Ahad, 14 Januari 2018

Pilihan biner binari


Jika anda mendarat di video ini dan mencari strategi dan tip pilihan binari, maka saya di sini untuk melanjutkan tawaran kepada anda yang boleh mengubah hidup anda menjadi lebih baik. Kumpulan Traden adalah kumpulan yang saya bekerjasama dan telah berjaya mencapai kejayaan besar bersama dengan ramai ahli kumpulan kami yang lain menggunakan formula perdagangan pilihan binari. Jangan Kongsi dengan Orang Lain! Pernahkah anda mendapat keuntungan berturut-turut setiap hari? Adakah anda berdagang di Nadex atau Forex? Tata letak adalah jelas sementara masih menunjukkan semua data yang diperlukan oleh pedagang, menjadikan perdagangan sangat mudah. Jika anda ingin membeli kedudukan yang panjang, panggilan, ia akan dikenakan harga tawaran anda. Carta dan alat analisis teknikal adalah antara yang terbaik dalam sektor pilihan binari. Dimiliki dan dikendalikan oleh IG Group di London, yang dikendalikan oleh UK. Jika harga bergerak ke atas atau ke bawah dari sana, anda akan kehilangan atau membuat wang, bergantung kepada jenis pilihan yang anda beli. Nadex menyediakan pengalaman perdagangan pertukaran sebenar. Beberapa pautan ke laman web pihak ketiga termasuk di laman web kami adalah pautan sekutu. Di satu pihak mereka boleh diadakan sehingga tamat tempoh di mana anda akan kehilangan semua atau menerima bayaran maksimum. Perkara kedua yang harus diingat ialah untuk menutup kedudukan anda, anda mesti melakukan OPPOSITE apa yang anda lakukan untuk membukanya.


Pilihan binari akan dibayar bergantung pada tahap mogok yang pedagang dapat membuka pilihan pada. DIBUKA kedudukan, kini anda perlu menutupnya. Dari segi standard, perdagangan gaya arah, pilihan ITM atau ATM adalah perdagangan yang kurang berisiko sementara pilihan OTM lebih berisiko. Tiada skim bonus aktif pada masa sekarang. Di NADEX mereka hanya mempunyai satu jenis kedudukan, dipanggil banyak, dan ia boleh dibeli atau dijual. Sekiranya pilihan itu keluar dari wang, ia akan mengurangkan kos, jika ia dalam wang ia akan lebih mahal. Sebelum pilihan tamat tempoh harganya akan berubah bergantung pada harga aset pendasar. Pertukaran itu menjadikan wangnya dengan memudahkan perdagangan, bukan apabila anda kalah. Jika anda membeli untuk membuka anda menjual untuk menutup, jika anda menjual untuk membuka anda menjual untuk ditutup. Bayaran yang dikenakan untuk perdagangan adalah jelas dan telus, dan sekali lagi, tidak cenderung menyebabkan aduan. Laman web Nadex boleh didapati 24 jam sehari, tetapi aset hanya akan tersedia untuk berdagang berdasarkan waktu dagangan serantau mereka sendiri. Cara paling mudah dan terbaik untuk mendapat keuntungan daripada pilihan NADEX adalah untuk menahan mereka sehingga luput pada masa yang mana anda akan mendapat pulangan maks.


Walau bagaimanapun, beberapa kali anda mungkin ingin menutup awal untuk mengunci keuntungan atau mengurangkan kerugian dan ini adalah satu lagi kawasan di mana kekeliruan boleh berlaku. Begitu juga, aset AS hanya akan dibuka dalam waktu dagangan AS. Yang paling mudah dan mungkin paling berkesan untuk perdagangan pilihan binari terarah adalah strategi lindung nilai. Perbezaannya ialah dengan NADEX yang anda SUDAH DIBUKA, bukan Beli Terbuka, kedudukan menurun sehingga anda mendapat KREDIT untuk melakukannya. Nadex membolehkan penduduk AS membiayai akaun mereka melalui kad debit, pemindahan ACH untuk pemindahan kawat. Lihat contoh di bawah. Nadex tidak menghasilkan banyak aduan. Harga penyelesaian pada pilihan biner Nadex adalah 0 atau 100, sehingga harga pertukaran akan bervariasi antara 0 dan 100. Mereka mempunyai pejabat di London, dan disenaraikan di Bursa Saham London. Bahan pendidikan yang dibekalkan oleh firma itu sangat baik. Sekiranya anda ingin menjual kedudukan pendek, masukkan harga, anda akan menerima harga tawaran. Platformnya unik, dan memerlukan bahan latihan khusus. Harap ambil perhatian, ini sudah ada dalam duit sehingga tidak perlu untuk PERLU pergerakan harga.


Oleh itu, dalam hal kedudukan menurun anda meneruskan dengan cara yang sama seperti pembeli. Dengan pilihan gaya EU anda boleh berdagang dengan apa-apa jumlah yang anda mahu, semua yang anda lakukan adalah memasukkan nombor dalam skrin perdagangan. Apa yang menjadikan NADEX lebih baik, dan di mana keseronokan sebenar masuk, adalah siapa yang memudahkan perdagangan anda. NADEX adalah pertukaran dan pertukaran adalah di mana peniaga boleh bertemu untuk menjalankan perniagaan. Opsyen binari gaya EU menggunakan harga aset pada masa anda membuat pembelian anda sebagai harga mogok. Opsyen ini berfungsi seperti perduaan gaya EU dalam beberapa aspek dan tidak dalam orang lain. Opsyen binari NADEX adalah berdasarkan pada harga mogok yang ditetapkan, dipilih dari senarai kemungkinan, dan boleh masuk atau keluar dari wang.


Setiap kali anda berdagang anda membayar yuran, dalam hal NADEX, yuran itu bervariasi, tetapi mempunyai batas maksimal. Angka maksimum dan minimum pada tiket mewakili dua hasil jika pilihan dibiarkan berakhir tanpa perdagangan lanjut. Nadex mengambil perkhidmatan mereka. Perbezaan terbesar antara mereka dan mengapa mereka berdagang secara berbeza adalah bagaimana mereka berfungsi. Harga bergerak lebih rendah dalam jangka terdekat dengan dua harga mogok cukup dekat dengan wang untuk mempunyai nilai, tetapi cukup jauh untuk menjadi agak selamat berbanding dengan tindakan harga. Nadex jelas mengenai bagaimana mereka dibiayai. Kuncinya adalah mengingati dua perkara. Perkara yang mempengaruhi harga termasuk harga aset, harga pemogokan opsyen dan jumlah masa sehingga habis tempoh.


