selatan. Oleh kerana kajian optik kami dan pelbagai instrumen dagangan dan ciri yang mereka tawarkan, perdagangan pilihan binari boleh menjadi perjalanan yang menguntungkan bagi mereka yang mengambil bahagian dalam proses perdagangan dengan pembrokeran Opteck. Opteck wiki adalah broker binari yang selama bertahun-tahun kini menawarkan platform perdagangan dengan pelbagai ciri dan perkhidmatan untuk peniaga di Afrika Selatan. Wizard opteck adalah salah satu broker yang dikawal oleh badan kawal selia. Salah satu unsur yang paling penting dalam perdagangan dengan Opteck adalah perkhidmatan sokongan pelanggan mereka. Ketinggian bonus bergantung pada jenis akaun yang dipilih. Sebelum membuat pembayaran di wiki Opteck, peniaga perlu mengesahkan identiti mereka terlebih dahulu. Aduan opteck penipuan Opteck. Kadang-kadang, peniaga yang kehilangan wang dalam jari-jari di industri ini di broker untuk kehilangan wang mereka, jadi mereka boleh menghubungi penipuan Opteck dll. Digabungkan dengan deposit minimum Opteck, ciri dagangan lain juga tersedia untuk pedagang di Afrika Selatan. Untuk dapat mengamalkan dan mempelajari semua helah dalam perdagangan pilihan binari, Opteck telah menyediakan akaun demo untuk semua peniaga Afrika Selatan. Jumlah ini sangat kompetitif dalam industri pilihan binari.


Semua bahan ini boleh membantu pedagang untuk mencapai pembayaran yang tinggi dalam pilihan binari selepas memilih jenis akaun dengan deposit minimum Opteck tertentu. Dokumen ini adalah prosedur biasa dan mereka termasuk salinan ID foto dan bukti alamat. Setiap jenis berbeza dengan ciri dan jumlah minimum deposit. Ini merupakan satu lagi faktor penipuan Opteck yang ada sekarang. Peniaga boleh memilih antara 6 akaun dagangan yang berbeza, bergantung kepada ciri dagangan. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kepentingan akaun demo dalam pilihan binari, baca artikel kami di sini. Penipuan opteck semasa kajian kami. Adakah Opteck Scam? Peniaga yang melabur dalam pilihan binari dengan broker ini, boleh menikmati tahap keselamatan yang tinggi dengan Opteck yang merupakan penunjuk bagaimana penipuan Opteck tidak wujud. Berdagang dengan Opteck telah menunjukkan kepada kami bahawa broker ini menawarkan perkhidmatan perbankan yang cemerlang dan telus kepada pedagang di Afrika Selatan.


Opteck adalah broker pilihan binari yang dikawal selia, yang hadir di pasaran Afrika Selatan sejak tahun 2011. Akaun Demo adalah contoh yang sangat baik tentang bagaimana ia dapat meningkatkan kemahiran perdagangan dan memaksimumkan keuntungan dengan pilihan binari. Kami telah mengkaji broker ini dan berpuas hati untuk mengetahui bagaimana Opteck menawarkan pedagang dengan pelbagai pilihan alat dan perkhidmatan perdagangan yang berbeza. Selepas peniaga mendaftar pada platform Opteck, pakar akaun Opteck akan menerangkan lebih terperinci cara mendepositkan dengan Opteck dan dari mana untuk memulakan perdagangan pilihan binari. Opteck disenaraikan di Pilihan Perduaan Afrika Selatan sebagai broker yang menawarkan pedagang platform perdagangan moden untuk keseluruhan pengalaman pilihan binari yang menguntungkan. Opteck diuruskan oleh profesional yang telah menghabiskan masa dalam pasaran kewangan dan kini berdedikasi dalam menyediakan perkhidmatan dagangan dalam industri pilihan binari. Sekiranya pembayaran kad, peniaga perlu mengemukakan Opteck dengan salinan kad kredit yang akan digunakan dalam proses perdagangan. Platform proprietari sendiri Opteck. Seperti yang telah disebutkan di atas, pedagang boleh berdagang dengan 6 akaun dagangan, selain demo.


Sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai platform dan perkhidmatan Opteck, baca kajian Opteck kami. Maklumat perbankan jelas dinyatakan di platform Opteck. Platform proprietari dimaksudkan untuk kedua pedagang baru dan berpengalaman juga. Peniaga yang menggunakan deposit minimum Optek layak untuk bonus Opteck. Opteck dimiliki oleh Centralspot Trading Ltd. Kemungkinan untuk menggunakan akaun demo Opteck sangat berguna untuk pedagang, terutama yang baru, yang boleh mengamalkan dan menguji platform. Kemudian, peniaga Afrika Selatan terpaksa memilih mod pembayaran pilihan. Ciri-ciri seperti bonus, nota dagangan, isyarat perduaan, ulasan pasaran harian dan sesi persendirian dengan pakar perdagangan hanya beberapa yang tersedia dengan wiki Opteck. Platform proprietari mereka sendiri menawarkan banyak ciri dagangan dan berfungsi sebagai cara terbaik untuk mendapatkan keuntungan daripada pilihan binari.


