Ahad, 14 Januari 2018

Perdagangan opsyen


Halaman ini muncul apabila Google secara automatik mengesan permintaan yang berasal dari rangkaian komputer anda yang kelihatan melanggar Pelanggaran Syarat. Kenapa ini berlaku? Alamat IP mungkin bertanggungjawab. Kadang-kadang anda mungkin diminta untuk menyelesaikan CAPTCHA jika anda menggunakan istilah termaju yang diketahui oleh robot, atau menghantar permintaan dengan cepat. Blok itu akan tamat sejurus selepas permintaan itu berhenti. Sistem kami telah mengesan lalu lintas yang tidak biasa dari rangkaian komputer anda. Dalam pada itu, menyelesaikan CAPTCHA di atas akan membolehkan anda terus menggunakan perkhidmatan kami. Peruntukan dan Kepelbagaian Aset tidak memastikan keuntungan atau perlindungan terhadap kehilangan wang dalam pasaran yang menurun. Pelabur Pilihan mungkin kehilangan keseluruhan jumlah pelaburan mereka dalam masa yang agak singkat. Terdapat risiko yang terlibat dengan strategi pelaburan hasil dividen, seperti syarikat tidak membayar dividen atau dividen yang jauh kurang daripada apa yang dijangkakan.


Di samping itu, bon hasil yang tinggi cenderung mempunyai risiko kadar faedah dan risiko kecairan yang lebih tinggi, terutamanya dalam keadaan pasaran yang tidak menentu, yang menjadikannya lebih sukar untuk menjual bon tersebut. Nota Penting: Urus niaga pilihan adalah kompleks dan melibatkan tahap risiko yang tinggi, bertujuan untuk pelabur yang canggih dan tidak sesuai untuk semua pelabur. Semua bon tertakluk kepada risiko kadar faedah dan anda mungkin kehilangan wang. Lebih-lebih lagi, hasil dividen tidak boleh bergantung semata-mata apabila membuat keputusan untuk melabur dalam stok. Perbadanan Kewangan TRADE dan sekutu-sekutunya tidak memberikan nasihat cukai, dan anda sentiasa harus berunding dengan penasihat cukai anda sendiri mengenai keadaan peribadi anda sebelum mengambil tindakan yang mungkin mempunyai akibat cukai. Bahan ini hanya untuk tujuan pendidikan sahaja. Selain itu, terdapat risiko khusus yang berkaitan dengan penulisan panggilan tertutup termasuk risiko bahawa saham asas boleh dijual pada harga pelaksanaan apabila nilai pasaran semasa lebih besar daripada harga pelaksanaan yang akan diterima oleh penulis panggilan. Untuk maklumat lanjut, sila baca Ciri-ciri dan Risiko Pilihan Standard sebelum anda memulakan pilihan perdagangan. Unjuran atau maklumat lain yang dihasilkan oleh pengimbas kaedah mengenai kemungkinan pelbagai hasil pelaburan bersifat hipotesis, tidak mencerminkan hasil pelaburan sebenar dan tidak menjamin hasil masa depan. Pelaburan dalam saham dan bon hasil yang tinggi melibatkan risiko tertentu seperti risiko pasaran, turun naik harga, risiko kecairan dan risiko keingkaran.


Hasil Dividen memberikan idea dividen tunai yang dijangkakan daripada pelaburan dalam stok. Sebelum melabur dalam bon hasil yang tinggi, anda perlu berhati-hati mempertimbangkan dan memahami risiko yang berkaitan dengan pelaburan dalam bon hasil yang tinggi. Ramai orang, termasuk ramai orang dalam komuniti bodoh kami, telah melakukannya dengan baik dengan merawat pilihan sebagai instrumen perdagangan. Tanpa prinsip yang paling bodoh, betapa selamatnya anda gunakan opsyen untuk pulangan leverage? Kami percaya bahawa pilihan memperoleh nilai mereka daripada perniagaan sebenar, yang bernilai sebenar boleh dianggarkan dan digunakan sebagai asas yang kukuh untuk kaedah pilihan Foolish. Bagi yang lain, duduk dan berehat. Opsyen, oleh sifat mereka, dapat mengatasi kerugian secara ketara. Kemudian sekali lagi, sebagai instrumen yang memanfaatkan, mereka juga dapat menguatkan keuntungan. Siri ini tidak bertujuan untuk peniaga atau profesional canggih yang menggunakan strategi arbitraj kompleks atau mencari kemeruapan perdagangan. Fools pengetahuan yang kukuh tentang apa pilihan, dan bagaimana kami mengesyorkan menggunakan mereka dengan harapan meningkatkan pulangan. Kebanyakan program tersebut perlu datang dengan label amaran, dan sesetengahnya harus menyalahi undang-undang.