Perkara yang perlu diingat adalah bahawa dalam kedua-dua kes, membeli atau menjual, anda berbuat demikian untuk membuka kedudukan. Mereka menyediakan platform, memastikan semuanya mematuhi peraturan CFTC dan SEC, kontrak dengan sebuah rumah penjelasan untuk memproses semua wang dan tugas lain yang diperlukan. Ini bermakna kami mungkin menerima komisen atau bayaran jika anda mengklik pada pautan yang membawa anda ke laman web pihak ketiga atau jika anda membeli produk dari tapak web pihak ketiga. Baca terus untuk mengetahui bagaimana anda boleh menggunakan strategi menjual mudah ini. Android dan iOS dipasangkan. Sekiranya harganya melebihi harga yang anda bayar untuk opsyen maka anda akan membuat keuntungan. Ini penting kerana ia menimbulkan sebarang konflik kepentingan yang mungkin timbul ketika berdagang dengan broker gaya EU. Nadex juga akan menghantar pengesahan e-mel.


Nadex menawarkan lebih daripada 500 kontrak untuk berdagang pada satu-satu masa. IG Group juga mengendalikan Indeks IG broker UK. Akaun demo ini memberi para pedagang kesempatan untuk membiasakan diri dengan platform sebelum mencuba kaedah baru, tetapi pengguna dapat merasa frustrasi di mana kekeliruan dengan platform telah menyebabkan kehilangan atau kehilangan perdagangan. Berita baik walaupun adalah perbezaan ini membuka jalan baru untuk perdagangan dan keuntungan yang tidak akan tersedia dengan bentuk lain perdagangan binari. Lindung nilai adalah apabila anda menggunakan satu kedudukan untuk mengimbangi kos yang lain, atau membantu memaksimumkan keuntungan sebelum tamat tempoh. Ini adalah harga di mana seorang peniaga lain MENAWARKAN MENJUAL. Jadi, membeli lot NADEX adalah perkara yang sama seperti membeli panggilan gaya EU, menjual lot NADEX adalah perkara yang sama, hampir, sebagai membeli gaya EU dimasukkan. Jika anda memenangi broker membayar anda, jika anda kehilangan broker menyimpan wang itu. Titik gaya EU binari, anda sebenarnya boleh menjualnya dan dibayar.


Butiran lengkap yuran Nadex boleh didapati di laman web mereka. Butiran pengeluaran tidak lurus ke hadapan dengan Nadex, jadi ia patut menjelaskannya dengan baik sebelum cuba meminta pembayaran. Antara alat dari video, buku panduan dan laman web juga menjalankan siri webinar biasa untuk peniaga untuk menjalankan pelajaran dalam persediaan dagangan langsung. Apabila anda memukul masukkan harga aset pendasar pada masa itu adalah harga mogok anda, jika harga aset bergerak ke arah yang betul dari sana anda menjadi pemenang dan membayar peratusan yang ditunjukkan ketika anda membeli pilihan. Ini mewakili salah satu tahap peraturan terkuat di sektor ini. Bagaimana anda membuat wang di NADEX ialah dengan membeli dan menjual pilihan binari. Jika perdagangan anda bergerak dalam wang dan pilihan anda menunjukkan keuntungan yang anda boleh jual tetapi anda mungkin tidak akan mendapat pulangan maksimum. Strategi-strategi ini berfungsi dengan baik di pasaran-pasaran, apabila harga aset semakin rendah atau apabila ia dihadkan oleh rintangan. Setiap aset akan mempunyai beberapa expiries tersenarai dengan beberapa harga mogok yang ada untuk setiap satu. Jenama itu tentunya bukan penipuan. Sebaliknya mereka didasarkan pada harga mogok yang ditetapkan dan boleh dibeli dan dijual secara berterusan sehingga dan sehingga masa tamat. Peraturan untuk firma itu tidak boleh lebih ketat, dan pengguna dapat login, mendepositkan dan berdagang dengan keyakinan mutlak. OTM anda pergi sehingga mereka benar-benar tidak bernilai.


Jika aset tetap di antara dua serangan hebat, anda membuat pulangan maksimum, jika anda tidak kehilangan apa-apa. Pertama, hanya ada satu jenis kedudukan yang boleh dibeli atau dijual untuk dibuka. Nadex dimiliki oleh Kumpulan IG yang berpejabat di UK. Anda berdagang dengan pedagang lain dan bukan platform yang membuat tindakan lebih panas. Satu kaedah adalah untuk menyasarkan mogok wang yang boleh dijual dengan kredit yang kemungkinan besar akan menutup wang. Mekanisme pilihan membeli dan menjual di NADEX membuka beberapa kemungkinan. Ingat seorang peniaga boleh membeli atau menjual hasil positif, atau negatif. Adakah Nadex seorang broker? AS, tetapi merupakan sebahagian daripada Kumpulan IG yang berpusat di London. Pertukaran AS diawasi dan dikawal oleh CFTC untuk menawarkan perdagangan kepada penduduk AS. Risiko anda adalah harga pilihan. Untuk mengatakan bahawa pilihan binari NADEX sedikit mengelirukan untuk peniaga baru adalah sedikit penyimpangan.


Soalan Lazim Yang mengawal Nadex? Jika anda menaikkan harga anda membelinya, jika anda menurun maka anda menjualnya. Penduduk AS sebagai pelanggan. Apa yang penting untuk diperhatikan, anda tidak perlu memegang pilihan NADEX sehingga luput, mereka boleh dibeli atau dijual pada bila-bila masa. Terdapat webinar percuma biasa bukan hanya bagaimana menggunakan platform, tetapi bagaimana membuat keuntungan yang konsisten. Setelah dikuasai, platform pertukaran berfungsi dengan cara yang serupa dengan platform yang lebih biasa. Harga setiap lot akan bergantung kepada mogok, jika ia masuk atau keluar dari wang, dan sedikit sebanyak tekanan pasaran. Di salah satu tempat yang perlu anda ketahui adalah arah yang anda inginkan dan berapa banyak yang anda mahu berisiko. Tiket perdagangan mengesahkan masa tamat, paras harga, saiz bida dan tawaran tawaran dan tawaran semasa. Pengeluaran hanya tersedia melalui pemindahan ACH atau wayar. Jadi saham berasaskan London, misalnya, hanya akan dibuka untuk dagangan semasa jam perdagangan di UK. Tidak lama lagi anda dapat menjual pilihan selain daripada keadaan awal. Jika anda menaikkan harga anda membeli panggilan, jika anda menurun, anda beli dan dalam kedua-dua kes anda membeli dari broker. Dalam pilihan wang akan lebih mahal secara semula jadi, daripada pilihan wang akan lebih murah.


