Sabtu, 13 Januari 2018

Cryptocurrency perlombongan


Berita Cryptocurrency telah lama terlambat, terima kasih tidak sedikit untuk harga yang melonjak dari Bitcoin dan Ethereum, dua kriptokumen terbesar sekarang. Sertai persatuan perlombongan kami! Harapannya adalah mencari penyelesaian blok yang sah sebelum orang lain. Untuk Ethereum, penyelesaian blok harus datang setiap 16 saat. ETH dan berpotensi berjuta-juta bagi setiap BTC. Hanya memuat turun blockchain Bitcoin penuh pada masa ini memerlukan sekitar 145GB ruang cakera, jadi ia boleh mengambil masa yang lama untuk diselaraskan. CPU, motherboard dengan enam slot PCIe, 8GB DDR4 RAM, cakera keras bajet, enam adapter PCIe riser, dan 1350W 80 Plus Platinum PSU. Atau jika anda lebih suka slang perlombongan, anda memukul motherlode. Hari-hari ini, banyak orang melepaskan perisian dompet. Menjual semua duit syiling yang saya dapati dapat menghasilkan wang, tetapi jika anda mempunyai pandangan jauh ke lombong dan memegang BTC atau ETH dari awal tahun, anda benar-benar hanya memukul jackpot. Adakah masih ada wang untuk dijadikan penambang cryptocurrency? Perkakasan anda mendapat kerja kecil dari kolam dan menyerahkannya sebagai saham. Bunyi seperti tanah fantasi? Bitcointalk, Github, dan forum lain.


Terdapat laman web yang menjaga perkara itu, dengan asumsi anda mempercayai tuan rumah. Dan wang sebenar sering berakhir di tangan pengendali kolam dan bursa, tetapi saya menggeletar. Terdapat banyak pemboleh ubah, dan pasaran sangat tidak menentu, tetapi seperti yang anda mungkin telah menebak dengan harga semasa banyak GPU, jawapannya adalah gemilang. Dengan blok bernilai 12. Semakin rendah kos kuasa anda, lebih mudah untuk membuat perlombongan suatu usaha yang menguntungkan. Inti pertambangan adalah idea penghalang blok. Nicehash, yang memajak kuasa hashing kepada orang lain yang akan membayarnya di Bitcoin. Sebaliknya, jika anda tinggal di kawasan yang mempunyai kos kuasa yang agak mahal, perlombongan boleh kelihatan seperti idea yang mengerikan. Apabila ramai orang berfikir tentang perlombongan cryptocurrency, pemikiran pertama adalah untuk melihat Bitcoin sendiri. Sekiranya aliran berada di lokasi yang baik, anda membuat wang dengan lebih cepat. Masukkan kolam perlombongan. Urusniaga dikumpulkan dari rangkaian, biasanya dengan bayaran kecil yang dilampirkan, yang juga menjadi sebahagian daripada ganjaran blok.


Tapak-tapak seperti WhatToMine boleh membantu mencari tahu apakah pilihan pembayaran terbaik pada masa ini, tetapi secara semula jadi orang lain akan melihat data yang sama. Pelanggan Ethereum, menyegerakkan sehingga blockchain, dan menubuhkan kolam perlombongan untuk membayar dompet anda. ASIC kepada tugas menjalankan pengiraan. Sekiranya hasrat itu tetap berterusan, peluang anda untuk melabur satu blok solo adalah satu dalam satu juta, bermakna anda akan mendapati secara purata satu blok setiap 19 tahun. Litecoin dan kriptografi lain juga bernilai, dan diberi harga pada kad grafik yang sepatutnya berguna untuk perjudian, sesetengah daripada anda pasti akan tertanya-tanya: adakah saya akan masuk ke dalam perniagaan perlombongan? Hack Nicehash baru-baru ini memberikan pengajaran yang baik dalam mengapa ini adalah idea yang tidak baik. Terdapat kenaikan besar dalam harga cryptocurrency selama beberapa bulan yang lalu, tetapi ia boleh pergi sebaliknya. Penyelesaian ini termasuk alamat dompet untuk sistem penyelesaian, yang kemudiannya menerima semua yuran transaksi bersama dengan ganjaran blok, dan blok itu akan ditulis kepada blok block dari semua sistem yang berpartisipasi. Cara paling mudah untuk melombong duit syiling adalah dengan mengetepikan semua perlombongan perlombongan anda di kolam yang sesuai dan memuatkan perisian yang diperlukan. Secara teori, dari masa ke masa undang-undang purata datang ke dalam permainan. BTC dan ETH sejak bertahun-tahun lalu. Bagi mata wang kriptografi, ganjaran blok telah menjadi domain pertubuhan perlombongan besar, yang dikenali sebagai kolam perlombongan. Jika anda menyediakan satu peratus daripada jumlah kuasa pengiraan untuk duit syiling, anda biasanya akan mendapati satu peratus daripada semua blok.


Perkara yang perlu anda ketahui dengan perlombongan cryptocurrency adalah bahawa di luar kos awal perkakasan, kuasa dan jangka hayat perkakasan adalah kebimbangan yang berterusan. Pada dasarnya, ketidakstabilan harga digabungkan dengan kesukaran yang semakin meningkat dapat mengubah hal-hal secara radikal sepanjang rentang bulan. Apa itu blok, walaupun? Setiap kali suatu blok dijumpai, pengiraan semula bermula, jadi mempunyai perkakasan yang boleh mencari penyelesaian yang berpotensi dengan lebih cepat adalah bermanfaat. Bagaimana Bitcoin dan kriptografi mencederakan pemain. Untuk Bitcoin, sasarannya adalah untuk menghasilkan penyelesaian blok setiap 10 minit secara purata. Tetapi selain mempunyai perkakasan, ada langkah lain yang perlu diambil untuk memulakan perlombongan. Bolehkah anda melakukan lebih baik dengan perlombongan menggunakan kad grafik?


Terdapat banyak tempat yang akan menyediakan kalkulator untuk cryptocurrency, jadi anda boleh melihat berapa banyak yang anda boleh berpotensi memperoleh dari perlombongan. Atau anda boleh membeli beberapa BTC, dan sekarang mereka akan bernilai lebih daripada lima kali ganda. Sebabnya, tidak seperti ganjaran blok di mana segala-galanya pergi ke sistem yang menang, kolam perlombongan bekerja bersama-sama dan mengagihkan ganjaran di kalangan semua peserta, biasanya berdasarkan peratusan hashrat kolam perlombongan. Terdapat banyak pilihan untuk penambangan cryptocurrency. Kebanyakan kolam akan memberikan arahan asas tentang bagaimana untuk ditubuhkan untuk perlombongan, termasuk di mana untuk memuat turun perisian. Penyelesaian dan transaksi blok sejarah ini merupakan blok block, sejenis lejar awam. Sebelum itu, ia hanya satu daripada banyak syiling yang berpotensi menguntungkan saya. Sekarang anda hanya perlu menambah enam kad grafik. Litar Bersepadu Khusus, direka khusus untuk bitcoin perlombongan. CPU dan sebagai Bitcoin mendapat populariti, GPU menjadi dominan. Sesiapa sahaja yang mempunyai akses ke internet dan perkakasan yang sesuai boleh menyertai pertambangan. Perlombongan Bitcoin adalah proses di mana urus niaga disahkan dan ditambah kepada lejar awam, yang dikenali sebagai rantaian blok, dan juga cara yang mana bitcoin baru dikeluarkan. Ganjaran blok bermula pada 50 tahun 2009, sekarang 25 pada tahun 2014, dan akan terus berkurangan.


Kesukaran menyesuaikan dirinya dengan tujuan untuk mengekalkan kadar penemuan blok tetap. Peserta yang pertama menyelesaikan teka-teki mendapat untuk meletakkan blok seterusnya pada rantaian blok dan menuntut hadiah. Pada hari-hari pertama Bitcoin, perlombongan dilakukan dengan CPU dari komputer meja biasa. Berkaitan: Bagaimana Kerja Perlombongan Bitcoin? Apabila menggunakan CPU, GPU, atau bahkan ASIC yang lebih tua, kos penggunaan tenaga lebih besar daripada hasil yang dihasilkan. Kesukaran perlombongan boleh diselaraskan, dan diselaraskan oleh protokol setiap blok tahun 2016, atau kira-kira setiap 2 minggu. Betapa sukarnya teka-teki yang terlibat dalam perlombongan? Perlombongan adalah kompetitif dan hari ini hanya boleh dilakukan dengan menguntungkan dengan ASIC terkini. Kesukaran menyesuaikan ke bawah untuk membuat perlombongan lebih mudah. Jumlah bitcoin baru yang dilepaskan dengan setiap blok yang ditambang dipanggil ganjaran blok. Oleh itu jika lebih banyak kuasa pengkomputeran digunakan dalam perlombongan, maka kesulitan akan menyesuaikan ke atas untuk membuat perlombongan lebih keras. Nah, itu bergantung kepada berapa banyak usaha yang diletakkan di dalam perlombongan merentasi rangkaian.


