Sabtu, 13 Januari 2018

Pilihan dagangan untuk pendapatan


QCOR perlu jatuh 18. Rabu kepada sekumpulan pelabur. Hasilnya lebih baik dari yang saya harapkan. Ia tidak perlu masa yang lama. Masih seorang pemula, tetapi pasti lebih berpengetahuan daripada ketika anda mula. Anda mahu memenuhi keperluan anda. Kemudian mereka mesti diniagakan. Anda memilih kedudukan untuk dimiliki. Ia juga bergantung pada berapa banyak wang yang anda ada.


Ada yang baik, lebih baik, dan kehilangan bulan. Ya, hadkan bilangan strategi, tetapi buat lebih dari satu. Wang sebenar adalah nyata, dengan emosi. Walau bagaimanapun, kunci kejayaan bukanlah untuk mencari kaedah yang betul. Semua perdagangan kertas tidak diperlukan. Itu boleh menjadi satu atau dua bulan. Itu sepatutnya membuat perbezaan dalam prestasi anda.


Sekiranya saya mengehadkan jumlah strategi yang saya cuba pelajari? Amalkan sedikit dan buang orang-orang yang tidak selesa. Bukan dalam permainan jualan premium. Sila ingat bahawa perdagangan bukan aliran wang yang konsisten. Kadang-kadang anda tidak dapat memenuhi sasaran anda. Jangan tambah sebentar sehingga anda percaya anda tidak terlalu sibuk dengan yang lain. Anda tidak dapat menemui yang terasa lebih baik melainkan anda membaca tentangnya dan merasakan bagaimana cara kerja.


Januari 2012 dan kekal pada matlamat ini sekurang-kurangnya setahun sebelum menaikkan harapan saya. Beberapa bulan akan menawarkan peluang yang lebih besar dan yang lain akan menawarkan kurang. Ini tidak mudah untuk diadili. Matlamat ini tidak ditetapkan dalam batu dan boleh ditukar. Tetapi tidak kira berapa banyak wang tunai yang anda kumpulkan di muka. Sekiranya dagangan terhad kepada perdagangan kertas yang ketat atau ada kelebihan untuk berdagang dengan saiz yang sangat kecil dengan wang sebenar? Keadaan pasaran mungkin berubah. Sekiranya saya mengehadkan diri kepada jumlah dagangan yang saya buat pada setiap bulan?


Dan perkara yang sama berlaku apabila kalah. Anda boleh lakukan juga di bank. Membuat wang bukan jaminan bahawa anda mahir dan bukan hanya bertuah. SUGANGAN: Gunakan aset pendasar yang berbeza supaya anda boleh mempunyai graf risiko berasingan bagi setiap kedudukan. Pada pendapat saya, kaedah itu penting. Jika anda suka tindakan harian, konduktor besi tidak begitu baik. Adakah ini titik permulaan yang realistik? Walau bagaimanapun anda menguruskan risiko, bagaimana premium yang dikumpul mempunyai kaitan dengan keputusan keluar?


Pedagang yang menang tidak memaksa perdagangan. Hanya kemudian anda boleh menambah kedudukan ke-2 dan ke-3. Tidak semua orang menjadikannya sebagai pedagang. Mengambil perdagangan kertas dengan serius. Kadang-kadang anda akan suka perdagangan yang ada; pada masa lain anda boleh membuat keputusan untuk duduk di luar. Keluar apabila risiko berada di luar talian. Bulan 11 dan 12, anda adalah seorang pedagang yang lebih berpengalaman. Bagaimanakah ia boleh membuat perbezaan dalam menentukan sama ada kedudukan itu layak dipegang atau dilipat? Ini memberi saya enam bulan lagi untuk belajar dan mengamalkan.


Perhatikan ini: Bulan pertama, anda seorang pemula. Logik memberitahu anda bahawa mereka tidak berkaitan. Sekiranya anda bertanya, saya akan mencadangkan matlamat yang lebih kecil. Kami tidak berdagang saham. Oleh itu, saiz akaun anda penting. Belajarlah untuk membuat perdagangan yang selesa. Jangan biarkan ia mengecewakan anda. Tidak semua untuk wang sebenar, dan bermula dengan hanya satu. Mula-mula anda mesti membuktikan kepada dunia bahawa anda boleh mendapat apa-apa. Matlamatnya adalah: membuat cukup untuk menampung komisen dan perbelanjaan lain. Apabila anda memperoleh lebih banyak pengalaman dan keyakinan, kembali untuk mempertimbangkan semula kaedah yang telah dibuang sebelumnya dengan wawasan perdagangan baru anda.


Keluar apabila anda telah kehilangan jumlah maksimum yang diperuntukkan, tetapi jangan mendasarkan apa-apa pada premium kemasukan. Orang Yunani mungkin kelihatan terlalu berisiko. Gunakan kaedah yang sama untuk menambah ketiga. Jika anda boleh mengikutinya dengan selesa, kemudian tambahkan lagi. Sesetengah orang gembira dapat menunaikan perbelanjaan pada tahun pertama. TIDAK melakukan apa dengan jumlah wang yang anda mesti terima. Contohnya, percanggahan besi SPX Ogos yang dijual di 10 delta akan mempunyai kira-kira 200. Untuk memburukkan lagi keadaan, penjualan premium telah menjadi pendekatan popular untuk pedagang lain yang bukan pedagang runcit.


Ini adalah sebab nombor satu, pada pandangan saya, VIX telah dapat mengambil penyelaman besar-besaran selepas menjual pasaran utama. Pedagang ini cuba menjual konduktor, beli kupu-kupu, dan membeli kalendar. Moral cerita: belajar untuk berdagang untuk kelebihan. Adakah orang membeli pilihan kerana mereka berhasrat untuk kehilangan wang? Walau bagaimanapun, ingatlah: seorang peniaga runcit memberi sedikit wang tunai pada tawaran yang meminta penyebaran, dan kemudian peniaga memberikan wang kepada broker mereka masuk dan keluar dari perdagangan. Adakah ia benar-benar banyak wang? Ini telah menyebabkan beberapa kali liar di pasaran sejak beberapa bulan kebelakangan ini. Kami mempunyai 3 webinar percuma minggu depan mendaftar untuk mereka di sini. Menjadi pedagang premium. Ya tentu dia boleh; Walau bagaimanapun, pedagang perlu bijak. Nombor Vega, sekarang anda mungkin mempunyai peluang signifikan untuk membuat wang secara statistik.