JUAL UNTUK TUTUP dan terima harga tawaran. Keuntungan anda pada tamat tempoh adalah perbezaan antara apa yang anda bayar dan apa yang anda terima. NADEX tidak semudah berdagang di broker opsyen perduaan digital luar negeri, EU atau gaya digital. Penduduk AS hanya boleh menggunakan pemindahan wayar. Niaga hadapan, opsyen dan pertukaran swap melibatkan risiko dan mungkin tidak sesuai untuk semua pelabur. Seperti yang kita lihat terdapat banyak salah faham tentang pilihan binari. Anda tidak akan mencari rantaian pilihan binari untuk meletakkannya. Dalam kedudukan perduaan yang panjang, anda mahu harga naik ke 100, sementara dalam kedudukan binari yang pendek anda mahu harga binari dijual kepada sifar. Di AS, terdapat tiga bursa, yang dikawal oleh CFTC, menawarkan perdagangan pilihan binari, Nadex menjadi yang pertama dan terbesar bagi pedagang runcit. Anda boleh berdagang binari pada saham, niaga hadapan, mata wang asing dan ETF sebagai pelaburan jangka panjang dan atau flipnya sebagai perdagangan jangka pendek spekulatif. Harga binari adalah antara sifar dan 100 sepanjang hayat pilihan. Oleh itu, untuk menjual perduaan, anda akan memendekkan perduaan pada harga perdagangan.


Untuk butiran lanjut tentang pilihan pelbagai pilihan binari, lawati www. Pada bila-bila masa sebelum tamat tempoh, kedudukan binari boleh diimbangi untuk mengurangkan kerugian perdagangan anda atau mengunci keuntungan perdagangan awal. Dengan pilihan binari, risiko maksimum dan potensi keuntungan jelas ditakrifkan kepada syarat-syarat perdagangan dengan mengambil kira pembayaran tamat tempoh yang menggalakkan. Perbezaan dengan binari adalah bahawa potensi kehilangan wang anda adalah terhad, anda boleh mempunyai ufuk masa yang sangat singkat dan bayaran anda adalah sama ada atau tidak. Binari juga boleh digunakan sebagai lindung nilai seperti pilihan putaran standard. Berbeza dengan bola sepak di mana golongan kurang mendapat peluang, binari mempunyai banyak harga mogok yang mempunyai pelbagai kemungkinan tetap. Yang di binari wang akan berharga sekitar 50 dan harga terhad kepada julat perdagangan sifar hingga 100. Untuk berdagang di Nadex, kos awal adalah sebahagian kecil daripada pasaran leverage di mana produk Nadex didasarkan. Opsyen binari tidak membeli dan memegang kontrak sehingga tamat.


Jika anda berdagang opsyen perduaan pada pertukaran terkawal, anda akan diberikan data yang tepat dan terkini dan data jualan pada semua tawaran, tawaran dan perdagangan sepanjang sesi dagangan. Ingatlah bahawa kontrak binari itu sepenuhnya bercagar. Banyak pilihan binari yang didagangkan di kaunter di luar AS tidak dikawal selia. Sekiranya anda membeli harga binari pada harga 20, terdapat kebarangkalian yang rendah. Oleh kerana anda tidak pernah berdagang pada margin, akaun anda selalu perlu mempunyai dana yang mencukupi untuk menampung kos awal perdagangan ditambah yuran perdagangan. Nadex beroperasi di AS sebagai rumah pertukaran, dan bukan sebagai broker, di mana semua kontrak dihantar antara pembeli dan penjual mengikut harga mogok yang telah ditetapkan. Walaupun jumlah pilihan pembayaran dikurangkan, semua pengeluaran diproses dengan tepat pada masanya, tanpa sebarang masalah utama. Nadex telah menubuhkan ibu pejabatnya di Chicago dan dilancarkan semula pada tahun 2009. Pelanggan Nadex boleh menggunakan pusat pembelajaran cemerlang yang ditawarkan oleh syarikat untuk mengasah kemahiran perdagangan mereka atau mempelajari dinamik pasaran untuk membuat ramalan yang tepat. Nadex telah menerima pelbagai anugerah dan pengiktirafan dari para pemain industri atas dedikasi ikhlas mereka untuk kebajikan para pelabur mereka, serta untuk produk dan perkhidmatan mereka yang secara konsisten berada di kedudukan sebagai platform pilihan binari terbaik di pasaran.


Nadex menerima peniaga AS, dan juga terbuka kepada kebanyakan negara di seluruh dunia, dengan beberapa sekatan. Adakah Nadex Terima Pelanggan Antarabangsa? Walau bagaimanapun, peniaga dari sesetengah negara mungkin dihadkan dari perdagangan di Nadex, dan anda perlu menghubungi Nadex untuk mengetahui sama ada negara anda diterima. Nadex adalah syarikat pilihan binari teratas yang mempunyai platform perdagangan unik dan produk dagangan yang berbeza dari pertandingan. Nadex telah membangunkan platform perdagangan pilihan binari proprietari, yang direka sebagai terminal perdagangan mandiri untuk sistem operasi desktop dan mudah alih. Oleh itu, perdagangan pilihan binari Nadex melibatkan membeli dan menjual kontrak dengan nilai tetap dan masa tamat tempoh. Nadex sesuai untuk kedua-dua pemula dan pakar pedagang.


Platform dagangan binari Nadex sangat mudah dipelajari, dan semua jenis pedagang akan merasa mudah untuk terbiasa dengan fungsi platform dalam beberapa minit. Adakah Nadex Sesuai Untuk Pedagang Permulaan? Dalam keadaan biasa, nilai kontrak mungkin berbeza mengikut harga mogok pasaran, kecairan, dan tempoh tamat tempoh. Walau bagaimanapun, tidak seperti pilihan binari konvensional, peniaga Nadex boleh keluar dari kontrak pilihan binari dengan keuntungan sebahagian atau kehilangan wang, yang merupakan salah satu ciri yang paling menguntungkan dari perdagangan Nadex. Akaun demo Nadex adalah perwakilan yang tepat mengenai akaun sebenar Nadex, tetapi terdapat perbezaan yang ketara dalam ciri dagangan. Kaedah Nadex melibatkan menguruskan dagangan mengikut cara harga berkembang. Di sisi lain, Nadex merupakan pertukaran pilihan binari yang terkenal dan boleh dipercayai yang terus berada di barisan hadapan perdagangan Perduaan Pilihan dengan menawarkan beberapa produk dan perkhidmatan kewangan terbaik di pasaran. Pasaran perdagangan Pilihan Perduaan adalah peluang pelaburan baru yang telah memberi laluan kepada kenaikan ketara dalam penipuan dan malpraktik kewangan. Walau bagaimanapun, Nadex menawarkan lebih daripada 5000 kontrak setiap hari, dengan jaminan 99. Salah satu aspek yang lebih baik dalam perdagangan opsyen binari dengan Nadex adalah keupayaan untuk memperdagangkan peristiwa-peristiwa, yang pada dasarnya membolehkan pedagang untuk berdagang berita, bukan hasilnya. Pedagang antarabangsa hanya mempunyai pilihan untuk membiayai akaun mereka melalui kad debit atau melalui pemindahan kawat antarabangsa. Nadex menawarkan pilihan yang mudah dan mudah untuk membuka akaun demo dalam masa lima minit, tanpa sebarang dokumentasi atau deposit. Platform Nadex juga agak rapi dan boleh disesuaikan mengikut keperluan pedagang individu. Bagaimana Untuk Buka Akaun Demo Nadex?


