Ahad, 14 Januari 2018

Broker terbaik untuk pilihan


OptionHouse LLC: OptionsHouse menawarkan pelbagai jenis akaun untuk individu dan pemegang akaun bersama: individu, korporat, IRA Roth, IRA SEP, IRA tradisional, gabungan, UTMA, UGMA, amanah, perkongsian, kelab pelaburan, LLC, dan IRA pendidikan. Interaktif Brokers LLC: Dengan kehadiran global, Broker Interaktif menawarkan dua struktur komisen yang berbeza: tetap dan bertingkat. Pada masa ini, OptionsHouse tidak memerlukan tahap pembiayaan minimum untuk membuka akaun baru, tetapi pembiayaan diperlukan untuk memulakan dagangan. TRADE, Questrade, SpeedTrader, Fidelity, dan Scottrade. Berikut ialah senarai syarikat pembrokeran pilihan popular dengan sebutan ringkas ciri, fungsi, dan komisen yang ada. TradeKing: TradeKing menawarkan pilihan pengimbas untuk memilih kontrak pilihan setiap gaya dagangan individu, mengemas kini rantaian pilihan secara dinamik, kalkulator kebarangkalian, dan keuntungan dan kehilangan kalkulator wang, bersama-sama dengan data streaming dan platform perdagangan yang disebut TradeKing Live. Tidak seperti pemikir, platform boleh disesuaikan. Syarikat ini diasaskan pada tahun 2005 dan ditubuhkan untuk memberi pilihan pedagang pilihan yang menuntut bayaran yang lebih rendah daripada industri pembrokeran dalam talian yang sedang berkembang. Kami juga mahu mengelakkan keperluan baki minimum, atau menetapkan bilangan dagangan setiap bulan.


Katakan anda seorang pembeli yang mencari kereta vintaj tertentu dan anda akhirnya mencari yang anda hanya perlu. Perkara kos banyak ketika datang ke pilihan perdagangan. Untuk mencari broker yang memenuhi keperluan khusus, kami melihat 36 pilihan dan menganalisis produk mereka. Fleksibiliti boleh ditafsirkan beberapa cara. OptionsHouse untuk yuran latihan. Anda kemudian berunding dengan pemilik untuk memberi anda pilihan untuk membeli kereta dalam tempoh enam bulan untuk jumlah tertentu. Ini adalah harga terendah dalam industri. Jika pemilik bersetuju, anda akan membayar kepadanya peratusan di depan untuk pilihan itu. Yuran boleh menambah dan menghapuskan keuntungan dari dagangan yang menguntungkan. Malah, TD Ameritrade adalah salah satu platform terbaik untuk semua peringkat pelabur, yang menyediakan dua produk diskret: thinkerswim dan Arkitek Perdagangan.


Arkitek perdagangan, yuran yang sedikit lebih tinggi mungkin tiba-tiba kelihatan bernilai. ETF sebagai tambahan kepada pilihan? Pendidikan dan sumber penting, terutamanya bagi pelabur yang mendapatkan kaki mereka basah. OptionHouse mempunyai kira-kira 30 kajian teknikal; TD Ameritrade mempunyai 300. Ini semua untuk mengatakan struktur harga menyokong aktif. Tiga broker naik ke atas, dan masing-masing membawa sesuatu yang unik ke meja. Harga kontrak opsyen boleh banyak melangkaui sepanjang hari dagangan; poking sekitar rantaian pilihan kikuk boleh harganya mahal. Anda mungkin mahu memperhitungkan faedah tambahan mereka atau harga dana bersama mereka, contohnya. Firma broker dalam talian ini menawarkan pelbagai peluang pelaburan.