Ganjaran blok berkurang ini akan menghasilkan sejumlah bitcoin yang mendekati 21 juta. Dan jika kuasa pengiraan diambil dari rangkaian, sebaliknya berlaku. Yang pertama dikeluarkan pada tahun 2013 dan telah diperbaiki sejak itu, dengan reka bentuk yang lebih cekap datang ke pasaran. Di samping itu, kami dapati penjimatan kos lebih lanjut dengan menggunakan air untuk menyejukkan peralatan perlombongan kami. Menggunakan stesen kuasa hidro di rantau Alps, kami mencapai satu harga terendah setiap kilo Watt di Eropah. Tapi apa maksudnya? Tetapi mengapa nilai ini terus berubah? Harga dan kadar kesukaran turun naik sepanjang masa.


Dan bagaimana dengan konfigurasi yang kita bincangkan, baik mereka juga dikonfigurasikan berdasarkan algoritma hashing. Jawapan untuk soalan ini hanya akan mengatakan cryptocurrency yang paling menguntungkan. Perlombongan Bitcoin sahaja menggunakan tenaga sebanyak sebagai negara seperti Croatia. Bukan sahaja penambangan kuasa hidro secara mesra alam, tetapi juga menguntungkan. Semakin tinggi kadar kesukaran adalah, semakin banyak hash kuasa seseorang perlu terus menambang jumlah kripto yang sama. Ini bermakna anda boleh menggunakan aplikasi lain, pergi ke skrin Laman Utama, atau hanya meletakkan iPhone anda untuk tidur, dan MobileMiner akan terus bekerja dengan tekun di latar belakang. Sebagai contoh, jika anda melombong kedua-dua Electroneum dan Monero, anda boleh menggunakan pilihan Konfigurasi Aktif untuk menukar antara yang sedang ditambang. MobileMiner berjalan di latar belakang. CPU melalui proses dalaman. Alamat adalah nilai awam, dan berfungsi sebagai dompet maya anda.


Pastikan anda membaca penafian yang disebut di atas sebelum meneruskan. Langkah 3: Sambungkan peranti iOS anda ke Mac anda, dan pastikan anda telah menetapkannya sebagai peranti yang dipercayai. Ini adalah tetapan yang menjadikan MobileMiner aplikasi berguna itu. MobileMiner ke peranti iOS anda. CPU menghasilkan kadar hash yang terbaik. Pengurusan Peranti dan pilih profil anda di bawah Apl Pembangun. MobileMiner untuk beberapa jam terakhir, dan ingin menunjukkan kepada anda bagaimana ia berfungsi. MobileMiner, anda mungkin mahu peranti iOS anda dipasang ke dalam dinding. Pilihan Konfigurasi Aktif untuk cepat bertukar antara konfigurasi aktif. Ketik butang Amanah untuk membolehkan MobileMiner berjalan pada peranti anda. MobileMiner muncul di App Store. Ini membolehkan MobileMiner terus berjalan di latar belakang selama-lamanya, jika tidak, ia akan digantung sementara di latar belakang selepas beberapa minit.


Sekiranya konfigurasi anda sah, perlombongan harus bermula dengan jayanya. Apabila tempoh ini berlaku, anda mesti menyambungkan peranti iOS anda kembali ke Mac anda dan meletakkan aplikasinya. Simulator dalam bar menu. Sebenarnya, anda boleh menukar nilai kata laluan kepada apa sahaja, dan anda masih boleh memulakan perlombongan. App Store, untuk memastikan aplikasi berjalan di latar belakang secara berterusan. Alamat, Kata Laluan, dan bilangan benang. Aplikasi muzik yang memainkan audio di latar belakang. Langkah 2: Pasang Xcode dari Mac App Store, dan log masuk dengan ID Apple berdaftar anda. Walaupun MobileMiner adalah latar belakang, anda boleh mendayakan kemas kini status melalui pemberitahuan. Electroneum, dan banyak lagi.


Jadi bolehkah anda membuat wang dengan menimbulkan cryptocurrency pada iPhone? Penandatangan Apl untuk dilakukan. Langkah 6: Terbuka Penanda App iOS, dan pilih MobileMiner. Nombor lalai benang adalah dua, tetapi pada peranti moden seperti iPhone 8 dan iPhone X, anda boleh menumpuk jumlah benang ke jumlah yang lebih tinggi. Apakah pendapat anda tentang perkara ini? Pelombong CPU untuk peranti iOS ARM64 yang dibuat oleh Elias Limneos, pemaju jailbreak yang terkenal dengan tweak jailbreak popular seperti CallBar. Electroneum, Monero, Bitcoin, Ethereum, dan Litecoin, menterjemahkan mata wang tersebut ke nilai USD atau EUR semasa. Anda boleh mendapatkan MobileMiner terus dari GitHub, dan menggunakannya untuk membina projek dalam Xcode untuk digunakan ke peranti iOS pilihan anda. Menandatangani Sijil, dan Peruntukan Projek dari projek Xcode. Peranti iOS ARM64 dalam fikiran. Singkirkan harapan anda dengan sewajarnya. Anda boleh memulakan semula perlombongan pada masa yang akan datang.


Di sinilah anda boleh menambah, mengedit, dan memadam konfigurasi semasa. Aplikasi MobileMiner, dan terdapat beberapa perkara yang penting. MobileMiner kini harus dilancarkan apabila anda mengetuk ikonnya pada skrin Utama, membolehkan anda meneruskan konfigurasi. Yang berkata, bertukar alamat kolam semudah menyalin dan menampal alamatnya, sehingga mana-mana kolam yang sah dapat dikonfigurasi dengan mudah. Klik Mula dan simpan fail IPA yang dihasilkan ke desktop anda. Halaman GitHub juga. Laman web Electroneum dan buat akaun untuk mendapatkan alamat dompet dan URL Pool. Selain fakta bahawa anda boleh melombong di latar depan, MobileMiner membolehkan perlombongan berterusan melalui latar belakang terus hidup. Yang berkata, meneruskan risiko anda sendiri. Ia juga membantu apabila menambah konfigurasi baru yang dimalar oleh MobileMiner ke Kolam Electroneum, yang merupakan satu langkah yang kurang anda perlu mengurus sekiranya anda memilih untuk melombong Electroneum. Sudah tentu, seseorang sentiasa boleh mengubah sumbernya untuk mengubahnya, tetapi saya fikir ia meninggalkan isyarat yang baik untuk membantu menyokong usahanya.


Baca di tutorial kami untuk membuat satu di sini. Penambangan cryptocurrency pada umumnya telah menerima kritikan terhadap jumlah tenaga yang digunakannya, dan dengan hak demikian. Halaman GitHub untuk kod sumber terbuka yang boleh diperiksa, dan disusun untuk dijalankan pada peranti iOS anda. Prinsip yang sama digunakan untuk kebanyakan mata wang kriptografi yang lain. ID Apple untuk bermula. MarketWatch: Apa jenis mata wang kriptou yang anda miliki? Kami tidak boleh mengambil PayPal kerana mereka menyenaraihitamkan pekerja seks. Theodora: Secara fasih saya belajar melalui klien saya kerana banyak daripada mereka adalah pengusaha profil tinggi, jadi mereka tahu mengenai wang. Adakah anda mempunyai latar belakang kewangan? Berpusat di Paris, Theodora telah bekerja sebagai dominatrix selama lapan tahun dan menerima cryptocurrency untuk empat.


Theodora: Ia melibatkan banyak penganggaran. Jadi, walaupun ia mungkin jumlah kecil, saya mempunyai banyak lalu lintas di laman web saya sehingga ia menambah cukup baik. Apa yang kelihatan seperti perbudakan kewangan? MarketWatch: Apakah risiko terbesar di masa depan bitcoin? Setiap orang kini berminat dengan bitcoin kerana pertumbuhannya telah menjadi eksponen. Jika mereka mengawal bitcoin kita mungkin perlu membeli lebih banyak litecoin atau monero. MarketWatch bercakap dengan pelabur yang tidak mungkin mengenai bagaimana dia membayar bil-bilnya dan apa yang difikirkannya mengenai masa depan crypto. Mereka rela terlibat dalam hal ini. MarketWatch: Bagaimana anda membuat keputusan untuk melabur?


MarketWatch: Bagaimana anda menjana wang dalam cryptocurrency? Ia bermula seperti ini. Theodora: Saya mengambil derma dan juga mempunyai orang-orang perlombongan untuk saya. MarketWatch: Apa ladang hamba kripto anda? MarketWatch: Berapa lama anda telah bekerja sebagai dominasi kewangan? MarketWatch: Bilakah anda memutuskan untuk mula mengambil cryptocurrency? MarketWatch: Adakah anda mengeluarkan wang anda atau memegangnya?