Mengapa di dunia akan pedagang percaya bahawa mereka akan secara automatik membuat wang tunai? Terdapat dana utama yang menjual premium sepanjang masa. SELESAI cuba menjadi pedagang pendapatan. Peniaga, seperti yang saya katakan berkali-kali, perlu belajar untuk berdagang untuk kelebihan sebenar, sesuatu yang sebenarnya kita ajar orang, menangkap, di mentoring dan perundingan pilihan pit. Pilihan Pit Life Life, hadiah kami kepada mereka yang telah ripped oleh program mentor lain. Seterusnya seorang daripada anda mempunyai condor besi melakukan beberapa matematik. Jawapannya mungkin berhampiran dengan pencuci dan mungkin pecundang. Istilah pendapatan pendapatan hampir menyiratkan semacam kepastian menerima pendapatan daripada hanya menjual pilihan. Ia telah menjadi istilah yang mewakili peniaga yang menjual premium. Inilah sebabnya pedagang percaya mereka boleh menang. Adakah peniaga membeli straddles, mencekik dan menjual kalendar kerana mereka memberi hadiah kepada orang awam runcit.


Banyak program pakej pendapatan perdagangan seolah-olah semua yang diperlukan adalah program latihan dan pedagang berada di kereta api cepat untuk hidup yang mudah. Adakah pilihan harga pembuat pasaran dalam cara yang bila-bila masa mereka premium lama mereka kalah? Tiket loteri adalah cecair. Maksud untuk sesuatu yang sangat berkesan, ia juga mesti sangat mudah. Kini anda dapat melihat di sini bahawa ini adalah pangkat ketidaktentuan tersirat, 0 hingga 100, bagi setiap dan setiap keselamatan dalam carta ini. Inilah sebab mengapa kasino cuba untuk membuat anda kembali kepada mereka. Anda perlu berada di sebelah kanan ketidaktentuan.


Pilihan bulan April, yang kira-kira 22 hari jauhnya, anda dapat melihat dengan tepat kebarangkalian setiap harga mogok yang berada di dalam wang tersebut adalah tamat tempoh. Apabila anda melihatnya, jika ini adalah pasaran sekarang, jika ini adalah tempoh yang anda buat perdagangan kembali di Apple, anda mungkin telah menjual pilihan panggilan di sini pada 124 dan kemudian anda menjual pilihan meletakkan di sini pada 110 atau apa-apa kombinasi strategi yang termasuk menjual panggilan dan yang diletakkan. Memandangkan dagangan pasaran, kami terus menyesuaikan harga mogok kami dan mengikuti pasaran di mana ia berjalan dari masa ke masa. Adakah anda melihat sekarang mengapa kebanyakan peniaga kehilangan wang walaupun mereka mendapat arahan yang betul? Dalam kes ini, anda dapat melihat bahawa slippage, walaupun pada pilihan wang, cukup luas. Dengan pangkat 70 IV, anda ingin berdagang strangles dan straddles dan rama-rama besi. Anda perlu meletakkan dagangan yang mencukupi supaya setiap masa jumlahnya sesuai untuk anda. Stok sekarang didagangkan pada 56. ETF di luar sana untuk kecairan. Anda boleh menggunakannya pada carta anda, dan anda boleh menjejaki grafik ketidaktentuan tersirat, dan anda dapat melihat di mana pancang berada dalam ketidaktentuan tersirat.


Stok yang sangat cair, pilihan yang sangat cair. Rabu depan anda masuk, membuat perdagangan lain. Lima perkara yang saya percaya yang perlu anda lakukan untuk berjaya dalam ruang dagangan pilihan. Ini adalah bagaimana kita boleh menentukan jenis kebarangkalian yang tinggi yang kita mahu masuk. Kunci di sini dengan susunan atau tangga adalah bahawa ia akan menjadikan anda pola pilihan jualan yang konsisten dalam potongan kecil berbanding satu kedudukan besar setiap bulan. Kami kembali semula ke tahun 1990 dan mengesan langkah harian Dow Jones, dan hampir hampir sama dengan taburan normal dari tahun 1990. Ia mengambil semua mereka untuk memenangi jangka panjang dalam permainan ini. Anda masih boleh bergerak dan fleksibel dengan pasaran, bergantung pada mana pasaran setiap bulan. Sekarang kita perlu memberi tumpuan kepada kaedah yang betul. Kita boleh mengambil stok ini. Seperti tiga perdagangan pertama anda mungkin semua keuntungan atau tiga perdagangan pertama anda mungkin semua kalah.


Sekiranya anda percaya bahawa ketidaktentuan tersirat adalah kelebihan kami dalam urus niaga, maka anda juga harus percaya bahawa anda perlu pilihan apabila turun naik tersirat tinggi dan, jika anda pernah membeli pilihan, anda perlu membelinya apabila turun naik turun tersirat rendah. Tahniah melengkapkan satu lagu. Anda dapat melihat jumlah minat dan kategori minat terbuka untuk kedua-dua panggilan dan sisi meletakkan di sini adalah gila. Kami membina perisian senarai jam tangan ini ke dalam platform kami. Kami mempunyai semua penapis ini di sini yang membantu anda mengimbas dan menyaring volatiliti tersirat tinggi dan disusun oleh kedudukan turun naik yang tersirat tinggi. Ingat, pilihan dagangan kami adalah keupayaan untuk secara konsisten menjual seting turun naik tersirat yang telah kami terbukti secara historis melebihi harga dan memberikan kami margin kemungkinan yang paling luas untuk kesilapan sementara masih dapat menghasilkan wang. Pada hari Selasa anda membuat perdagangan maka pada hari Rabu anda membuat perdagangan lain maka pada hari Selasa berikutnya anda membuat satu lagi hari Rabu berikutnya anda membuat yang lain. Ingat, pasaran bergerak dalam pola pengedaran yang lebih kurang biasa.


Lihat berapa ramai orang yang berdagang. Anda perlu melabur dalam sesuatu yang mempunyai kemungkinan kejayaan yang tinggi. Kami mengemas kini senarai ini secara bergulir untuk memastikan pilihan dan saham ini mempunyai banyak kecairan dan tawaran yang agak ketat meminta penyebaran. Apabila turun naik turun, semua harga turun. Sebagai bonus khas, kami juga telah menambah julat jangkaan satu hari, seminggu, dan sebulan. Seperti kontrak turun naik, semua harga opsyen turun. Semua kalangan merah di sini, ini adalah pancang dalam turun naik tersirat. Jika anda hanya melakukannya satu kali atau dua kali, ya, sepuluh kali setahun, berapa kali anda akan menang? Anda boleh memilih mana-mana perkara ini, dan anda membuangnya keluar, dan ia merosakkan keseluruhannya. Medan terbuka. UNG, tidak tinggi. Bahagian seterusnya ini ialah memilih kaedah yang betul.