Yuran yang rendah masih menjadi pilihan OptionHouse yang begitu popular. Untuk maklumat lanjut, sila lihat Pendedahan Pengiklan penuh kami. Pertimbangkan keseluruhan kaedah pelaburan anda. Untuk menguji kemudahan penggunaan dan kelenturan, kami mendaftar untuk akaun dan simulasi membuat perdagangan pada semua yang lain. Semuanya berlaku melalui platform desktop, Xtend, tetapi semua alat dagangan juga berada pada platform web optionsXpress. Ia adalah kerja pantas untuk menghapuskan platform yang paling mahal, serta yang sama sekali tidak mempunyai sumber atau laporan. Bagi peniaga-peniaga yang lebih baru, platform ini menyokong melompat dari saham dagangan dengan dana dalam IRA kepada produk yang lebih canggih seperti pilihan. Kita boleh menjangkakan perkhidmatannya semakin baik juga. Pilihan dagangan hari boleh menjadi satu kaedah yang berjaya, menguntungkan tetapi ada beberapa perkara yang perlu anda ketahui sebelum anda menggunakan mula menggunakan pilihan untuk perdagangan hari.


Sebelum memutuskan untuk berdagang, anda perlu memastikan bahawa anda memahami risiko yang terlibat dengan mengambil kira objektif pelaburan dan tahap pengalaman anda. Membeli straddles adalah cara terbaik untuk bermain pendapatan. Keperluan SEC bahawa broker mesti menjamin pelanggan harga tanya yang terbaik apabila mereka membeli sekuriti dan harga bida yang terbaik apabila mereka menjual sekuriti. Ia menyatakan bahawa premium opsyen panggilan menunjukkan harga wajar tertentu untuk pilihan opsyen yang sama dengan harga mogok yang sama dan tarikh tamat tempoh, dan sebaliknya. Ketika datang ke broker online, ketersediaan tapak, kecepatan pelaksanaan dan kemudahan penggunaan sama pentingnya, jika tidak lebih dari harga. Adalah penting untuk mengetahui bagaimana ia digunakan untuk mengira jumlah kos komisen bagi setiap transaksi. Nota: Sambungan internet anda sendiri juga perlu untuk mempercepatkan. Ketersediaan dan respons laman web mungkin merupakan aspek yang paling penting untuk diperhatikan ketika memilih pembrokeran online.


Dividen tunai yang dikeluarkan oleh saham mempunyai kesan besar terhadap harga pilihan mereka. Pasaran bereaksi untuk memecahkan peristiwa berita lebih cepat berbanding sebelumnya. Operasi Perdagangan Risiko dan pelaksanaan mereka boleh menjadi sangat berisiko dan mungkin mengakibatkan kerugian besar atau bahkan dalam jumlah kehilangan wang semua dana pada akaun anda. Cari broker yang menjamin harga pelaksanaan perdagangan yang memenuhi atau melebihi NBBO. Produk kewangan yang ditawarkan oleh syarikat itu membawa tahap risiko yang tinggi dan boleh mengakibatkan kehilangan wang dari semua dana anda. Sesetengah pembrokeran mengenakan bayaran jika anda tidak membuat sebarang perdagangan selepas tempoh tertentu. Apabila menentukan pilihan pembrokeran pilihan terbaik, caj komisen bukanlah satu-satunya pertimbangan. Ingat, kita hidup di zaman maklumat. Perjalanan berita cepat, seluruh dunia, 24 jam sehari. Jika anda menggunakan wayarles, periksa sambungan anda adalah baik sebelum menyambung ke tapak pembrokeran. Bayaran ini dikenakan untuk setiap kontrak pilihan yang terlibat dalam setiap perdagangan.


Hans Stoll dalam karyanya, Hubungan Antara Put dan Harga Panggilan, pada tahun 1969. Juga dikenali sebagai pilihan digital, pilihan binari tergolong dalam kelas khas pilihan eksotik di mana peniaga pilihan berspekulasi semata-mata pada arah dasar dalam tempoh yang agak singkat. Ini adalah yuran yang dikenakan setiap tahun selagi anda mempunyai akaun dengan firma pembrokeran, sama ada anda telah membuat apa-apa perdagangan. Untuk membezakan diri dari persaingan mereka, pembrokeran perdagangan pilihan sangat kreatif apabila mengecas komisen. Sesetengah syarikat mengenakan bayaran broker yang berbeza untuk pelbagai jenis pesanan. Ketahui mengenai nisbah panggilan yang dimasukkan, cara ia diperoleh dan bagaimana ia boleh digunakan sebagai penunjuk contrarian. Apakah Opsyen Perduaan dan Cara Melakukannya? Anda Juga Boleh Suka Continue Reading. Jadi, jika pembrokeran pilihan mengenakan yuran yang sangat rendah berbanding dengan norma industri, pastikan anda mengetahui sama ada terdapat yuran lain yang perlu anda ketahui. Oleh itu, jika anda seorang peniaga yang aktif membuat berpuluh-puluh perdagangan sebulan, masuk akal untuk melihat kepada firma pembrokeran yang menawarkan skim diskaun sedemikian. Anda tidak boleh mengambil risiko lebih daripada yang anda mampu kerugian.