Apa yang anda perlukan adalah alamat e-mel yang sah, dan anda boleh mengakses akaun demo anda dalam beberapa minit. Nadex menawarkan akaun demo tanpa had, sepenuhnya percuma untuk para pedagangnya. Pada masa ini, beberapa syarikat baru telah menghasilkan perkhidmatan yang inovatif untuk menampung para peniaga dari seluruh dunia, tetapi sebahagian besar mereka melancarkan perniagaan mereka dalam masa yang singkat atau tertakluk kepada pengawalseliaan peraturan kerana penipuan yang meluas. Peniaga mempunyai kebebasan dan kawalan sepenuhnya terhadap kontrak mereka, yang bukan hanya memastikan para peniaga dapat mengubah dagangan mereka mengikut keadaan pasaran, tetapi mereka juga boleh memilih untuk mengambil keuntungan dan kerugian yang lebih kecil tanpa mengambil risiko seluruh pelaburan. Pengeluaran juga diproses melalui kaedah pembayaran ini, yang melibatkan banyak masa untuk peniaga antarabangsa. Nadex mendapat markah baik dalam semua jabatan dan benar-benar sebuah syarikat yang boleh dipercayai yang dapat menjamin keselamatan pelaburan anda. Nadex menerima pedagang dari seluruh dunia. IG Group juga dikenali untuk memperoleh reputasi positif di pasaran kerana dasar kepuasan pelanggannya. Oleh itu, Nadex adalah salah satu daripada beberapa pilihan syarikat binari yang tidak mempunyai konflik kepentingan dengan para pelanggannya. Semua deposit diproses melalui kad Debit, cek, Pindahan Wayar, atau pemindahan Bank. Walaupun kekurangan bonus atau kerumitan yang sedikit dalam perdagangan, Nadex merupakan pilihan utama untuk pedagang di seluruh dunia.


Nadex memberikan akses kepada senarai instrumen kewangan yang cukup baik, walaupun ia tidak begitu luas sebagai senarai aset kewangan yang ditawarkan oleh broker pilihan binari yang lain. Nadex adalah sebuah syarikat pertukaran yang beroperasi daripada fi kontrak yang dijana daripada perdagangan. AS, yang menjadikannya entiti yang sangat dikawal. Oleh itu, terdapat beberapa perbezaan penting antara akaun demo Nadex dan akaun dagangan sebenar Nadex, yang perlu dipertimbangkan sebelum membuka akaun dagangan langsung dengan syarikat. Nadex tidak menawarkan akaun premium, tetapi menawarkan pelbagai jenis akaun individu dan akaun perniagaan. Kumpulan IG adalah sebuah syarikat yang cukup terkenal dalam industri kewangan dan merupakan rumah kepada beberapa pembekal pertukaran dan kecairan terbesar di pasaran. Nadex tidak mempunyai apa-apa peranan dalam menetapkan kemungkinan perdagangan, kerana semua pesanan dihantar melalui platform pertukaran. Walau bagaimanapun, dalam hal Nadex, agensi tidak mempunyai peranan dalam hasil perdagangan, kecuali tanggung jawab pesanan yang sepadan antara pembeli dan penjual dalam bentuk kontrak. Opsyen pembiayaan untuk Nadex sangat terhad, kerana syarikat tidak menyokong saluran pembayaran dalam talian seperti PayPal, Skrill, atau Neteller. CFTC dan agensi AS lain untuk memastikan ketelusan kewangan yang lebih besar. Aspek perkhidmatan pelanggan Nadex pastinya merupakan manfaat utama bagi pelanggan yang ada, karena Nadex menawarkan platform interaksi klien profesional yang dapat diakses melalui email, telepon, dan bentuk hubungan web.


Oleh itu, potensi hasil dan potensi keuntungan tidak berkesudahan, terutamanya disebabkan oleh kos perdagangan yang lebih rendah. Nadex membolehkan peniaga-peniaganya memilih dari pasaran global yang berbeza, termasuk koleksi saham kecil, Forex, komoditi, dan peristiwa Berita. Nadex pasti mempunyai salah satu sumber daya pengguna terbaik, ciri, dan bahan latihan yang dapat membantu anda untuk menjadi pedagang pilihan biner yang lebih baik. Tidak seperti pesaingnya, Nadex tidak berdagang dengan pedagangnya. Sebaliknya, syarikat itu telah meneruskan dengan memperkenalkan antaramuka perdagangan berdedikasi untuk sistem operasi iOS dan Android. Apl mudah alih Nadex boleh dipasang pada peranti iPhone, iPad, dan Android, dengan ciri dan kefungsian lengkap yang disediakan di semua jenis telefon pintar dan tablet. Oleh itu, perdagangan bergantung sepenuhnya pada kecairan pasaran, dan mungkin pedagang mungkin tidak dapat membuka atau menutup posisi mereka pada waktu tertentu. Syarikat itu mungkin memerlukan dokumentasi yang luas dan bukti identiti yang sah, sebelum mengesahkan pengeluaran. Adakah Akaun Premium Tawaran Nadex?


Nadex bukan merupakan broker pilihan binari konvensional dalam cara operasinya, kerana kontrak dan ciri dagangan mungkin berbeza jauh. Dana ahli diadakan dalam akaun terasing di bank AS. Syarikat ini mengendalikan HedgeStreet Exchange, yang dilancarkan pada bulan Oktober 2004 dan menyediakan pedagang dengan tempat di mana mereka boleh melindung nilai atau membuat spekulasi mengenai peristiwa ekonomi dan pergerakan harga. Nafeh, pengerusi syarikat San Mateo. HedgeStreet menutup perniagaannya pada akhir tahun 2007. Sekarang pasaran dalam talian baru ingin membawa derivatif kepada orang ramai, walaupun dalam dos kecil dan bukan dalam bentuk spekulatif yang menentang pengkritik boleh menimbulkan keruntuhan kewangan. Ahli membayar yuran perdagangan pada setiap sisi dagangan mereka: sekali untuk dibuka dan sekali tutup. Dagangan tidak dilakukan pada margin dan tidak melibatkan leverage. Nadex dikawal selia oleh Suruhanjaya Dagangan Niaga Hadapan Komoditi.


