Ahad, 14 Januari 2018

Akaun dagangan pilihan terbaik


Untuk lebih lanjut, lihat: Dasar-dasar Pilihan Keuntungan. Seperti yang dinyatakan di atas, terdapat pelbagai jenis akaun IRA. Apakah keperluan dan tahap keselesaan saya untuk gaya pilihan dagangan saya? Jual atau perdagangan pendek dengan akaun margin mempunyai peraturan yang berbeza daripada dengan akaun tunai, namun. Artikel ini menyediakan satu set garis panduan untuk memilih akaun pembrokeran pilihan tepat bergantung kepada keperluan dan gaya dagangan anda. Untuk lebih lanjut, lihat Aset IRA Dan Pelaburan Alternatif. Disebabkan faedah cukai yang berkaitan dengan IRA, broker mengenakan syarat margin pilihan yang ketat kerana liabiliti undang-undang mereka. Apakah jenis akaun yang boleh didapati? Hanya beberapa negeri yang membenarkan akaun hartanah masyarakat. Ini adalah akaun peribadi atas nama individu yang memilikinya. Oleh kerana kepakaran dan pengalaman lebih lanjut dibina dari masa ke masa, peniaga perlu bersedia untuk bertukar kepada broker lain untuk ciri dan perkhidmatan yang dipertingkatkan. Sebagai alternatif, seseorang juga boleh meneroka kemungkinan menaik taraf akaun anda di firma broker sedia ada anda untuk menambah ciri dan fungsi yang diperlukan yang anda perlukan.


Ia adalah berdasarkan andaian bahawa setiap pasangan mempunyai bahagian yang sama dalam harta yang diperolehi oleh usaha sama ada dari mereka semasa perkahwinan. Dengan begitu banyak pilihan, kedua-dua peniaga baru kepada pilihan dan pedagang yang berpengalaman mencari broker yang lebih baik boleh dibanjiri oleh kepelbagaian penawaran. Dalam kebanyakan kes, akaun persaraan akan diperlakukan seperti akaun tunai. Akaun broker juga boleh dibuka untuk korporat, perkongsian am, amanah, liabiliti terhad dan perniagaan kepunyaan pemilik tunggal. Anda harus memilih jenis akaun pegangan yang sesuai bergantung kepada jenis pegangan anda. Hak-hak ini adalah perkara undang-undang negara dan mungkin berbeza dari negeri ke negara. Apabila perceraian atau kematian, harta itu dianggap separuh daripada setiap pasangan. Kebanyakan broker meletakkan dana pada awalnya di dalam akaun faedah dan dengan itu menawarkan faedah ke atas wang ini sehingga perdagangan diletakkan. Selepas menjual pilihan itu, broker menyimpan wang tersebut ke dalam akaun tunai anda, yang membuat wang tersedia untuk perdagangan selanjutnya. Akaun pembrokos yang paling sederhana adalah akaun tunai, akaun perdagangan standard yang membolehkan peniaga menjalankan perdagangan opsyen berdasarkan asas tunai dengan syarat dana yang mencukupi dikekalkan untuk menampung kos premium opsyen. Yuran broker, komisen dan cukai langsung didebitkan dari akaun. Kos urus niaga, keperluan baki minimum, keperluan margin, ciri dan alat khusus perdagangan opsyen adalah perkara penting untuk dipertimbangkan sebelum memilih akaun broker pilihan. Tetapi secara umum, pilihan standard tersedia untuk diperdagangkan melalui akaun pembrokeran standard yang didayakan untuk trading options.


Menyelam ke dalam dunia perdagangan pilihan boleh mengelirukan, terutamanya untuk peniaga awal. VaR dan analitik yang sama. Langkah pertama untuk pilihan dagangan membuka akaun broker pilihan. Untuk lebih lanjut, lihat: Mengenali Perdagangan Pilihan. Firma pembrokeran yang berbeza boleh menawarkan variasi pada tema ini menggunakan nama unik mereka sendiri, tetapi secara umumnya semua akaun pembrokeran yang ada akan jatuh ke dalam tiga kategori ini. Sekiranya harga opsyen pendek menurun, yang menguntungkan peniaga, keperluan margin akan turun dengan sewajarnya, melepaskan lebih banyak dana untuk berdagang. Gagal melakukannya pada waktu yang tepat boleh menyebabkan broker menutup kedudukan opsyen terbuka anda dan memulihkan kekurangan dari akaun anda. Jenis Akaun Broker. Pilihan adalah produk yang kompleks untuk difahami dan diperdagangkan. Beberapa firma broker menawarkan perdagangan pilihan pada aset yang berbeza di peringkat tempatan dan global. Sesetengah broker juga boleh membenarkan pegangan saham digunakan sebagai cagaran dalam akaun margin.