Selepas proses pendaftaran selesai, peniaga akan menerima e-mel untuk pengaktifan akaun. Juga, perdagangan pilihan binari dengan Opteck menjadikannya tersedia untuk melabur dalam pelbagai aset asas. Peniaga boleh menggunakan tutorial asas dan lanjutan untuk mendapatkan yang terbaik dari perdagangan pilihan binari dan mempelajari tip yang berbeza, yang boleh membantu dalam proses perdagangan. Ejen-ejen pelanggan menjawab dengan cepat mengenai sebarang pertanyaan mengenai proses perdagangan, dari segi log masuk ke atas ciri-ciri dagangan kepada maklumat dan pengeluaran perbankan dan tidak ada penipuan Opteck. Untuk maklumat lanjut mengenai Opteck, semak ulasan optik kami. Aset-aset ini boleh dikategorikan dalam stok, mata wang, komoditi dan indeks. GitHub kod ini dan akan mengalu-alukan kemas kini lain. Juga, fail tertentu hampir selalu binari; ia akan menjadi lebih baik jika Vim akan mengambilnya dan secara automatik memasukkan mod penyuntingan yang sesuai.


Vim menyediakan keupayaan ini melalui program luar xxd, yang dimasukkan secara lalai dalam pengedaran standard Vim. Mencetuskan semua fail jika mereka disunting dengan pilihan binari. Jika anda menggunakan tabe, sebagai contoh, atau jika anda telah menetapkan Vim untuk membuka fail baru dalam tab, maka sebarang fail baru yang dibuka akan dibuka dalam mod binari. Gunakan setlocal dan bukannya menggunakan pilihan binari global. Ia akan menjadi baik jika pengguna tidak perlu ingat untuk menukar kembali dari hex sebelum menyimpan perubahan pada fail binari. Ini menetapkan pilihan binari bagi mana-mana dokumen masa depan dibuka juga. Simpan filetype apabila memasuki mod xxd dan pulihkannya apabila keluar. Tekan ENTER untuk teruskan dengan cepat jika anda menggunakan tip ini. Hexmode ex perintah untuk menghidupkan atau mematikan mod xxd hex. Terima kasih Fritzophrenic untuk membuat plugin ini!


Pada nilai muka dia nampaknya seorang anak yang bekerja keras yang mengubah beberapa dolar menjadi milyaran yang menguasai pasaran saham. Apa yang anda akan dapati dalam semua jawatannya, artikel dan wawancara adalah banyak semangat, positif, dan menyokong BS. Elijah Oyefeso adalah seorang peniaga berusia 20 tahun yang keluar dari kolej dan mengubah tuisyennya menjadi berbilion-bilion. Cangkuk terbesarnya adalah kereta-Nya. Kadar kemenangan terlalu baik, keuntungan yang tidak dapat dipercaya dan kereta-kereta terlalu blingy dan anda tahu apa yang mereka katakan apabila keadaan kelihatan baik untuk menjadi kenyataan. Elijah Oyefeso dan mengapa dia penting. Lelaki ini teduh. Dia adalah pencinta kereta dan mempunyai dua orang yang mewah, Bentley dan Lamborghini. Nombor satu sebab mengapa Elijah penuh dengan omong kosong adalah bahawa dia mendakwa telah membuat banyak wang. Jadi, siapa dia?


Sebagai peninjau penipuan saya fikir panjangnya dia pergi untuk berada di bawah radar, semasa aktif mempromosikan dirinya, adalah bijak. Sudah tentu anda katakan! Dia menghabiskan banyak masa bercakap tentang bagaimana dia hanya perlu melakukannya, untuk memutuskan untuk menjadi pemenang, untuk membuat kerja dagangannya tetapi tidak banyak masa bercakap tentang kaedah yang dia gunakan, aset yang dia berdagang atau isyarat yang dia jual. Kononnya dia menggunakan uang pinjaman pelajar untuk perdagangan pilihan binari dan hanya perlu perdagangan 1 jam sehari. Apa sasaran yang lebih baik daripada seseorang yang datang kepada anda meminta pertolongan anda. Setakat ini, laporannya telah mendorong InteractiveOptions menjadi sumber yang kurang dikenali daripada dagangan pilihan binari yang mesra. Baca lebih lanjut dan dengar daripada orang-orang yang telah dibakar oleh Elijah pada BinaryOptions.