Harga penyebaran dalam senario ini mungkin sangat dekat dengan, atau bahkan sama dengan, harga pasaran yang mendasarinya. Diperoleh pada 19 Mac 2017. Tidak seperti banyak pembekal pilihan binari, Nadex tidak mengambil bahagian lain dari perdagangan ahli atau terlibat dalam perdagangan apa-apa jenis. Ini menyebabkan harga yang mencerminkan tahap opsyenal yang lebih tinggi, berbeza dengan harga pasaran asas. Kontrak tersedia untuk pelbagai harga mogok dengan urusniaga harian, harian dan mingguan. Opsyen binari Nadex dan penyebaran kontrak merangkumi pelbagai pasaran pendasar, dari niaga hadapan komoditi dan kadar tukaran mata wang asing kepada indikator ekonomi dan indeks saham ekuiti. Nadex tidak mengenakan yuran penyelesaian untuk perdagangan yang menyelesaikan wang tersebut. IG Group Holdings plc. Nadex menghendaki peniaga-peniaga untuk membiayai risiko maksimum mana-mana perdagangan sebelum posisi itu boleh dibuka. Alasan di sebalik penciptaan HedgeStreet adalah dengan peningkatan pelaburan swasta individu dalam stok, mungkin terdapat selera yang sama untuk individu untuk melabur dalam derivatif.


Kerana semua dagangan dibiayai sepenuhnya pada awal, Nadex tidak mengeluarkan panggilan margin. Bursa dilancarkan pada tahun 2004 yang menawarkan pasaran elektronik yang menawarkan perdagangan dalam derivatif kewangan kepada pelabur runcit. Individu boleh menjadi ahli untuk berdagang terus dengan pertukaran dengan akses kepada platform dagangan termasuk kemasukan pesanan, kedalaman pasaran, perkhidmatan data sejarah, perakaunan tunai dan pelaporan kedudukan. Pengkritik membantah jenis pilihan ini, terutama yang mempunyai wawasan masa yang singkat, jumlahnya sedikit lebih daripada membeli tiket loteri dan tidak mempunyai asas dalam asas. Secara keseluruhan, perdagangan opsyen naik 5 peratus pada tahun 2014 berbanding tahun lepas, menurut Opsyen Clearing Corp. Keseluruhan pasaran pilihan binari berkembang pada kadar yang lebih pantas daripada pasaran pilihan lain. Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa dan Suruhanjaya Dagangan Niaga Hadapan komoditi memberi amaran kepada pelabur mengenai penipuan oleh beberapa laman web tersebut. Di Amerika Syarikat, banyak pilihan binari ditawarkan di Internet tanpa pengawasan peraturan. Nadex dikawal oleh CFTC.


Niaga hadapan Russell 2000 dan Nasdaq 100, serta Niaga hadapan Dow Jones Industrial Average. Kontrak itu dilancarkan pada minggu lepas dengan sedikit kegilaan oleh Nadex, pembekal utama pilihan binari di Amerika Utara. Ketua Pegawai Eksekutif Nadex Tim McDermott. Pilihan binari lebih biasa di United Kingdom dan seluruh Eropah. Pilihan binari berbeza daripada pilihan vanila kerana mereka hanya mempunyai dua hasil: jumlah tetap atau tidak. Dan Nathan, peniaga pilihan dan pencipta RiskReversal. Pasaran Kontrak yang ditetapkan dan Pertubuhan Kliring Derivatif. Kebanyakan broker mengunci pedagang ke dalam perdagangan mereka.


Ia mungkin menggoda untuk memegang dagangan sehingga tamat tempoh, dengan harapan mendapat sedikit keuntungan. Pada masa itu, pasaran bergerak dengan baik dan kedua-dua dagangan meningkat dengan pantas. Cara terbaik untuk kulit kepala adalah untuk meletakkan perdagangan dan segera menetapkan pesanan keuntungan. Di Nadex, peniaga dapat keluar dari perdagangan perduaan pada hampir setiap masa sebelum tamat tempoh dengan syarat terdapat sisi menentang perdagangan. Ia mengambil kesempatan daripada langkah cepat, kecil atau kerosakan masa. Contoh kedua mempunyai lebih banyak risiko. Imej di bawah ini menunjukkan satu contoh untuk mengambil pesanan keuntungan, yang hanya merupakan perintah kerja keluar. Ini adalah perdagangan yang pantas bahawa wang yang dilaburkan adalah dua kali dalam masa beberapa minit. Kerana kebebasan kemasukan dan keluar, kaedah scalping adalah mungkin. Lihat jika pasaran mula menarik balik perdagangan. Untuk imej yang lebih besar, klik DI SINI. Ia secara automatik akan keluar dari perdagangan apabila pasaran mencapai titik ditetapkan. Tahu bila hendak keluar.


Menetapkan mengambil keuntungan keuntungan seperti ini mudah di Nadex. Nadex memadankan pembeli dan penjual dan tidak menyertai perdagangan. Ia boleh membantu dalam pengurusan risiko. Maklumat dan kaedah ini boleh membantu pedagang memahami mengapa sesetengah dagangan mungkin tidak dapat menguntungkan. Perdagangan tidak diadakan sehingga tamat tempoh. Baca carta dan pasaran. Ia tidak berbaloi. Memegang sehingga tamat adalah seperti risiko 39. Idea ini adalah untuk memasuki perdagangan, kenaikan nilai pada jumlah tertentu dan kemudian keluar. Walau bagaimanapun, pasaran muncul sehingga 4800. Opsyen perduaan dagangan pada Nadex berbeza dengan perdagangan dengan broker lain. Oleh kerana kaedah diulang berulang dan akaun tumbuh, amaun kontrak yang didagangkan boleh ditingkatkan dari satu kepada dua atau tiga, dan kemudian kepada sepuluh.