Biasanya pendek pilihan hanya dibenarkan secara tunai atau sebagai panggilan yang dilindungi. Jika pedagang hanya merancang untuk membeli opsyen untuk menjual atau menjalankan kemudian, maka akaun tunai cukup. Adalah penting untuk ambil perhatian bahawa pilihan jualan pendek biasanya tidak dibenarkan dalam akaun tunai. Untuk lebih lanjut, lihat: Perancangan Ladang Lanjutan: Dokumen Penjagaan Anak. Apakah gaya perdagangan anda, selera risiko dan berapa banyak wang yang anda selesaikan dalam perbelanjaan? Tidak semua broker menawarkan semua ciri dan fungsi yang dikehendaki. Ini adalah jenis akaun yang kebanyakan orang biasanya bermula. Sesetengah broker mungkin tidak membenarkan spread pilihan. Individu harus dapat mengesahkan butiran ini secara dalam talian dan memilih yang menawarkannya sebaik mungkin. Untuk lebih lanjut, lihat: Perdagangan Margin: Pengenalan. Disebabkan faedah cukai yang dikaitkan dengan IRA, broker lebih ketat dengan syarat margin pilihan kerana liabiliti undang-undang mereka. Kemudahan pencalonan boleh didapati, di mana pegangan boleh dipindahkan kepada penama sekiranya kematian individu tersebut.


Internet juga memberi pedagang banyak pilihan broker yang menawarkan pelbagai perkhidmatan dengan menu harga yang berbeza. Apabila suatu perdagangan diletakkan, wang itu dipindahkan dari akaun faedah kepada akaun pembrokeran. Kerana teknologi telah memecahkan halangan geografi, maklumat dan institusi, adalah mungkin bagi rakyat Amerika Syarikat untuk berdagang pilihan binari di pasaran Eropah yang kurang dikenali. Ia juga meliputi perkara-perkara penting yang perlu diingat apabila membuat keputusan sama ada untuk berdagang instrumen kewangan kompleks ini. Yang lain mungkin lebih cenderung untuk mewujudkan strategi dan kombinasi pilihan yang kompleks. Untuk lebih lanjut, lihat: Jualan pendek vs Mengapa Penting untuk Memilih Akaun Broker Yang Benar? Jumlah ini akan disekat untuk kegunaan perdagangan lain oleh broker. Pada asasnya, beberapa cagaran dalam bentuk tunai atau stok diperlukan untuk pilihan pendek atau menulis. Kajian dan persetujuan Ameritrade. Opsyen melibatkan risiko dan tidak sesuai untuk semua pelabur kerana risiko istimewa yang wujud pada perdagangan opsyen boleh mendedahkan pelabur kepada kerugian yang berpotensi besar dan besar. TD Ameritrade, dan disediakan untuk tujuan maklumat sahaja.


Lihat komisen dan yuran pembrokeran untuk maklumat lanjut. TD Ameritrade tidak mengenakan yuran platform, penyelenggaraan, atau tidak aktif. Komisyen, yuran perkhidmatan, dan yuran pengecualian masih berlaku. Akses profesional berbeza dan yuran langganan mungkin dikenakan. Walaupun maklumat tersebut dianggap boleh dipercayai, TD Ameritrade tidak menjamin ketepatan, kesempurnaan, atau kesesuaiannya untuk sebarang tujuan, dan tidak membuat jaminan berkenaan dengan hasil yang diperolehi daripada penggunaannya. Syarikat IP Ameritrade, Inc. Nikmati tiada yuran langganan atau akses untuk menggunakan platform dagangan kami, dan tidak ada minimum perdagangan. Terokai harga langsung kami. Tiada Bayaran Platform atau Minimum Dagangan Dapatkan jenis nilai yang anda layak dengan TD Ameritrade. Sila semak jadual dan jadual komisen dan bayaran yuran untuk maklumat lanjut. Ini adalah strategi pilihan maju dan sering melibatkan risiko yang lebih besar, dan risiko yang lebih kompleks, daripada pilihan perdagangan asas. Kemudahubahan pasaran, kelantangan dan ketersediaan sistem mungkin melambatkan akses akaun dan eksekusi perdagangan.