Matlamat saya dalam video ini adalah untuk membawa segala apa yang kita pelajari di trek 1 bersama-sama dan meletakkan asas untuk sekarang keluar dan melakukan lebih banyak tutorial di landasan dua mengenai bagaimana kita boleh mencari perdagangan, meletakkan pesanan, perkara-perkara seperti itu. Bagaimana anda tahu apabila pasaran adalah tinggi atau rendah. Anda boleh melakukan ini pada kebanyakan platform broker. Anda boleh melihat jauh dari wang, sekitar 201. Sama seperti flip duit syiling. Anda dapat melihat ini adalah kedudukan kemerosotan tersirat yang berbeza. Kami boleh menunjukkan kepada anda di sini dalam masa yang kedua. Bagaimanakah anda tahu jika sesuatu telah turun naik tersirat tinggi? Jadi anda kehilangan slippage itu dua kali.


Konsistensi dari masa ke masa hanyalah permainan nombor. Mereka tahu lebih banyak kali anda datang, lebih banyak bermain yang anda ada pada jack hitam atau rolet atau apa jua kesnya, lebih baik dan lebih baik peluang mereka untuk berjaya. Selagi anda menyedari bahawa idea ini menyusun atau mengepam boleh menjadi kunci anda untuk perlahan-lahan masuk ke jawatan. ETF dengan kecairan yang sangat besar kerana slippage boleh merompak keuntungan potensi anda. Anda boleh mengatakan saya ingin melihat stok turun naik tersirat tertinggi pertama atau stok turun naik tersirat yang paling awal dahulu. Anda juga boleh mengambil pendekatan, jika anda ingin menjadi lebih konsisten, bukannya membuat lima perdagangan setiap bulan anda masuk dan membuat sepuluh perdagangan setiap bulan. Dengan pangkat 46, anda ingin memperdagangkan penyebaran debit dan kalendar dan pepenjuru. Sekarang saya ingin membuktikan perkara ini di sini dengan contoh cepat di EWW. Jadi di sini mereka.


Nike tidak semestinya garis bawah yang sangat cair. Anda boleh melihat di sini dengan pangkat 61 IV; anda mahu menjadi spread spread kredit dan kupu-kupu dan konduktor besi. ETF, stok, segalanya, supaya anda mempunyai keupayaan untuk memberi tumpuan kepada hanya yang bekerja untuk anda. Kami cuba menghasilkan wang dengan membeli pilihan dan berharap peningkatan volatilitas tersirat meningkat. Inilah sebabnya mengapa saiz dagangan dan kebarangkalian yang tinggi sangat penting untuk akaun yang lebih kecil. Mereka perlu mempunyai keberhasilan yang tinggi dalam saham cecair dan opsyen menggunakan kaedah yang tepat, dan anda perlu melakukannya untuk jangka masa yang panjang. Anda memilih berapa kerap anda ingin berjaya. Jika kami menjual penyebaran ini, itu akan menjadi kehilangan wang dalam kes ini kerana kami menjual spread kredit dan IV naik lebih tinggi. Ingatlah kami menjual 59. Ini semacam harga keselamatan yang terbuka dan tersedia sekarang. Ini mendapat bilangan kejadian, berapa kali anda berdagang. Ini akan menjadi seperti tiket loteri. SPY adalah salah satu daripada ETF yang paling didagangkan dan pilihan yang terdapat di sini. Kami menunjukkan dalam salah satu video sebelumnya di sini pada trek satu.


Anda boleh memilih kebarangkalian kejayaan anda, namun berjaya anda ingin berada dalam perdagangan yang anda buat. Opsyen Alpha di dalam senarai jam tangan kami. Berapa kerap sepuluh perdagangan akan berfungsi dengan baik? Mereka bermain permainan mereka secara kecil-kecilan. Anda perlu belajar sedikit. Pelan permainan sepatutnya termasuk lima perkara ini. Masa 100 pengganda kontrak. Ini bermakna jika kita menjadi pembeli opsyen, kita tidak akan mahu membeli opsyen apabila turun naik tersirat tinggi kerana jika jatuh turun tersirat turun, kita akan kehilangan nilai dalam kontrak yang kita beli hanya semata-mata pada penurunan turun naik tersirat. Anda kali sen sebanyak 100, yang merupakan pengganda kontrak. Jelas sekali bahagian seterusnya itu kebarangkalian keberhasilan yang tinggi. Ingat, setiap kontrak opsyen menguasai 100 saham saham.


Sebaliknya, apa yang kami benarkan di Option Alpha, adalah lebih kecil perdagangan sepanjang bulan dan tahun. Akhir sekali, hanya untuk memandu rumah contohnya, lebih banyak lagi, anda boleh berdagang posisi kecil dengan kebarangkalian yang tinggi dalam saham cecair dan pilihan menggunakan kaedah yang tepat, tetapi jika anda hanya melakukannya satu kali, berapa kali anda akan menang? Anda ingin menggunakan strategi seperti spread kredit, condor besi, strangles, straddles, dll. Masa satu kontrak jika anda hanya mendapat satu kontrak. Kami mahu stok turun dari 59. Nike kontrak pada masa itu. Sebagai contoh, jika kami ingin menjual enam condom besi di Apple, daripada memasukkan semua hari ini, mungkin memisahkan pesanan anda kepada tiga hari ini dan tiga minggu depan. Mereka nombor diketahui.


Hanya untuk membungkus di sini, sejauh menjana pendapatan konsisten dengan perdagangan. Anda perlu bermain permainan volatiliti itu. Anda mesti berada di sebelah kanan ketidaktentuan. Kesemua nombor itu kemudiannya dikumpulkan ke dalam platform broker di mana anda dapat melihat kebarangkalian setiap dan setiap mogok akan berada di dalam wang semasa tamat tempoh. Di sini di Opsyen Alpha, apa yang kami ajar adalah menggunakan pangkat IV atau IV. Inilah sebab mengapa kasino mempunyai batas meja kerana mereka mahu orang bermain lebih banyak supaya mereka mempunyai lebih banyak putaran, lebih banyak gulung, lebih banyak peluang untuk menghasilkan wang. Inilah yang kebanyakan orang terlepas dalam ruang ini, pada pandangan saya. Anda perlu meletakkan sedikit usaha dan bekerja di dalamnya, tetapi ia adalah proses yang sangat mudah apabila kita membincangkannya di peringkat tinggi.