Selama bertahun-tahun, Warren Buffett memberi amaran kepada para pelabur tentang kemungkinan akibat yang buruk dari kegunaan derivatif yang tidak terkawal dan berkembang dalam pasaran modal. Dari segi sejarah, The Motley Fool telah menjauhkan diri dari pilihan sebagai kenderaan pelaburan, atas sebab yang paling baik yang dinyatakan oleh orang yang lebih pintar daripada kita. Jadi kita boleh faham mengapa Fools mungkin keliru dengan tingkah laku yang seolah-olah bercanggah ini. Pilihan telah menikmati profil yang lebih tinggi pada tahun-tahun kebelakangan ini, memandangkan jumlah dagangan meningkat, pelabur yang ingin tahu menurunkan jari kaki mereka ke perairan yang belum diuji, dan broker khusus yang baru memasuki pasaran. Tempat terbaik untuk bermula ialah menentukan apa pilihannya. Peter Lynch, kegemaran Foolish di sini, bukan penggemar pelabur individu kecil yang menggunakan pilihan. Opsyen adalah kontrak yang memberikan pembeli hak untuk membeli atau menjual suatu keselamatan, seperti saham, pada harga tetap dalam tempoh tertentu.


Sebelum berdagang dalam pilihan, anda harus mendidik diri anda tentang pelbagai jenis pilihan, bagaimana strategi pilihan asas berfungsi, dan risiko yang terlibat. Mulakan halaman web. Strategi pilihan boleh berdasarkan nilai masa, turun naik atau kadar faedah. Tempoh tamat: Tarikh dan masa apabila pilihan tidak lagi wujud. Menggabungkan pilihan dengan saham, dan terdapat lebih banyak kemungkinan. Simbol pilihan termasuk tarikh tamat tempoh yang tepat jadi pastikan untuk mengambil perhatian mereka sebelum anda berdagang. Dalam transaksi pilihan, penghantaran boleh menentukan saham dan pengganda menentukan dolar. Seperti yang dapat anda lihat, kedudukan panggilan panjang adalah menaik, tetapi kedudukan panggilan pendek adalah menurun. Sumber: Pusat Penyelidikan Kewangan Schwab.


Kitaran hanya memberi kesan kepada dua bulan yang jauh, bukan depan dan bulan seterusnya. Dengan pilihan, kemungkinan hampir tidak terhad. Perdagangan pembukaan meningkatkan minat terbuka. Akhirnya, kerana semua opsyen akhirnya tamat, mereka secara amnya akan kehilangan nilai kerana tarikh tamat tempoh mereka, dan mungkin berakhir dengan tidak bernilai, sedangkan kedudukan stok sering boleh dipegang untuk jangka waktu yang sangat lama. Letakkan opsyen berada dalam wang jika stok asas, ETF atau indeks didagangkan di bawah harga mogok. Nilai intrinsik ialah amaun yang mana opsyen berada dalam wang itu. Bunga terbuka dapat membantu mengukur kecairan. Apabila anda berdagang saham, terdapat hanya tiga jenis pesanan yang mungkin: beli, menjual, dan menjual pendek. Opsyen panggilan berada dalam wang jika stok asas, ETF atau indeks didagangkan di atas harga mogok. Tidak seperti saham saham, opsyen tidak mewakili pemilikan dalam syarikat asas. Pengganda digunakan untuk mengira wang tunai yang berubah tangan semasa perdagangan, tugasan atau latihan.


Letakkan pilihan memberikan pemegang hak untuk menjual bilangan saham saham tertentu pada harga mogok, pada bila-bila masa sehingga kontrak tamat. Asas Perdagangan Pilihan Belajar tentang banyak peluang peluang perdagangan boleh menyediakan: lindung nilai, spekulasi, penjanaan pendapatan, strategi arah atau netral, dan banyak lagi. Pasaran pilihan menawarkan strategi kenaikan harga dan penurunan harga, lindung nilai dan peluang perdagangan spekulatif, dan tahap potensi risiko dan keuntungan. Pilihan mempunyai beberapa istilah dan simbol yang harus anda fahami. Premium: Harga di mana pilihan boleh dibeli atau dijual. Apabila anda membuat pesanan pilihan, anda mesti menentukan sama ada dagangan itu adalah membeli atau menjual, sama ada opsyen adalah panggilan atau meletakkan, dan sama ada perdagangan membuka kedudukan baru dalam akaun anda atau menutup kedudukan yang sedia ada. Dagangan ditutup mengurangkan minat terbuka.