Sebaik sahaja anda menggali lebih mendalam cerita mula memutar, soalan dibangkitkan dan pada akhirnya, penipuan diturunkan. Perjanjian Dengan Penipuan Elijah Oyefeso? Untuk memberikan pendekatan yang lebih disahkan untuk pakej binari, seseorang boleh mempertimbangkan menggunakan SSH. Ini mengendalikan jika log fail untuk pemasangan pakej binari yang berjaya sepatutnya disimpan. Berguna apabila menggunakan pakej binari NFS atau SSHFS dipasang. Jika beberapa pelayan menyediakan pakej perduaan untuk versi pakej yang sama, maka hanya yang pertama akan dipertimbangkan. Portage tidak dapat mengesahkan jika syarat-syarat ini sepadan.


Pentadbir sering menukar fail konfigurasi selepas memasang perisian. Hampir akhir beberapa topik yang lebih lanjut mengenai menangani pakej binari akan dilindungi. Terdapat kaveat dengan kaedah ini: ia bergantung pada fail yang dipasang, yang boleh menjadi masalah dalam kes fail konfigurasi. Zoobab menulis alat mudah shell bernama quickunpkg untuk membongkar dengan cepat fail tbz2. Ini boleh menjadi masalah apabila pakej perduaan ini berbeza dalam konfigurasi pembolehubah USE mereka dan konfigurasi variabel USE bagi pakej binari kemudian akan sepadan dengan konfigurasi sistem. Ia hanya berkaitan jika pembolehubah PORT_LOGDIR telah ditetapkan dan didayakan secara lalai. Pada klien, beberapa perubahan konfigurasi diperlukan agar pakej binari digunakan. Di samping itu, Portage akan menyemak sama ada pakej perduaan dibina menggunakan bendera USE yang sama seperti yang diharapkan pada klien. Arsitektur pelanggan dan pelayan dan CHOST mesti sepadan.


Ini boleh dilakukan oleh pelayan pementasan yang melakukan semua kemas kini terlebih dahulu. Fail ini bertindak sebagai cache untuk metadata semua pakej binari dalam direktori pakej. Kunci SSH dibenarkan pada pelayan. Portage untuk mengedarkan pakej binari. URI ini harus merujuk kepada direktori sasaran. Jika atas sebab tertentu pakej binari hanya dipadam atau disalin ke dalam direktori pakej, atau fail Pakej rosak atau dipadam, maka mesti dicipta semula. Ia membantu dalam mengemas kini sistem yang sangat lama. Ia membolehkan pentadbir untuk menjimatkan masa apabila sistem yang sama dikemas kini. Mengedarkan pakej kepada pelanggan. Mengeksport dan mengedarkan pakej binari akan membawa kepada penggunaan storan tanpa guna jika senarai pakej binari tidak dikekalkan secara aktif. Fail-fail dari direktori pakej akan disalin ke direktori sasaran. Apabila menggunakan paket binari untuk sebilangan besar sistem klien, ia mungkin menjadi berfaedah untuk membuat snapshot direktori pakej.


Selepas pemasangan tetap, gunakan aplikasi quickpkg. Sistem klien kemudian tidak menggunakan direktori pakej secara langsung tetapi menggunakan pakej binari dari snapshot. Tugas mengemaskini sistem yang sangat lama dapat dikurangkan dengan menggunakan pakej binari. Ini boleh digunakan untuk pakej yang tidak mempunyai manfaat untuk memiliki pakej binari yang ada. Sebaik sahaja pelayan pementasan berada dalam keadaan yang baik, kemas kini boleh digunakan pada sistem kritikal. Ini meninggalkan ruang untuk banyak pelaksanaan paket pakej binari yang mungkin. Fail ini dikemas kini apabila Portage menambah pakej perduaan ke direktori. Perlu menyusun segala-galanya dari sumber boleh memakan masa. Lihat man xpak untuk penerangan format. Pembolehubah CFLAGS dan CXXFLAGS yang digunakan untuk membina bungkusan binari mesti serasi dengan semua pelanggan. Sistem pelanggan perlu menggunakan URI yang menunjuk ke direktori pelayan paket binari. Mengekalkan pakej binari.


Di dalam direktori pakej ada fail yang dikenali sebagai Paket. Sokongan untuk pelbagai pakej pelayan binari agak tidak lengkap. Portage menyokong beberapa protokol untuk memuat turun pakej binari: FTP, FTPS, HTTP, HTTPS dan SSH. Mengekalkan beberapa sistem yang serupa, mungkin sebahagian daripada mereka dengan perkakasan yang lebih tua, boleh menjadi lebih mudah jika hanya satu sistem yang perlu mengumpulkan semua dari sumber dan sistem lain menggunakan pakej binari. Sama seperti tidak termasuk pakej binari untuk satu set pakej atau kategori tertentu, pelanggan boleh dikonfigurasikan untuk tidak memasukkan pemasangan pakej binari untuk satu set pakej atau kategori tertentu. Begitu juga, eclean mengemas kini apabila ia membuang pakej binari. Adalah menjadi tanggungjawab pentadbir sistem untuk menjaga tetapan ini. Bergantung kepada persediaan perisian yang diperlukan, perlu dipasang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.