Tidak lama lagi ia akan menjadi terlalu tinggi untuk individu melabur, jadi anda perlu melabur di orang lain. Laluan Theodora ke dompetnya. Kadang-kadang mereka menyedari bahawa mereka membelanjakan banyak perkara yang sia-sia dan mereka berterima kasih kepada saya. Theodora mendakwa sebagai dominatrix yang pertama untuk membuat sarang pengikut crypto, tetapi dia berkata ramai wanita kini cuba mengikuti jejaknya. Pada masa yang sama, terdapat banyak cara anda juga boleh kehilangan wang. Anda mungkin pernah mendengar mengenai Bitcoin, cryptocurrency yang pertama yang terdesentralisasi yang dikeluarkan pada awal tahun 2009. Petua: Jangan gunakan komputer riba, konsol permainan atau peranti pegang tangan untuk saya. Adakah Ia Layak untuk Cryptocoin Mine? Cip GPU atau ASIC.


GPU atau ASIC akan menjadi usaha menyediakan perkhidmatan perakaunan dan perlombongan. AMD, biasanya terdiri daripada cgminer dan stratum. Menyediakan perkhidmatan simpan kira ke rangkaian duit syiling. Sekarang, terdapat peluang kecil bahawa mata wang digital yang anda pilih akan melompat dalam nilai bersama Bitcoin pada satu ketika. Dan selalu, selalu, lakukan penyelidikan anda untuk mengelakkan mata wang penipuan. Dapatkan ganjaran kecil untuk perkhidmatan perakaunan anda dengan menerima pecahan duit syiling setiap beberapa hari. Peranti ini tidak cukup berkesan untuk menjana pendapatan. Anda boleh masuk pada tergesa-gesa cryptocurrency jika anda meluangkan masa untuk mempelajari asas-asas dengan betul. Perlombongan menjana haba yang ketara, dan penyejukan perkakasan adalah penting untuk kejayaan anda.


Pastikan kos peribadi anda turun, termasuk elektrik dan perkakasan. Duit Syiling Harus Dikurangkan? Penambang duit syiling paling berjaya menghabiskan berjam-jam setiap minggu mempelajari cara terbaik untuk menyesuaikan dan meningkatkan prestasi pertambangan duit syiling mereka. Bitcoin dipanggil Bitcoin Cash. Kemudian, mungkin, anda boleh mendapati diri anda duduk pada ribuan dolar dalam cryptocoin. Jika anda telah memulakan perlombongan Bitcoins pada tahun 2009, anda boleh memperoleh ribuan dolar sekarang. Jika matlamat anda adalah untuk membuat beberapa dolar digital dan membelanjakannya entah bagaimana, maka anda mungkin mempunyai cara yang lambat untuk melakukan itu dengan perlombongan. Sekiranya anda membuat keputusan untuk mencuba perlombongan cryptocoin, pasti melakukannya sebagai hobi dengan pulangan pendapatan yang sangat kecil. Keahlian di pertukaran mata wang dalam talian, di mana anda boleh menukar duit syiling maya anda untuk wang konvensional, dan sebaliknya.


Dogecoins dan Feathercoins akan menghasilkan sedikit keuntungan dengan perkakasan perlombongan yang sama tetapi menjadi lebih popular setiap hari. Anda benar-benar memerlukan selera makan yang kuat untuk membaca dan pembelajaran yang berterusan, kerana terdapat perubahan teknologi yang berterusan dan teknik baru untuk mengoptimumkan keputusan perlombongan syiling. Peercoins juga boleh menjadi pulangan yang cukup baik untuk pelaburan masa dan tenaga anda. Tidak lama selepas itu, satu masalah baru muncul dengan tergesa-gesa untuk mengeluarkan duit syiling crypto: peranti IOT terdedah. Penampilan persidangannya termasuk ETech, LeWeb, CCC, dan Persidangan Kepimpinan Brand Forbes, serta dua Talk Tech Google. Sekarang, peranti bodoh ini membiarkan jerks merayap ke rumah kami untuk mengalirkan sumber tenaga dan peranti untuk melancarkan Monero. Percubaan kekayaan fantasi Libertarian yang salah. Coinhive dan kaedah penanamannya jauh lebih baik. Cara Menjadi Revolusi Digital.


Jadi mempunyai penggodam berniat jahat yang melayari laman web terbuka dan memasukkan kod Coinhive untuk menjalankannya tanpa sesiapa yang mengetahui. Tetapi benar-benar berbaloi. Monero adalah salah satu daripada jumlah yang tidak terhingga yang dinamakan cryptocurrencies dalam edaran sekarang. Biarkan saya berunding dengan beberapa pelari dan kembali kepada anda. Seluruhnya mempunyai getaran yang menggambarkan bencana, atau sekurang-kurangnya, permulaan banyak cerita mengenai penipu yang membuat bank sementara orang biasa menjadi tewas. Coinhive adalah perpustakaan JavaScript yang menambang Monero dengan menggunakan sumber CPU pengguna yang melawat laman web. Adakah mereka bernilai apa-apa? Yang cukup kisah bagaimana segala-galanya di internet menyebalkan sekarang. Jalankan tapak anda tanpa iklan. Pelombong kini dianggap malware. Lebih banyak penyekat iklan mengambil caj dengan melindungi pengguna yang tidak curiga dari Coinhive, seperti UBlock Origin. Blue telah membuat penampilan biasa di CNN dan The Oprah Winfrey Show dan sering ditemuramah, dipetik, dan dipaparkan dalam pelbagai cawangan termasuk BBC, Newsweek, dan Wall Street Journal. Beliau adalah wartawan penyiasatan bebas mengenai penggodaman dan jenayah siber, serta kolumnis yang dilaporkan.


Mengelakkan versi blockchain Hare Krishnas, sebaliknya, akan menjadi lebih rumit. Dalam contoh terbesar iman yang buta lagi, orang nampaknya menggadai rumah mereka untuk membeli Bitcoin kerana ia menaikkan nilai sebelum ini. Kamera IP, dan juga telefon pintar. Terdapat tindak balas, dan Pirate Bay meninggalkan eksperimen Coinhive. Laman-laman Nazi kembali ke platform mereka, mengambil langkah yang lebih drastik untuk menghalang skrip Coinhive dan laman web yang menggunakannya. Syarikat itu tidak pernah mengulas mengenai isu Coinhive, tetapi spekulasi adalah ia sedang menguji tren baru untuk menambah iklan dengan penambangan cryptocurrency. Dia adalah penasihat Tanpa Izin Saya, dan ahli Persatuan Tekan Internet.


Demam untuk wang internet sihir tiada siapa yang benar-benar memahami pasti sesuatu yang serupa dengan semangat keagamaan sekarang. Itulah yang dilakukan oleh sesetengah perniagaan. Ketahui lebih lanjut mengenai karya beliau secara bertulis, seksualiti, keselamatan, dan privasi di Patreon beliau. Laman-laman tersebut adalah Openload, Streamango, Rapid Video, dan OnlineVideoConverter. Asal yang mengambil pendirian awal adalah tempat yang baik untuk bermula. Tetapi nasib baik mencari tempat untuk menghabiskannya. Apa yang perlu anda lakukan ialah menambah beberapa baris skrip ke kod tapak web anda. Perbezaan besar ialah kembali pada 2011 BitcoinPlus. Kembali pada tahun 2011, sebelum kemunculan pertambangan ASIC pada tahun 2013, Bitcoin masih di peringkat awal, masalah perlombongan adalah agak rendah, dan harga cryptocurrency bahkan lebih rendah. Laporan banyak tapak lain yang menggunakan skrip perlombongan Coinhive tidak lama lagi diikuti.


Selama asalkan faktor-faktor yang memungkinkan untuk menjadikannya lebih baik untuk perlombongan, kita dapat mengharapkan untuk melihat minat dalam perlombongan peramban dapat dikekalkan atau bahkan meningkat dalam jangka pendek hingga jangka menengah. Tidak lama selepas pembebasan perkhidmatan Coinhive, kadar hash untuk perkhidmatan mula naik, dan juga cepat. Peranti mudah alih tidak terhindar dari penambangan cryptocurrency, seperti yang disaksikan oleh peningkatan 34 peratus dalam bilangan aplikasi mudah alih yang menggabungkan kod perlombongan cryptocurrency. Tidak seperti kebanyakan mata wang kriptografi lain yang menggunakan blok kosong telus awam di mana alamat transaksi boleh dilihat oleh sesiapa sahaja, Monero melakukan perkara yang berbeza. Cepat ke hadapan hingga September 2017, landskap cryptocurrency berbanding tahun 2013 telah berubah secara drastik. Privasi adalah penting jika anda ingin mengembalikan syiling secara berniat jahat, untuk memastikan orang lain tidak dapat dengan mudah mengikuti jejak wang kembali kepada anda. Kolam syiling ini mencapai lebih dari lima peratus daripada jumlah itu yang cukup pencapaian dalam masa yang singkat. Penambang yang mengambil bahagian dalam kolam perlombongan mendapat bayaran pendapatan yang dihasilkan oleh kolam. Menurut satu pengadopsi awal, pendapatan yang dijana oleh tapak tertentu jauh lebih rendah daripada pendapatan yang dijana daripada iklan. Di bawah keadaan di mana harga Monero boleh meningkat dengan ketara dalam segi dolar dalam masa yang agak singkat, perlombongan Monero boleh menjadi cadangan yang menarik.