Sesetengah saham membayar dividen murah setiap suku tahun. Terdapat pilihan rumah broker yang mengenakan kadar yang lebih rendah jika kekerapan perdagangan anda melebihi ambang tertentu. Untuk mengimbangi caj komisen mereka yang rendah, beberapa firma pembrokeran diskaun mengenakan bayaran tersembunyi. Tidak kira berapa caj komisen yang rendah, jika perdagangan tidak dapat dicapai kerana laman pembrokeran diliputi oleh beban yang terlalu tinggi dan menjadi tidak tersedia, jumlah bayaran transaksi yang anda simpan tidak akan berbaloi. Maklumat di laman web ini disediakan dengan ketat untuk tujuan maklumat dan pendidikan sahaja dan tidak dimaksudkan sebagai perkhidmatan syor perdagangan. Alat Perdagangan Maya di mana pemula boleh mencuba perdagangan pilihan dalam keadaan pasaran sebenar tanpa mengambil risiko wang sebenar. Perdagangan dibantu oleh broker boleh menelan kos sebanyak beberapa kali lebih banyak daripada perdagangan internet.


Perkhidmatan penuh atau pembrokeran tradisional menyediakan pelbagai perkhidmatan dengan bayaran tambahan. Pasaran lembu sedang dijual untuk pelanggan pembrokeran dalam talian. Ia pada dasarnya merupakan kontrak yang mengikat dengan istilah dan sifat yang ditakrifkan. Tidak dapat difahami, pelabur yang ingin berdagang mencari cara untuk meminimumkan kos pelaburan. OptionHouse akan menjadi taruhan terbaik anda dengan kos keseluruhan yang paling murah. Oleh kerana yuran per perdagangan membentuk sebahagian besar daripada kos kepada pilihan perdagangan, kami memasukkan faktor ini untuk menentukan broker dalam talian terbaik untuk perdagangan pilihan berdasarkan kos termurah untuk berdagang. Kadang-kadang bayaran ini adalah sama dengan yuran tugasan pilihan, tetapi tidak selalu. Apabila anda membeli kontrak opsyen, anda dikenakan yuran perdagangan asas sebagai tambahan kepada yuran kontrak. Walaupun secara proporsional lebih kecil daripada yuran per perdagangan, pelabur yang ingin membeli kontrak pilihan secara pukal perlu memberi perhatian kepada kos yuran kontrak.


Yuran latihan opsyen: Apabila pemegang opsyen memilih untuk menggunakan hak mereka untuk membeli atau menjual stok, mereka dikenakan yuran latihan opsyen. Apabila pilihan dilaksanakan atau diberikan, bayaran berasingan juga dinilai. OptionHouse juga mempunyai yuran termurah bagi setiap perdagangan dan pilihan yuran kontrak di antara 15 broker yang kami sertakan dalam kajian ini. Merrill Edge dihubungkan dengan Bank of America, salah satu institusi kewangan runcit terbesar di Amerika Syarikat. Kedudukan kami berdasarkan pembekal broker dalam talian dengan jumlah kos termurah untuk senario ini. TradeKing juga menonjol untuk mengenakan yuran yang berlainan untuk latihan dan tugasan pilihan. Merrill Edge adalah salah satu pembrokeran dalam talian terbaik untuk peniaga dan pelabur pilihan, terutama yang mencari pemindahan lancar antara perkhidmatan perbankan runcit dan akaun pembrokeran mereka.