Opsyen boleh membantu anda melindungi daripada risiko, menjana pendapatan, meningkatkan keuntungan, menurunkan titik pegangan anda, membalikkan kaedah anda tanpa menjual stok anda, dan bahkan membolehkan anda menetapkan harga belian untuk saham di bawah harga pasaran semasa. Anda boleh mengambil sama ada kedudukan menaik atau menurun menggunakan kedua-dua panggilan atau meletakkan; ia hanya bergantung kepada sama ada anda membeli atau menjualnya terlebih dahulu. Ia menukarkan harga yang disebut harga kepada kos perdagangan, dan mendefinisikan debit atau kredit bersih ke akaun anda apabila terdapat tugasan atau latihan. Semua pilihan ekuiti diklasifikasikan sebagai kitaran pertama, kitaran kedua, atau kitaran ketiga. Faedah terbuka bermula pada sifar apabila siri opsyen baru dibuka, tetapi boleh meningkat selama-lamanya. Sebaliknya, kedudukan meletakkan lama adalah menurun, tetapi kedudukan meletakkan pendek adalah menaik. Kitaran pilihan untuk produk ini seringkali lima jangkaan yang paling dekat ditambah dengan pilihan LEAPS. Harga mogok: Harga di mana keselamatan dasar akan dihantar sekiranya pilihan tersebut dilaksanakan. Walaupun beberapa strategi pilihan boleh menjadi rumit, orang yang masuk akal untuk kebanyakan pelabur sering agak mudah. Walaupun untuk peniaga yang berpengalaman, perdagangan pilihan boleh menjadi kaedah pelaburan yang berisiko dan menakutkan. Panduan: Pilihan Perdagangan memberikan alat yang anda perlukan untuk mengurangkan risiko, sambil meningkatkan peluang untuk berjaya dengan pelaburan yang tidak menentu dan tidak menentu ini. Walau bagaimanapun, dengan strategi dan pendekatan yang betul, ia boleh menjadi pilihan pelaburan yang menarik yang boleh membayar dividen yang serius. Panduan: Perdagangan Pilihan akan membantu anda membuat keputusan bagaimana memilih pendekatan yang sesuai dengan strategi pelaburan anda, bagaimana untuk menimbang kos dan manfaat pilihan, memahami kontrak pilihan, menggunakan analisis teknikal untuk menilai peluang, dan bagaimana untuk mengurangkan risiko semasa membina satu kaedah yang memaksimumkan keuntungan sambil melindungi daripada turun naik pasaran.


Ia adalah produk yang sangat cair, dengan kedua-dua saham saham dan pilihan yang sangat aktif setiap hari. Bukan itu sahaja, anda akan dijemput untuk mencuba kaedah Pilihan Pembalikan pilihan kami selama 3 minggu secara percuma. Pilihan boleh digunakan untuk tujuan lindung nilai, bermain arah mudah atau bahkan mencari keuntungan di pasaran yang berayun antara dua ekstrem harga. Anda mungkin mendapati diri anda mempunyai kejayaan besar dengan menjaga perkara-perkara mudah dengan panggilan asas dan meletakkan. Dengan cara ini saya dapat masuk dan keluar dengan cepat pada harga yang baik. Ia juga merupakan nama mudah untuk melihat julat yang ditentukan dalam. Anda akan belajar tentang istilah-istilah seperti Condor Besi, straddles dan kupu-kupu tetapi dalam pengenalan ini, cukup pertimbangkan bahagian-bahagian buku panduan perdagangan opsyen keseluruhan. Netpicks telah benar-benar meletakkan proses pemilihannya ke sains apabila menentukan aset yang akan digunakan apabila mencari pilihan bermain. Opsyen adalah kontrak yang mana penjual memberikan pembeli hak, tetapi bukan kewajiban, untuk membeli atau menjual bilangan saham tertentu pada harga yang telah ditentukan dalam jangka waktu tertentu.


Jadi model harga sebenarnya berfungsi mundur untuk menentukan tahap ketidaktentuan yang sedang digunakan untuk menjana harga semasa pilihan. Jika anda berdagang niaga hadapan atau saham anda sebenarnya boleh kehilangan lebih banyak melalui slip dan jurang maka anda mula-mula merancang. Ia mengambil 5 input yang diketahui dan menyokongnya daripada harga opsyen semasa yang dipetik untuk mendapatkan turun naik. Ia dinyatakan sebagai jumlah sesaham dan kerana setiap kontrak mengandungi 100 saham saham, membuat pengiraan x100. Kita boleh membandingkan harga mogok dengan harga sebenar aset yang kita berdagang melalui kontrak pilihan. Beberapa pembolehubah diambilkira apabila harga opsyen dikira. Sektor teknologi cenderung memimpin pasaran dan mempunyai bilangan nama yang tidak berkesudahan untuk berdagang. ETF yang hanya membuat beberapa langkah yang baik setiap tahun tidak akan memotong senarai panas saya. Ingat bahawa anda mempunyai hak, bukan kewajipan, untuk membeli stok dan dalam hal ini, anda memilih untuk tidak. Semasa anda maju dan mendapat pengalaman, istilah ini akan menjadi sifat kedua kepada anda. Terdapat beberapa strategi yang lebih mendalam, seperti yang anda boleh keuntungan dari pergerakan harga terhad, tetapi anda boleh berpegang dengan panggilan ringkas dan meletakkan.