Di bawah pasaran, kami juga tahu bahawa jika stok didagangkan pada 203. Kita tahu nombor ini. Ini hanya nilai semasa penyebaran itu. Terdapat banyak cara untuk melakukan ini, tetapi konsepnya adalah sama. Prasmanan dibuka. Sekali lagi, angka-angka ini diketahui. Hey Kirk, stok itu pergi ke arah yang saya mahu. Anda mengambil salah satu blok bangunan ini, dan semuanya runtuh. Sekarang saham menentang kami. Lebih penting lagi, anda bertindak balas terhadap pasaran lebih cepat.


Apa sahaja yang anda mahu buat. Anda boleh berdagang dalam sesuatu yang mempunyai kebarangkalian yang tinggi dalam saham cecair dan opsyen menggunakan kaedah yang tepat sebanyak mungkin, tetapi saiz kedudukan anda terlalu besar, dan satu perdagangan yang buruk yang menyebarkan seluruh portfolio anda. Jadi mereka membuat empat perdagangan setahun atau lima perdagangan setahun. Anda masih kehilangan wang kerana turun naik tersirat masih merupakan faktor yang lebih besar daripada harga saham. Apple, satu lagi contoh hebat. Anda boleh melakukannya seberapa banyak yang anda mahu. Teruskan mengesan dua dan tiga. Ingat saham kini didagangkan pada 25. Oleh itu, hala tuju adalah tidak berfaedah berbanding dengan membuat perdagangan kebarangkalian yang tinggi dan berada di sisi kanan ketidaktentuan. Sekarang anda boleh pergi ke sini, dan anda boleh mengatakan saya hanya mahu melihat ETF. Adakah anda akan membuat wang yang cukup untuk berhenti kerja dan berlayar jauh di kapal pesiar atau kapal layar atau apa sahaja? Bercakap tentang memulakan dalam lubang. Dalam video ini, saya ingin pergi, semoga seluruh proses dan meletakkan asas untuk bagaimana anda boleh menjana pilihan perdagangan pendapatan yang konsisten. Sekarang anda boleh mengimbas dan menapis antara ETF atau perdagangan pendapatan.


Nike adalah tengah jalan. Ini adalah tempoh masa di mana anda mahu menjual pilihan, di mana anda ingin menjadi penjual bersih pilihan. Tapi bagaimana dengan stok lain? Ini dipanggil penumpuk atau perdagangan tangga. Ia bermakna anda perlu berdagang jawatan kecil. Mereka menyedari, dan mereka menyedari bahawa kejayaan mereka secara langsung terikat pada berapa kali orang bermain permainan mereka. Ia berfungsi dengan cara yang sama dalam arah yang bertentangan dengan meletakkan. Rabu dan masuk dan cuba buat perdagangan. Anda boleh memilih kemungkinan kejayaan yang anda mahu.


Hanya untuk menetapkan asas di sini. Sehingga masa depan, perdagangan gembira. ETF bergantung kepada cara kita memaparkannya. Semakin mereka boleh membuat anda bermain, semakin tinggi kebarangkalian mereka menang adalah. Ini adalah bahagian penting di sini tentang memilih stok dan pilihan asas cecair. Dalam kes ini, pergerakan ketidaktentuan yang tersirat masih menyebabkan nilai pilihan ini naik walaupun stok memasuki arah yang kami mahukan. Yang seterusnya, anda membuat perdagangan lain, dsb. Ia turun, dan kami kini mempunyai keuntungan dalam perdagangan ini. Stok tidak pernah bergerak dari 56. Opsyen Alpha, sila kongsi dalam talian ini. Keuntungan yang kita dapat menjana, hanya perdagangan yang tersebar setiap kali, meliputi slippage dan komisyen setiap tahun. Pilihan perdagangan mempunyai bahagian rumitnya. Anda mendapat jadual yang konsisten. SPY, pada masa yang saya ambil carta ini, didagangkan pada 203.


Runcit adalah tempat yang buruk untuk berada di dalam ekonomi ini, jadi jika saya menjual telanjang meletakkan terhadap runcit, ia lebih baik menjadi stok yang padat. Beliau adalah presiden PDL Broker, Inc. Sebaliknya, ia menjadi kenderaan perdagangan yang hebat dan stok yang sempurna untuk menjual putaran telanjang. Kemudian saya menyedari bahawa permainan yang lebih cekap adalah menjual putaran telanjang terhadap stok yang sama ada saya memegang dan merasakan undervalued, stok yang saya sedang mempertimbangkan untuk membeli, atau stok yang merupakan kenderaan perdagangan yang baik. DTV membawa lebih banyak hutang berbanding sebelum ini, kadar pertumbuhannya perlahan, tetapi ia masih menghasilkan aliran tunai yang besar. Saham DTV untuk Februari. Pada mulanya, kaedah saya berpusat di sekitar menjual panggilan tertutup terhadap sebahagian daripada beberapa kedudukan teras.


Nota: BBBY melaporkan pendapatan pada hari Rabu, jadi potensi turun naik dalam saham sangat tinggi. Sehubungan dengan penulisan ini, Lawrence Meyers mengadakan pilihan dalam semua sekuriti yang disebutkan di atas. Seperti DirecTV, stok BBBY bukan pelaku peledak, tetapi mempunyai kemunculan volatilitas yang menjadikannya perdagangan dan pilihan kenderaan yang baik. Harga opsyen sentiasa termasuk premium masa, yang dikira dengan jumlah masa untuk tamat tempoh, jarak dekat dengan harga mogok dan ketidaktentuan saham asas. Pelabur boleh menjana pendapatan melalui proses jualan yang meletakkan pada stok yang hendak dibeli. Dalam setiap transaksi opsyen, amaun yang dibayar oleh pembeli kepada penjual dirujuk sebagai premium, yang merupakan sumber pendapatan bagi penulis pilihan. Dalam contoh-contoh yang menggunakan saham XYZ, kedua-dua pilihan adalah keluar dari wang dan hanya terdiri daripada premium masa. Sekiranya pilihan itu habis daripada wang, penulis panggilan boleh menjual pilihan lain terhadap saham untuk menjana pendapatan tambahan. Di samping menghasilkan pendapatan, menulis meletakkan untuk membeli saham menurunkan asas kos pembelian.