Kedua-dua kontrak terus mendapat lebih banyak keuntungan dengan sedikit di bawah empat minit sehingga tamat. Pada perdagangan di atas dicatatkan pada 79. Contohnya, satu perdagangan naik 39. Scalping adalah baik terutamanya untuk peniaga yang tidak mahu duduk di komputer selama berjam-jam menunggu dagangan. Adalah penting untuk memberi tumpuan kepada peratusan dan pulangan bukannya dolar. Untuk pendidikan dagangan percuma, lawati Apex Investing. Anda juga boleh menggunakan perintah had untuk memastikan anda mendapat harga yang anda mahukan. Jika anda memegangnya sehingga tamat tempoh, anda akan kehilangan nilai opsyen, atau memperoleh keuntungan, kedua-dua angka ditentukan pada pembelian tanpa peluang kehilangan lebih banyak dan mempunyai panggilan margin. Sebarang pesanan yang tidak diisi akan dibatalkan apabila harga opsyen bergerak di luar penyebaran. NADEX sendiri terletak di 311 South Wacker Drive, Suite 2675, Chicago, Illinois dan boleh dicapai melalui e-mel atau telefon. Carta boleh dilihat sebagai garisan, bar atau lilin dan dalam bingkai masa seperti data centang, satu minit, 1 minit, 2 minit, 5 minit, 10 minit, 15 minit, 30 minit, 1 jam, 2 jam, 4 jam dan setiap hari . Komoditi itu adalah emas, perak, tembaga, WTI, gas asli, jagung dan kacang soya. NADEX adalah anak syarikat milik penuh IG Markets, kumpulan dagangan forex, binari dan CFD yang beribu pejabat di London. Senarai aset tidak begitu banyak seperti yang anda dapati dengan SpotOption atau platform luar pesisir peringkat teratas lain tetapi ia lebih daripada mencukupi.


Sumber pendidikan termasuk siri penuh webinar, hidup dan direkodkan. Perhatikan bagaimana saya kata peniaga runcit, bukan peniaga AS. Peraturan opsyen binari berbeza dari negara ke negara. Pasangan mata wang forex adalah pasangan utama USD, EUR, GBP, CAD, AUD dan JPY. Sejujurnya, NADEX tidak menyenaraikan broker pilihan atau pertukaran mata wang lain di pasaran hari ini. Dengan semua ini berlaku, tidak ada sebab bagi peniaga AS untuk tidak menggunakan NADEX. Tips Untuk Perdagangan Pilihan Perduaan NADEX. Pelanggan menyertai pertukaran sebagai ahli dan mendapat akses kepada semua ciri yang tersedia, yang mana terdapat banyak. Ini membolehkan ujian lengkap platform dan banyak masa untuk mendapatkan kelajuan sebelum membuat perdagangan wang sebenar. Setiap aset mempunyai bilangan ekspir yang ditetapkan, anda memilih tempoh tamat yang anda inginkan dan mereka berkisar dari jangka pendek 5 dan 20 minit ke harian, akhir hari dan akhir minggu. Dana boleh dipindahkan melalui kawat, cek kertas, kad ACH atau debit.


Satu ialah carta. Pengeluaran juga mudah, dan benar-benar disokong oleh peraturan AS. Akhir hari untuk forex adalah 3PM, akhir hari untuk komoditi adalah berdasarkan apabila pasaran niaga hadapan menyelesaikan asst yang dipersoalkan. Penyenaraian serupa tersedia untuk setiap tamat tempoh, dan setiap aset. Terdapat juga banyak harga mogok untuk dipilih. Jika anda berfikir bahawa harga aset semakin rendah, anda menjual mogok yang dipilih dan menerima wang itu sebagai kredit dalam akaun anda, ya, kredit. Kaedah lain mungkin mengambil masa yang lebih lama, tidak ada yuran melainkan jika anda memilih untuk menarik diri melalui pemindahan kawat. Kad ACH dan kad debit adalah yang paling cepat, kad akan segera dihantar, ACH dalam masa 3 hari, wayar sehingga 10 hari perniagaan dan cek kertas bergantung pada seberapa pantas surat tersebut. Opsyen binari tidak sah di semua tempat. Setiap tamat tempohnya dipadankan dengan beberapa harga mogok, sebahagian daripada wang, beberapa wang berhampiran dan beberapa wang.


Untuk berdagang anda memilih aset anda, pilih tamat tempoh dan kemudian pilih harga mogok. Daftar sekarang dan mulakan! Warganegara AS atau di Amerika Syarikat untuk menjadi ahli. Jika aset bergerak ke arah yang anda pilih dan menunjukkan keuntungan yang anda boleh jual untuk mengunci keuntungan itu, jika ia bergerak terhadap anda, anda boleh menjualnya apabila anda ingin mengelakkan kerugian yang tidak perlu. Permintaan diproses serta-merta dan akan dipaparkan dalam akaun anda dalam masa 3 hari jika menggunakan ACH. Untuk satu, tiada keperluan perolehan supaya tiada impak ke atas perdagangan, baki atau pengeluaran anda. Pastikan anda menyemak dengan agensi pengawalseliaan tempatan anda untuk undang-undang yang berkenaan dan senarai broker yang boleh diterima di kawasan anda. Semua wang yang dipegang dalam akaun terasing dalam sama BMO Harris Bank atau FifthThird Bank, semua urus niaga melalui rumah penjelasan yang ditetapkan untuk mengelakkan penipuan. Pertukaran adalah satu-satunya pertukaran berasaskan, P2P, platform untuk perdagangan pilihan binari dan dilengkapi dengan beberapa ciri yang menjadikannya pilihan terbaik untuk pedagang AS, dan semua peniaga. Penyimpanan adalah mudah tetapi diberi amaran, anda perlu mendaftar dan mengesahkan akaun anda SEBELUM membuat deposit.


Pilihan Ladder, hanya lebih baik. Cukup masukkan harga tiket pesanan dan tunggu untuk mengisi anda, ia tidak akan dibatalkan sehingga anda membatalkannya atau pilihan yang berkenaan tamat tempoh. Pilihan binari NADEX, Bursa Derivatif Amerika Utara, adalah satu-satunya broker CFTC yang dikawal selia untuk pedagang runcit. Tarikh tamat didaftar untuk beberapa masa intraday seperti 10AM, 11AM, 1PM, 3PM dan akhir hari. Sebagai pertukaran bermakna anda berdagang dengan dan terhadap pedagang lain, bukan rumah, jadi tidak ada konflik kepentingan.  tempat perduaan binari. Terdapat juga 5 minit dan 20 minit epxiry tersedia untuk kebanyakan aset dalam waktu dagangan biasa mereka. Ini bermakna anda boleh membeli atau menjual, membuka atau menutup, kedudukan bila-bila masa anda mahu. Fibonacci, kajian seperti RSI, MACD dan stokastik. GBP dengan tamat tempoh 3PM setiap hari adalah penyenaraian dengan 20 harga mogok dengan perbezaan 20 pip antara masing-masing. Ini melindungi anda dari mendapat harga liar tanpa persetujuan anda. Terdapat bonus yang ditawarkan kepada pedagang baru tetapi ia juga tidak seperti apa-apa yang anda akan dapati dengan mana-mana broker lain. Jika pilihan menutup wang anda, anda kehilangan harga yang anda bayar.