Daripada wang: Jika harga pemogokan opsyen panggilan melebihi harga saham. Apple masih merupakan salah satu stok yang paling popular untuk diperdagangkan untuk peniaga hari dan pedagang ayunan sama ada dalam pelaburan pilihan. Mungkin anda memutuskan bahawa anda sebenarnya ingin memiliki stok ABC kerana anda percaya saham itu mempunyai pendapatan yang besar dan akan terus menjadi saham yang dicari. Terdahulu, kami menyentuh dua elemen kontrak pilihan, panggilan dan meletakkan. Dalam wang: Dengan pilihan panggilan, harga mogok berada di bawah harga stok sebenar. Kami mahu membantu anda. Ini adalah wang yang akan anda bayar kepada penjual pilihan. Anda boleh memuat turun Senarai Hot anda di sini dan pastikan anda menyemak peti masuk anda untuk jemputan Sistem Pembalikan anda. Ia tidak berharga kepada anda pada masa ini dan anda hanya membiarkannya tamat. Dapat mengawal dengan ketepatan risiko kewangan yang anda ambil adalah salah satu manfaat besar untuk terlibat dengan perdagangan pilihan. Ini dikenali sebagai aset asas dan semata-mata adalah saham seperti Google yang anda akan berdagang dengan pilihan.


Kejayaan dalam dagangan bergantung pada keupayaan anda untuk mengawal risiko anda dalam sebarang instrumen yang anda berdagang. Klik di sini untuk berhubung dengan salah seorang profesional sokongan kami. Jika anda berdagang dalam kontrak wang, mengharapkan untuk membayar premium yang lebih tinggi untuk kontrak. Jika volatiliti pasaran meningkat, ada cara yang tidak berkesudahan untuk berdagang AAPL dengan menggunakan strategi pilihan yang berbeza. Ini adalah hari kontrak berakhir dan biasanya pada hari Jumaat ketiga bulan-bulan tamat tempoh. Pilihan mungkin tidak sesuai untuk setiap peniaga dan sebab yang paling besar yang kita dengar ialah mereka kelihatan terlalu rumit. Dagangan opsyen anda boleh menjadi mudah atau rumit seperti yang anda pilih. Anda boleh berdagang lebih daripada satu kontrak. Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, lebih banyak orang mula memikirkan apa yang telah diketahui oleh Netpicks sejak lama; bahawa Trading Options mungkin salah satu kenderaan terbaik untuk menghasilkan wang di pasaran.


Penjual pilihan mempunyai obligasi untuk menjual saya aset tersebut pada harga mogok yang dipersetujui. Ia akan menjadi sangat mudah bagi saya untuk memuatkan keseluruhan senarai saya dengan nama-nama teknologi dan memanggilnya sehari. Risiko dengan opsyen adalah premium yang anda bayar untuk kontrak pilihan. Ingatlah bahawa harga mogok adalah jumlah yang dipersetujui bahawa aset asas, jika dilaksanakan, akan dibeli atau dijual di. Volatiliti sentiasa berubah sepanjang sesi dagangan. Bolehkah Kami Membantu Anda Memulakan? Tutorial dagangan pilihan memberi tumpuan kepada turun naik, konduktor besi, kupu-kupu dan strategi pendapatan pilihan lain. Tetapi bagaimana anda akan benar-benar tahu anda mengenali mereka melainkan anda membaca bahagian ini?


MVP, dengan segala cara melangkau ke arah strategi pilihan. Sesetengah daripada anda mungkin sudah mengetahui istilah dan konsep ini, atau sekurang-kurangnya berfikir yang anda lakukan. Penjual kontrak pilihan mempunyai kewajipan untuk mengambil sisi bertentangan perdagangan jika dan apabila pemilik itu berhak membeli atau menjual aset tersebut. Oleh itu, jangan ragu untuk menggantikan istilah ini agar sesuai dengan gaya perdagangan pilihan anda. Tempoh masa itu boleh sesingkat sehari atau selagi beberapa tahun, bergantung kepada pilihan. Di dalamnya terdapat paradoks. Dan bagi anda pemula, baik, baca. Jadi, Apa Tepatnya Pilihan, Bagaimanapun? Sebenarnya, opsyen boleh diniagakan di beberapa jenis sekuriti asas. Kebanyakan masa, panggilan dan putaran individu tidak digunakan sebagai kaedah yang berdiri sendiri.