Pemegang saham boleh menghasilkan pendapatan secara teratur dengan menulis panggilan ke atas stok yang dipegang dalam portfolio mereka. Kontrak opsyen merangkumi 100 saham stok asas dan termasuk harga mogok dan satu bulan tamat tempoh. Berikut ini mengkaji tiga cara untuk menjana pendapatan secara tetap dengan menggunakan strategi menulis dan panggilan. Opsyen dengan premium masa tertinggi adalah mereka dengan harga mogok yang paling dekat dengan harga saham. Jika opsyen berada dalam wang sebelum tamat tempoh, pembeli panggilan boleh memilih untuk memanggil saham asas pada bila-bila masa. Dalam kontrak ini, pembeli pilihan meletakkan mempunyai hak tetapi tidak kewajiban untuk menjual saham asas pada harga mogok sebelum tamat tempoh. Proses ini sama dengan menggunakan perintah had untuk membeli saham, dengan satu perbezaan utama.


Jika pembeli kontrak memilih untuk menjual saham asasnya, penulis pilihan wajib membelinya. Penjual pilihan panggilan, juga disebut sebagai seorang penulis, wajib menjual saham stok yang mendasari pada harga pemogokan jika pembeli memutuskan untuk menjalankan pilihan untuk membeli saham tersebut. Untuk pembelian yang akan dilaksanakan dengan menggunakan kaedah yang diletakkan, opsyen mesti luput dalam wang atau pembeli yang terpilih mesti memilih untuk menyerahkan saham kepada penjual untuk pembelian sebelum tamat tempoh. Premium masa merosot lagi harga saham adalah dari harga mogok. Pelabur yang ingin menjana pendapatan dari portfolio ekuiti secara tetap boleh menggunakan strategi penulisan pilihan dengan menggunakan meletakkan dan panggilan untuk membeli dan menjual stok. Premium pada opsyen dalam wang juga termasuk nilai intrinsik. Strategi panggilan yang dilindungi menghasilkan pendapatan dan boleh meningkatkan hasil jualan bersih. Pembeli opsyen panggilan mempunyai hak tetapi tidak kewajiban untuk membeli saham asas pada harga mogok sebelum kontrak tamat. DAN mana yang hendak dielakkan! Belajarlah untuk membuat perdagangan wang 15 minit sehari.


Bagaimana untuk menyediakan platform dagangan anda, jadi anda boleh berdagang seperti PRO! Muatkannya terus ke platform dagangan anda! Kemungkinan Keuntungan, sebelum anda memasuki perdagangan. Dengan mematuhi peraturan, anda boleh meningkatkan kemungkinan anda membuat dan mengekalkan aliran pendapatan yang mantap. Ambil tempat kami berdagang, pada masa ini 2091. Mulakan dengan rantai mingguan dan lihat berapa premium yang anda boleh dapatkan untuk penyebaran 25 mata. Terdapat beberapa keputusan untuk dibuat sebelum memajukan perdagangan risiko arah. Kebanyakan peniaga menyedari kaedah asas untuk membeli panggilan jika anda fikir stok naik atau membeli jika anda fikir stok turun. Penyertaan anda disusun sama setiap kali. Ini dikenali sebagai perdagangan arah.


Ia bergantung kepada mengetahui maklumat mengenai stok, seperti apabila pendapatan keluar atau jika syarikat akan membuat pembentangan. Pendedahan penuh: Saya mempunyai pelbagai spread kredit SPX yang kini dibuka. Dalam satu siri artikel, saya akan berkongsi dengan anda beberapa kaedah yang saya gunakan untuk menjana pulangan bulanan untuk pelanggan saya. Anda perlu betul dalam turun naik saham dan ketidaktentuan pasaran keseluruhan untuk membuat harga opsyen meningkat atau turun. Mei minggu 1, Mei minggu 2, Mei minggu dekat 1 dan diletakkan pada minggu minggu 3 dan lain-lain. Mengeksploitasi kaedah ini apabila pasaran utama bergerak ke arah terbalik atau menurun. Berpandang ke hadapan apabila bermula; anda mungkin perlu bermula dengan bulan bulanan untuk menangkap premium. Ini bermakna kita sepatutnya memihak kepada spread panggilan beruang ke atas lembu meletakkan spread, kerana premium akan lebih tinggi untuk panggilan.


Mencari tinggi dan rendah dan di mana ia sedang didagangkan. Untuk spread panggilan beruang, pastikan anda tidak menjual di kawasan jurang. Cuba untuk menjual volatiliti yang tinggi. Pada permulaan perdagangan, anda mestilah betul ke arah stok oleh tempoh masa tertentu dan harga yang akan dikenakan. Jika pasaran mempunyai kelemahan yang serius, saya akan memakai kaedah dalam saiz yang lebih besar. Risiko utama adalah acara angsa hitam di mana pasaran merosot atau turun beberapa ratus mata dalam sekelip mata apabila kami tidak dapat bertindak balas. Stochastic untuk melihat sama ada kita bersiap untuk perubahan trend. Kenderaan kesukaan saya, dengan peratusan tertinggi dalam perdagangan yang berjaya, berasal dari SPX Credit Ladder. Struktur perdagangan anda jauh daripada wang, jadi terdapat pendedahan arah yang rendah. Rancang untuk menutup penyebaran untuk sesen pun.


Anda boleh menjual kedua-dua lembu meletakkan spread dan menanggung spread panggilan, dan itu condor. Lihat rangkaian pilihan. Anda tidak perlu risau tentang risiko pendapatan, anda memberi tumpuan kepada aset yang sama berulang kali. Tumpuan anda tidak menjadi benar atau salah, ia adalah untuk menguruskan risiko. Lebih banyak keputusan yang perlu anda buat, semakin banyak kemungkinan anda harus membuat kesalahan, jadi lebih banyak keputusan yang dapat anda ambil dari persamaan, semakin baik peluang perdagangan yang menguntungkan. Dalam video ini, kami mendedahkan kebenaran keras mengenai risiko perdagangan pilihan. Jika perdagangan opsyen didasarkan pada kebarangkalian maka bagaimana kita memecahkan kitaran permainan sifar dan sebenarnya mula membuat pendapatan yang konsisten?


Kebanyakan peniaga mula berurus niaga. Dapatkan Toolkit Besi PERCUMA anda Di Sini. Dapatkan Toolkit Iron Condor Di sini. Dengan perdagangan pendapatan, anda bermain peluang. Jika anda mahukan lebih banyak bantuan dengan pendapatan berarah, anda boleh mulakan dengan panduan kami untuk panggilan yang dilindungi. Inilah perdagangan pendapatan yang masuk akal apabila volatiliti tersirat sangat rendah. Jika anda melihat perdagangan pendapatan sebagai peluru ajaib, bersiaplah untuk kecewa. Hedges Against Strategies Lain. Sebagai contoh, seorang peniaga boleh mengongsikan perdagangan pendapatan dengan kaedah trend berikut. Perdagangan Pendapatan memerlukan input yang lebih sedikit ketika memasuki perdagangan. Perdagangan ini berupaya mempunyai sedikit pendedahan kepada pergerakan pasaran dan sebaliknya mencari keuntungan dari kerosakan premium pilihan dari masa ke masa.