Pilihan adalah alat dagangan yang kompleks. Dari 15 broker dalam talian yang kami tinjau, OptionHouse menyenaraikan beberapa kos mutlak yang paling rendah di semua empat jenis yuran yang dipertimbangkan. Untuk kajian ini, kami melihat 15 pembrokeran dalam talian dan mendudukinya berdasarkan empat yuran utama di bawah. Broker yang diarahkan, TradeKing, Tradestation, dan WF WellsTrade. Apabila pelabur ingin membeli pilihan, broker akan mengenakan yuran transaksi dan yuran kontrak opsyen. Rowe Price untuk menjalankan pilihan. Pelabur yang berdagang opsyen boleh terdedah kepada risiko yang melampau untuk kehilangan pelaburan mereka atau lebih. Walau bagaimanapun, sebaik sahaja anda memutuskan untuk melakukan sesuatu mengenai opsyen, latihan dan menetapkan opsyen akan menambah, dan berpotensi mengatasi penyertaan paling murah yang lain dalam senarai ini. Seperti namanya, OptionHouse adalah pembrokeran dalam talian termurah dan termurah untuk perdagangan pilihan. Yuran tugasan opsyen: Apabila pemegang pilihan terpaksa membeli atau menjual stok, mereka dikenakan yuran tugasan pilihan. Untuk maklumat lanjut mengenai kriteria dan beberapa pertimbangan tambahan, lihat yuran yang dinilai di bawah.


Perhatikan bahawa tajuk untuk broker termurah boleh sedikit berbeza bergantung kepada berapa banyak kontrak yang anda beli, dan sama ada anda benar-benar bersenam dan bayaran penyerahan dikenakan. Kadang-kadang bayaran ini adalah sama dengan yuran senaman pilihan, tetapi tidak selalu. Kami menjangkakan kos untuk pilihan sampel yang dilakukan peniaga untuk menentukan broker dalam talian yang terbaik dan mempunyai kos terendah. Biasanya, yuran perdagangan asas jauh lebih tinggi daripada yuran kontrak opsyen. Pilihan Pendedahan: Pilihan melibatkan risiko dan tidak sesuai untuk semua pelabur. Auto Trade Desk dan tidak dikenakan kepada pelanggan yang memasuki perdagangan mereka terus ke platform eOption dan tidak menggunakan meja perdagangan Auto. Dagangan dalam talian mempunyai risiko yang wujud kerana kehilangan wang perkhidmatan dalam talian atau kelewatan daripada prestasi sistem, parameter risiko, keadaan pasaran, dan data pasaran yang salah atau tidak tersedia. Strategi pilihan melibatkan pelbagai pembelian; oleh itu kos urus niaga anda mungkin signifikan untuk perdagangan kaedah opsyen. Komisen tertakluk kepada perubahan tanpa notis. Firma boleh menawarkan komisen dikurangkan jika kriteria tambahan dipenuhi.


Semua akaun yang diterima mengikut budi bicara eOption yang menerima pesanan pelanggan hanya atas dasar yang tidak diminta, dan tidak membuat sebarang saranan mengenai produk keselamatan atau sekuriti dengan kemungkinan pengecualian pesanan yang dilaksanakan oleh meja bon perkhidmatan penuh kami. Laporan FINRA BrokerCheck untuk Regal Securities dan profesional pelaburannya boleh didapati di www. Maklumat di laman web ini hanya untuk tujuan perbincangan dan maklumat. Tiada apa pun yang terkandung di dalam ini harus dipertimbangkan sebagai tawaran untuk membeli atau menjual produk keselamatan atau sekuriti. Anda bertanggungjawab sepenuhnya untuk keputusan pelaburan anda sendiri, dan eOption tidak membuat cadangan pelaburan dan tidak memberikan nasihat kewangan, cukai atau undang-undang. Kandungan disediakan untuk tujuan pendidikan dan maklumat sahaja dan eOption tidak dapat membuktikan ketepatan atau kesempurnaannya. OTCBB, saham lembaran merah jambu atau pesanan saham asing. Tiada maklumat yang disediakan telah disokong oleh eOption. Sebelum pilihan perdagangan, anda mesti diluluskan untuk perdagangan pilihan dan membaca Ciri-ciri dan Risiko Pilihan Standard.


Commentary: eOption tidak bersekutu dengan, ditaja oleh, nor endorses commentary dan pendapat yang dinyatakan semata-mata mereka sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.