Ia hanya bermaksud strategi ini dibina daripada pelbagai pilihan, dan kadang-kadang juga termasuk kedudukan stok. Berikut adalah beberapa perkara yang anda benar-benar perlu difahami sebelum Playbook ini akan memberi anda rasa yang sama seperti yang kita harap. Istilah ini tidak bermakna mereka sukar difahami. Bagaimana pilihan peniaga membuat wang mereka adalah cara yang sama pedagang saham membuat wang mereka. Setelah itu berlaku, mereka menjual saham mereka untuk keuntungan. Ada cara untuk menghasilkan wang dengan menjual pilihan saham semata-mata, tetapi tutorial ini hanya meliputi pilihan membeli. Itu akan membantu anda memperoleh pemahaman yang lebih baik mengenai bagaimana kontrak boleh diniagakan untuk wang. Kontrak: perjanjian yang dibuat antara dua atau lebih pihak. Untuk tujuan pelajaran ini, saya hanya akan merujuk kepada pilihan saham dagangan, walaupun opsyen boleh diniagakan pada sekuriti lain seperti komoditi.


Mereka kemudian menjual kontrak mereka pada harga yang lebih tinggi lalu apa yang mereka bayar. Ia tidak berbeza dengan kontrak yang anda tandatangani untuk membeli rumah atau kontrak yang anda miliki dengan seorang peguam atau ahli muzik. QST menawarkan platform perdagangan lanjutan untuk kedua-dua pelabur dan broker individu. QST memberikan anda keupayaan untuk berdagang dari hampir semua tingkap termasuk carta. Niaga hadapan, forex dan perdagangan opsyen tidak sesuai untuk semua pelabur. MarketDelta adalah pencipta carta Footprint. Sierra Chart adalah platform Perdagangan profesional untuk pasaran kewangan.


Pelanggan Bersepadu CQG telah mendapat reputasi yang kukuh sejak beberapa dekad prestasi yang boleh dipercayai, menyediakan pedagang dengan antara muka dagangan yang inovatif yang lengkap dengan data pasaran global yang tepat, alat analisis profesional, dan penghalaan pesanan lanjutan. Manual Pendukung, Perdagangan Automatik dan Simulasi. Sama ada anda memerlukan perisian dagangan hari atau anda melabur untuk tempoh yang lebih lama, MultiCharts mempunyai ciri-ciri yang boleh membantu mencapai matlamat dagangan anda. Terdapat risiko kerugian dalam niaga hadapan dagangan, forex dan opsyen. Direka oleh bekas CTA, Wave59 adalah platform dagangan yang kuat dan maju yang memberikan kelebihan daya saing. Sila baca Dasar Pendedahan Risiko dan Dasar Privasi kami. JavaScript dalam pelayar web anda. Untuk fungsi penuh laman web ini, perlu mengaktifkan JavaScript. Kebiasaan berisiko harus dilakukan dengan ukuran kedudukan, bukan sifat instrumen. Tetapi menjual panggilan kedua memberikan pendedahan kepada harga yang mendasar turun. Rumah broker juga menang besar.


Ini bermakna bahawa setiap kali anda mengambil posisi, orang lain mengambil bahagian yang lain. Di sinilah bahaya bermula. Kemudian anda menukar hujah dengan membandingkan 2 meletakkan kepada 100 saham, yang tidak lagi membandingkan apel dengan apel. Beberapa spread pilihan memerlukan 4 kaki untuk dilaksanakan! Dengan stok dan bon cerita itu sedikit berbeza. Dalam senario ini menjual satu pilihan meletakkan kurang berisiko daripada membeli saham vanila biasa. Apabila dibingkai dalam konteks ini, jumlah dagangan yang saya ambil dalam pasaran pilihan menurun. Ini adalah perangkap besar peniaga baru jatuh untuk. Ia bermula apabila pelabur mula belajar tentang pelbagai pilihan perdagangan yang tersedia untuknya. Sesetengah matematik cepat harus meninggalkan anda sangat skeptikal. Anda boleh membelanjakan lebih sedikit komisen pada kontrak niaga hadapan atau perdagangan saham langsung untuk peningkatan yang lebih besar. ETF atau menjual sebuah ETF. Risiko adalah fungsi saiz kedudukan, bukan jenis produk.