Bagi tamat tempoh, ia bergantung kepada carta. Kaedah kredit juga boleh digunakan dalam aliran menaik. Lukiskan mereka jika mereka melakukannya. Untuk menghantar komen, sila pastikan JavaScript dan Cookies diaktifkan, dan muatkan semula halaman. Beli pada isyarat masuk, atau menjual pada isyarat jual, dan kemudian masukkan kedudukan sebaliknya sebagai aset mencapai batas jangkauan yang bertentangan. Pilihan binari NADEX adalah unik kerana mereka boleh dibeli dan dijual. Strategi mengikut trend menggunakan kuasa pergerakan pasaran sendiri untuk membantu memastikan perdagangan. Ciri ini boleh digunakan untuk hampir semua jenis kaedah NADEX termasuk strategi strategi berikut. Petunjuk teknikal seperti garis arah, purata bergerak dan pengayun seperti stokastik, MACD dan RSI adalah cara terbaik untuk memasukkan entri pin dengan cara ini. Klik di sini untuk lebih lanjut mengenai trend stokastik berikutan isyarat. Setiap penunjuk memberi pelbagai jenis isyarat untuk membeli dan menjual yang tidak menghiraukan keadaan pasaran atau trend.


Kaedah ini adalah gabungan tiga teknik yang diterangkan di atas dan menggunakan masa tamat untuk membantu memastikan keuntungan. Dalam pembelian menaik pada isyarat kemasukan dan kemudian gunakan bingkai masa yang lebih pendek untuk menentukan kemerosotan dalam arah aliran. Klik di sini untuk mendapatkan arahan tentang cara mendayakan JavaScript dalam penyemak imbas anda. Garis-garis ini memberitahu anda apa harga pemogokan untuk dicari. Sinaran mengikut trend boleh datang dalam setiap kerangka waktu. Setelah itu dilakukan bergerak ke carta setiap jam dan lihat bagaimana tindakan harga hari ke hari berlaku di sekitar garis anda dan jika ada sokongan jangka pendek, rintangan atau garis trend kelihatan penting. Pada masa ini, anda boleh menjual kedudukan yang keluar dari wang dengan harapan yang munasabah bahawa mereka akan menutup wang tersebut. Apa yang anda perlu lakukan ialah memegang mereka sehingga tamat. NADEX jadi saya meluangkan masa sekarang untuk memberikan gambaran tentang apa jenis perdagangan yang boleh anda buat dengan kenderaan perdagangan yang sangat mudah disesuaikan ini. Isyarat lemah biasanya mendahului isyarat yang lebih kuat tetapi isyarat yang lebih kuat tidak selalu datang selepas yang lemah.


Menggunakan ini sebagai asas maka anda hanya akan mengambil isyarat yang selaras dengan trend mendasar dan tiada isyarat yang menentangnya. Sekiranya trend semakin meningkat, masuklah ke arah yang lebih baik daripada perdagangan ke arah bawah. Alamat e-mel anda tidak akan diterbitkan. Jadi, kira-kira 30 minit sebelum tamat pilihan anda, atau 30 minit sebelum setiap tamat tempoh, melihat carta anda dan kemudian melihat serangan yang ada. Dalam pengalaman saya terdapat trend lemah dan kuat berikut isyarat. Kaedah ITM kerana anda mencari pilihan ITM. Pada masa ini anda mempunyai JavaScript dilumpuhkan. Pada carta harga harian yang bermaksud tamat tempoh 3 hari seminggu. Klik di sini untuk maklumat lanjut mengenai Pilihan Perduaan NADEX. Lihat carta di atas.


Lakukan perkara yang sama dengan aset terikat pelbagai. NADEX mempunyai pilihan awal, maksud saya bahawa pilihan binari NADEX boleh dijual untuk membuka memberi kredit kepada anda. Ini berfungsi dengan baik dengan aset yang lebih laju dan lebih baik dengan aset terikat. Teori ini mudah dan berfungsi dengan baik untuk mengeluarkan isyarat palsu. Sebaik sahaja pergerakan kenaikkan telah berlaku pengunduran atau penggabungan biasanya diikuti. Kadangkala isyarat yang kuat akan diikuti oleh banyak isyarat lemah. Apabila memilih tamat tempoh saya melihat kepada kekuatan isyarat dan tempoh carta. Ideanya adalah untuk membeli bantahan di bawah atau kurang sokongan dan untuk menjual rintangan atas di atas. Pilihan ini, tidak seperti kebanyakan jenis pilihan binari di pasaran hari ini, menawarkan beberapa perdagangan yang paling serba boleh. Pilihan binari NADEX adalah alat poweful di tangan kanan. Pada penyatuan purata saya akan berpegang kepada pilihan yang keluar daripada wang tetapi kontrarian atau mereka yang berdagang dengan perbezaan atau teknik pembalikan lain boleh meraih keuntungan yang besar dalam pilihan wang.


Kerana pilihan NADEX adalah trend binari berikutan strategi berfungsi dengan sangat baik. Pada asasnya idea itu adalah untuk memasuki kedudukan yang panjang, membolehkan ia bergerak naik dan mendapatkan beberapa nilai dan kemudian menjual dan mengimbangi satu. Gunakan carta harian untuk menarik garis trend dan sebarang sokongan atau rintangan yang kelihatan penting. Kemudian kemudian pada isyarat lemah lain pada titik 3 menghasilkan kemasukan yang menguntungkan juga. Pasaran mata wang berdagang dalam jajaran yang lebih ketat daripada stok atau indeks sehingga carta yang lebih pendek adalah baik untuk mereka. Dengan melakukan ini, anda boleh membeli pilihan yang sudah ada dalam wang dan menjualnya yang sudah keluar dari wang untuk segera, atau berhampiran dengan segera, keuntungan. Klik di sini untuk maklumat lanjut mengenai strategi kredit NADEX. Kaedah ini akan berfungsi untuk saham, indeks, komoditi dan pasangan forex. Anda mahu memulakan dengan melihat trend untuk melihat apakah keadaan asasnya. Setiap isyarat lemah yang datang selepas isyarat yang kuat boleh dianggap sebagai penyertaan dalam kaedah berikut tren. Perkara yang bagus mengenai strategi penurunan harga seperti ini ialah yang biasanya berpindah ke dalam wang lebih cepat daripada yang menaikkan harga.