Perintah SEC Peraturan 366 yang layak dalam tempoh masa ini adalah 438 saham, atau 928 saham ketika termasuk perdagangan blok. Keputusan berdasarkan penilaian dalam kategori berikut: Komisen dan Yuran, Pilihan Pilihan Pelaburan, Alat, Penyelidikan, Kemudahan Penggunaan, Mudah Alih dan Penasihat. Januari 2016: Kesetiaan berada di kedudukan teratas dalam 10 teratas dalam 10 daripada 12 kategori. Januari 2015: Kesetiaan menduduki ranking lima teratas dalam 9 daripada 11 kategori. Opsyen dagangan terhad kepada 20 kontrak bagi setiap perdagangan. Berdasarkan data dari RegOne Technologies untuk perintah SEC Peraturan SEC 605 yang dilaksanakan di Fidelity antara 1 April 2015 dan 31 Mac 2016. Akaun runcit kesetiaan hanya untuk pelanggan runcit Fidelity Brokerage Services LLC. Keputusan berdasarkan penilaian dalam kategori berikut: Skor Komisen Jumlah, Pilihan Pilihan Pelaburan, Alat, Penyelidikan, Kemudahan Penggunaan, Akses Mudah Alih dan Perkhidmatan Penasihat. Penyelidikan disediakan oleh syarikat bebas yang tidak bergabung dengan Fidelity. Kesetiaan berhak untuk mengubahsuai terma dan syarat ini atau menamatkan tawaran ini pada bila-bila masa. Syarat-syarat lain mungkin dikenakan.


Fidelity dinamakan pertama dalam Alat Penyelidikan, Penyelidikan Pelaburan, Analisis Portfolio dan Laporan, dan Sumber Pendidikan. Tawaran sah bagi pelanggan Fidelity yang baru dan sedia ada yang membuka atau menambah aset baru bersih kepada akaun IF Fidelity atau brokerage yang layak. Ogos 2016 dan Ogos 2017 Survey Broker Dalam Talian. Dagangan terhad kepada ekuiti dalam talian dan opsyen dalam talian dan mesti digunakan dalam tempoh dua tahun. Terma dan syarat lain, atau kriteria kelayakan boleh dikenakan. Peningkatan harga purata bagi saiz pesanan di luar julat data ini akan berbeza-beza. Januari 2017: Kesetiaan menduduki ranking teratas dalam kesemua 13 kategori. 20 Mac, 2017 dan 19 Mac 2016 Survei Broker Dalam Talian. Kesetiaan telah dinilai terhadap 15 orang lain dan memperoleh skor keseluruhan tertinggi 35. Fidelity dinamakan pertama dalam Alat Penyelidikan, Analisis Portfolio dan Laporan, Penyelidikan Pelaburan, Sumber Pendidikan, dan Alat Perancangan. Pastikan anda menyemak keputusan anda secara berkala untuk memastikan ia tetap konsisten dengan matlamat anda. Penyelidikan disediakan untuk tujuan maklumat sahaja, bukan merupakan nasihat atau bimbingan, atau merupakan pengesahan atau cadangan untuk sebarang kaedah keselamatan atau perdagangan tertentu. Urus niaga pampasan ekuiti pekerja dan akaun yang diuruskan oleh penasihat atau pengantara melalui Penyelesaian Penjelasan dan Penyelesaian Fidelity tertakluk kepada jadual komisen yang berlainan. Kesetiaan telah dinilai terhadap 15 yang lain dan memperoleh skor keseluruhan tertinggi 34. Sila pastikan keselamatan, produk, atau perkhidmatan mana yang sesuai untuk anda berdasarkan objektif pelaburan anda, toleransi risiko, dan keadaan kewangan.


Kesetiaan berada di kedudukan No. Fidelity dinamakan pertama dalam Kebolehpercayaan Perdagangan, Alat Penyelidikan, Penyelidikan Pelaburan, Analisa Portfolio dan Laporan, dan Sumber Pendidikan. Januari 2015, 2016 dan 2017: Laporan Khas Broker Terbaik Online.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.