Skrip telah dikeluarkan dengan segera setelah mereka ditemui, menunjukkan bahawa mereka ditanam di sana secara berniat jahat. Monero, yang datang ke pasaran pada tahun 2014, boleh menawarkan tahap privasi transaksi yang tinggi. Kemunculan pelombong ASIC menyeret perlombongan bitcoin keluar dari dunia pengguna rumah dan menjadi zaman perindustrian yang dikuasai oleh ladang perlombongan besar-besaran yang kita kenal sekarang. Tidak seperti percubaan yang gagal sebelum ini, perkembangan terkini dalam cryptocurrency dan landskap ancaman telah menjadikan aktiviti ini jauh lebih berdaya maju. Perlombongan cryptocurrency JavaScript sebahagian besarnya meninggal sekali lagi. Apabila minat meningkat, lebih ramai peserta, sebagai penambang dan pembuat alat, menyertai pertengkaran. Malah halaman penipuan sokongan teknologi tradisional memasukkan pelombong pelayar ke halaman mereka sebagai aliran pendapatan tambahan.


Masalah keuntungan yang semakin meningkat telah menjadi lebih teruk oleh peningkatan penggunaan penambang ASIC. Perlombongan syiling adalah laman web torrent The Pirate Bay. Oleh itu senario yang paling mungkin adalah bahawa pelayan telah dikompromi sama ada oleh orang luar, atau orang dalam. Percubaan awalnya di perlombongan penyemak imbas dengan cepat dilihat oleh pengguna dan mereka tidak terlalu gembira mengenainya. Secara lalai, semuanya adalah peribadi, termasuk jumlah dalam transaksi, yang menghantarnya, dan siapa yang menerimanya. Bersama dengan kepelbagaian koin untuk dipilih pada tahun 2017, terdapat juga kepelbagaian mekanisme ganjaran duit syiling. Kita juga boleh menyekat skrip perlombongan daripada dimuat turun dalam contoh pertama. Ini mengakibatkan kes yang lama ditarik balik pada tahun 2015. Nilai mata wang kriptografi seperti Monero akan naik secara dramatik. Mengapa perlombongan penyemak imbas dimatikan?


Penggunaan CPU berat yang disebabkan oleh perlombongan sebenarnya dapat membantu meyakinkan pengguna bahawa mereka mempunyai masalah dan dapat meningkatkan peluang pengguna jatuh untuk penipuan. Perkhidmatan itu dalam banyak hal sangat mirip dengan penjelmaan moden, Coinhive. Penyebab yang jelas ini adalah kompromi salah satu pelayan CDN yang digunakan oleh LiveHelpNow untuk menyampaikan widgetnya. Meningkatkan kesedaran pengguna dan pengesanan oleh vendor keselamatan akan mencetuskan perlumbaan senjata baru antara penjenayah siber dan pembela. Dalam keadilan untuk Coinhive, ia mengesyorkan menjadi telus dengan pelawat tapak dan pemilik laman web itu memberitahu pengguna perlombongan yang akan berlaku dan, lebih baik lagi, menawarkan pengguna cara untuk memilih. Penyelesaian ini boleh menghalang perisian perlombongan daripada memasang atau menjalankan dalam contoh pertama. Kuasa yang benar dari perkhidmatan ini datang dari meningkatkan dan menyatukan kekuatan perlombongan gabungan yang berpotensi besar-besaran pengguna dengan perkakasan rata-rata yang mengunjungi laman web.


Ia menggunakan kod JavaScript untuk perlombongan yang dikumpulkan dan pemilik laman web boleh mendaftar untuk perkhidmatan dan menanamkan skrip ini ke laman web mereka untuk membuat laman pelawat saya untuk mereka. Tanpa sambungan ini, ia tidak boleh mendapatkan data yang diperlukan untuk menjana hash, menjadikannya tidak berguna. Perlombongan CPU yang merupakan batasan yang secara substansial mengurangkan potensi pulangan. Mei 2011 apabila perkhidmatan inovatif dipanggil BitcoinPlus. Seperti yang kita nyatakan sebelum ini, nilai ganjaran perlombongan tidak hebat, sekurang-kurangnya tidak pada mulanya. Walaupun mungkin pada saat itu untuk melombakan Bitcoin melalui BitcoinPlus. Pasaran untuk cryptocurrency sangat terhad dan cair, bermakna bahawa walaupun anda mendapat beberapa, ia tidak mudah untuk mengubahnya menjadi mata wang fiat untuk perbelanjaan. Untuk mendapatkan pemahaman yang lebih baik, kita perlu melihat keuntungan dari aktiviti ini dalam jangka panjang dan mengambil gambar makroekonomi untuk mendapatkan rasa sebenar ganjaran. Perkakasan GPU ditemui di banyak komputer rumah. Apa masa depannya?


Kami membuat pelarasan yang diperlukan untuk mengelakkan pelombong cryptocurrency yang tidak diingini daripada mencuri sumber pengkomputeran anda untuk memperkayakan orang lain. Apa yang boleh berlaku? Kita boleh mengharapkan untuk menerima pakai pelbagai teknik penyebaran malware tradisional dan pengelakan untuk membantu menyebarkan dan memanjangkan aktiviti perlombongan untuk memaksimumkan keuntungan. Penyelesaian rangkaian kami boleh membantu anda melihat ini dalam trafik rangkaian kerana pelayan anda berkomunikasi dengan pengunjung. Walaupun terdapat kemunduran, pelajaran utama telah dipelajari. Projek serupa seperti Crypto Loot sedang berkembang, dan projek perlombongan pelayar lain seperti JSEcoin telah beta sejak Ogos 2017 dan cuba menghasilkan pertumbuhan dalam aktiviti ini. Salah satu laman web Showtime yang terjejas ialah laman streaming kandungannya yang mempunyai lalu lintas yang tinggi dan sesi pengguna terlalu lama kerana pengunjung tetap berada di laman web ini sementara kandungan sedang streaming. Walaupun aspirasi sebenar kebanyakan projek perlombongan pelayar menawarkan alternatif sebenar dan berpotensi yang lebih baik kepada kaedah penjanaan pendapatan tradisional, realiti menyedihkan adalah, ia boleh dan sedang disalahgunakan. Ganjaran adalah minuscule berbanding dengan jumlah kuasa perlombongan dan elektrik yang diperlukan. Perlindungan rangkaian kami beroperasi pada penyelesaian endpoint kami serta titik pintu masuk dan awan kami; semua penyelesaian ini membantu membina pertahanan pepejal terhadap aktiviti perlombongan yang tidak diingini. Coinhive dipasarkan sebagai alternatif kepada pendapatan iklan penyemak imbas. Symantec sedang mengawasi tren penambangan pelayar yang semakin meningkat. Hashing adalah proses menjalankan pengiraan hash kriptografi yang digunakan untuk membantu proses transaksi.


Beliau dilaporkan sebagai duta untuk jenama itu. Ini bukan gelembung. Cigar Kaya dan kemudian dibentangkan dengan kotak. DJ Khaled adalah seorang fanboy dari cerutu. TIP: Konsep di sebalik perlombongan Bitcoin sangat mirip dengan konsep di sebalik perlombongan kriptografi lain. Penciptaan bitcoin baru ini juga bertindak sebagai cara untuk menambah bekalan duit bitcoin secara keseluruhan. Apa yang Dilakukan oleh Miners? Lihat halaman kami untuk penafian dan maklumat lanjut.


Penerangan mengenai perlombongan di atas adalah sangat umum dan konseptual. Apabila satu pelombong mencari penyelesaian kepada masalah itu, mereka menyiarkan penyelesaian mereka kepada semua pelombong yang lain. Sebarang sebutan mengenai jenama atau entiti bertarkat lain adalah untuk tujuan pendidikan, hiburan, atau parodi. Bagaimana untuk Litecoin Tambang. Dengan kata lain, ini adalah laman web di internet yang menawarkan maklumat percuma mengenai cryptocurrency, ini bukan akauntan, peguam, atau fidusia yang menawarkan nasihat cukai, undang-undang atau pelaburan profesional anda. Oleh itu jika anda memahami perlombongan Bitcoin, anda secara umumnya memahami perlombongan mana-mana mata wang digital. Laman kami tidak berkaitan dengan mana-mana jenama atau entiti kerajaan.