Pada masa mengenali perbezaan itu menjadi mudah. Daripada membeli kedudukan pada isyarat masuk anda menjualnya. Pada carta harga sejam ia boleh bermaksud tamat tempoh hujung hari atau akhir esok. Rangka masa terbaik untuk setiap perdagangan bergantung kepada aset dan trend yang mendasarinya. Ini bermakna anda dibayar di depan untuk pilihan tersebut dan bukannya menunggu untuk tamat tempohnya. Trend NADEX berikutan kaedah kredit berfungsi dengan baik dalam trend menurun. Beliau telah diiktiraf sebagai kuasa pada Analisis Volume dan telah diminta untuk bercakap di Traders Expo, World Traders, Persidangan Wyckoff, dan Kumpulan Pengguna Tradestation. Gail juga merupakan pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif TradersHelpDesk, dan berdedikasi untuk membantu peniaga mencapai kejayaan. Tingkap Perduaan Nadex tetingkap dan digabungkan dengan kuasa bar pembalikan. Gail Mercer adalah peniaga, jurulatih, pengarang dan pembicara yang sangat dihormati di North Carolina. Bekerja dengan kedua-dua aspek dalaman dan luaran perdagangan, Gail menyediakan satu pelan bersepadu dan menyeluruh untuk makmur di pasaran. Plus, kuiz dimasukkan untuk memastikan bahawa anda benar-benar memahami bahan yang dibentangkan. Pilihan binari Nadex, dan gabungan kedua-dua pilihan binari ITM dan OTM Nadex.


Terima kasih kerana melayari kursus saya di marketfy jika saya boleh mendapatkan sebarang bantuan beritahu saya. Pelanggan AS hanya boleh mendeposit dengan kad debit atau pemindahan kawat. Proses pendaftaran itu hampir sama, kerana ia adalah untuk broker lain. Rendah, Jangka Panjang dan Spreads Nadex. Platform Nadex sangat berbeza daripada apa yang kita gunakan dengan broker Eropah lain yang telah kami semak. Dalam kajian Nadex ini, kami akan mengeluarkan semua fakta penting mengenai perkhidmatan pilihan binari yang disediakan oleh Nadex. Pengeluaran akan dipindahkan melalui wayar bank. Anda boleh berdagang dari mana sahaja menggunakan aplikasi percuma Nadex. Terdapat juga istilah Glossary dan FAQ Nadex di mana peniaga boleh mencari jawapan kepada semua soalan yang kerap generik. Dari perspektif kami, Nadex harus menambah bahasa Sepanyol, Perancis, Itali dan Jerman.


Nadex menghidangkan dua jenis akaun perdagangan, dengan hanya satu untuk penduduk AS dan kedua untuk pelanggan antarabangsa. Pengeluaran diproses dengan cepat, biasanya pada hari yang sama. Pelanggan AS boleh mendeposit dengan kad debit, bank dan pemindahan kertas dan pemeriksaan kertas. Kami menyukai nota mengalu-alukan Nadex yang menunjukkan setiap kali peniaga log masuk ke akaun mereka. Kita perlu menunjukkan bahawa platform Nadex dan sokongan pelanggan menutup perkhidmatannya semasa cuti kebangsaan AS. Seperti yang telah disebutkan sebelumnya, Nadex sedang mengenakan yuran tambahan untuk beberapa perkhidmatannya. Pendaftaran dengan NADEX adalah benar-benar percuma, tetapi penting untuk menunjukkan bahawa ada yuran yang berbeza yang timbul semasa dagangan. Peniaga AS boleh menarik balik hanya melalui pemindahan kawat, sementara pelanggan AS boleh menarik balik melalui kawat atau pemindahan bank. Kami mendapati ini luar biasa kerana broker menawarkan perkhidmatannya di seluruh dunia dan merupakan amalan industri yang tersedia untuk lebih banyak bahasa.


Jika wang telah didepositkan melalui kad debit, terdapat istilah khas yang digunakan untuk pengeluaran pengeluaran. Platform Nadex juga tersedia untuk peranti mudah alih yang menawarkan aplikasi untuk telefon dan tablet Android dan iOS. Mempromosi ke NADEX, platform memberikan akses yang tepat, cepat dan boleh dipercayai kepada semua aset yang menjadikan keputusan lebih mudah. Kami mengesyorkan pedagang membaca berita pasaran setiap hari. Nadex adalah satu-satunya broker pada binaryrobot. Platform dagangan sangat sama seperti sistem operasi MS Windows. Peniaga boleh menyesuaikan akaun dagangan mereka mengikut keutamaan mereka. Platform mudah alih menawarkan ciri berkuasa yang sama dengan versi desktop.


Sesetengah bahan pendidikan adalah percuma. Nadex seolah-olah berorientasikan kepada pendidikan para pelanggannya kerana mereka menawarkan sejumlah buku panduan dan mengatur webinar. Sebaliknya, pelanggan Nadex boleh menggunakan peluang penutupan awal jika mereka merasakan mereka mempunyai ramalan yang salah untuk perdagangan. Peniaga akan menyedari bahawa ini bukan broker klasik, bagaimanapun, ia khusus disesuaikan untuk pasaran AS dan mengikut peraturan CFTC. Tiada pilihan jangka pendek seperti 60 saat atau 1 minit dagangan. Nota selamat datang menyediakan ikhtisar pasaran harian dengan semua berita penting yang boleh digunakan untuk meletakkan dagangan masa hadapan. NADEX dikawal selia oleh Suruhanjaya Dagangan Niaga Hadapan Komoditi. Pelanggan adalah terhad kepada 4 kemungkinan deposit dalam satu bulan. Apabila anda menjadi pelanggan NADEX, terdapat pelbagai perdagangan atau kontrak yang boleh dipilih untuk diperdagangkan. Platform dagangan hanya tersedia dalam bahasa Inggeris dan ia berdasarkan pada platform Proprietari. Sebagai perbandingan dengan broker tradisional Eropah, Nadex mempunyai jumlah pilihan yang lebih rendah yang membatasi kecairan.


Kajian Nadex kami menunjukkan bahawa demo adalah cara terbaik untuk memulakan dagangan dengan Nadex, sebagai akibat daripada Nadex yang berbeza daripada broker binari yang dikawal selia yang lain. Pedagang yang telah membuka akaun dagangan sebenar juga boleh menggunakan demo. Ahli Nadex boleh mengamalkan perdagangan strategi yang berbeza, belajar mengendalikan platform semua menggunakan akaun demo secara percuma.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.