Apabila mereka mula-mulanya mula, mereka akan teruja dengan memikirkan apa perbezaan perdagangan yang berbeza ini. Mereka mengetepikan setiap perdagangan mereka dan keluar seperti penyamun. Anda harus menganggap bahawa kami mungkin mengambil kedudukan dagangan dalam stok, opsyen, niaga hadapan atau sekuriti lain yang kami tulis tentang. Mereka cuba untuk meletakkan taruhan dengan penyebaran pula. Pilihan tidak lebih atau kurang berisiko berbanding stok. Tetapi kenyataannya jauh berbeza. Penyebaran panggilan jantan dibina dengan membeli satu panggilan dan pada masa yang sama menjual panggilan lain pada serangan yang lebih tinggi.


Keyakinan palsu terhadap sesuatu adalah berbahaya. Oleh kerana spread menegak terdiri daripada dua pilihan, anda perlu membeli dua kontrak untuk menyelesaikan perdagangan. Kami mencipta laporan khas yang merangkumi topik ini. Perkara yang sama juga berlaku untuk pemegang jangka panjang bon berdaulat. Jumlah negatif apabila komisen dan tawaran meminta penyebaran dimasukkan. Kadar kemenangan boleh digunakan untuk mengira kadar breakeven yang keluar dari 53. SPY yang mengalihkan akaun perdagangan dalam kemalangan yang buruk? Mereka kehilangan semuanya. Matlamat utama penyebaran adalah untuk melindung nilai atau mengurangkan pendedahan anda. Sebaliknya, mereka kesilapan pemahaman asas mengenai pilihan mereka menyebar sebagai kemahiran dan mula melancarkan perdagangan seperti lelaki gila. Apabila seseorang menang, yang lain kalah. Mereka menuntut pilihan adalah jauh lebih berisiko daripada saham kerana kehilangan wang anda ditakrifkan. Mereka mempunyai harga mogok yang lebih tinggi daripada yang mendasari untuk panggilan, atau lebih rendah daripada yang didasarkan untuk meletakkan.


Kerana semua yang mereka lakukan adalah menjalankan komisen dan tambahkan tidak ada nilai. Anda sebenarnya kehilangan kurang daripada jika anda baru membeli stok vanila biasa! Tetapi pengamal akan memberitahu anda bahawa ketidakstabilan adalah ukuran risiko yang buruk. Pemenang adalah sedikit. Sekali lagi, jangka pendek tidak berisiko dan sendiri. Ambil penyebaran panggilan bull misalnya. Opsyen Makro tidak dapat menjamin ketepatan maklumat di laman web ini. Tetapi ini tidak pernah mengejutkan saya. Dan jadi mereka memuatkan akaun mereka. Sebagai pertukaran, mereka menyediakan kecairan pasaran. Sebaliknya, apa yang membuatnya berisiko adalah bilangan panggilan yang anda beli. Lebar antara serangan 210 dan 208.


Semua kandungan di laman web kami, e-mel, jawatan media sosial, ulasan pada laman web lain atau bahan lain yang dihasilkan oleh Macro Ops hanya bertujuan untuk tujuan maklumat umum sahaja. Lebih leveraging dan pergi semua dalam mungkin membuat cerita yang baik di meja poker dalam jangka pendek, tetapi ia sentiasa berakhir teruk. Tiada kandungan dari Macro Ops harus dianggap nasihat pelaburan individu. Bagaimanapun, orang yang sama yang datang ke meja poker setiap malam untuk meniup stim juga adalah orang-orang yang pergi dalam opsyen bermain. Hujah yang sama juga digunakan terhadap penjual pilihan. Sekarang para pelabur emosi mungkin berpendapat bahawa guru mereka tahu Apple akan jatuh begitu banyak dalam 30 hari akan datang. Dalam perdagangan sebaliknya biasanya benar.


Kenapa semua struktur penyebaran yang kami nyatakan di atas kebanyakannya tidak bernilai kepada peniaga runcit? Ini terutama berlaku dalam perdagangan pilihan. Malangnya peniaga-peniaga emosi ini menimbulkan bencana. Firma membuat pasaran membuat pembunuhan daripada aliran pesanan runcit yang besar. Opsyen Makro tidak mempunyai kewajipan untuk memaklumkan pembaca mengenai perubahan pendapat mengenai sekuriti yang disebutkan atau perubahan dalam kedudukan dagangan kami mengenai sekuriti yang disebutkan. Tiada kandungan kami harus dipertimbangkan sebagai jemputan untuk membeli atau menjual sekuriti. Penyebaran ini mempunyai banyak nama comel dan mewah, menjadikan mereka semua lebih menarik pada pandangan pertama. Jika anda membajak semua wang anda menjadi satu perdagangan, anda akan patah.