Pelombong lain kemudian mengesahkan bahawa penyelesaian itu betul. Faedah kepada kolam yang boleh dipercayai boleh menjadi besar. Mengesyorkan mana-mana pelanggan perlombongan tertentu adalah sukar, bagaimanapun. Pertama, mereka membantu anda menilai pelombong berasaskan keuntungan, yang selalu merupakan spesifikasi paling penting. Tanpa latar belakang ini, perlombongan mengambil lebih banyak penyelidikan dan kerja untuk bersaing. Jantung pertambangan bitcoin adalah pelombong bitcoin atau rig perlombongan, yang pada dasarnya merupakan komputer terpisah yang menangani semua pekerjaan pertambangan. Bagaimanakah mereka membahagikan ganjaran bitcoin? Apa jenis pilihan pengeluaran yang mereka tawarkan? Setiap kali urus niaga baru disertakan, ia perlu ditambah kepada lejar bitcoin terakhir atau blockchain, yang merekodkan setiap pertukaran bitcoin. Jika anda mempunyai Mac, anda mungkin ingin mencuba MacMiner. Kedua, mereka menyediakan kursus kemalangan dalam spesifikasi pelombong, yang anda mungkin tidak biasa. Untuk mendapatkan apa-apa wang yang ketara semasa bitcoin perlombongan, anda perlu bekerja di sana.


Apa bayaran yang mereka bayar? Idea ini nampak cukup mudah, tetapi amalan pertambangan bitcoin memerlukan banyak kerja. Perlombongan untuk bitcoin bukan usaha biasa. Kalkulator ini berguna untuk dua sebab. Pada masa penulisan ini, kadar gaji adalah kira-kira 12. Kecuali anda sudah mempunyai satu, anda juga akan memerlukan dompet untuk membantu mengurus transaksi bitcoin anda. Anda mahu yang terbaik di sini: Membeli atau membuat penambang Bitcoin adalah saingan yang kompetitif. Bagi mereka yang mempunyai sedikit pengalaman, 50Miner adalah pilihan yang sangat baik. Hash ini kemudiannya ditambahkan pada blok, mengesahkannya, dan blok tersebut secara rasmi ditambah pada blok tersebut. Malah, organisasi bitcoin rasmi biasanya mengelakkan daripada mencadangkan mana-mana kolam perlombongan tertentu, kerana mereka mungkin penipuan atau sekurang-kurangnya menipu anda daripada wang. Anda perlu mengemas kini perisian anda, dompet, dan ya, walaupun perkakasan anda secara konsisten, jika anda ingin terus membuat wang.


Bitcoin berada dalam jangka panjang, walaupun kegilaan cryptocurrency telah diselesaikan dalam beberapa bulan kebelakangan ini. Berapa lamakah kolam ada? Mereka datang dengan ciri-ciri yang berbeza, termasuk had jumlah dan kekerapan pembayaran, yang mana semua harus dipertimbangkan ketika memilih dompet. Dan pelombong yang lebih perlahan dan kurang mampu akan menjana sedikit wang. Fikirkan betapa peminat yang serius mahu paparan yang terbaik, GPU terpantas, kawalan terkecil, dan papan kekunci yang paling disesuaikan, semuanya memberikan sedikit kelebihan semasa permainan. Oleh itu, lihat beberapa carta perbandingan, baca ulasan terbaru, dan lihat jika kolam adalah tepat untuk anda. Sekiranya anda mempunyai kemahiran teknologi, anda juga boleh membina sendiri. Penambang biasanya dibayar apabila mereka melengkapkan blok, tetapi kadar kerja boleh berubah-ubah berdasarkan berapa orang di seluruh dunia membuat transaksi bitcoin. Berikut adalah beberapa ciri penting untuk dipertimbangkan. Kami mengesyorkan anda melawat kalkulator bitcoin seperti yang ditawarkan oleh 99Bitcoins untuk membantu meneliti berapa banyak penambang tertentu yang akan menghasilkan pendapatan anda.


Berapa kerap, secara purata, adakah mereka mencari blok? Kolam penambangan adalah komuniti peniaga bitcoin yang bekerjasama dan berkongsi ganjaran. Bagi bahagian pendapatan, pekerja menerima 80 peratus, manakala IoHO menuntut baki 20 peratus. Google dan Facebook sebagai tumpuan. Kini kami memberikan data kami secara sukarela dan bebas kepada syarikat-syarikat seperti Facebook dan Google, mengapa tidak mendapat keuntungan darinya? Satu permulaan Eropah mendorong batas-batas soalan-soalan ini dengan cara yang menarik dan unik. Dengan projek ini saya ingin menghasilkan soalan atau percikan api. Dalam semua keadilan, anda mungkin boleh membina pelantar perlombongan yang lebih murah, tetapi Vlasov dan Knyazev ragu-ragu mengenai daya tahan perlombongan rekreasi perlombongan. Sudah tentu, jika anda sudah mempunyai dompet, anda masih mempunyai pilihan untuk menyambungkannya ke papan pemuka. Melayari laman web itu kembali pada bulan Oktober, saya terjumpa sebuah alat ganti yang ganjil tetapi benar-benar menarik: penambang cryptocurrency Rusia yang memanfaatkan haba yang dihasilkannya daripada menyusun Ethereum untuk memastikan bilik anda hangat. Ia juga menunjukkan statistik untuk setiap suhu GPU yang berasingan. Dan sekiranya anda tertanya-tanya bagaimana Comino adalah sebagai pemanas: ia tentu menyimpan suhu yang cukup tinggi untuk menjimatkan tenaga pada bil pemanasan, tetapi tidak mencukupi untuk menjadikan anda menghidupkan penghawa dingin. Pastikan untuk memeriksa kadar elektrik tempatan anda untuk mendapatkan idea tentang berapa banyak yang akan menambah sehingga bil tenaga anda.


Dan inilah yang kami buat. Semudah ini. Kami dengan senang hati mengambil mereka tawaran, dan beberapa minggu kemudian, Comino telah dipasang di pejabat kami yang selesa di Amsterdam. Peranti berdiri 63. Yang betul-betul apa yang anda mahu dari mesin yang dibina ke bank pada crypto. Comino direka untuk menjadi lebih diskret dan menampung. Kami mahu membuat produk yang mudah untuk digunakan oleh semua orang. Tetapi selain itu, ia berjalan lancar seperti mentega. Vlasov dan Knyazev membayangkan perkara-perkara.


Setelah mengatakan bahawa, Comino, yang menjalankan versi Ubuntu yang disesuaikan, dengan mudah boleh diubahsuai untuk tugas-tugas selain perlombongan. Semua oomph ini berjumlah kira-kira 1kW penggunaan kuasa sejam. Sebenarnya bunyi sangat rendah sehingga pada satu ketika Knyazev membingungkan bunyi dari akuarium ikan kecil yang ada di pejabat kami dengan komino itu. Anda juga boleh menyambung rig perlombongan lain ke papan pemuka Comino, sekiranya anda ingin mengikuti semua usaha perlombongan anda di satu tempat. Alasannya bukan sekadar komponen yang ditempatkan di dalam kes logamnya, tetapi kualiti membina yang cekap dan kukuh. Comino, ia secara automatik mewujudkan dompet dan memulakan perlombongan Ethereum. Selepas melaporkan kerosakan kecil ini kepada Vlasov, dia memberitahu kami pasukan mereka sedang mencari penyelesaian yang akan membolehkan mesin itu menghidupkan, tetapi hanya membiarkannya lombong apabila ia telah disejukkan ke suhu yang lebih sesuai. Bukan sahaja mereka menawarkan kuasa hidroelektrik yang bersih, tetapi juga suhu sejuk yang membantu menjimatkan peralatan komputer yang menyejukkan, yang boleh menyumbang sehingga satu pertiga keperluan tenaga.


Bitcoin telah dipanggil emas maya, sebahagiannya kerana ia diwujudkan dalam proses yang orang dalam panggilan perlombongan. Bitcoin dicipta untuk bukan sahaja membenarkan urus niaga yang selamat dan tanpa nama, tetapi untuk sistem dikawal oleh pengguna dan bukan oleh kerajaan atau perbadanan. Seperti berapa banyak lombong bitcoin atau pelombong yang ada sekarang, tiada siapa yang benar-benar tahu. Teunis Brosens, seorang ahli ekonomi kanan dengan bank ING. Pakar teknologi maklumat Perancis Marc Bevand. Bergantung kepada bagaimana tenaga elektrik yang digunakan untuk perlombongan dijana, mata wang maya boleh mempunyai kesan yang sangat nyata dengan menambah bahan pencemar ke udara dan menyumbang kepada pemanasan global. Dorong untuk skala untuk menjimatkan kos tenaga dan pergi hijau juga risiko menolak bitcoin terhadap libertarian, atau bahkan anarkis, falsafah pendirian. Tetapi orang Iceland dan Austria semakin meriah. Dan seperti perlombongan sebenar, ia boleh menjadi kotor. China dan Amerika Syarikat. Itu meletakkannya pada tahap penggunaan tenaga Denmark. Cik Damblon percaya pasar akan membantu menyelesaikan masalah ini. Resolusi Infographic Apa itu Blockchain?