Tetapi dalam pasaran pilihan, anda tidak hanya peduli tentang naik atau turun, tetapi berapa cepat dan berapa lama. Sekiranya pasaran merosot ke arah aliran baru, perdagangan pendapatan tidak akan berprestasi tetapi perdagangan arah langsung akan ketara. Tiada usaha meneka diperlukan ketika datang ke pemilihan saham. Ini termasuk jualan jualan, panggilan jualan, jualan menegak menegak dan kedudukan lain yang membawa komponen arah yang tinggi. Ketidakturunan di pasaran. Dagangan pendapatan adalah subset dari perdagangan turun naik yang kelihatan untuk menghasilkan wang jika asasnya kekal dalam julat. Pasaran pilihan adalah pasaran risiko.


Sebagai pertukaran untuk mengambil risiko, anda mendapat premium. Sekiranya anda mahukan pulangan yang lebih besar dalam portfolio anda, anda harus bersedia melakukan lebih banyak risiko di atas meja serta mengurangkan kemungkinan anda berjaya. Dagangan ini masuk akal apabila kemeruapan tersirat tersirat sangat tinggi, jadi daripada pilihan wang menjadi jualan. Pilihan Dagangan Perniagaan boleh dibahagikan kepada dua kategori utama. Anda terlebih dahulu mempunyai pendapatan arah. Sebarang pendedahan sekalipun adalah satu bentuk spekulasi kewangan. Di mana anda kehilangan wang adalah jika pasaran meletus ke satu pihak atau yang lain. Kerana mereka dijaga dengan perdagangan pendapatan, anda mempunyai lebih banyak masa untuk perkara lain. Dengan langkah yang kuat dalam stok atau pasaran asas, terdapat pelarasan yang diperlukan, tetapi ia jarang terjadi. Perdagangan ini berfungsi apabila ketidaktentuan turun naik terus, tetapi kemeruapan volatiliti tidak lagi curam. Jika anda dapat memahami bagaimana turun naik dan bagaimana anda boleh menyusun perdagangan dalam pasaran pilihan untuk bermain menentang ketidaktentuan ini, maka anda mempunyai kelebihan yang bagus. Di bawah 10 Minit, anda akan mempelajari pelbagai jenis perdagangan pendapatan, risiko dalam perdagangan, dan mengapa anda akan memperdagangkannya.


Sebagai pertukaran untuk risiko itu, anda mengambil premium. Tetapi ingat ini spekulasi kewangan. Perdagangan Pendapatan adalah pilihan yang baik untuk mereka yang mempunyai pekerjaan sepenuh masa dan tidak dapat memberi perhatian penuh kepada pasaran sepanjang hari perdagangan. Dagangan pendapatan dengan pilihan boleh menjadi pelengkap yang besar kepada strategi perdagangan yang lain. Perdagangan terbaik untuk bermula dengan adalah Condor Besi. Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Iron Condor Trading? Pemilihan aset dan memilih penyertaan boleh memakan masa yang sangat dalam sistem perdagangan yang lain. Risiko utama yang anda miliki adalah gamma pendek kedudukan. Ramai penganjur bercakap tentang perdagangan pilihan sebagai penjana pendapatan. Contohnya adalah dari Pasar Saham India.


Keseluruhan konsep adalah salah. Sehingga kini, NIFTY berada di 8456. Keuntungan lebih daripada 50 mata tidak mungkin. Salah satu rakan saya berfikir untuk memperoleh pendapatan bulanan dengan menulis panggilan tertutup. Dagangan opsyen adalah TIDAK penjana pendapatan bulanan. Jangan berdagang tanpa pilihan membeli perlindungan. Mencari strategi untuk berdagang Pilihan bagus. Sekiranya kedudukan menentang anda, anda mungkin dikehendaki untuk menutupnya lebih daripada kredit yang anda terima. Jika anda mencari cukup keras, anda juga boleh mencari Tuhan. Ia adalah hakikat bahawa dalam tempoh masa, pasaran bergerak ke atas. Tetapi adakah ia berfungsi?


Selamat datang ke pendapatan bulanan dari Pilihan. 26 Februari 2015: 67. Pasaran adalah jumlah pengetahuan dan kebijaksanaan perdagangan. Pilihan adalah alat untuk melindungi portfolio, tetapi digunakan lebih sebagai alat perdagangan spekulatif. Kontrak NIFTY untuk Tamat Tempoh Mei akan dibuka untuk perdagangan pada hari Isnin, 27 Februari. Kaedah kedua kawan saya berfungsi tetapi perlu dilaksanakan dengan ketat. Sekali-sekala, portfolio mungkin menurun sedikit, tetapi Indeks tidak menentu sebagai saham individu, jadi ia tidak akan memberi banyak kesan. Penubuhan perdagangan menyediakan aliran tunai awal Rs. Penjanaan pendapatan bermakna anda mendapat pendapatan yang konsisten setiap bulan selepas bulan. Jika NIFTY adalah sekitar 8900, JUAL PUT dan CALL sebanyak 8900 untuk Tempoh Berakhir.


Kami hanya mencari sesuatu yang biasa seperti keuntungan bulanan dalam Option Trading. Current Nifty ialah 8939. 25 Jun 2015: 57. Dalam kes itu juga, anda akan mendapat keuntungan. Beli NIFTY 8500 PUT 23 Feb untuk Rs. Apa yang anda lakukan hari ini, seseorang mesti dilakukan sebelum ini. Anda sedang berusaha untuk mendapatkan premium Mereput Masa dari pilihan yang dijual. Kaedah ini tidak memberi sebarang kehilangan wang apabila anda salah. Kami kembali mengujinya selama dua tahun. Kesalahan itu bukan dengan kaedah itu, ia sedang dilaksanakan. Dalam kebanyakan jawapan di sini, disebutkan bahawa pendapatan bulanan dari Option Trading tidak mungkin. Sudah tentu, ia tidak sepatutnya sukar untuk mencari keselamatan. NIFTY pergi ke 9000.