Anda kehilangan 1 dolar 9 kali dan pada 10 kali menang 9 dolar. Pai secara teorinya boleh berkembang jadi setiap pelabur menang. Mudah-mudahan perbincangan ini telah membersihkan banyak iklan palsu dan tuntutan BS di luar sana. Anda dapat melihat bagaimana komisen ini ditambah. Semua orang adalah pemenang selagi mereka memegang saham cukup lama. Apa-apa yang lebih besar adalah besar. Mereka jarang menang, BAGAIMANA DENGAN analisis canggih berkualiti tinggi dari yang terbaik di dunia. Seorang pelabur memberikan wangnya kepada kerajaan dan selama 10 tahun atau lebih dia menerima pelaburan asalnya dan kemudian beberapa. Peserta pasaran lain akan memberitahu anda sebaliknya. Macro Ops tidak bertanggungjawab terhadap kerugian yang ditimbulkan oleh sekuriti perdagangan pembaca yang disebut dalam mana-mana kandungan kami. Anda secara teorinya dapat membayar dividen yang lebih tinggi sementara aset yang anda pegang menjadi lebih berharga.


Katakan anda mahu membeli pilihan panggilan kerana anda fikir harga stok akan naik. Anda mula membandingkan epal dengan epal dalam contoh pertama 1 Put dan 100 saham. Ia hanya berkelakuan berbeza. Taruhannya cukup mesra. Membeli panggilan pertama memberi anda pendedahan kepada kenaikan harga. Kepada mereka, perdagangan hanyalah satu lagi kedai untuk perjudian. Kerajaan menang dari pembiayaan yang diterima. Kerumitan pilihan tidak difahami dengan baik oleh kebanyakan dunia perdagangan runcit. Broker mendapat yuran komisen lemak dan sekutu mereka yang memasarkan untuk mereka mendapat potongan yang baik juga. Dan jika anda kalah, orang lain menang.


Dan pelabur menang kerana wang tunainya mendapat pendapatan tambahan. Emosi tamak mereka mula berjalan liar. Ini benar jika kita menentukan risiko sebagai turun naik pulangan. Kepercayaan palsu mengenai risiko dapat sangat membatasi perkembangan Anda sebagai pedagang atau investor. Pertama anda mempunyai pembuat pasaran yang sangat cekap. Kita semua menggambarkan hasil itu dan mengidamnya. Oleh itu, anda melihat pilihan itu tidak semestinya lebih berisiko daripada stok yang mendasari. Sebagai pelabur atau pedagang anda selalu ingin memikirkan kelemahan anda berhubung dengan saiz akaun anda.


Lebih banyak dagangan lebih baik. Kekayaan sejati dibuat dengan pengkompaunan jangka panjang, bukan keuntungan dari beberapa perdagangan pilihan. Tetapi mereka perlu digunakan dengan cara yang betul. Dan lajur seterusnya adalah kebarangkalian bahawa pilihan itu akan tamat tempoh dalam wang. Tarikh tamat tempoh bagi semua opsyen ini ialah 15 Julai 2016. Bahkan seorang siswa baru yang berisiko akan memberitahu anda untuk tidak melakukannya. Jika anda menang, orang lain kalah. Sistem ini mahu peniaga runcit memotong akaun mereka di broker dengan banyak pilihan perdagangan. Lihatlah Dow sejak awal tahun 1900-an. Kecanggihan dan kerumitan tidak membayangkan kelebihan.


Mesti memberi makan ketagihan risiko entah bagaimana. Dan apabila mereka berlaku, anda memerlukan masa yang sempurna di kedua-dua kemasukan dan keluar anda untuk merealisasikan keuntungan dari magnitud tersebut. Dan setelah mereka akhirnya dapat membacanya dari ingatan, mereka mula berfikir mereka tahu sesuatu. Penyumbang kepada Makro Ops mungkin mempunyai kedudukan perdagangan atau pelaburan dalam sekuriti yang disebutkan. Kedua-dua sudut pandangan ini mengenai risiko pilihan adalah salah. Sebaliknya, mereka makan apa yang mereka bunuh. Kaedah mereka adalah yang paling sukar untuk dikendalikan. Penyebaran ini sangat rumit. Ini mungkin sukar untuk dilihat pada mulanya.