Di manakah bitcoin berasal? Di mana komuniti Bitcoin mendapat berita. Dengan wang kertas, kerajaan memutuskan bila hendak mencetak dan mengedarkan wang. Penambang Bitcoin membantu memastikan rangkaian Bitcoin selamat dengan meluluskan transaksi. Lihat Bekalan Mata Wang Terkawal. Ini memberikan cara pintar untuk mengeluarkan mata wang dan juga membuat insentif untuk lebih banyak orang untuk saya. Dengan Bitcoin, pelombong menggunakan perisian khas untuk menyelesaikan masalah matematik dan mengeluarkan sejumlah bitcoin dalam pertukaran.


Perlombongan adalah bahagian penting dan penting Bitcoin yang menjamin keadilan sambil memastikan rangkaian Bitcoin stabil, selamat dan terjamin. Penyelidikan berasingan dari awal tahun ini mendapati bahawa perisian perlombongan cryptocurrency hadir di laman web yang popular, termasuk Showtime dan tapak ThePirateBay yang torrenting. Loapi adalah sebahagian daripada trend yang semakin meningkat di kalangan penjenayah siber untuk memanfaatkan kuasa pemprosesan komputer, telefon pintar dan peranti lain untuk menjana pendapatan dari cryptocurrency perlombongan. Kaspersky menyelidiki malware tersebut, yang digelar Loapi, yang mereka dapati bersembunyi dalam aplikasi dalam sistem operasi mudah alih Android. Di masa depan, pakar industri telah menyarankan bahawa perlombongan penyemak imbas boleh menjadi cara yang sah dan etika untuk membuat wang untuk laman web, selagi kebenaran dari pengunjung diminta terlebih dahulu. Kami mendapati lebih daripada 20 sumber seperti itu, domainnya merujuk kepada penyelesaian antivirus yang popular dan juga tapak porno yang terkenal. Pada bulan Oktober, penyelidikan oleh ad blocking firm AdGuard mendapati bahawa lebih 500 juta orang secara tidak sengaja melancarkan cryptocurrencies melalui peranti mereka selepas melawat laman web yang menjalankan perisian perlombongan di latar belakang. Modul perlombongan malware itu menyebabkan banyak ketegangan pada ujian Loapi telefon yang menyebabkan bateri menjadi lebih besar dan penutupnya berubah bentuk. Perisian untuk cryptocurrency perlombongan telah dimuat turun secara automatik dari web oleh komputer Transneft dan kemudian dipadamkan, kata jurucakap Igor Demin kepada Reuters. Monero tetapi berkata firma itu kini mempunyai sistem untuk mengelakkan perkara ini berlaku lagi.


Demin berkata syarikat lain boleh menghadapi perisian berniat jahat yang bertujuan untuk cryptocurrency penambangan. Cryptocurrencies membolehkan individu untuk memindahkan nilai antara satu sama lain dan membayar barangan dan perkhidmatan yang memintas bank dan sistem kewangan arus perdana. Rushailo, yang juga bekas Menteri Dalam Negeri, tidak mengulas lanjut. Pakar industri mengatakan peretas mungkin menggunakan perkakasan korporat untuk mengeluarkan mata wang maya lebih kerap pada masa depan. Pavel Lutsik, ketua projek keselamatan maklumat dengan firma IT Croc, memberitahu Reuters. Pihak berkuasa Rusia telah berulang kali berkata mereka akan mengawal dan mengawasi pasaran untuk mata wang maya. Di bawah undang-undang Rusia, seseorang yang cuba menggodam pelayan korporat menghadapi enam tahun penjara dan ini mungkin akan dilanjutkan hingga 10 tahun pada 2018, kata Lutsik. Beliau berkata syarikat talian paip itu mempunyai program untuk muat turun blok pada masa akan datang. Dalam maklum balas lewat Isnin, Starbucks berkata sambungan internet di stor Buenos Aires kini telah selamat. Skrip Fi dapat diubah di tempat pertama. Kod syiling, yang digunakan untuk menghasilkan duit syiling Monero. Sejak tweet itu, kedua-dua Hackread.


Penambang Bitcoin menggunakan kuasa pengkomputeran untuk menyelesaikan masalah matematik yang menyokong teknologi blockchain yang merekodkan transaksi bitcoin. Mereka yang melakukan perlombongan kemudian mengeluarkan bitcoin sebagai bayaran untuk kerja mereka. Borges berkata melalui telefon. UPDATE: Artikel ini telah dikemaskini untuk memasukkan komen daripada jurucakap Starbucks. Dinkin menulis bahawa Bitcoin adalah mata wang digital yang ditambang, tetapi CoinHive, syarikat yang menyediakan kod untuk pelombong, hanya berfungsi dengan Monero, sebuah duit syiling yang bersaing. Perlombongan cryptocurrency yang tersembunyi telah menjadi sedikit fenomena terlambat. Akaun Starbucks tweet kepada Dinkin. Fi di kedai kopi yang sibuk untuk cryptocurrency saya adalah cara jenius untuk menjana pendapatan. Pengunjung ke lokasi Buenos Aires di mana Dinkin menyedari bahawa kod perlombongan tidak akan lagi merampas komputernya.


Jurucakap Starbucks Reggie Borges memberitahu Motherboard bahawa insiden ini terpencil ke lokasi Beunos Aires dan masalahnya adalah dengan penyedia perkhidmatan, bukan Starbucks itu sendiri. Penambang Venezuela memberitahu saya. Kehidupan menyerupai newsreel lama: garis panjang, rak kosong, kasir yang menimbang tumpukan bil. Maduro, kuasa sangat menanggung subsidi yang praktikalnya. PC dengan kad video. Kerana Venezuela tidak mempunyai undang-undang cryptocurrency, polis telah menangkap pengendali tambang atas tuduhan palsu. Namun bitcoin dagangan masih dikecam. Di bawah keadaan ini, pelombong mula kelihatan seperti ATM. Miss Venezuela untuk membeli dan menjual dengan bitcoin.


Profesor dan pelajar kolej telah menambang bitcoin; jadi khabar angin mengatakannya, mempunyai ahli politik dan pegawai polis. Oleh itu, apabila para penekan mengeluarkan bolivar yang tidak bernilai, para penambang terus menerus, mengetuk grid kuasa, mengubah elektron menjadi dolar. Atau sebaliknya, sehingga kekurangan roti memaksa burger dari menu. Maduro menyedari bahawa cryptocurrency adalah salah satu daripada beberapa perkara yang memegang negara bersama-sama. Mana-mana pegawai polis mudah tertipu memikirkan penambang ETH anda hanyalah sebuah komputer biasa. Tetapi Rodrigo Souza, pengasas BlinkTrade, yang menjalankan SurBitcoin, sebuah pertukaran bitcoin Venezuela yang berpangkalan di Brooklyn, mengatakan bahawa untuk orang lain, godaan masih terlalu hebat untuk ditentang. Margin keuntungan lebih tinggi dan, lebih penting, faktor risiko jauh lebih rendah. Malware yang mengandungi alat perlombongan cryptocurrency boleh agak mudah untuk mengesan menggunakan perisian antivirus, kata Justin Fier, ketua kecerdasan siber untuk firma keselamatan Darktrace.


Bagi laman web yang diretas daripada merampas komputer peribadi anda? Pasukan pasukan keamanan, serangan pertambangan cryptocurrency yang bertujuan untuk jaringan perusahaan melonjak enam kali antara Januari dan Agustus. Tetapi jika ia adalah kerja penggodam, episod itu sebenarnya sebahagian daripada trend yang lebih besar: pakar keselamatan telah melihat peningkatan dalam cyberattacks tahun ini yang bertujuan untuk mencuri kuasa komputer untuk operasi perlombongan. Langgan sekarang untuk akses dalam talian tanpa had. Jika ya, anda mungkin penambang cryptocurrency. Para penyelidik mengatakan bahawa penggodam terutamanya tertarik kepada alternatif yang agak baru untuk Bitcoin, terutamanya Monero dan zCash. Ini adalah artikel percuma terakhir anda bulan ini.