Dan terdapat kebarangkalian kehilangan wang yang perlu dikelola secara aktif. Ini akan dilaksanakan pada hari pertama kontrak luput bulanan NIFTY. Menjual panggilan tertutup biasanya kelihatan menguntungkan tetapi tidak melindungi anda dari hakisan modal apabila harga turun. Menjual panggilan tertutup setiap bulan untuk Harga Strike yang sesuai akan memberikan beberapa pendapatan bulanan. Oleh itu, mencari satu lagi kubur suci. Rakan yang sama datang dengan kaedah lain. Walaupun anda salah dengan margin yang besar. Rakan saya terkejut apabila harga jatuh di bawah Rs. Untuk strategi Indeks, gantikan NIFTY dengan SPY atau DJIA. Premium Tinggi kerana saham sangat tidak menentu. Mendapat pendapatan bulanan tetapi kehilangan nilai portfolio.


Tetapi kami gembira berada di zon selesa kami dan bulan yang menguntungkan menambah keselesaan. Teruskan melakukannya. NIFTY pergi ke 8970 dan ditutup pada 8939. Sekiranya beberapa pembaca mempunyai masa untuk menguji lagi, mereka boleh melakukannya. Rupa-rupanya ia menguntungkan. Tetapi keuntungan dihadkan. Dia kemudian menjual Call for December 24 Tarikh tamat untuk Rs. Anda TIDAK harus bergantung pada perdagangan pilihan jika anda memerlukan bulan pendapatan yang konsisten selepas bulan. Dia menjual stok dan menempah kehilangan wang. Kemudian mula menyimpang dari kaedah dan sekali lagi kehilangan wang. Tetapi tidak seorang pun daripada mereka akan menjadi jawapan yang betul. Masih bernilai melihat. Reliance Communication tidak berfungsi walaupun premium yang tinggi diterima kerana stok jatuh. Strategi harus berfungsi di Pasaran AS juga.


Beliau bermula dari Kontrak Disember 2014. Mereka yang berurusan dengan Pilihan adalah peniaga, bukan pelabur. Ini akan memberi pendapatan bulanan tetap. Tolong bawa dengan saya untuk jawapan yang panjang. ETF ini adalah penutup. Beli 9200 Call dan 8600 Letakkan untuk Mac. Apa yang perlu dilakukan? Tiada kaedah baru. Jika anda menginginkannya, satu-satunya cara untuk mendapatkannya adalah untuk melabur dalam saham dividen, bon atau akaun bank. Anda akan terus mendapat pendapatan bulanan anda.


Mencari pulangan bulanan tetap dari alat spekulatif sebenarnya mengabaikan potensi penuh Pilihan. Mungkin dia betul. Kadang-kadang, Panggilan akan dilaksanakan. Selepas setahun harga sedikit lebih baik walaupun lebih rendah daripada harga belian. Jual NIFTY 8100 PUT 23 Feb untuk Rs. Hari ini ia berdagang di sekitar Rs. Dia mendapat premium Rs. Keuntungan kecil Rs. Tidak semestinya tiada kehilangan wang sekiranya berlaku salah. Adakah dagangan kertas selama dua bulan. Jadi dilaburkan dalam NIFTY atau ETF Indeks. Jual NIFTY 8400 PUT 23 Feb untuk Rs. Sekiranya harga saham kemudian menjunam maka anda berpotensi untuk kehilangan banyak keuntungan modal yang tidak terealisasi yang terealisasi. Pertama ialah kos perdagangan. Sudah tentu, kerana setiap kontrak mewakili 100 saham yang bermaksud berpotensi mewajibkan diri untuk membeli beberapa ratus, atau bahkan beribu-ribu saham, yang memerlukan sejumlah besar modal. Ini membawa titik kedua, menjual pilihan bagi penjanaan pendapatan yang paling menguntungkan jika anda menyebarkan komisyen paling rendah ke atas seberapa banyak kontrak yang anda selesaikan menjual. Nasib baik, pilihan saham menawarkan pelabur sedemikian alat berguna untuk memenuhi pendapatan mereka, dan keperluan kawalan risiko. Dengan kata lain, peluang anda sama ada membeli saham atau memanggilnya.


Risiko kejadian adalah kebarangkalian bahawa harga saham yang mendasari akan bergerak cukup untuk mencetuskan pelaksanaan pilihan oleh pembelinya. ATAU untuk membeli saham pada harga yang lebih rendah. Dua perkara lain untuk diperhatikan dengan pilihan dan cukai. Contohnya, apabila menjual tunai yang dijamin, keuntungan optimum berlaku jika harga saham yang mendasari berada di atas mogok pada tamat tempoh. Komen: Saya bayangkan bahawa rawatan cukai yang berlainan jenis pelaburan yang berlainan menjadikannya perlu untuk menyewa CPA? Johnson kurang menentu daripada Pfizer, seperti yang ditunjukkan oleh beta yang lebih rendah. Begitu juga, menjual panggilan tertutup mempunyai risiko kewangan dan peluang. Dalam hal ini, anda bergerak jauh dari konsep Dividend yang melabur dan bergerak ke arah spekulasi, iaitu membeli dan taruhan arah pergerakan harga saham. Dengan pilihan, seperti semua pelaburan, terdapat kos peluang yang datang dari masa depan yang tidak menentu. Ini bermakna pada kadar cukai pendapatan marginal anda.


Terdapat beberapa faktor yang mempengaruhi premium pilihan tetapi yang terbesar adalah turun naik. Khususnya, kontrak ini mewajibkan anda membeli 100 saham bagi setiap kontrak pada harga mogok yang dinyatakan sekiranya saham didagangkan di bawah tahap tersebut dengan tarikh tamat tempoh. Sekiranya anda ditugaskan oleh saham tertulis, premium opsyen sememangnya akan mengurangkan kos anda apabila tiba masa untuk mengira keuntungan modal boleh dicukai. Walaupun menjual tunai meliputi dan panggilan tertutup adalah antara dua strategi pilihan risiko terendah yang tersedia, namun terdapat beberapa risiko yang perlu anda ketahui, khususnya: risiko kejadian, kewangan, dan peluang. Ini adalah satu bentuk leverage yang boleh membawa anda dalam kesulitan sekiranya stok bergerak ke arah anda; berpotensi mempertaruhkan panggilan margin. Untuk penjelasan lebih terperinci tentang ini, atau strategi lain yang lebih maju yang disenaraikan di atas, anda boleh klik di sini. Tetapi dalam banyak kes stok tidak roket cukup untuk mencapai harga mogok, dan sebagainya kaedah Bullish yang agresif gagal, dan panggilan itu tamat tidak bernilai.