Orang lain itu boleh menjadi pedagang runcit, bank, hedger komersial, pembuat pasaran, firma HFT, atau pedagang proprietari profesional. Media kewangan akan memberitahu anda bahawa pilihan lebih berisiko daripada saham vanila biasa. Satu-satunya cara untuk 10x akaun dagangan dalam satu pilihan perdagangan adalah untuk pergi semua. Panggilan berada di sebelah kiri meja dan meletakkan di sebelah kanan. Langkah pertama untuk berjaya pilihan dagangan adalah membersihkan kesalahpahaman umum yang mengelilingi mereka. Ada yang duduk dengan besar. Anda boleh menyemaknya di sini. Tetapi memahami perangkap ini adalah kunci untuk memastikan kejayaan anda dalam pasaran pilihan. Hanya mengetahui apa yang mereka tidak cukup untuk berjaya menggunakannya. Kebanyakan orang membeli dengan lima ratus dolar.


Keagungan pasaran pilihan mendorong biri-biri runcit ke rumah sembelih. Pelajar akan belajar menggunakan kaedah di seluruh senarai Remora 20 Stock Watch, oleh itu, tiada pengimbasan atau senarai jam tangan yang diperlukan. Prestasi lalu tidak menunjukkan hasil masa depan. Kursus ini menggunakan kajian kes akaun langsung perdagangan langsung selain pelajaran video untuk mengajar anda cara untuk perdagangan pilihan arah dengan menggunakan risiko saiz kecil. Individu yang berkongsi keputusan mereka tidak diberi pampasan dan sebarang keputusan tidak disahkan secara bebas. Sebagai peniaga pilihan pemula, kami percaya pelajar harus memberi tumpuan kepada penggunaan pilihan arah. Keputusan mungkin bukan hasil tipikal dan individu mungkin berbeza-beza. Sebi dan RBI tidak membenarkan penyertaan institusi oleh dana bersama atau bank. Di India, pilihan adalah gaya Eropah, yang boleh dilaksanakan hanya selepas kematangan kontrak. Sebi baru-baru ini meluluskan pilihan perdagangan dalam pasaran niaga hadapan komoditi. Bagaimana opsyen berfungsi dalam pasaran niaga hadapan komoditi?


Pulangan 1 tahun adalah mutlak dan melebihi 1 tahun adalah tahunan. Penjual mempunyai kewajipan untuk membeli dari pembeli atau menjual kepada pembeli panggilan. Pilihan gaya Amerika boleh dilaksanakan setiap saat sepanjang hayat kontrak. Langkahnya dijangka menawarkan alat er murah untuk petani dan spekulator daripada kontrak niaga hadapan. Ini kerana tidak seperti dalam segmen ekuiti, di mana Sebi mengawal selia pasaran tunai, dalam modi agri, Sebi hanya mengatur niaga hadapan dan bukan pasaran tunai, iaitu simpanan kerajaan negeri masing-masing. Dana undian tertinggi disusun pada 3 tahun pulangan. Tetapi pengenalan akan menjadi alat yang baik untuk spekulator, yang memberikan kedalaman ke pasar dengan mengambil risiko yang hedgers berusaha untuk melindungi diri mereka daripada. Jadi SEBI melancarkan pilihan gaya Eropah? NPS undian tertinggi diisih pada penarafan pulangan.


Ia juga boleh memudahkan penyertaan petani melalui pengagregatan. Kebanyakan, diyakini, akan lebih suka mengimbangi daripada bersenam untuk menukar ke kedudukan hadapan, yang memerlukan keperluan margining dan risiko yang lebih tinggi. Pulangan kurang dari 1 tahun adalah mutlak dan melebihi 1 tahun adalah tahunan. Dengan SogoPlay, cari peluang untuk menurunkan kos anda sambil menawarkan pulangan berpotensi yang lebih tinggi. Lawati halaman komisen kami untuk mengetahui lebih lanjut. Bukan sahaja yuran perdagangan saham, tetapi juga sebahagian daripada yuran perdagangan opsyen terendah juga. Di SogoTrade, kami mempunyai beberapa yuran perdagangan saham terendah dalam Industri. Bandingkan platform SogoOptions ke platform perdagangan pilihan lain, dan anda akan melihat mengapa SogoTrade adalah pilihan yang tepat! Ekspedisi yang lebih pendek memberikan banyak rayuan untuk spekulasi, tetapi juga merupakan alat yang tidak ternilai untuk menguruskan risiko dan meningkatkan pendapatan. Cari pilihan pilihan anda dalam beberapa saat dengan SogoPlay! SogoOptions adalah platform perdagangan opsyen yang disesuaikan dan berkuasa, dibina khas untuk peniaga pilihan.


Lihat petikan pilihan, data pasaran, serta analisis strategi dan laksanakan perdagangan anda dengan cara anda sendiri. UNTUK PERDAGANGAN YANG SAMA? Opsyen Dagangan Kumpulan pertemuan di seluruh dunia dan mula bertemu dengan orang-orang yang berdekatan dengan anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.