Tetapi penulis malware seolah-olah menjadi pengantara awal yang paling rakus. Dalam sentuhan ironis, beberapa penyekat iklan kini mengharamkan Coinhive. Misi Kajian Teknologi MIT adalah untuk melengkapi para penontonnya dengan kecerdasan untuk memahami dunia yang dibentuk oleh teknologi. Log masuk untuk lebih, atau langgan sekarang untuk akses dalam talian tanpa had. Dikeluarkan pada bulan lepas oleh sebuah syarikat bernama Coinhive, alat tersebut sepatutnya memberi pemilik laman web cara untuk menghasilkan wang tanpa memaparkan iklan. Showtime dengan cepat mengeluarkannya selepas ia menunjukkan. Selagi ada bayaran gaji yang berpotensi yang terlibat, pekerjaan di dalamnya cenderung kekal tinggi dalam senarai cabaran siber yang dihadapi oleh syarikat. CoinHive adalah kaedah popular untuk melombong untuk cryptocurrency dengan menggunakan kuasa pengkompakan yang dijana daripada sistem pelawat, dan sementara sesetengah vendor sedang meneroka idea sebagai alternatif kepada iklan, ia tidak seharusnya berlaku tanpa persetujuan pengguna. PC anda boleh digunakan untuk mencari cryptocurrency apabila anda melawat laman web, dengan atau tanpa persetujuan anda. Quant mengedarkan Locky ransomware dan malware Pony tetapi mempunyai penambahan modular yang baru yang membolehkan cyberattackers menyerang dompet mangsa.


Streamango, Rapidvideo, dan OnlineVideoConverter. Bulan lepas, para penyelidik menemui peningkatan baru dari Quant Trojan yang mengkhususkan diri dalam mencuri cryptocurrency dari dompet luar talian. The Pirate Bay tanpa iklan. Populariti cryptojacking telah berkembang dengan kelajuan yang membimbangkan. ZDNet telah menjangkau syarikat-syarikat yang dinamakan dan akan mengemaskini jika kita mendengarnya. Kembali pada bulan Oktober, laman web carian torrent The Pirate Bay telah dibakar untuk melancarkan skim perlombongan cryptocurrency tanpa persetujuan pengguna. Berharap untuk melihat lebih banyak penambang dengan senyap mengunyah sumber CPU melalui penyemak imbas anda. Proxy Stratum CoinHive menyediakan arahan tentang bagaimana laman web yang menggunakan cryptojackers dapat mengelakkan penyekat iklan, dan skrip ini sedang diunduh beribu kali setiap hari. Sebaik sahaja diberikan kebenaran, Loapi menjadikan sukar bagi mangsa untuk memasang aplikasi keselamatan yang boleh membantu membasmikan telefon.


Dalam kebanyakan kes, bagaimanapun, perlombongan hanya ditemui apabila pengguna membuka monitor yang mengesan semua proses atau aplikasi yang dijalankan pada peranti. Loapi adalah gangguan dalam cara lain yang melampaui perlombongan syiling yang terselubung. Para penyelidik memberikan gambar di atas sebagai bukti. Pada hari Selasa, pegawai penyedia AV Sophos secara rasmi melabel semua perlombongan cryptocurrency tanpa persetujuan pengguna sebagai parasit. Dan ia memaparkan aliran iklan yang tetap. Ia menghantar perantaraan yang tidak menentu bagi pengguna untuk memberikan kebenaran pentadbir itu. Selepas dua hari, perlombongan itu menyebabkan bateri di dalam telefon untuk melonjak dengan begitu teruk membentuknya. Bitcoin dan kebanyakan mata wang kriptografi yang lain. Tetapi tuntutan yang lebih rendah dari perlombongan Monero sama sekali tidak menghentikan Loapi daripada menangkis telefon yang dijangkiti. Ia boleh melanggan telefon ke perkhidmatan premium yang mahal dan secara rahsia dapat menghantar kod dalam mesej SMS untuk mengesahkan permintaan.


Penyelidik Lab Kaspersky menguji Loapi dalam persekitaran makmal. Penyelidik Lab Kaspersky menulis. Modul ini membolehkan pencipta malware menjana duit syiling baru dengan melepaskan elektrik dan perkakasan pemilik telefon yang dijangkiti. Jika matlamatnya adalah untuk mengaburi mata wang crypto saya, yang merupakan langkah penekanan tetapi sekurang-kurangnya difahami, mereka bentuk malware juga membuang iklan tanpa had pada pengguna memohon mereka untuk membetulkan peranti itu. Ia membuat satu tertanya-tanya mengapa ini dibenarkan oleh pengarang malware. Ia membolehkan penyerang menggunakan telefon yang dijangkiti sebagai askar kaki dalam serangan DDoS. Tiada tanda-tanda aplikasi Loapi yang pernah tersedia melalui Google Play. Eksploitasi ini masih menunjukkan seseorang boleh mencipta perisian hasad yang memusnahkan perkakasan telefon. Jadi, ini hanyalah kesimpulan logik Javascript. Tiada apa-apa tentang ini adalah rampasan. Satu-satunya perkara yang berbeza adalah bahawa ini adalah orang yang menjengkelkan cukup bahawa ia mengancam semua jerks yang menuntut untuk melaksanakan Javascript. JS yang sangat dioptimumkan dan emscripen hanya penterjemah kod.


CSS kemudian lenyap sepenuhnya dengan Javascript. Ciri-ciri keselamatan yang dibina dalam Javascript seperti sandboxing dan pengurusan ingatan selamat tetap utuh. Javascript VM tidak kira berapa banyak emscripen dan asm. Javascript lakukan dengan tepat apa yang dicipta untuk dilakukan: melaksanakan arahan sewenang-wenang dari sumber jauh. Tiada asm. Dengan gembar-gembur datang hacks. Apabila Digimine memasang pada mesin anda, ia memuat turun beberapa komponen, termasuk penambang cryptocurrency yang akan menggunakan mesin anda untuk mengamalkan cryptocurrency Monero. Kata Facebook dalam satu kenyataan. Kami telah sampai ke Facebook untuk memberi komen dan akan mengemas kini artikel ini dengan responsnya. Jika anda membuka fail melalui aplikasi mudah alih, Trend Micro berkata, ia tidak akan menjangkiti peranti anda. Bot jahat hanya memberi kesan kepada pengguna yang mengaksesnya melalui versi desktop Chrome.


Kuasa CPU untuk diam-diam melombong Monero. Menurut SimilarWeb, empat tapak ini mendaftarkan 992 juta kunjungan bulanan. Skrip perlombongan dalam pemain Streamango adalah sama yang digunakan pada Openload. Sebagai contoh, pemaju Chrome kini membincangkan kemungkinan penyelesaian sedemikian. CPU adalah cryptocurrency penambangan yang sibuk bagi sesiapa yang menambahkan skrip perlombongan. Kami ragu-ragu bahawa semua pemilik laman web ini sedar bahawa perlombongan tersembunyi telah dibina kepada para pemain ini. Streamango bermula apabila pemain tertanam dimuatkan. Openload, Streamango, Rapidvideo dan OnlineVideoConverter. Sesetengah laman web menambah skrip perlombongan, manakala yang lain digodam untuk menambah kod perlombongan. Video dari Openload seringkali tertanam di laman web lain dan, dalam banyak kes, skrip perlombongan memuatkan apabila video dilancarkan. Cukup fikirkannya; kita bercakap tentang berbilion-bilion lawatan, dan hanya beberapa bulan sejak masalah ini mula muncul.


Seperti dua tapak penstriman lain, kod perlombongan Coin Hive pada Rapidvideo bermula apabila memuatkan pemain terbenam. Laman-laman tersebut merana dengan jumlah wang yang keterlaluan sementara pelawat sibuk streaming atau menukarkan video. Insiden ThePirateBay berlaku pada bulan September. Data SimilarWeb mengetengahkan laman web ini sebagai laman web yang paling popular di dunia ke-119 di dunia. Kami harap ia akan dilaksanakan secepat mungkin. Daftar untuk surat berita CSO. Sejak itu, beribu-ribu laman web telah beralih kepada perlombongan untuk menambah pendapatan iklan yang menjunam. Malangnya, tidak semua pengguna tahu mengenai masalah itu atau mahu menggunakan perisian tersebut. Openload, salah satu laman streaming paling popular, mempunyai kira-kira 330 juta pelawat setiap bulan. Monero juga tidak boleh dipercayai dan lebih cepat untuk melombong dan mengesahkan urus niaga, kata Arntz, menjadikannya lebih mudah untuk menjauhkan diri dengan cryptojacking. Tanpa ASIC, hampir tidak berguna bagi komputer biasa untuk mengambil bahagian dalam proses perlombongan untuk Bitcoin. Monero, menurut firma keselamatan Adguard. Pada bulan September, tapak video streaming Streaming Pirate Bay AS yang ditemui telah melakukan cryptojacking, dengan bekas mengisytiharkan bahawa ia hanya percubaan dengan tujuan untuk menggantikan brosur iklan.