Tiada pengguna Turbotax di sini! Sekiranya panggilan margin anda sama ada perlu menambah lebih banyak wang ke akaun anda, atau broker anda akan secara automatik menjual pegangan lain anda untuk menghasilkan dana tambahan untuk memenuhi keperluan penyelenggaraan. Dengan panggilan tertutup, anda sudah memiliki saham dan akan mendapat dividen melainkan harga saham berada di atas harga mogok dan pemilik opsyen itu mahu menggunakan haknya untuk membeli saham anda sebelum tarikh tamat tempoh untuk mendapatkan dividen. Di samping ketiga-tiga risiko yang dinyatakan di atas, terdapat empat butir penting untuk mengingati pilihan. Risiko kewangan adalah risiko harga saham yang jatuh jauh di bawah harga mogok. Sekarang ingat bahawa anda masih lebih baik daripada anda hanya membeli saham pada harga pasaran, kerana asas kos anda dikurangkan oleh premium. Oleh kerana faktor-faktor yang menentukan saiz premium, opsyen-opsyen yang terbaik ditulis pada stok turun naik yang tinggi, cip biru yang sangat cair. Sekiranya ini menjadi kebimbangan utama anda, saya cadangkan anda melakukan penyelidikan lanjut mengenai Bull Put Spreads, yang melibatkan pembelian harga mogok yang lebih rendah yang menjadikannya sebagai lindung nilai terhadap harga saham terhempas. Ini adalah kerana dua sebab. Walau bagaimanapun, bayangkan menjual sesuatu dan kemudian menonton rali pasaran dengan kuat, saham undervalued syarikat yang anda suka meroket ke atas. Oleh itu, premium pilihan mereka pada umumnya terlalu rendah untuk menjadikannya bernilai mengejar strategi yang diterangkan dalam artikel ini.


Sebagai penulis pilihan, anda berkhidmat sebagai syarikat insurans, dan menerima premium terlebih dahulu untuk memasuki kontrak, dan dengan itu sama ada mengikat saham anda, atau wang tunai anda, untuk jumlah masa yang telah ditetapkan. Ini menyediakan cara yang murah untuk keuntungan jika roket saham naik. Artikel ini akan memberi tumpuan kepada dua strategi pendapatan yang paling asas dan konservatif berdasarkan strategi dua pilihan: menjual tunai yang dijamin, dan panggilan tertutup. Walaupun senarai ini mungkin kelihatan menakutkan, sebenarnya strategi ini kebanyakannya hanya kombinasi dua bentuk pilihan paling asas: meletakkan dan memanggil. Johnson, untuk menunjukkan dengan tepat bagaimana strategi ini berfungsi. Dalam erti kata lain, anda boleh memikirkannya sebagai bentuk insurans, di mana pembeli pilihan menjamin diri mereka kemampuan untuk membeli atau menjual saham pada harga terjamin. Volatilitas adalah proksi untuk risiko, dan seperti insurans, premium lebih tinggi jika risiko lebih besar. Walau bagaimanapun, putaran tunai yang dijamin tidak merupakan kaedah yang membantu sekiranya pembetulan pasaran besar-besaran.


Pilihan adalah alat yang amat serba boleh, dengan puluhan strategi berbeza untuk pelabur untuk digunakan dalam apa jua senario pasaran, dan dengan pelbagai matlamat yang berbeza, seperti keuntungan modal, pendapatan, membeli saham pada harga diskaun, menjualnya untuk keuntungan yang lebih tinggi, melindung nilai risiko, atau menggunakan leverage untuk meningkatkan keuntungan. Anda boleh menulis dengan telanjang, atau meletakkan wang tunai yang dijamin. Bon Swiss boleh menghasilkan hasil negatif. Kerana undervaluasi ini, peluang Pfizer jatuh secara mendadak lebih rendah, sekatan pembetulan pasaran yang kuat dan luas. Dalam senario sedemikian, premium yang anda terima mungkin kelihatan amat kecil berbanding dengan keuntungan yang anda keluarkan dengan tidak hanya membeli saham di tempat pertama. Apabila saya membuat spekulasi, saya secara umumnya kalah. Sekiranya anda menyimpan premium, yang mewakili pendapatan yang anda hasilkan dari kaedah ini. Naked hanya bermakna bahawa daripada mengetepikan wang yang cukup dalam akaun pembrokeran anda untuk membayar saham, anda menggunakan aset lain, termasuk saham syarikat lain, untuk memenuhi keperluan penyelenggaraan margin. Bon Perbendaharaan telah menyaksikan hasil mereka terjun ke kadar yang menyedihkan yang cukup tinggi untuk mengekalkan inflasi. Dengan menjual meletakkan anda boleh membeli saham dengan diskaun yang lebih curam, ATAU sekiranya saham kekal pada paras semasa atau meningkat sebelum tamat tempoh, anda akan menjana pendapatan yang berpotensi kukuh. Begitu juga, menjual walaupun satu panggilan tertutup mengandaikan anda mempunyai sekurang-kurangnya 100 saham saham yang anda ingin jual. Sekarang perhatikan bahawa APR ini hanya untuk 35 hari kontrak. Itu berlaku jika nilai portfolio anda jatuh di bawah paras tertentu, yang ditetapkan oleh peraturan Persekutuan.


Dengan cara ini risiko acara menjadi ciri, bukan pepijat. Satu lagi perkara yang perlu diingat. Dengan kata lain, kebimbangan mengenai gelembung stok dividen berpotensi mempunyai ramai orang yang tertanya-tanya di mana mereka boleh beralih untuk menjana pulangan yang mantap sementara mengawal risiko penurunan. Itulah sebabnya mengapa strategi penjanaan pendapatan lebih baik dilakukan dalam akaun terlindung cukai, seperti IRA. Dalam kes sedemikian, anda mungkin tidak keberatan saham anda dipanggil, terutamanya kerana ia akan pada harga yang lebih tinggi. Bahawa dikatakan, jika anda memahami butiran dan risiko yang diperlukan oleh pilihan, mereka boleh menjadi alat yang berkuasa. Akhir sekali, risiko peluang terlibat dengan semua strategi pilihan, dan malangnya bukan sesuatu yang boleh anda hindari.


Untuk benar-benar memperoleh hasil yang tinggi itu akan memerlukan menjual 12 kontrak tersebut, satu setiap bulan, untuk istilah yang sama, dan masing-masingnya akan luput tidak bernilai; peristiwa yang sangat tidak mungkin. Itu masuk akal kerana pilihan menjual adalah satu bentuk insurans. Contohnya, dengan tunai yang diamankan anda boleh menamatkan saham yang ditugaskan pada kertas kehilangan wang yang besar, dari awal lagi. Bayangkan anda menjual panggilan tertutup pada stok yang anda fikir adalah sangat tinggi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.