Mangsa tidak diberitahu dan tidak menyedari bahawa komputer mereka bekerja keras untuk menjana Monero. Laman video juga mendapat manfaat daripada pemain video mereka yang tertanam di laman web lain, yang masih boleh memuatkan program perlombongan, oleh itu menyebarkan jangkauan dan potensi wang mereka. Openload, Streamango, Rapidvideo dan OnlineVideoConverter tidak tersedia untuk komen sebelum penerbitan. Ini angka yang sangat keterlaluan. Satu-satunya tanda bagi kebanyakan pengguna adalah bahawa komputer mereka berjalan dengan perlahan ketika memainkan video. Pieter Arntz, penyelidik risikan malware di Malwarebytes. Pada masa ini, satu-satunya penyelesaian yang sebenar adalah menggunakan penyekat iklan, antivirus atau salah satu pelanjutan khusus untuk memerangi cryptojacking. Menurut SimilarWeb, empat tapak ini mendaftar 992m lawatan bulanan. Tambahan pula, PC diperlukan untuk melakukan perlombongan ini. Salah satu yang paling menarik, dan berpotensi mengganggu, teknologi sejak beberapa tahun yang lalu adalah cryptocurrencies. Storj, terutamanya memandangkan penggunaan tenaga yang rendah. Pada masa awal, seseorang dapat menguntungkan beberapa kriptokuit yang paling popular, seperti Bitcoin, menggunakan PC rumah.


Untuk memulakan ladang Storj, anda menjalankan pelanggan pada PC tradisional anda dan berkongsi ruang cakera ganti anda. Setiap bulan, pembayaran formula dibuat kepada alamat awam Storj yang disediakan semasa menjalankan perniagaan petani. Apakah organisasi terbuka? Satu cara untuk melihatnya adalah percubaan saya yang dibayar untuk kad MicroSD, atau kira-kira separuh daripada Raspberry Pi. Untuk perbincangan lanjut mengenai sumber terbuka dan peranan CIO di perusahaan, sertai kami di The EnterprisersProject. Anda bertanggungjawab memastikan bahawa anda mempunyai kebenaran yang diperlukan untuk menggunakan semula sebarang kerja di laman web ini. Bagaimana anda dibayar? Apa yang menarik dalam hidup kita! Bahagian yang menarik adalah rangkaian yang dikonfigurasikan dengan betul. Berita buruknya ialah kuasa pengiraan Raspberry Pi jauh lebih rendah daripada PC tradisional. Walau bagaimanapun, harapan tidak hilang. Hari ini, para pelajar boleh belajar tentang komputer dan melabur dan membiayai makmal sains komputer sekolah mereka dengan menanam Storj di Raspberry Pis.


Bagaimana terbuka organisasi anda? Apakah Organisasi Terbuka itu? Apabila saya seorang pelajar, saya suka mempelajari komputer dan melabur menggunakan program seperti Lemonade Stand on Apple II. Apakah Raspberry Pi? Amerika Syarikat dan negara-negara lain. Tetapi kerana perlombongan cryptocurrency telah menjadi lebih popular, terima kasih sebahagiannya untuk perkakasan pertambangan yang berdedikasi, algoritma yang mengawalnya telah meningkatkan kerumitan komputasi, menjadikan perlombongan PC rumah sering tidak praktikal, tidak menguntungkan, dan tidak bijak alam sekitar. Apakah Rangka Kerja Terbuka Terbuka? Red Hat dan logo Shadowman adalah tanda dagangan Red Hat, Inc. Untuk membantu membiayai program sekolah, saya menjual pizza, kuih, gula-gula, dan majalah kepada keluarga dan jiran.


Lesen Creative Commons tetapi mungkin tidak dapat melakukannya dalam semua kes. Storj juga menawarkan sistem sembang interaktif yang dikendalikan oleh sukarelawan komuniti yang bersemangat untuk membantu. Petua untuk mempromosikan Opensource anda. Starbucks bertindak balas kepada Dinkin di Twitter untuk membersihkan tuduhan itu 10 hari kemudian. Pengulas lain mencadangkan bahawa segala-galanya boleh menjadi aksi publisiti untuk syarikat itu. WiFi sebenarnya adalah perlombongan Monero dan bukan Bitcoin. Teori ini disokong oleh hakikat bahawa, jika operasi ini sebenarnya hanya berlaku di satu kedai, ia berpotensi membawa hanya beberapa sen setiap hari, menurut pengulas lain. Mereka juga menyalahkan keadaan untuk penyedia Internet mereka. Bitcoin menggunakan komputer riba peribadinya. Tweet asal dari Dinkin kini mempunyai lebih daripada 100 komen, kerana pelanggan menyuarakan kebimbangan yang jelas mengenai keselamatan dan keselamatan. WiFi, tweetkan tangkapan skrin untuk membuktikannya pada Disember. Sama ada ini adalah masalah teknikal, kaedah korporat atau subjek untuk tuntutan undang-undang, bagaimana isu ini akan ditangani dalam beberapa minggu yang akan datang masih dapat dilihat.


Kerana proses itu membantu menguatkan platform mata wang, setiap pengesahan yang berjaya memperoleh penambangnya biaya servis yang dibayar dalam cryptocurrency. WeDeliver pada tahun 2012, mengumumkan permulaannya yang akan datang minggu ini: BitCap, pendek untuk Bit Capital Group, yang bertujuan untuk memperluas akses kepada amalan cryptocurrency yang dikenali sebagai perlombongan. BitCap berfungsi sebagai kedai umum sempadan untuk penambang cryptocurrency. Di samping itu, satu cryptocurrency terkemuka, ethereum, telah memberi isyarat rancangan untuk menggantikan perlombongan dengan cara pengesahan transaksi alternatif. Bekas Chicago Bear Israel Idonije adalah rakan kongsi dan pelabur. Penambang cryptocurrency membina komputer berkuasa yang mengesahkan kesahihan urusniaga yang dibuat dalam mata wang seperti bitcoin dan ethereum. Untuk satu perkara, yuran perkhidmatan yang berkaitan dengan perlombongan merosot apabila lebih ramai pelombong membanjiri pasaran. Itu adalah 2015, tahun yang sama Odom menjual WeDeliver dan menyertai pentadbiran Rauner sebagai penasihat dasar kanan. Jimmy Thommes, dan Idonije. Sekarang anda boleh berdagang dalam niaga hadapan bitcoin.


BitCap telah berada dalam tahap alpha peribadi sejak September dan mempunyai 40 pelanggan. CME merancang untuk mengikuti platform bitcoin sendiri pada Disember. Thommes mengendalikan perkakasan dan operasi dari pusat data di lokasi yang tidak didedahkan sementara Odom menjalankan bahagian jualan perniagaan di Chicago. Hawk teknologi perbandingan harga untuk membawa anda harga yang terbaik. Walau bagaimanapun, sebagai GPU perlombongan, ia juga merupakan pilihan yang sangat baik, tetapi terdapat beberapa pertimbangan yang menghalangnya menjadi lebih tinggi sehingga senarai ini. Bitcoin menjelaskan: apa yang Bitcoin? Ya, ini adalah satu lagi kad AMD yang sukar untuk dikesan terima kasih kepada keupayaan perlombongannya.


Alat perbandingan harga kami telah menjejaki internet untuk mencari anda tawaran terbaik untuk GPU perlombongan ini, yang amat berguna kerana populariti Bitcoin dan perlombongan cryptocurrancy bermakna harga beberapa GPU perlombongan terbaik telah naik. Ini bermakna pulangan pelaburan anda kurang, dan akan mengambil masa yang lebih lama untuk menampung kos anda. Sebelum anda memulakan perlombongan untuk Bitcoin, Ethereum atau kriptografi lain, pastikan anda membaca artikel berikut supaya anda tahu semua yang anda perlukan sebelum memulakan. Mencari GPU perlombongan terbaik untuk mendapatkan Bitcoin, Ethereum dan kriptografi lain? Ramai mata wang kriptografi, seperti Ethereum, menggunakan teknik hash yang sukar, dan oleh itu PC dengan GPU yang baik dengan jumlah memori grafik yang baik diperlukan. GPU, dan penggunaan kuasa tinggi berbanding dengan kad lain. Nvidia GTX 1080 Ti masih menjadi salah satu kad grafik yang paling berkuasa di dunia, dan cadangan kami sebagai kad grafik terbaik untuk permainan 4K. AMD Radeon RX 580 adalah salah satu daripada GPU terbaik untuk perlombongan, dan sebenarnya sedikit mangsa kejayaannya sendiri, kerana kadang-kadang sukar dicari. Idea di sebalik kriptografi seperti Bitcoin dan Ethereum adalah bahawa ia dihasilkan dan dipindahkan antara individu, tanpa bergantung kepada pihak berkuasa pusat, seperti bank tradisional. Ingat, semakin banyak kuasa yang memerlukan GPU, semakin mahal untuk dijalankan, yang akan memakan keuntungan cryptocurrency anda. Sebahagian daripada rayuan perlombongan untuk cryptocurrency adalah bahawa anda boleh menggunakan PC biasa untuk melakukan perlombongan. Jika anda mahukan kos rendah masuk ke dunia perlombongan, maka AMD RX 480 adalah pilihan yang sangat baik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.